Oznámenie 7043 - WYS

Obsah

7043 - WYS
Vestník č. 64/2015 - 31.03.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Slovenská agentúra životného prostredia
IČO: 00626031
Tajovského 28, 97590 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská agentúra životného prostredia, Tajovského 28, 975 90 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Alexander Rumanovský
Telefón: +421 905291561
Email: rumanovskybb@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sazp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
SU - Štátna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Technicko-organizačné zabezpečenie podujatí SAŽP
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je technicko - organizačné zabezpečenie podujatí SAŽP v rozsahu uvedenom v Sútažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79952000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55120000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdeliť predmet zákazky. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 81 650,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 9
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií (notárom, matrikou) podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.

1.2Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 nahradiť predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

1.3 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže nahradiť niektorý z požadovaných dokladov čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z požadovaných dokladov podľa bodov 1.1 nevydávajú. Uchádzač v takomto prípade postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z.z : prehľadom o dosiahnutom kumulatívnom obrate dosiahnutom v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky (t.j. rok 2012, 2013, 2014), za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6): Verejný obstarávateľ požaduje predložiť uvedené doklady za účelom získania informácií o obratoch uchádzačov a ďalších relevantných informácií o finančnom a ekonomickom postavení uchádzačov, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie ich finančnej a ekonomickej kondície a schopnosti realizovať zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Preukazuje prehľadom o obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za príslušné obdobie a výkazom ziskov a strát, alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch podľa platných právnych predpisov kópiou uvedených dokladov za požadované roky. Uchádzač preukáže výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka kumulatívne za všetky požadované hospodárske roky vo výške minimálne 220 000,00 EUR.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: potvrdený zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk s uvedením cien vrátane DPH, lehôt dodania a odberateľov, s tým, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne tri služby predmetom ktorých bolo poskytnutie služieb obdobného charakteru ako je predmet zákazky; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplnené dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah.
Uchádzač je povinný uvádzať referencie v €.
Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6): predloženie dokladov sa požaduje z dôvodu preukázania schopnosti a praktických skúseností s realizáciou služieb obdobného charakteru ako je predmet zákazky a preukázania skúseností s realizáciou služieb.

2. § 28 ods.1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z.z.: verejný obstarávateľ požaduje uviesť výšku podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci služby v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Ak uchádzač nemá v úmysle poskytovať časť služby využitím služieb subdodávateľa, uvedie túto skutočnosť formou čestného vyhlásenia.

Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6): uvedená požiadavka sa požaduje v súlade s § 32 ods. 3 zákona o VO.

V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
28032015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.04.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.04.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.04.2015 13:00
Miesto : 1. Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné sa uskutoční v zasadačke budovy SAŽP, Tajovského 28, 975 90 Banská Bystrica v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní a je pre uchádzačov neverejné.

2. Otváranie časti ponúk označených slovom Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: CIP Pilot Actions, Operačný program: FP7 ENV.2013.6.5-3, Operačný program: FP 7 CIP-ICT-PSP-2013-7, Operačný program: LifeLong Learning Programme - ERASMUS Multilateral Networks
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.03.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité