Oznámenie 7164 - MST

Obsah

7164 - MST
Vestník č. 66/2015 - 02.04.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LESY Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Bornemisová
Mobil: +421 918444264
Telefón: +421 484344264
Fax: +421 484344191
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve Slovenskej republiky
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Lesnícke rovnošaty a OOPP pre THZ organizačných zložiek LESOV Slovenskej republiky, štátny podnik Banská Bystrica
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia predmetu zákazky, uvedeného v bode 2.1. súťažných podkladov je LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica, Pracovisko obchodnej prevádzky, Mičinská 33, 974 01 Banská Bystrica, ktorá bude uvedená v samostatných objednávkach verejného obstarávateľa.
Adresa fakturácie: bude u uvedená v samostatných objednávkach verejného obstarávateľa.
Lehota dodania tovaru bude do 30 dní od potvrdenia dielčej objednávky na miesto plnenia taktiež uvedené v dielčich objednávkach.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 5
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 3 500 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok lesníckych rovnošiat a osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len OOPP) pre technicko hospodárskych zamestnancov (ďalej len THZ) organizačných zložiek verejného obstarávateľa, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v týchto súťažných podkladoch, v PRÍLOHE č.2 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky sa riadi vnútropodnikovými smernicami:
1.Lesnícke rovnošaty pre TZH Smernica o lesníckych rovnošatách pre zamestnancov LESY SR, š.p., Banská Bystrica Sm E009 (5), účinnosť 01.01.2015.
2.OOPP pre THZ - Poskytovanie OOPP ich udržiavanie, poskytovanie čistiacich, umývacích prostriedkov a repelentných prípravkov Sm G 006, účinnosť od 1.1.2008.

Ďalej STN a všeobecne záväzných predpisom. V prípade konkrétnych technických a výrobných označení materiálov špecifikovaných v opise predmetu zákazky, verejný obstarávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie za predpokladu rovnakých technických parametrov.
Predmet zákazky je rozdelený na časti:

ČASŤ č.1: Lesnícke rovnošaty pre zamestnancov LESY SR, štátny podnik Banská Bystrica šité z textílii
ČASŤ č.2: Košele, viazanky k lesníckym rovnošatám povinné súčasti
ČASŤ č.3: Pleteniny z pletacej priadze prípustné súčasti, OOPP z úpletu
ČASŤ č.4: Pleteniny z froté, thermo priadze prípustné súčasti
ČASŤ č.5: Obuv pre THZ prípustné súčasti a OOPP
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18223200-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18110000-3, 18100000-0, 18234000-8, 18232000-4, 18800000-7, 18332000-5, 18333000-2, 18331000-8, 18317000-4, 18423000-0, 18422000-3, 18424000-7, 18440000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 5
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
ČASŤ č.1: Lesnícke rovnošaty pre zamestnancov LESY SR, štátny podnik Banská Bystrica šité z textílii. hodnota 1.600.000,00 € bez DPH
ČASŤ č.2: Košele, viazanky k lesníckym rovnošatám povinné súčasti hodnota 300.000,00 € bez DPH
ČASŤ č.3: Pleteniny z pletacej priadze prípustné súčasti, OOPP z úpletu hodnota 400.000,00 € bez DPH
ČASŤ č.4: Pleteniny z froté, thermo priadze prípustné súčasti hodnota 100.000,00 € bez DPH
ČASŤ č.5: Obuv pre THZ prípustné súčasti a OOPP hodnota 1.100.000,00 € bez DPH
Predpokladané vymedzenie predmetu zákazky, tvorí časť súťažných podkladov. Príloha č.2: OPIS PREDMETU
ZÁKAZKY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 3 500 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Lesnícke rovnošaty pre zamestnancov LESY SR, štátny podnik Banská Bystrica šité z textílii
1) STRUČNÝ OPIS
Lesnícke rovnošaty pre zamestnancov LESY SR, štátny podnik Banská Bystrica šité z textílii. hodnota 1.600.000,00 € bez DPH
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18222000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18223200-0, 18234000-8, 18232000-4, 18300000-2, 18440000-5, 18441000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Podľa prílohy č.2 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov.
Hodnota 1 600 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 2
NÁZOV
Košele, viazanky k lesníckym rovnošatám povinné súčasti
1) STRUČNÝ OPIS
Košele, viazanky k lesníckym rovnošatám povinné súčasti hodnota 300.000,00 € bez DPH
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18332000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18423000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Podľa prílohy č.2 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov.
Hodnota 300 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 3
NÁZOV
Pleteniny z pletacej priadze prípustné súčasti, OOPP z úpletu
1) STRUČNÝ OPIS
Pleteniny z pletacej priadze prípustné súčasti, OOPP z úpletu hodnota 400.000,00 € bez DPH
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18235200-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18235400-9, 18312000-9, 18330000-1, 18333000-2, 18424000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Podľa prílohy č.2 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov.
Hodnota 400 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 4
NÁZOV
Pleteniny z froté, thermo priadze prípustné súčasti
1) STRUČNÝ OPIS
Pleteniny z froté, thermo priadze prípustné súčasti hodnota 100.000,00 € bez DPH
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18317000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Podľa prílohy č.2 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov.
Hodnota 100 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
Časť: 5
NÁZOV
Obuv pre THZ prípustné súčasti a OOPP
1) STRUČNÝ OPIS
Obuv pre THZ prípustné súčasti a OOPP hodnota 1.100.000,00 € bez DPH
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18800000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18811000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Podľa prílohy č.2 "OPIS PREDMETU ZÁKAZKY" súťažných podkladov.
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje

Verejný obstarávateľ požaduje súťažnú zábezpeku podľa jednotlivých ČASTÍ predmetu zákazky vo výške:
ČASŤ č.1 : 48.000,00 €
ČASŤ č.2: 9.000,00 €
ČASŤ č.3: 12.000,00 €
ČASŤ č.4: 3.000,00 €
ČASŤ č.5: 33.000,00 €
Spôsoby zloženia zábezpeky:
1. zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa alebo
2. poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.
Podmienky zloženia zábezpeky
1. Zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa.
1.1.Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa vedený
vo VÚB a.s. pobočka Banská Bystrica,
číslo účtu: 1356419253/0200
povinné údaje kvôli identifikácie uchádzačov:
s uvedením variabilného symbolu číslo: 25737/260
s uvedením špecifického symbolu číslo: IČO uchádzača
s informáciou zábezpeka na: LESY SR Lesnícke rovnošaty
V prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR musia byť finančné prostriedky zložené na účet:
IBAN SK770200 0000 0000 0680 6312, SWIFT CODE: SUBASKBX
S povinnými údajmi kvôli identifikácii uchádzačov

1.2. Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia
lehoty na predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky spôsobom zloženia finančných prostriedkov na
účet obstarávateľa trvá až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk.
1.3. Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.
Doklad o zložení zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa musí
byť súčasťou ponuky.
2. Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača.
2.1. Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 Obchodného zákonníka. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená do uplynutia lehoty viazanosti ponúk.
2.2. Záručná listina, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa (veriteľa) za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré veriteľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky.
2.3. Ak záručná listina nebude súčasťou ponuky bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.
Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač za splnenia podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
Podmienky uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky ponuky po uplynutí lehoty viazanosti ponúk
Vrátenie zložených finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa:
Ak uchádzač zložil zábezpeku zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa , verejný obstarávateľ zábezpeku uvoľní najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy a to tým spôsobom, že sa vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov, ktoré slúžili ako zábezpeka.
Uvoľnenie zábezpeky poskytnutím bankovej záruky za uchádzača:
Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti.
Podmienky uvoľnenia zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk:
Verejný obstarávateľ pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk uvoľní zábezpeku uchádzačovi do siedmich dní, ak:
uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnej súťaži a verejný obstarávateľ ho z verejnej súťaže vylúčil a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa,
ponuka uchádzača bola vylúčená pri vyhodnocovaní ponúk podľa § 42 ods. 1, 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ bezodkladne uvoľní zábezpeku uchádzačovi keď zrušil verejnú súťaž podľa § 46 ods. 1 písm. d) alebo ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk zábezpeka naďalej zabezpečuje viazanosť ponuky až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Predĺženie platnosti zábezpeky zabezpečí uchádzač do 10 dní po tom, ako mu verejný obstarávateľ oznámil predĺženie lehoty viazanosti ponúk. Uchádzač v tejto lehote doručí verejnému obstarávateľovi doklad o predĺženej platnosti bankovej záruky, inak bude uchádzač vylúčený.
Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač :
-odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk (v čase po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty viazanosti ponúk),
-v prípadoch podľa § 32 ods. 11 nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech.
V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk zábezpeka ponúk naďalej zabezpečuje viazanosť ponúk uchádzačov až do uplynutia takto primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk.
Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky po uplynutí lehoty na predloženie ponúk počas plynutia lehoty viazanosti ponúk
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov LESOV Slovenskej republiky, š.p.Banská Bystrica. Rozdelenie finančných prostriedkov na jednotlivé organizačné zložky (Odštepné závody, ďalej len OZ) LESOV SR, š.p. bude vychádzať z potrieb OZ LESOV SR, š.p. a rozpočtu LESOV SR, š.p. Banská Bystrica na príslušný rok. Správne poplatky sú v réžii LESOV SR, š.p. Banská Bystrica. Doba splatnosti faktúr bude minimálne 30 dní.
Vlastné platby sa budú realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách s DPH.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neprijme ponuku, ktorej ponuková cena sa bude nachádzať mimo očakávaného cenového rozpätia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia (§ 26 zákona o verejnom obstarávaní) za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia (§ 27) alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 28) preukazuje spoločne. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právneho vzťahu v zmysle ustanovení zákona č. 513/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník), ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho uzavretia a plnenia zmluvy pričom je skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy povinná zmluvne určiť ako lídra skupiny dodávateľov jednu spoločnosť pre komunikáciu a fakturáciu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.OSOBNÉ POSTAVENIE UCHÁDZAČOV A ZÁUJEMCOV PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákonao verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods.2. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 ( t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listennej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. i) a j), prípradne aj podľa písmena h) zákona o verejnom obstarávaní, ak tento údaj potvrdenie neobsahuje.
a)výpis, resp. výpisy z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a) zákona
(fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitých predpisov), (právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa,
b) potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona, (vzťahuje sa na právnické osoby),
c) potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,
d) potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne, resp. príslušných zdravotných poisťovní v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona,( žiadame uchádzačov, aby predkladali potvrdenie o tom, že nemajú evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, od tej zdravotnej poisťovne, v ktorej sú vedení v evidencii platiteľov),
e) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. e) zákona,
f) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s
§ 26 ods. 2 písm. f) zákona, v prípade, že uchádzačom je občianske združenie alebo nadácia, potvrdenie Ministerstva vnútra SR o vedení v registri a stanovy alebo zriaďovacia listina,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať splnenie uchádzač doloží čestným vyhlásením.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto súpoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo avládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní splnenie uchádzač preukáže čestným vyhlásením.
§ 26 ods. 1 písm.i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty s osobou, ktorá je alebi bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha vákonom rozhodnutia. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie.
§ 26 ods. 1 písm. j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie.

Doklady podľa písmena a), b), c), d), e), f) nesmú byť ku dňu predloženia ponuky staršie ako tri mesiace.
Uchádzačovi zapísanémý do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie doklady
požadované v bodoch a), b), c), d), e) a f) nahrádza potvrdenie o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia (§ 27) alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 28) preukazuje spoločne. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právneho vzťahu v zmysle ustanovení zák. č. 512/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník), ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho uzavretia a plnenia zmluvy pričom je skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy povinná zmluvne určiť ako lídra skupiny dodávateľov jednu spoločnosť pre komunikáciu a fakturáciu.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 8 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.

§ 26a Preukazovanie majetkovej účasti
(1)verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári 9c).
(2)Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnych osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
(3)Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
9c) Čl. 3 ods. 1 ústavného zákona č.357/2004 Z.z. o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať z podmienok týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia finančnú primeranosť, ktorú preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. a) a ods. 2, a v ponuke musí predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v súlade s § 27 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, s dátumom overenia nie starším ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže:

1. a) Vyjadrenie banky/všetkých bánk, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má záujemca vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky v nasledovnom znení: Záujemca/uchádzač o verejnú zákazku Lesnícke rovnošaty a OOPP pre THZ organizačných zložiek LESOV Slovenskej republiky, š.p. Banská Bystrica je schopný plniť svoje finančné záväzky", jeho účet/úcty za posledné tri roky (2012, 2013 a 2014) nebol/i v nepovolenom debete", v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár", bežný účet záujemcu/uchádzača nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie".
Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v období rokov 2012, 2013 a 2014 nemal zriadený účet v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke. V opačnom prípade doloží vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedený účet.

2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich
právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť
reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto
skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s tohto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi
mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného
vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať
podmienky účasti podľa § 26 ods.1 a §26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo
uchádzačovi poskytnuté.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného
a ekonomického postavenia spoločne.

Predmetné podmienky vyplývajú z § 27 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou chce

ubezpečiť, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú rámcovú
dohodu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady podľa § 28 ods. (1) písm. a), l), zákona o verejnom obstarávaní, ktorými preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na uskutočnenie predmetu zákazky :

1.Zoznam dodávok charakteru predmetu zákazky podľa ČASTI č.1 až č.5 (uskutočnených v predchádzajúcich troch rokoch 2012,2013, 2014 s uvedením ich finančného objemu plnenia, cien bez DPH, cien s DPH, lehôt dodania a odberateľov, doplnený potvrdeniami odberateľov o uspokojivom dodaní. Zoznam aj potvrdenia musia obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo predávajúceho, obchodné meno a sídlo kupujúceho, názov zákazky so stručným popisom, cenu, lehotu dodania, meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých dodávkach, uvedených v zozname, potvrdenie odberateľmi o uspokojivom dodaní tovaru s uvedením cien, lehôt dodania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom; ak odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osoba iná ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení bude potvrdený týmto odberateľom; ak to nie je možné , vyhlásením uchádzača o ich dodaní, predložené v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia v súlade s ustanovením § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti uvedené v tomto bode určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona. Zoznam dodávok a ich potvrdeniami odberateľov uchádzač preukazuje spôsobilosť dodávať verejnému obstarávateľovi požadované tovary. Verejným obstarávateľom požadovaný rozsah dodávok uvedený v tomto bode je primeraný a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
-zoznam dodávok za uvedené roky 2012, 2013 a 2014 musí uchádzač preukázať spolu za posledné tri roky vo finančnom objeme v minimálnom rozsahu hodnoty ČASTI č.1 až č.5 zákazky podľa ČASTÍ, na ktoré uchádzač predkladá ponuky:

ČASŤ č.1: Lesnícke rovnošaty pre zamestnancov LESY SR, štátny podnik Banská Bystrica šité z textílií v hodnote minimálne 1.600.000,00 € s DPH,
ČASŤ č.2: Košele, viazanky k lesníckym rovnošatám povinné súčasti, v hodnote minimálne 300.000,00€ s DPH,
ČASŤ č.3: Pleteniny z pletacej priadze prípustné súčasti, OOPP z úpletu v hodnote minimálne 400.000,00 € s DPH,
ČASŤ č.4: Pleteniny z froté, thermo priadze prípustné súčasti, v hodnote minimálne 100.000,00 € s DPH,
ČASŤ č.5: Obuv pre THZ prípustné súčasti a OOPP, v hodnote minimálne 1.100.000,00 € bez DPH ,

Prepočet cudzej meny na euro: Uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

2.Podľa § 28 ods.1 písm l) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o tovar, ktorými sú výrobky, ktoré sa majú dodať:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.Uchádzač predloží fotografie alebo katalóg s opisom položiek podľa jednotlivých ČASTÍ č.1 až č.5 predmetu zákazky podľa toho, na ktorú ČASŤ č.1 až č.5 predmetu zákazky ponuku predkladá, vo forme tlačenej alebo na CD/DVD nosiči.

2.Požadovaný veľkostný sortiment predmetu zákazky musí spĺňať pre:


ČASŤ č.1: veľkostné tabuľky EUR + výškové stupne
Tabuľky veľkostí pre dámske oblečenie/
Označenie K
(krátke)Označenie N
(normálne)Označenie D
(dlhé)
Výška postavydo 164 cm164 - 170 cmnad 170 cm
Postranná dĺžka100 cm106 cm112 cm
KN D Obvod hrudníkaObvod pásaObvod bokov
1632-74-7760-6284-87
17346878-8163-6588-91
18367282-8566-6992-95
19387686-8970-7396-98
20408090-9374-7799-101
21428494-9778-81102-104
22448898-10282-85105-108
234692103-10786-90109-112
244896108-11391-95113-116
2550100114-11996-102117-121
2652104120-125103-108122-126
2754108126-131109-114127-132
2856112132-137115-121133-138
2958116138-143122-128139-144

Tabuľky veľkostí pre pánske oblečenie/ Klasická konfekčná pánska postava
VeľkosťVýškaHrudníkPásBoky
40 160-164 78-81 66-69 96-99
42 162-166 82-85 70-73 98-100
43164-168 84-87 72-75 99-101
44 166-170 86-89 74-77 100-103
46 168-173 90-93 78-81 102-104
48 171-176 94-97 82-85 103-106
50 174-179 98-101 86-89 105-108
52 177-182 102-105 90-94 107-109
54180-186 106-109 95-99 108-110
56182-186 110-113 100-104 109-112
58184-188 114-117 105-109 111-114
60185-189 118-121 110-114 112-115
62187-191 122-125 115-119 114-116
64189-193 126-129 120-124 115-117
66191-194130-133125-129116-118
Štíhla pánska postava
VeľkosťVýškaHrudníkPásBoky
88 174-178 85-87 71-74 105-107
90 177-181 87-90 74-77 106-109
94 180-184 91-94 78-81 108-110
98 182-18695-98 82-85 109-112
102 184-188 99-102 86-89 111-113
106 187-191 103-106 90-94 112-115
110 190-194 107-110 95-99 114-116


Plnoštíhla pánska postava
VeľkosťVýškaHrudníkPásBoky
23 163-167 90-93 82-85 97-100
24166-170 94-97 86-89 99-102
25169-173 98-101 90-93 101-104
26172-176 102-105 94-97 102-105
27175-178 106-109 98-101 104-107
28177-180 110-113 102-107 105-108
29179-182 114-117 108-111 107-110
30181-183 118-121 112-115 108-111
31182-184 122-125 116-119 110-112
32183-185126-129120-123111-113

ČASŤ č.2: veľkostné tabuľky
Pri objednávaní sa zadáva veľkosť goliera (parameter A).
Rozmer košele 176/182 (výška postavy v cm) výškový stupeň 1
Golier (A)37/3839/4041/4243/4445/4647/4849/50
Obvod hrude (B)106114122130138146153
Dĺžka rukáva (C)64646464646767
Dĺžka košele (D)85858585858585
Rozmer košele 182/188 (výška postavy v cm) výškový stupeň 2
Golier (A)37/3839/4041/4243/4445/4647/4849/50
Obvod hrude (B)106114122130138146153
Dĺžka rukáva (C)69696969697272
Dĺžka košele (D)90909090909090
Rozmer košele J SLIM 176/182 (výška postavy v cm) výškový stupeň 1
Golier (A)3839404142434445
Obvod hrude (B)9498102106110114118122
Dĺžka rukáva (C)6666666666666666
Dĺžka košele (D)8080808080808080
Dámska blúzka
Golier (A)3638404244464850
Obvod hrude (B)4648505254565860
Dĺžka rukáva (C)
krátky/dlhý26/6226/6226/6226/6226/6226/6226/6226/62
Dĺžka blúzky (D)6464646666666666

ČASŤ č.3: veľkostné tabuľky EUR
veľkosť EUR 4446485052545658606264
zjednodušené značenie u mužovS MLXLXXLXXXL
Veľkosť EUR 34363840424446485052545658
zjednodušené značenie u žienXSSMLXLXXLXXXL

ČASŤ č.4: veľkostné tabuľky EURO, dámske a pánske, poprípade dvojčísla
Veľkosť3536 373839404142
Chodidlo / cm22,523,024,024,525,025,526,527,0
Veľkosť4344454647484950
Chodidlo / cm27,528,529,029,530,531,031,532,5

ČASŤ č.5: veľkostné tabuľky EURO, dámske a pánske
Veľkosť3536 373839404142
Chodidlo / cm22,523,024,024,525,025,526,527,0
Veľkosť4344454647484950
Chodidlo / cm27,528,529,029,530,531,031,532,5

-Túto podmienku účasti uchádzač doloží čestným prehlásením.


3.Každý výrobok musí byť označený:
-názvom výrobcu,
-piktogramami ošetrenia predmetu obstarávania (pranie, žehlenie, bielenie, chemické čistenie, sušenie) u obuvi iné ošetrenie,
-veľkostný sortiment veľkosť podľa veľkostných tabuliek,
-označením ochrannej úpravy, napr. odolnosť voči oderu, vodoopudivá úprava, vodný stĺpec a pod.,
-pri označených položkách v Prílohe č.2 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY logom verejného obstarávateľa po dohode o spôsobe označenia a jeho umiestnení .
-Túto podmienku účasti uchádzač doloží čestným prehlásením o dodržaní tohto bodu.

4.Pri výrobkoch z textílie, úpletu alebo priadze žiada verejný obstarávateľ doložiť od uchádzačov materiálový list, kde musí byť uvedené: zloženie materiálu, gramáž v g/m, pri membránových materiáloch vodný stĺpec, priedyšnosť. Materiálové listy uchádzač predloží v slovenskom jazyku (prípadne českom jazyku) ako originál alebo úradne osvedčené kópie a doloží v počte použitých textílií, priadzí. K materiálovým listom doloží ústrižok vo veľkosti min. 20 x 20 cm k všetkým použitým materiálom farby zelenej, k pletiarenským materiálom námotok vlny. Pri výrobkoch kde sa použije materiál značky POLARTEC, PTFE s membránou Event, GORATEX doloží platnú licenciu = LICENČNÚ ZMLUVU O OBCHODNEJ ZNAČKE. Pri výrobkoch z pletacej priadze doloží Certifikát OEKO-TEX Standard 100 o zdravotnej bezpečnosti.

5.Pri obuvi pre THZ: na výrobkoch musia byť znaky technických parametrov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje v technickej špecifikácii uvedenej v prílohe č. 2 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY ČASŤ č. 5 Obuv pre THZ prípustné súčasti a OOPP. Veľkosť, spôsob ošetrenia a pod.


6.Uchádzač predloží prehlásenie o tom, že priebežne počas naplnenia požadovaných dodávok bude kontrolovať
kvalitu vlastností predmetu zákazky, či zodpovedajú kvalite deklarovaných ponúk.

7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti technickú spôsobilosť, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickú spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.


ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI URČENÝCH PODMIENOK ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
1.Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujúce sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky.
2.Podľa § 28 ods.1 písm.a) a l) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia, zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
3.Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia kvality má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1.Najnižšia cena v EUR bez DPH podľa ČASTI č.1 až č.5 predmetu zákazky podľa PRÍLOHY č.1. váhovosť 70 bodov maximálny počet bodov výstup z elektronickej aukcii. - 70
2. 2. Akostné kritériá, vypracovanie výrobkov, celkový vzhľad a vyhotovenie... váhovosť 10 bodov maximálny počet bodov hodnotia členovia komisie podľa predložených vzoriek. - 10
3. 3 Dodržanie veľkostných sortimentov .........váhovosť 10 bodov maximálny počet bodov hodnotia členovia komisie podľa predložených vzoriek vyhotovených podľa veľkostnej požiadavky verejného obstarávateľa - 10
4. 4 Výška prirážky za nadrozmerné veľkosti, alebo mierenky predložená uchádzačom v Prílohe č.1 súťažných podkladov v %......váhovosť 10 bodov maximálny počet bodov dosiahne najnižšie percento prirážky. - 10
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: ELEKTRONICKÁ AUKCIA prebehne v pracovný deň v termíne po 9,00 hodine, po vyhodnotení splnenia
podmienok účasti, vyhodnotení fyzickej prezentácie (technických podmienok účasti). Presný termín bude uvedený
vo Výzve na účasť do elektronickej aukcie, najskôr po termíne vyhodnotenia podmienok účasti časť Kritériá,
t.j. po termíne 25.5. 2015.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
25737/2015/260
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 043-073721
z: 03.03.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.05.2015 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.05.2015 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský, český jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.05.2015 09:00
Miesto: 23.1Otváranie s ponukami sa uskutoční na adrese:
Názov: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Obec (mesto): Banská Bystrica PSČ: 97566
Ulica: Námestie SNP Číslo: 8
Poschodie: I. Miestnosť: Malá zasadačka
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP č.8 , 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Telefón: +421 484344264
Fax: +421 484344191
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Internetová adresa (URL): http://www.lesy.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.03.2015

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité