Oznámenie 7308 - WYP

Obsah

7308 - WYP
Vestník č. 66/2015 - 02.04.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Kontaktná osoba: RNDr. Michal Bara
Telefón: +421 259582014
Fax: +421 259582369
Email: michal.bara@mfsr.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.finance.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia vodovodných a kanalizačných stúpačiek v budove MF SR
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Budova Ministerstva financií SR, Štefanovičova 5, Bratislava
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom stavebných úprav je rekonštrukcia vodovodných a kanalizačných stúpačiek, vrátane výmeny obkladov, dlažieb a zariaďovacích predmetov v jednotlivých sociálnych zariadeniach budovy. Súčasťou rekonštrukcie je aj vybudovanie sadrokartónových stienok, kazetových stropov, elektroinštalačné práce s novo zabudovanými svietidlami. Cieľom je dosiahnutie nižších prevádzkových nákladov, kvalitná a bezvadná prevádzka a funkčnosť sociálnych zariadení, zvýšenie hygienických štandardov a estetického vzhľadu daných priestorov
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45330000-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa schválenej projektovej dokumentácie
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 220 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov a v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom
č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods.1 písm. h), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods.1 písm. h). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j), verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i ) a písm. j).
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa preukázania majetkovej účasti podľa § 26a. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 26 a z § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona .
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Vyjadrením banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky/vyjadrenia bánk, pobočiek zahraničných bánk alebo zahraničných bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet/vedené účty, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že riadne plní svoje finančné záväzky, že v prípade splácania poskytnutého úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho bankový účet nie je a ani nebol za obdobie posledných 3 rokov do momentu vyhotovenia vyjadrenia banky predmetom exekúcie (v prípade ak podniká kratšie ako 3 roky za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti do momentu vyhotovenia vyjadrenia banky).
Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že v iných bankách, pobočkách zahraničných bánk alebo zahraničných bankách, ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá, nemá vedené účty ani záväzky.
Požadované doklady podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu, ktorej predmet súvisí s opisom predmetu zákazky.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas trvania celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti (finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 zákona) podľa tohto bodu 1.2 za všetkých členov skupiny spoločne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenia uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
§ 28 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby,
§ 28 ods. 1 písm. j) zákona - údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
§ 28 ods. 1 písm. b) - Zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré boli uskutočnené v predchádzajúcich piatich rokoch (2010, 2011, 2012, 2013, 2014) ku dňu predkladania ponúk. Zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác, na ktorom budú uvedené:
- cena vykonaného diela,
-miesto/a uskutočnenia,
-lehota dodania plnenia stavebných prác podľa zmluvy,
-objednávateľ
Za predmet rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje rekonštrukcia, renovácia, oprava, obnova vodovodných a kanalizačných stúpačiek a rozvodov v podobnom rozsahu ako je predmet zákazky.
Uchádzač vo svojej ponuke predloží referenčné listy (potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác) úspešne splnených zmlúv v súhrnom počte minimálne 3 zmluvných realizácií rovnakého alebo podobného charakteru s finančným objemom minimálne 430 000,- EUR bez DPH za obdobie piatich rokov, z toho aspoň jedna referencia t. j. zákazka musí byť v hodnote minimálne 140 000,- EUR bez DPH. Uchádzači môžu predložiť aj ekvivalent uvedených hodnôt v inej mene. Verejný obstarávateľ požaduje, aby každé uchádzačom deklarované potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác uvedené v zozname podľa tohto bodu bolo potvrdené Objednávateľom. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o uskutočnení stavebných prác a zmluvu alebo doklad o ich uskutočnení.
V každom referenčnom liste sa požaduje uviesť:
- Názov/obchodné meno a sídlo/miesto podnikania objednávateľa
- Názov/obchodné meno a sídlo/miesto podnikania dodávateľa
- Opis predmetu realizácie diela stavebných prác
- Lehota dodania plnenia a platnosť zmluvy (od - do, v tvare mesiac a rok)
- Skutočne uhradená cena v EUR bez DPH
- Meno, podpis, tel. číslo, e-mail, adresa na osobu objednávateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje.
Referencie musia byť potvrdené oprávnenou osobou podľa § 28 ods. 1 písm. b).
Na vyčíslenie uvedených cien uskutočnených prác sa pri prepočte z inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie vo Vestníku ÚVO. Na prepočet meny z SKK na EUR sa použije konverzný kurz 1 EUR = 30,1260 SKK.
Zabezpečenie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača odráža pre verejného obstarávateľa schopnosť budúceho zmluvného partnera bezproblémovo plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite a v stanovených termínoch.

§ 28 ods. 1 písm. g) zákona, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, ktorý musí obsahovať meno a priezvisko, dosiahnutý stupeň vzdelania a počet rokov odbornej praxe. Zoznam musí byť podpísaný oprávnenou osobou uchádzača. Za minimálne jednu z osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác uvedenú v zozname uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t.j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby. V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad predložený uchádzačom preukazujúci požadovanú skutočnosť.
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.

§ 28 ods. 1 písm. j) zákona, údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť zoznam strojového a technického vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.

Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Požadované doklady podľa § 28 zákona uchádzač predloží ako dôkaz, že je schopný realizovať zákazku v celom rozsahu kvalifikovane, odborne a kapacitne a v požadovanom termíne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO - 37/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.04.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.04.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.05.2015 09:00
Miesto : Ministerstvo financií SR
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša záujemca bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.10. 2015.
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom elektronickej pošty (e-mailu), pošty, alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok, (ďalej len pošta), ako aj prostredníctvom internetovej stránky verejného obstarávateľa a telefonicky
Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie sa bude považovať žiadosť o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi najneskôr do 15.4.2015.
Záujemcovia môžu vykonať obhliadku stavebných objektov dňa 14.4.2015 o 09,00 hod. Táto obhliadka bude zabezpečená zamestnancom Ministerstva financií SR: Mgr. Jaroslavom Frantom , tel: +421 2 5958 2009.
Úspešný uchádzač - zhotoviteľ sa zaväzuje pri podpise zmluvy predložiť objednávateľovi fotokópiu poistnej zmluvy alebo potvrdenie poisťovne o platnosti a trvaní poistenia zodpovednosti za škody voči tretím subjektom na živote, zdraví a majetku spôsobenú pri plnení predmetu zmluvy minimálne na obdobie realizácie celého predmetu zmluvy s poistným krytím minimálne vo výške zmluvnej ceny diela.
Súťažné podklady a projektová dokumentácia budú poskytnuté záujemcom na základe ich žiadosti elektronickou poštou (e-mailom), resp. prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.04.2015

Redakčné opravy

7634 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 69/2015
V oznámení 07308-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 066/2015 zo dňa 02.04.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 06.05.2015 09:00 Viď: 24.04.2015 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité