Oznámenie 7346 - MST

Obsah

7346 - MST
Vestník č. 67/2015 - 07.04.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
MARLET, spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36411094
Bernolákova 1 , 02801 Trstená

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bernolákova 1, Trstená 028 01
Kontaktná osoba: Dieter Robert Reinhardt
Telefón: +421 252493510
Email: d.reinhardt@123slowakei.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Star EU a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36703575
Vlčkova 51 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Star EU a. s., Vlčkova 51, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Monika Môciková
Mobil: +421 911524627
Telefón: +421 911524627
Email: office@star-eu.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 7 ods. 1
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Iný
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti MARLET, spol. s r. o., nákupom a zavedením inovatívnych a vyspelých technológií
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Obec Nižná, Závodná 459, okres Tvrdošín PSČ 027 43
Kód NUTS
SK
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie 1 ks elektrického vstrekovacieho stroja a príslušenstva k stroju. Príslušenstvom sa myslí dodanie 1 ks temperačného zariadenia, 1 ks molekulárnej sušičky, 1 ks vákuový dopravník.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
1 ks elektrický vstrekovací stroj, 1 ks temperačné zariadenie, 1 ks molekulárna sušičky, 1 ks vákuový dopravník.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 274 228,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 60
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 8 000,00 EUR
Zábezpeka je:
a) poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo
b) zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet osoby podľa § 7 zákona.
Všetky náklady súvisiace so spôsobom zloženia a vrátenia zábezpeky znáša uchádzač. Spôsob a podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky ako aj ďalšie podmienky súvisiace so zábezpekou sú stanovené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z Operačného programu Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast Prioritná os 1 Inovácie a technologické transfery, Kód výzvy: KaHR 111 DM-1301 a vlastných zdrojov vyhlasovateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje od tejto skupiny dodávateľov pred uzatvorením zmluvy
vytvoriť právne vzťahy v zmysle platnej legislatívy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a § 26a zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v originály alebo overenej fotokópii. Osoba podľa § 7 bude splnenie podmienok vyhodnocovať spôsobom podľa § 128 ods. 3. Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona, úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona : § 26 je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona v plnom rozsahu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Dokumenty podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie banky/ bánk, v ktorých má záujemca vedené účty. Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 , pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona, úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona. Uchádzač môže na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej odbornými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1. Uchádzač predloží Vyjadrenie banky/bánk, v ktorých má záujemca účty, o solventnosti v nasledovnom znení: - záujemca je schopný plniť svoje finančné záväzky, - účet/účty záujemcu neboli v nepovolenom debete, - záujemca v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, - bežný účet záujemcu nebol a ani nie je v čase predkladania ponuky predmetom exekúcie. Uchádzač predloží k vyjadreniu banky/bánk aj čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá v iných bankách účty. Doklady nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Osoba podľa § 7 požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný plniť požadovaný predmet zákazky.
Osoba podľa § 7 zákona považuje za svoju povinnosť vstúpiť do právneho vzťahu len s uchádzačom, ktorý si plní elementárne záväzky. Banky sú vo všeobecnosti považované za dôveryhodný zdroj informácií o finančnej disciplíne uchádzača pri plnení si záväzkov a preto pozitívne vyjadrenie banky o platobnej schopnosti uchádzača osoba podľa § 7 zákona považuje za relevantný zdroj informácií o finančnej kondícií a disciplinovanosti uchádzača pri plnení si záväzkov.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona č. 25/2006 Z.z.
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa §28 zákona predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
a) v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným
potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
Za predchádzajúce 3 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk.
Osoba podľa § 7 zákona odporúča, aby zoznam obsahoval názov a sídlo objednávateľa, predmet plnenia zmluvy, obdobie realizácie dodania tovaru, cena za dodanie tovaru, meno a priezvisko osoby, u ktorej je možné si referenciu overiť, telefonický resp. e-mailový kontakt na uvedenú osobu. Zoznam dodaného tovaru musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača a musí byť predložený v originále alebo v osvedčenej kópii. Referencie musia byť predložené v originály alebo v osvedčenej kópií.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podĺa § 7 zákona preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Osoba podľa § 7 požaduje uvedené doklady za účelom preukázania, že záujemca má dostatočné skúsenosti pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite a požadovanej lehote dodania. Požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky
Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 7 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Zoznamom musí uchádzač preukázať minimálne 2 referencie úspešnej dodávky vstrekovacích strojov, v súhrnnej hodnote min. 200.000 Eur bez DPH. V prípade, ak tovar dodával uchádzač ako člen združenia, vyčísli a započíta iba objem dodaného tovaru, realizovaných ním samotným.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Osoba podľa § 7 zákona vyzve elektronickými prostriedkami všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené požiadavky, na predloženie nových cien. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii osoba podľa § 7 zákona uvedie podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie podľa § 43 ods. 7 zákona. Ďalšie informácie a podmienky uskutočnenia elektronickej aukcie sú uvedené v časti A.4 Elektronická aukcia Súťažných podkladov
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.05.2015 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.05.2015 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.05.2015 10:30
Miesto: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia osoby podľa § 7 zákona postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk ,,Kritéria je neverejné a uskutoční sa v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona a pri otváraní ponúk komisia osoby podľa § 7 zákona postupuje spôsobom podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast Prioritná os 1 Inovácie a technologické transfery, Kód výzvy: KaHR 111 DM-1301
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Osoba podľa § 7 zákona si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s §46 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). V tomto prípade sa rozumie aj prípad, ak zo strany poskytovateľa NFP nebude osobe podľa § 7 zákona poskytnutý podiel finančných prostriedkov na prefinancovanie predmetu zákazky z dôvodu odstúpenia poskytovateľa NFP od Zmluvy o poskytnutí NFP, na základe ktorej poskytol osobe podľa § 7 zákona nenávratný finančný príspevok alebo v prípade ak zo strany poskytovateľa NFP nebude schválený proces tohto verejného obstarávania.
Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu osoby podľa § 7 zákona zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie vo formáte pdf. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu osoby podľa § 7 zákona zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby (Ing. Môciková) uvedenej v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu.
Osoba podľa § 7 zákona zasiela v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. vysvetlenia, doplnenia, oznámenia, informácie o vybavení žiadosti o nápravu a prípadne ďalšie dokumenty, týkajúce sa predmetnej zákazky všetkým známym záujemcom a uchádzačom. Osoba podľa § 7 zákona zverejní všetky uvedené informácie aj na svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie, konkrétne v časti dokumentácia k zákazke pod názvom dokumentu ,,vysvetlenie súťažných podkladov,, alebo ,,vysvetlenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadne ďalšie v závislosti od informácie, ktorej sa bude dokument týkať.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité