Oznámenie 7436 - WYT

Obsah

7436 - WYT
Vestník č. 67/2015 - 07.04.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
AMBROPEK, spol. s r.o.
IČO: 36259438
Múzejná 6560 , 92901 Dunajská Streda

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kancelária AMBROPEK, spol. s r.o.
Kontaktná osoba: Ambrovics Andrea
Telefón: +421 917586512
Fax: +421 315516990
Email: ambrovics.andrea@ambropek.sk; laci@buslaci.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ambropek.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 7 ZVO.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Baliaci systém pre hlbokozmrazené pekárenské výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Dunajská Streda
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je automatizovaný systém na balenie predpečených a následne hlbokozmrazených pekárenských výrobkov. V rámci požadovaného systému, pekárenské výrobky vychádzajúc zo zmrazovača prostredníctvom dopravníkového systému sú presunuté do baliaceho systému, kde sú následne zabalené do kartónov vyplnené polyetylénovými vreckami. Nakoniec kartóny sú automaticky uzavreté a sú posunuté k miestu, kde ich balič manuálne nakladá na palety.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42921320-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 650 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 5
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona
č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 v rozsahu a platnosti v zmysle cit. zákona.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj podľa § 32 ods.11 cit. zákona t.j. splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 cit. zákona po vyhodnotení ponúk na základe písomného vyzvania obstarávateľským subjektom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. l cit. zákona - opismi alebo fotografiami materiálov a zariadení, ktoré budú súčasťou predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Predmetné doklady sa vyžadujú k zisteniu skutočných parametrov ponúkaných materiálov, strojov a zariadení.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena bez DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota dodávky
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.04.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.04.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.04.2015 10:30
Miesto : AMBROPEK, spol. s r.o., Múzejná 6560, 929 01 Dunajská Streda
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu:
laci@buslaci.sk.
Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní budú uverejnené v profile obstarávateľa.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
04.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité