Oznámenie 7297 - WYS

Obsah

7297 - WYS
Vestník č. 66/2015 - 02.04.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Fax: +421 254654044
Email: tender@process-management.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Postrek proti komárom
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
16
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislavský samosprávny kraj
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie pozemného a leteckého postreku proti komárom. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90670000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 206 990,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §26 ods. 1 a §26a ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), ktoré preukazuje podľa §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. ods. 4 a ods. 5 a §26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti je možné nahradiť podľa §128 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa §31 zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní uvedených podľa tohto bodu, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti:
1.) Podľa §28ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri rokov doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb (zákaziek) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 36 mesiacov (k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 200 000,00 EUR bez DPH; z toho minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v minimálnej výške 100 000 EUR bez DPH
Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b) názov a stručný opis predmetu zákazky,
c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR,
d) lehotu poskytnutia služby,
e) potvrdenie o uspokojivom poskytnutí služby odberateľom.
Odôvodnenie:
Požadovaný zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter predmetu zákazky.
2.) Podľa §28 ods. 1 písm. d) v spojení s §29 zákona o verejnom obstarávaní- opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo rovnocenný dôkaz o opatreniach na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, resp. doklad o zabezpečení systému riadenia kvality; uchádzač predloží certifikát systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iné dôkazy preukazujúce opatrenia na zabezpečenie kvality v oblasti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ za účelom preukázania opatrení použitých na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie:
Uvedený doklad verejný obstarávateľ požaduje z dôvodu spoľahlivosti a technickej odbornosti uchádzača. Verejný obstarávateľ chce získať informácie, či uchádzač má alebo je schopný splniť predmet zákazky v požadovanej kvalite.
3.) Podľa §28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
- Uchádzač predloží zoznam minimálne šiestich (6) pracovníkov, ktorý budú odborne spôsobilý na výkon prác s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie. Uchádzač predloží za každého pracovníka osvedčenie o odbornej spôsobilosti (RÚVZ, ÚVZ SR).
- Jeden z vyššie uvedených pracovníkov musí byť taktiež odborne spôsobilý na prácu s veľmi toxickými látkami a zmesami a toxickými látkami a zmesami. Uchádzač predloží za tohto pracovníka osvedčenie o odbornej spôsobilosti.
Odôvodnenie:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a rozsah predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač dostatočné personálne zabezpečenie s potrebnou kvalifikáciou a praxou pre realizáciu náročnej zákazky.
4. §28 ods. 1 písm. h) v spojení s §30 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom alebo záujemcom, možnosť využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy (opis opatrení, použitých uchádzačom na zabezpečenie plnenia kritériá pre danú normu) predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Napr. doklad o splnení určitých noriem environmentálneho riadenia podľa normy ISO 14001.
Odôvodnenie:
Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 (alebo ekvivalent), pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov EÚ. Certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača a je tiež zárukou, že uchádzač dodržiava ochranu životného prostredia.
5. §28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Vzhľadom na charakter služieb je potrebné aby mal uchádzač k dispozícií minimálne jedno (1) postrekovacie lietadlo (vybavené aplikačným zariadením s tzv. mikronizérom alebo atomizérom) a minimálne dve (2) cisternové vozidlá s valníkom určených na prevoz a rozstrekovanie chemických látok použitých na likvidáciu komárov.
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že uvedené zariadenia bude mať k dispozícií najneskôr ku dňu podpisu zmluvy s verejným obstarávateľom. V čestnom vyhlásení uvedie presný typ a rok výroby zariadenia.
Odôvodnenie
Podmienka účasti týkajúca sa vybavenia uchádzača je vyžadovaná z dôvodu špecifickosti predmetu zákazky. Vzhľadom na charakter služieb je potrebné aby mal uchádzač k dispozícií uvedené zariadenie a vybavenie na poskytnutie predmetu zákazky.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPOSOBILOSTI:
V súlade s §28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 a §26a ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti (technickú alebo odbornú spôsobilosť), spoločne.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti (technickú alebo odbornú spôsobilosť), v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene EUR. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Podľa §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača. V uvedenom prípade verejný obstarávateľ použije ustanovenie § 44ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Je uvedená v bode III:1.3.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.04.2015 11:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.04.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.04.2015 13:00
Miesto : Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa §41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa §41 ods. 2 a spôsobom podľa §41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Ďalšie osobitné podmienky pre plnenie zmluvy:
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemca ako súčasť časti ponuky Ostatné predložil originál alebo úradne osvedčenú kópiu:
1.1 záväzného súhlasu (čestného vyhlásenia), že v prípade ak sa stane úspešným uchádzačom pred podpisom zmluvy na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným obstarávateľom uzatvorí a predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu najmenej do výšky ceny diela na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré bude platné a účinné počas trvania zmluvy;
1.2 certifikát systému manažérstva pre bezpečnosť práce a ochranu zdravia pri práci OHSAS 18001. Tento certifikát môže byť nahradený smernicou uchádzača o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci a podobne.
1.3 chemická látka resp. prípravok, ktorý bude použitý na postrek proti komárom musí spĺňať podmienky jeho uvedenia na trh v zmysle príslušných právnych predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad preukazujúci rozhodnutie Centra pre chemické látky a prípravky o uvedení látky na trh v SR, resp. iný doklad preukazujúci predmetnú skutočnosť v zmysle príslušných právnych predpisov vydaný orgánom príslušným podľa zákona č. 319/2013 Z.z. o pôsobnosti orgánov štátnej správy pre sprístupňovanie biocídnych výrobkov na trh a ich používanie a o zmene a doplnení niektorých zákonov (biocídny zákon).
1.4 Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení Prevádzkového poriadku.
2. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (v slovenskom) jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
3. Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak, všetky dokumenty predložené v rámci žiadosti o účasť alebo v ponuke, a to vrátane plnomocenstiev, čestných vyhlásení alebo dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byt v origináli alebo ako úradne osvedčené kópie originálu.
4. Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tejto výzve alebo informácií uvedených v súťažných podkladoch musí záujemca doručiť kontaktnej osobe na kontaktné miesto písomne najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ oznámi vysvetlenia všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie.
5. Všetky informácie a dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49a zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
6. Záujemcovia môžu požiadať o súťažné podklady na kontaktnom mieste uvedenom v Oddiele 1 tejto výzvy v termíne uvedenom v bode IV.2.2 tejto výzvy. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov je potrebné si toto prevzatie dohodnúť vopred na kontaktnom mieste uvedenom v Oddiele 1 tejto výzvy. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch pondelok až piatok, od 08.00 do 15.00 hod.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.03.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité