Oznámenie 6431 - MST

Obsah

6431 - MST
Vestník č. 58/2015 - 23.03.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Mamateyova 17, 85005 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: PhDr.Mária Kuklicová
Telefón: +421 220824466
Fax: +421 220824387
Email: maria.kuklicova@vszp.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.vszp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vszp.sk
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: zdravotné poistenie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Obstaranie originálnych tonerových a atramentových náplní do tlačiarní, kopírovacích strojov, faxov a pások do tlačiarní
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia sú pracoviská kupujúceho na území Slovenskej republiky 37 pracovísk. Bližšie uvedené miesta sú v súťažných podkladoch.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerov do tlačiarni Hewlett Packard, Brother, Canon, Epson, IBM, ktorých rozpis ako aj ich počty podľa jednotlivých položiek sú uvedené v Prílohe č. 1. súťažných podkladov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30125110-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30125120-8, 30192113-6, 30192320-0, 30192340-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Dodávka originálnych tonerov do tlačiarni Hewlett Packard, Brother, Canon, Epson, IBM, ktorých rozpis ako aj ich počty podľa jednotlivých položiek sú uvedené v Prílohe č. 1. súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 442 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
29.1 Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 10 000,00 eur desaťtisíc (eur), a to poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa.

29.2 Spôsoby zloženia zábezpeky:
29.2.1 zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa, alebo
29.2.2 poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.
29.3 Podmienky zloženia zábezpeky:
29.3.1 zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa
29.3.1.1 Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
29.3.1.2 Doba platnosti zábezpeky vo forme zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa musí byť počas celej lehoty viazanosti ponúk.
29.3.1.3 Súčasťou ponuky uchádzača musí byť výpis z bankového účtu, ktorým uchádzač preukáže, že
v prospech účtu verejného obstarávateľa boli poukázané finančné prostriedky vo výške zodpoveda-
júcej výške zábezpeky.
29.3.1.4 V prípade zloženia finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa tieto musia byť
zložené na účet:
Banka: Štátna pokladnica Bratislava
Číslo účtu: SK4781800000007000182424
Variabilný symbol: IČO dodávateľa, maximálny počet znakov 10
Špecifický symbol: 1//2015
Konštantný symbol: 0558
Informácie pre príjemcu platby: Tonery.
29.3.2poskytnutím bankovej záruky za uchádzača:
29.3.2.1Banková záruka za uchádzača môže byť poskytnutá bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou (ďalej len banka).
29.3.2.2Originál záručnej listiny musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Záručná listina nebude zviazaná v ponuke, bude voľne priložená pri ponuke. V záručnej listine musí banka písomne vyhlásiť, že neodvolateľne a bez akýchkoľvek námietok uspokojí verejného obstarávateľa do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, v prípade, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk, ak uchádzač v prípadoch podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech alebo ak uchádzač neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ písomne banke oznámi svoje nároky z bankovej záruky v lehote platnosti bankovej záruky.
29.3.2.3Doba platnosti a účinnosti bankovej záruky musí byť najmenej počas celej lehoty viazanosti ponúk.
29.4Podmienky vrátenia alebo uvoľnenia zloženej zábezpeky po uzatvorení zmluvy na predmet zákazky:
29.4.1Podmienky vrátenia zložených finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa:
29.4.1.1ak uchádzač zložil zábezpeku zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ ju vráti uchádzačovi aj s úrokmi ak ich banka poskytuje,
29.4.1.2zábezpeka bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do siedmich dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na
predmet zákazky, a to tým spôsobom, že verejný obstarávateľ vyhotoví pre banku prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov, ktoré boli zložené ako zábezpeka.
29.5Uvoľnenie zábezpeky zloženej spôsobom bankovej záruky za uchádzača:
29.5.1ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti,
29.6Podmienky uvoľnenia zloženej zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk:
29.6.1ak uchádzač nesplní podmienky účasti vo verejnej súťaži a verejný obstarávateľ ho vylúči z verejnej súťaže, pričom uchádzač nepodá námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ uvoľní zábezpeku uchádzačovi do siedmich dní za primeraného použitia postupu uvedeného v bode 29.4 týchto súťažných podkladov,
29.6.2ak verejný obstarávateľ vylúči ponuku uchádzača pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodá námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ uvoľní zábezpeku uchádzačovi do siedmich dní za primeraného použitia postupu uvedeného v bode 29.4 týchto súťažných podkladov.
29.7Podmienky vrátenia zábezpeky v prípade zrušenia súťaže verejným obstarávateľom:
29.7.1ak verejný obstarávateľ zruší verejnú súťaž, bezodkladne vráti zábezpeku uchádzačovi.
29.8Spôsob zloženia zábezpeky závisí od výberu uchádzača.
29.9V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 8.2 týchto súťažných podkladov je uchádzač povinný zabezpečiť predĺženie lehoty platnosti zábezpeky alebo vydanie novej zábezpeky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk uchádzačov a doklad o tom bezodkladne doručiť verejnému obstarávateľovi.
29.10Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk, ak uchádzač v prípadoch podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú, alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech alebo ak uchádzač neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie zmluvy.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť okrem uchádzača aj skupina dodávateľov. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. V prípade predloženia ponuky skupinou, verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka obsahovala čestné vyhlásenie, podpísané oprávneným zástupcom všetkých členov skupiny o tom, kto bude za skupinu konať a podpisovať zmluvu. Skupina dodávateľov vytvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí mať do termínu na uzavretie Zmluvy stanoveného verejným obstrávateľom právnu subjektivitu, ktorú musí písomne preukázať.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia :
1.1.1nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. a) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.1.2nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. a) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.1.3nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.1.4nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a Zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.1.5nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
1.1.6je oprávnený dodávať tovar - preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. f) platným dokladom o oprávnení dodávať tovar alebo platným dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou,
1.1.7nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.1.8nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
a) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
c) ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.2Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované v bodoch 1.1.1 až 1.1.8 nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní (nahrádza doklady podľa toho či ak uchádzač požiadal ÚVO o zápis do 30.6.2013 alebo od 1.7.2013. Ak uchádzač požiadal o zápis ÚVO do 30.6.2013 preukáže splnenie podmienok čestný prehlásením § 26 ods.2 písm. h), i) a j),
1.3Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1.1 až 1.1.6 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo krajine sídla uchádzača.
1 a) PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 26a ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
podľa § 26a Preukazovanie majetkovej účasti uchádzačov

1.Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť:
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v
nej majú kvalifikovanú účasť,
c)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
d)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
2.Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
3.Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
4.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
5.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie: primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a a § 32 ods.1 písm. a) a b) zákona.

Predmetné podmienky účasti vyplývajú z § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a podmienky uplatnenia aj z výkladového stanoviska č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejneného na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží :
2.1podľa § 27 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým uchádzač preukáže, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie, za obdobie posledného kalendárneho roka 2014. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná.Vyjadrenie uchádzač doloží originálnym dokladom, alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.
2.2 Čestné vyhlásenie uchádzača, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty. Čestné vyhlásenie uchádzač potvrdí svojim podpisom.
Odôvodnenie : Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
2.3 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží :
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, doplneným potvrdeniami o kvalitre dodania tovaru (ďalej len kvalifikované referenice) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.

Odôvodnenie: primeranosť určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Verejný obstarávateľ na základe zoznamu dodávok tovaru posúdi, či takýto tovar uchádzač dodával za posledné 3roky, či boli splnené podmienky dodania tovaru, či tovar dodal v stanovenej lehote a kvalite.

3.2podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží potvrdenie o jeho registrácii na okresnom úrade v mieste svojho sídla, alebo podnikania, podľa § 15 ods. 3 a 4 zákona č. 223/2001 Z.z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o odpadoch), že uchádzač bol podľa § 71 písm. c) zákona o dopadoch registrovaný na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, t.j. aby zriadil, obstaral alebo vykonal pre tretiu osobu alebo na jej účet zneškodnenie odpadov alebo zhodnotenie odpadov. Predmetom činnosti sú odpady katalógových čísel podľa vyhlášky MŽP SR č. 284/2001 Z.z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov v znení neskorších predpisov. Katalógové číslo:
08 03 18 odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 08 03 17- kategória O.
Odôvodnenie: primeranosť určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. Verejný obstarávateľ na základe tohto potvrdenia posúdi, že nakúpi originálne náplne v najvyššej kvalite a súčasne bude zabezpečená ich ekologická likvidácia.
3.3podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní fotografiu a a opis technickej špecifikácie (technický list)
ku každému jednému typu náplne na CD alebo DVD nosiči. Z technického opisu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení, na spoluprácu s ktorými sú navrhnuté a fotografiou či obdobným zobrazením balenia, v akom bude daná náplň dodávaná s uvedením a popisom ochranných prvkov zaručujúcich originalitu balenia. Pre produkty HP, ktoré predstavujú 90% obstarávaných originálnych tonerov a kartridge musí byť tiež preukázateľná skutočnosť, že tovar je certifikovaný technickou normou ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne). Verejný obstarávateľ akceptuje čestné vyhlásenie výrobcu zariadení v tomto prípade HEWLET Packard Slovakia o tom, že tovar tieto podmienky spĺňa.
Odôvodnenie: primeranosť určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. Verejný obstarávateľ na základe tejto podmienky účasti posúdi, že uchádzač k jeho spokojnosti dodá požadovaný tovar.

3.4podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní certifikát o zavedenom systéme manažérstva kvality, ktorým sa potvrdzuje splnenie zabezpečenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 9001 : 2008 ako štandardu na certifikáciu systémov manažérstva kvalit. Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné osvedčenia vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou
certifikačnou organizáciou, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie
príslušného certifikátu. Takýmto dôkazom môže byť správa z auditu manažérstva kvality, vydaná nezávislou audítorskou organizáciou, akreditovanou podľa európskych právnych predpisov. Doklad uchádzač doloží originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. Verejný obstarávateľ sa definovaním tejto požiadavky usiluje o zabezpečenie originálnej kvality pri dodávkach predmetu zákazky.

3.5podľa § 30 zákona o verejnom obstarávaní certifikát o zavedenom systéme environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie environmentálneho manažérstva vyplývajúceho z normy ISO 14001 : 2004 ako štandardu na certifikáciu systémov environmentálneho manažérstva alebo osvedčenie o registrácii v schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit EMAS. Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné certifikáty vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré budú rovnocenné opatreniam environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Takýmto dôkazom môže byť správa z environmentálneho auditu, vydaná nezávislou audítorskou organizáciou, akreditovanou podľa európskych právnych predpisov. Doklad uchádzač doloží originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ na základe certifikátu posúdi, že dodaný tovar bude predchádzať nezávadnosti výrobného procesu vzhľadom na životné prostredie v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k § 28 ods. 1 písm. a) Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam dodaného tovaru, ktorého finančný objem bol spolu za predchádzajúce 3 roky v minimálnej výške 1 000 000,00 Eur bez DPH, pričom bude aspoň jedna zmluvná dodávka tovaru za každý požadovaný rok s finančným objemom minimálne 200 000,00 Eur bez DPH.
Minimálne jedna referencia od obstarávateľa alebo verejného obstarávateľa, ktorú potvrdí, že využíva od uchádzača
aplikáciu s minimálnymi funkčnými požiadavkami, tak ako sú uvedené nasledovne:
Uchádzač preukáže, že disponuje online WEB aplikáciou na objednávanie tovaru s nasledujúcimi minimálnymi požiadavkami na funkčnosť:
-Možnosť vytvorenia užívateľského konta samostatne pre každú jednu pobočku verejného obstarávateľa s jedinečným prihlasovacím menom a heslom,
-Aplikácia bude obsahovať identický zoznam položiek, ktoré sú predmetom obstarávania a budú tvoriť prílohu č. 1 Zmluvy.
-Každá položka musí byť definovaná Označením spotrebného materiálu, názvom zariadenia, pre ktorý je používaný a cenou podľa prílohy č. 2 Zmluvy.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Na zostavenie poradia predložených ponúk použije verejný obstarávateľ elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom sw PROe.biz. Podrobé informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VšZP MaKu 1/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.04.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.04.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2015 10:00
Miesto: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s., Pracovisko: Ondavská 3, Bratislava.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady musia byť vyžiadané od verejného obstarávateľa uchádzačom poštou v listinnej podobe.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Mamateyova 17 , 85000 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Telefón: +421 220824466
Fax: +421 220824387
Email: maria.kuklicova@vszp.sk
Internetová adresa (URL): http://www.vszp.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Uchádzač, záujemca alebo osoba ktorej práva alebo právom
chránené záujmy boli alebo mohli byť postupom verejného obstarávateľa dotknuté, môže podať verejnému
obstarávateľovi žiadosť o nápravu.
Uchádzač, záujemca alebo osoba, ktorej práva alebo právom chránené záujmy boli alebo mohli byť dotknuté a
podali žiadosť o nápravu, môžu pred uzavretím Zmluvy podať námietky. Námietku bez žiadosti o nápravu možno podať, ak je podaná podľa § 138 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.03.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité