Oznámenie 6434 - MSS

Obsah

6434 - MSS
Vestník č. 58/2015 - 23.03.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Rožňavská 1, Sekcia logistiky
Kontaktná osoba: Ing. Monika Martinková
Mobil: +421 911693298
Telefón: +421 220292654
Email: martinkova.monika@slovakrail.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.slovakrail.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Pre túto súťaž bude Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. i s odkazom na § 7 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejným obstarávateľom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Prevádzkovanie siete dopravných služieb verejnosti v oblasti železničnej dopravy
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Technicko-hygienická údržba železničných koľajových vozidiel - projektová príprava II. časť
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 12
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie služby: vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu pre ZSSK, technicko-hygienická údržba (ďalej len "THÚ") železničných koľajových vozidiel (ďalej len "ŽKV") pre strediská Nové Zámky, Zvolen, Humenné, v členení: dokumentácia pre výber zhotoviteľa stavby (ďalej len "DVZ"), ktorá bude slúžiť ako časť súťažných podkladov pre výber zhotoviteľa stavby jednotlivých THÚ;
Predmetom zákazky je poskytnutie služby: vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu pre ZSSK, THÚ ŽKV pre strediská Bratislava, Žilina, Košice v členení: dokumentácie pre stavebné povolenia (ďalej len "DSP"); zabezpečiť výkon inžinierskej činnosti.
Predmetom zákazky je poskytnutie služby: vypracovať a dodať projektovú dokumentáciu pre ZSSK, pre novú opravovňu EÚ železničných koľajových vozidiel (ďalej len "OEÚ ŽKV") pre pracovisko Nové Zámky v členení: dokumentácie pre územné rozhodnutie v náležitostiach stavebného zámeru verejnej práce (ďalej len "DUR (DSZ)") v zmysle stavebného zákona a jej vyhlášky č. 453/2000 Z. z. a zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v znení neskorších predpisov; zabezpečiť výkon inžinierskej činnosti.
dokumentácie pre stavebné povolenie (ďalej len DSP) v zmysle stavebného zákona a jej vyhlášky č. 453/2000; zabezpečiť výkon inžinierskej činnosti.
Zákazka pozostáva z pokračujúcej projektovej prípravy stavieb šiestich budúcich prevádzok THÚ ZKV a pracoviska OEÚ ŽKV a všetky projektové dokumentácie a výkony inžinierskej činnosti požadujeme vypracovať pre každé stredisko samostatne.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71320000-7
Doplnkový slovník: MA08-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 71311230-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 6 300 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ bude požadovať zábezpeku ponuky vo výške 150 000,- € (slovom: jednostopäťdesiattisíc eur). Upresňujúce informácie ohľadne zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z Kohézneho fondu EÚ (programové obdobie 2007-2013), Operačný program Doprava 2007-2013. Prioritná os č. 4 - Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov, zo štátneho rozpočzu a z vlastných zdrojov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. (ďalej aj "verejný obstarávateľ" alebo "obstarávateľ"). Preddavok sa poskytovať nebude.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie niektorej z právnych foriem Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov, pred uzatvorením zmluvy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude obstarávateľom prijatá. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť. V prípade združenia je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov pri plnení zmluvy prípadného vymáhania záväzkov, aby účastníci združenia uzatvorili zmluvu, ktorá bude obsahovať povinnosti pre všetkých účastníkov združenia. Zmluva musí byť predložená verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy z tohto postupu verejného obstarávania. Zmluva musí obsahovať aj splnomocnenie pre niektorého účastníka združenia na zastupovanie združenia pri rokovaniach a vykonávaní potrebných právnych úkonov a tiež vyhlásenie o tom, že členovia združenia ručia spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácií predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 a ods. 5 a podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predložení originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií:
III.2.1.1 Výpis (výpisy) z registra trestov alebo rovnocenný doklad (doklady) vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starší ako tri mesiace k termínu predkladania žiadostí o účasť, že:
III.2.1.1.1 nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
III.2.1.1.2 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
III.2.1.1.2.1podnikateľ - fyzická osoba predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
III.2.1.1.2.2podnikateľ - právnická osoba predloží výpisy z registra trestov alebo rovnocenné doklady vydané príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (záujemcu),
III.2.1.2 Potvrdenie (potvrdenia) príslušného súdu alebo rovnocenný doklad (doklady) vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie staršie ako tri mesiace k termínu predkladania žiadostí o účasť, že voči uchádzačovi nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
III.2.1.3 Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní, v ktorých je záujemca vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia a potvrdenie Sociálnej poisťovne, v ktorej je záujemca vedený v evidencii platiteľov nemocenského poistenia a dôchodkového zabezpečenia nie staršie ako tri mesiace k termínu predkladania žiadosti o účasť, že záujemca nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
III.2.1.4 Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace k termínu predkladania žiadostí o účasť, že záujemca nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
III.2.1.5 Doklady o oprávnení poskytovať službu
III.2.1.5.1 doklad o oprávnení poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá záujemca žiadosť o účasť:
III.2.1.5.1.1živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
III.2.1.5.1.2výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
III.2.1.5.1.3iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
III.2.6 Čestné prehlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou:
III.2.1.6.1 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
III.2.1.6.2 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
III.2.1.6.2.1spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
III.2.1.6.2.2právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
III.2.1.6.3ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
III.2.1.7 Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť:
III.2.1.7.1 vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia (Príloha č. 4, resp. Príloha č. 8 súťažných podkladov),
III.2.7.2 vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhradu mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
III.2.1.8 Záujemca zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia. Uchádzač predloží výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.2.1.9 Záujemca zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 za účelom preukázania podmienok účasti osobného postavenia, predloží čestné vyhlásenie podľa bodu III.2.1.1.7 prípadne aj podľa bodu III.2.1.1.6, ak údaje podľa bodu III.2.1.1.6 neobsahuje a súčasne výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.2.1.10 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
III.2.1.11 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu.
III.2.1.12 Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ktorému preukáže závažné porušenie odborných povinnosti v predchádzajúcich troch rokoch (na účely zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní podľa § 4 ods. 3 písm. f) zákona č. 136/2001 Z.z. o ochrane hospodárskej súťaže a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 347/1990 Zb. o organizácii ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov; t.j. porušenie zákazu dohody obmedzujúcu súťaž, ktorá obsahuje znaky koluzívneho správania, v ktorého dôsledku podnikatelia koordinujú svoje správanie, najmä v procese verejného obstarávania, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci). Určená lehota troch rokov plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným (podľa § 26 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní sa konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci pre účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu alebo právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba alebo právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu). Podľa § 26 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní určenú podmienku spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola znížená pokuta podľa osobitného predpisu, ktorým je zákon č. 136/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov.
III.2.13 Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
III.2.13.1 Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
III.2.1.13.2Uchádzač majetkovú účasť preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.2.1.14 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, za všetkých členov skupiny osobitne.
III.2.1.15 V prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, Plná moc musí byť podpísaná všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
III.2.16 Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnej súťaži v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do štátneho jazyka (slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov.
Verejný obstarávateľ v prípade pochybností o splnení podmienky účasti, aj v prípade predloženia čestného vyhlásenia, požiada záujemcu o vysvetlenie, resp. doplnenie čestného vyhlásenia podľa § 33 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
- Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnej súťaži v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do štátneho jazyka (slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
- V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
- Doklady podľa bodu III.2.2.1.2.1 nemusia byť overené príslušným daňovým úradom podľa zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ale musia byť predložené tak ako ich záujemca predložil príslušnému daňovému úradu.
III.2.2.1 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia záujemca predloží:
III.2.2.1.1Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
minimálna požadovaná úroveň
III.2.2.1.1.1Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške minimálne 2 500 000 eur alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu Európskej centrálnej banky platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Prísľubom úveru uchádzač musí preukázať, že v čase predkladania ponuky je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia na tom tak, že v prípade potreby mu banka poskytne úver v požadovanej výške. Čas platnosti prisľúbeného úveru by mal byť po dobu realizácie zákazky, t. j. do 15.12.2015. Prísľub úveru, resp. vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Primeranosť tejto podmienky účasti vyplýva z predpokladanej hodnoty zákazky. Požadovaná minimálna úroveň je nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky a teda aj výrazne nižšia ako zvyčajný dvoj až trojnásobok požadovaných hodnôt. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal, že ak by sa dostal nie vlastným pričinením v budúcnosti do finančných problémov, dokáže tieto vyriešiť prípadným úverom.
III.2.2.1.2 Prehľad o celkovom obrate za obdobie 2012, 2013, 2014.
minimálna požadovaná úroveň:
Celkový obrat za obdobie troch rokov (2012 až 2014) sume 6 000 000- € (slovom: šesťmiliónov eur) alebo v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Prehľad vypracuje uchádzač.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ požaduje preukázať výšku obratu záujemcu v nadväznosti na § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2.1.2.1 Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za obdobie 2012, 2013, 2014. Súčasťou bude aj čestné vyhlásenie záujemcu, podpísané oprávnenou osobou záujemcu, že tržby uvedené vo výkaze sa viažu k oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, resp. v čestnom vyhlásení a vyčísli, aká výška tržieb uvedených vo výkaze sa viaže k oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ požaduje doklad predložiť v nadväznosti na predložený prehľad o dosiahnutom obrate.
III.2.2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov.
Verejný obstarávateľ v prípade pochybností o splnení podmienky účasti, aj v prípade predloženia čestného vyhlásenia, požiada uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie čestného vyhlásenia podľa § 33 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu:
III.2.3.1 Na preukázanie technickej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením:
cien,
lehôt dodania a odberateľov,
Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
minimálna požadovaná úroveň
III.2.3.1.1 Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb projektových prác rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky (2012, 2013 a 2014) zoznam vypracuje uchádzač, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní služieb s uvedením cien, miest a lehôt dodania a zhodnotenia uskutočnených služieb (Príloha č.5). Projektovými prácami rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, je vypracovanie dokumentácie k zabezpečeniu procesu posudzovania vplyvov na životné prostredie, dokumentácie stavebného zámeru, dokumentácie pre územné rozhodnutia, dokumentácie pre stavebné povolenia, výkon inžinierskej činnosti, vrátane doplnkových prieskumov z oblasti železničnej dopravy.
Vyžaduje sa:
aspoň jedna zmluva z uvedených rokov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky s rozpočtovým nákladom služby nad 3 000 000,- eur bez DPH, .
Verejný obstarávateľ uzná aj takú referenciu, pri ktorej uchádzač uzavrel zmluvu v požadovanom finančnom objeme mimo uvedeného obdobia troch rokov (2012 až 2014), ale preukáže, že v uvedenom období troch rokov plnil zmluvné povinnosti z tejto zmluvy v požadovanom finančnom objeme.
Zoznam zmlúv bude spracovaný podľa Prílohy č. 5 súťažných podkladov alebo ako zoznam, ktorý bude obsahovať všetky požadované údaje:
obchodné meno a adresa obstarávateľa/Objednávateľa/investora,
potvrdenie, že príslušný Zhotoviteľ realizoval/realizuje predmetnú zmluvu,
komentár o uspokojivom vykonaní služby,
typ zmluvy a dátum jej uzavretia a platnosti,
predmet zmluvy (názov projektovanej stavby), vyfakturovaná čiastka bez DPH,
charakter predmetu zmluvy,
informáciu, či plnenie zmluvy realizoval/realizuje ako samostatný Zhotoviteľ, člen skupiny, alebo podzhotoviteľ,
zmluvná cena bez DPH,
vyfakturovaná čiastka bez DPH,
v prípade rozdielu medzi zmluvnou a fakturovanou cenou uvedenie dôvodu rozdielu,
informáciu o dohromady vyfakturovanej čiastke, ktorú Zhotoviteľ zrealizoval bez DPH,
termín dodania zmluvný termín a skutočný termín,
dôvod prípadného rozdielu termínov,
meno, priezvisko, titul, príslušná funkcia a podpis osoby za obstarávateľa/Objednávateľa/investora, telefónne číslo, kde je možné si tieto údaje overiť a odtlačok pečiatky obstarávateľa/Objednávateľa/investora.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal v danej oblasti skúsenosti s poskytnutím tejto služby. Primeranosť tejto podmienky účasti vyplýva z predpokladanej hodnoty zákazky. Požadovaná minimálna úroveň je nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky a teda je výrazne nižšia ako zvyčajný dvojnásobok požadovaných hodnôt. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal aspoň minimálne praktické skúsenosti s projektovými prácami rovnakého alebo podobného predmetu a rozsahu zákazky.
III.2.3.2Na preukázanie technickej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby uchádzač predloží zoznam projektantov-špecialistov, ktorých bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy:
minimálna požadovaná úroveň
III.2.3.2.1 Dvaja hlavní projektanti (Projektant H1, Projektant H2) Komplexné architektonické a inžinierske služby:
III.2.3.2.1.1 Projektant H1:
a) kategória Inžinierske stavby
podkategória Dopravné stavby, č. pečiatky 2-1, resp. A2
b) certifikát projektového manažmentu PRINCE 2 Practitioner alebo ekvivalent daného certifikátu.
III.2.3.2.1.2 Projektant H2: kategória Inžinierske stavby
podkategória Pozemné stavby, č. pečiatky 1, resp. A1, AA
Verejný obstarávateľ uzná aj iné ekvivalentné oprávnenie pre projektanta H1 a projektanta H2 vo vzťahu k Smerniciam EÚ o uznávaní odborných kvalifikácií.
III.2.3.2.2Štyria projektanti, (Projektant 1, 2, 3 a 4) Odborné činnosti vo výstavbe:
III.2.3.2.2.1 Projektant 1: kategória Statika stavieb
podkategória Celý rozsah nosných konštrukcií, č. pečiatky 3-1, resp. I3
III.2.3.2.2.2 Projektant 2: kategória Stavebné konštrukcie
podkategória Projektovanie inžinierskych stavieb Železničné dráhy, č. pečiatky 4-22, resp. I2
III.2.3.2.2.3 Projektant 3: kategória Stavebné konštrukcie
podkategória požiarna ochrana, č. pečiatky 4-4, resp. I1
III.2.3.2.2.4 Projektant 4: a) kategória technické, technologické a energetické vybavenie stavieb
podkategória Elektrotechnické zariadenia, č. pečiatky 5-3, resp. I4,
b)oprávnenie o odbornej spôsobilosti na projektovanie prác na určených technických zariadeniach elektrických v zmysle zákona č. 513/2009 Z.z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ uzná aj iné ekvivalentné oprávnenie pre projektantov 1 až 4 vo vzťahu k Smerniciam EÚ o uznávaní odborných kvalifikácií.
ktoré preukáže:
dokladom o vysokoškolskom vzdelaní (priložiť diplom) a potvrdením 3 ročnej praxe v príslušnom odbore (potvrdenie o praxi) alebo dokladom o úplnom stredoškolskom vzdelaní (priložiť maturitné vysvedčenie) a potvrdením 5 ročnej praxe v príslušnom odbore, č. pečiatky. Údaje budú spracované podľa Prílohy č. 13 súťažných podkladov Údaje o projektantoch.
Pri predložení iných než definovaných dokladov a ekvivalentných oprávnení vo vzťahu k Smerniciam EÚ o uznávaní odborných kvalifikácií bude uchádzač vylúčený s uvedením dôvodu a lehoty, v ktorej môže byť podaná žiadosť o námietku podľa § 138 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal overené a skúsené odborné kapacity, na riadne plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje údaje o zamestnancoch, ktorí budú zodpovední za realizáciu zákazky s uvedením požadovaných údajov spracovaných podľa Prílohy č. 5 SP. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal aspoň minimálne praktické skúsenosti s projektovými prácami rovnakého alebo podobného predmetu a rozsahu zákazky.
minimálna požadovaná úroveň
III.2.3.2.3hlavní projektanti H1 a H2 a projektanti P1, P2, P3, P4 predložia referencie, ktorými preukážu, bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi:
dokončené projekty za roky 2012, 2013 a 2014, resp. zrealizované, resp. v realizácii za ktoré bolo vyfakturovaných minimálne 1,00 mil. eur bez DPH jednotlivo za každý referenčný projekt a kde:
hlavní projektanti vykonávali funkciu hlavného projektanta pre minimálne jeden projekt v oblasti železničnej dopravy,
Projektant 1, 2, 3 a 4 (jednotlivo), ktorí vykonávali funkciu projektantov pre minimálne jeden projekt v oblasti železničnej dopravy.
Referencie (rovnaké požiadavky na každú referenciu platia aj ďalej v texte pri každej referencii) budú podpísané s uvedením mena a príslušnej funkcie osoby Objednávateľa a opatrené odtlačkom pečiatky Objednávateľa, resp. obstarávateľa, inak sa príslušná referencia bude posudzovať ako nesplnená podmienka účasti. Pokiaľ došlo k transformácii obstarávateľa s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom a pečiatkou nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení.
Uchádzač predloží referencie podľa Prílohy č. 12 súťažných podkladov
obchodné meno a adresa obstarávateľa/Objednávateľa/investora,
potvrdenie, že menovaný vykonáva/vykonával na predmetnej zákazke funkciu hlavného inžiniera projektu alebo projektanta,
názov projektu,
dátum vydania schvaľovacieho rozhodnutia,
či je projekt v realizácii,
ak sa PD neschvaľuje v akom stave sa tento projekt nachádza. V prípade obchodného tajomstva, formou čestného prehlásenia,
charakter projektu s upozornením na zmluvy a podmienky, ktorých predmetom bolo vyhotovenie PD porovnateľný s predmetom zákazky,
zmluvná cena bez DPH, Fakturovaná čiastka bez DPH, v prípade rozdielu dôvod,
meno, priezvisko, titul, príslušná funkcia a podpis osoby za obstarávateľa/Objednávateľa/investora:
telefónne číslo:
odtlačok pečiatky obstarávateľa/Objednávateľa/investora:
Požadované sú: 1 referencia pre hlavného inžiniera projektu, 1 referencia pre každého projektanta jednotlivo, z ktorých každá bude obsahovať všetky požadované náležitosti. Údaje budú spracované podľa Prílohy č. 12 súťažných podkladov.
Ak má uchádzač platné referencie na iných formulároch alebo písané iným spôsobom, budú mu tieto uznané za predpokladu, že obsahujú všetky požadované náležitosti podľa jednotlivých formulárov.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač mal v danej oblasti skúsenosti s poskytnutím tejto služby prostredníctvom kvalifikovaných osôb na vykonávanie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje údaje o zamestnancoch, ktorí budú zodpovední za realizáciu zákazky s uvedením požadovaných údajov spracovaných podľa Prílohy č. 6 súťažných podkladov. Primeranosť tejto podmienky účasti vyplýva z predpokladanej hodnoty zákazky. Požadovaná minimálna úroveň je nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky a teda je výrazne nižšia ako zvyčajný dvoj až trojnásobok požadovaných hodnôt. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal aspoň minimálne praktické skúsenosti s projektovými prácami rovnakého alebo podobného predmetu a rozsahu zákazky.
III.2.3.3Na preukázanie technickej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. k) uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
III.2.3.3.1 Uchádzač uvedie v tabuľke obchodné mená tretích osôb podieľajúcich sa na plnení zmluvy (podzhotoviteľov). Podiel činností zabezpečovaný podzhotoviteľmi vyjadrí uchádzač finančným vyjadrením predmetu služby a to bez DPH v eur alebo v %, ak súčet plnenia je najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Tabuľka musí byť podpísaná oprávneným zástupcom uchádzača.
Odôvodnenie: Obstarávateľ požaduje, aby subdodávateľ - podzhotoviteľ mal skúsené odborné kapacity, ktoré bude mať k dispozícií počas celej doby poskytovania služby na riadne plnenie predmetu zákazky. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal, ktoré časti predmetu zmluvy má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom a z požiadavky formuláru oznámenia o výsledku verejného obstarávania.
III.2.3.4 V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť záujemca preukáže písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúci záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú kapacity uchádzačovi poskytnuté. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie, ak nie je pri konkrétnej podmienke účasti určené inak. Doklady vystavené v inom jazyku ako slovenskom musia byť preložené do štátneho jazyka (slovenského jazyka), s výnimkou dokladov predložených v českom jazyku.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov.
Verejný obstarávateľ v prípade pochybností o splnení podmienky účasti, aj v prípade predloženia čestného vyhlásenia, požiada záujemcu o vysvetlenie, resp. doplnenie čestného vyhlásenia podľa § 33 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 042-072069
z: 28.02.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.05.2015 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.05.2015 09:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.05.2015 10:00
Miesto: Na otváraní časti ponúk označených ako "Kritériá" sa v zmysle § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.3.4) a ktorých ponuka nebola vylúčená. Komisia overí neporušenosť časti ponuky, označenej ako "Kritériá" a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritéria, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v časti ponúk, označenej ako Kritériá" sa nezverejňujú. Dátum a čas otvárania časti ponúk, označených ako "Kritériá" bude uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, oznámené písomne. Dátum a čas otvárania ponúk uvedený v bode IV.3.8 sa vzťahuje na otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" a je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z Kohézneho fondu EÚ (programové obdobie 2007-2013), Operačný program Doprava 2007-2013. Prioritná os č. 4 Infraštruktúra a dopravné prostriedky integrovaných dopravných systémov, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Verejný obstarávateľ umožňuje záujemcom voľný prístup k súťažným podkladom v súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní v dokumentoch predmetnej zákazky v profile verejného obstarávateľa zriadeného v elektronickom úložisku vo Vestníku verejného obstarávania, ktorý je súčasťou webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ uvádza link pre prístup k predmetnému dokumentu (platný v čase odoslania tohto oznámenia na zverejnenie): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9090 (ďalej len profil verejného obstarávateľa). Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa v úplnom znení ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania.
VI.3.2 Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty na linku: https://slovakrail.itender.sk/indexx.php?log=tendre&detail=4619. Prístup k súťažným podkladom, ako aj k ostatným dokumentom je možný po prihlásení sa prístupovým menom a heslom v systéme iTender. Ak záujemca s prihlasovacími údajmi nedisponuje, je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval v systéme iTender vyplnením registračného formulára. Systém iTender je optimalizovaný pre prehliadač Google Chrome, ktorý si môže záujemca nainštalovať po zobrazení prihlasovacieho okna. V systéme iTender sú tiež pre záujemcu na prevzatie dostupné potrebné časti súťažných podkladov s možnosťou úprav pre spracovanie ponuky záujemcom.
VI.3.3 Prípadnú žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania je potrebné doručiť podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch. Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie uplynie 26.04.2015 o 11.00 h.
VI.3.4 Komunikácia v predmetnej zákazke bude prebiehať v slovenskom jazyku.
VI.3.5 Ak verejný obstarávateľ zverejní podľa bodu VI.3.2) tohto oznámenia prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie, tak verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa informáciu o zverejnení takéhoto dokumentu. Verejný obstarávateľ zároveň odošle všetkým známym záujemcom z evidencie záujemcov v tejto zákazke informáciu o zverejnení predmetného dokumentu. Pre účely predloženia ponuky je nevyhnutné, aby sa záujemca so zverejneným dokumentom v systém iTender oboznámil.
VI.3.6 Prevzatím zverejneného dokumentu v systéme iTender podľa bodu VI.3.2 alebo VI.3.5 tohto oznámenia, záujemca potvrdzuje doručenie predmetného dokumentu.
VI.3.7 Verejný obstarávateľ odporúča záujemcovi, ktorý si prevezme súťažné podklady len z profilu verejného obstarávateľa, aby e-mailom oznámil kontaktnej osobe verejného obstarávateľa uvedenej v bode I.1) tohto oznámenia, svoje údaje pre zaradenie do evidencie záujemcov podľa § 34 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní pozostávajúce z obchodného mena a sídla alebo miesta podnikania. V tomto prípade, sa za deň prevzatia súťažných podkladov záujemcom považuje deň doručenia e-mailu od záujemcu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa, preukazujúci prevzatie súťažných podkladov týmto záujemcom. Záujemca, ktorého verejný obstarávateľ nevedie v evidencií záujemcov sa vystavuje riziku, že nebude zo strany verejného obstarávateľa oboznámený s prípadnými doplňujúcimi a upresňujúcimi informáciami.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1 , 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Telefón: +421 220292654
Internetová adresa (URL): http://www.slovakrail.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.03.2015

Redakčné opravy

9419 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2015
V oznámení 06434-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. , Rožňavská 1, 832 72 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 058/2015 zo dňa 23.03.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť III.2.3.2.2.4 Namiesto: Údaje budú spracované podľa Prílohy č. 13 súťažných podkladov Údaje o projektantoch. Viď: Údaje budú spracované podľa Prílohy č. 6 súťažných podkladov Údaje o projektantoch. III.2.3) Technická spôsobilosť III.2.3.2.3 Namiesto: Uchádzač predloží referencie podľa Prílohy č. 12 súťažných podkladov Viď: Uchádzač predloží referencie v nasledovnom rozsahu: III.2.3) Technická spôsobilosť III.2.3.2.3 Namiesto: Údaje budú spracované podľa Prílohy č. 12 súťažných podkladov. Viď: Text bude odstránený bez náhrady.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité