Oznámenie 7345 - MST

Obsah

7345 - MST
Vestník č. 67/2015 - 07.04.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Technická univerzita vo Zvolene - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397440
T.G.Masaryka 24, 96053 Zvolen

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Technická univerzita vo Zvolene
Kontaktná osoba: Ing. Miroslava Kapustová
Telefón: +421 455206122
Fax: +421 455330027
Email: miroslava.kapustova@tuzvo.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.tuzvo.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Komplexný výskumný systém leteckého monitoringu pre GIS v lesníctve
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia je adresa sídla verejného obstarávateľa: Technická univerzita vo Zvolene, T. G. Masaryka 24, 960 53 Zvolen alebo externé pracovisko na letisku vzdialeného do 20 km od sídla verejného obstarávateľa.
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka technického, prístrojového vybavenia a pilotnej prevádzky pre Komplexný výskumný systém leteckého monitoringu pre GIS v lesníctve (KVSLM) na území Slovenskej republiky. Hlavným cieľom systému je zabezpečovať zber údajov prostredníctvom leteckého monitoringu, ich spracovanie a poskytnutie pre účely výskumu a vývoja.
Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou do miesta určenia, manipuláciou a komplexnou montážou zariadení, kompletná inštalácia a uvedenie do prevádzky každého jednotlivého prístroja alebo zariadenia a tiež uskutočnenia skúšky funkčnosti a záručný servis.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34711200-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 38520000-6, 32580000-2, 48000000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Podrobné množstvo a rozsah predmetu zákazky bude uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 2 916 657,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 80 000,00 EUR.

Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku (NFP) len v tom prípade, ak verejnému obstarávateľovi budú pridelené prostriedky zo štrukturálnych fondov (Operačný program Výskum a vývoj, prípadne Operačný program Výskum a inovácie), na základe akceptovania procesu verejného obstarávania zo strany ASFEU a po podpísaní zmluvy o poskytnutí NFP.
Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky.
Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúr so splatnosťou 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s §31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorila právnu formu podľa zákona č.513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov alebo podľa zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, prípadne inú právnu formu v zmysle platnej legislatívy SR, resp. v zmysle príslušných právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy požadovať predloženie úradne overenej kópie:
1) platnej poistnej zmluvy na poistenie za škodu spôsobenú podnikateľom na poistnú sumu minimálne vo výške 200 000,00 EUR. Uchádzač je povinný mať uzatvorené uvedené poistenie počas celej doby platnosti zmluvy.

2) platného povolenia na vykonávanie leteckých prác s využitím bezpilotných zariadení vydaného Dopravným úradom Slovenskej republiky v zmysle Leteckého zákona č. 143/1998 Z.z. v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentu.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle §26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní
(1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť.
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a.písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b.písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c.písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d.písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e.písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
f.písm. h) čestným vyhlásením. Vzor čestného vyhlásenia je v Prílohe C súťažných podkladov.
g.písm. i) a j) čestným vyhlásením. Vzor čestného vyhlásenia je v Prílohe C súťažných podkladov.

Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle §128.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa §
26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 5 zákona.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z obsahu § 26 zákona o verejnom obstarávaní.


Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa majetkovej účasti v zmysle §26a zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní

(1)Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.

(2) Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.

(3) Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.".

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti preukázania majetkovej účasti vyplýva z obsahu § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1)Uchádzač predloží podľa § 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (2012, 2013, 2014), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť overené príslušným správcom dane (za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.). Výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobie musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie. Ak má uchádzač úplné účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné.
Prehľad o dosiahnutom obrate za uvedené obdobie uchádzač doloží čestným vyhlásením s vyčíslenou sumou o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Podmienka je primeraná vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky a sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného dodávateľa, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.


2) Uchádzač predloží podľa § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že uchádzač má k dispozícii vlastné finančné prostriedky na prefinancovanie vo výške minimálne 80% predpokladanej hodnoty zákazky, t. j. 2 333 000,00 Eur alebo prísľubom banky alebo zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške minimálne 80% predpokladanej hodnoty zákazky, t. j. 2 333 000,00 Eur. Čas platnosti úverového prísľubu bude po celú dobu realizácie zákazky.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Primeranosť tejto podmienky vyplýva z predpokladanej hodnoty zákazky. Z uvedeného vyplýva, že zhotoviteľ bude musieť znášať finančné náklady na splnenie predmetu zákazky s prihliadnutím na 60 dňovú splatnosť faktúr. Uchádzač uvedeným dokladom preukáže, že je po finančnej stránke spoľahlivý a zmluva bude uzavretá s uchádzačom, ktorý je spôsobilý na realizáciu predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie.
Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Požadovaná súhrnná výška celkového obratu za posledné tri hospodárske roky (2012, 2013, 2014), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti je vo výške minimálne: 2 900 000 EUR bez DPH.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní preukáže opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.

Uchádzač predloží:
a) Certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9 001 vydaný nezávislou inštitúciou alebo iný ekvivalentný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.


b) Certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa normy ISO 27 001 vydaný nezávislou inštitúciou alebo iný ekvivalentný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.


Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ požaduje vzhľadom na povahu predmetu zákazky preukázanie splnenia noriem zabezpečenia kvality pri plnení predmetu zákazky a zároveň preukázanie, že uchádzač má zavedené primerané bezpečnostné kontroly, adekvátne chrániace dôležité informácie.
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah a zložitosť dodávky, je potrebné, aby mal uchádzač dostatočné personálne zabezpečenie s potrebnou kvalifikáciou a praxou pre realizáciu náročnej zákazky a bol oprávnený a schopný ju uskutočniť Je potrebné predmetnú dodávku vykonávať v súlade s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek vystaveného certifikátu.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
02042015/OVO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 051-088259
z: 13.03.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.05.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.05.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.05.2015 13:00
Miesto: Technická univerzita vo Zvolene, T. G. Masaryka 24, 960 53 Zvolen, III. poschodie, blok B, zasadačka Rektorátu.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné.

Informáciu o mieste a čase otvárania ponúk časť "Kritériá" verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené minimálne 5 pracovných dní vopred.
Na otváraní ponúk časť Kritériá sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač alebo poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača plnou mocou na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku (NFP) len v tom prípade, ak verejnému obstarávateľovi budú pridelené prostriedky zo štrukturálnych fondov (Operačný program Výskum a vývoj, prípadne Operačný program Výskum a inovácie), na základe akceptovania procesu verejného obstarávania zo strany ASFEU a po podpísaní zmluvy o poskytnutí NFP.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady si uchádzači vyžiadajú na základe písomnej žiadosti zaslanej mailom na adresu:
miroslava.kapustova@tuzvo.sk (doporučený spôsob) alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa. Zaslaná žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, e-mailová adresa, na ktorú majú byť súťažné podklady zaslané). Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku.
Súťažné podklady budú zasielané elektronicky a uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť ich prijatie.

Uchádzač predkladá všetky doklady ako originály alebo úradne overené kópie (ak nie je uvedené inak).

V zmysle § 32, ods. 11, splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady
preukazujúce splnenie podmienky účasti predloží len úspešný uchádzač v čase a spôsobom určeným verejným
obstarávateľom.

Lehota uvedená v bode II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE (ak je to známe) je len informatívna, nakoľko v čase vyhlásenia verejného obstarávania nie je možné presne určiť kedy bude kúpna zmluva k predmetu zákazky uzatvorená. Kúpna zmluva bude uzatvorená s platnosťou do 30. 11. 2015.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité