Oznámenie 7781 - MST

Obsah

7781 - MST
Vestník č. 71/2015 - 13.04.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
ZEOCEM, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36457728
Bystré 282, 09434 Bystré

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): 094 34 Bystré 282
Kontaktná osoba: Ing. Peter Sabo
Mobil: +421 905480722
Telefón: +421 574492643
Fax: +421 574452679
Email: sabo@zeocem.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/10404
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: právnická osoba
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Výroba ostatných nekovových minerálnych výrobkov
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodávka drviaceho zariadenia na drvenie zeolitu.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bystré 282,094 34 Bystré
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je obstaranie drviaceho zariadenia s plánovanou cieľovou výrobnou kapacitou drvenia 20 t/hod., pričom zariadenie musí umožňovať reguláciu výstupnej granulometrie zeolitu v intervale výstupných frakcií od 0-1 mm do 0-8 mm.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43414000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Drviace zariadenie na drvenie zeolitu - 1 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 265 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 01.07.2015
Ukončenie: 30.09.2015
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ z dôvodu zabezpečenia viazanosti ponúk požaduje zloženie zábezpeky vo výške 7500,-EUR.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa, štátneho rozpočtu a s finančnou
pomocou v rámci Operačného programu: Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast.
Platobné podmienky:
- 30 % z celkovej ceny ako zálohová faktúra po podpise kúpnej zmluvy a úspešnom vykonaní testov drvenia za
podmienok uvedených v kúpnej zmluve;
- 20 % z celkovej ceny pred dodávkou, prípadne pri ohlásení pripravenosti predmetu zákazky k expedícií;
- 50 % z celkovej ceny po vykonaní testov za účelom potvrdenia výkonových parametrov predmetu zákazky a
požadovaného percentuálneho zloženia granulometrie výstupného produktu.
Splatnosť zálohovej faktúry a faktúry pred dodávkou predmetu zákazky je 7 dní po jej doručení. Splatnosť faktúry po vykonaní testov je 30 dní od jej doručenia. Faktúry budú uhradené bankovým prevodom na účet zhotoviteľa uvedený v záhlaví kúpnej zmluvy alebo vo faktúre.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky, musí však stanoviť vedúceho skupiny dodávateľov. Pred podpisom zmluvy môže verejný obstarávateľ požadovať, aby skupina dodávateľov vytvorila právnu formu, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky je financovaný z fondov Európskeho spoločenstva, súčasťou zmluvy bude záväzok úspešného uchádzača strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať splnenie všetkých podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o VO). Uchádzač preukáže dokladmi podľa § 26 ods.2, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. že:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku- potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného
daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
f)je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku - dokladom o oprávnení dodávať tovar,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní - čestným vyhlásením,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - čestným vyhlásením,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - čestným vyhlásením.
Zapísanie v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena
skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa
preukázania osobného postavenia sú taxatívne určené Zákonom o VO.
Podľa § 26a Zákona o VO Preukazovanie pôvodu majetku sa verejného obstarávania nemôže zúčastniť:
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa podľa zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu: Uvedené doklady verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle Zákona o VO.
Uchádzač môže splnenie podmienok účasti preukázať aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 Zákona o VO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk podľa § 44 ods. 1 Zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Nevyžaduje sa.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať nižšie špecifikovanú podmienku účasti týkajúcu sa technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača.
Podmienka účasti: § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o VO - predloženie zoznamu dodávok tovaru.
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri kalendárne roky (2012,2013,2014) doplnený
potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, pričom ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o VO, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o VO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o dodaní tovaru, doplneným dokladom preukazujúcim jeho dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bol tovar dodaný.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6 Zákona o VO: Predmetná podmienka má za cieľ nájsť
uchádzača so skúsenosťami s dodávkou tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru, schopného riadne zrealizovať požadovaný predmet zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a Zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať na euro priemerným ročným kurzom Národnej banky Slovenska príp. Európskej centrálnej banky v príslušnom roku. V zmysle § 33 ods. 1 Zákona o VO verejný obstarávateľ bude posudzovať aj všetky referencie za obdobie uvedené v podmienke účasti.
Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 Zákona o VO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk podľa § 44 ods. 1 Zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti
spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač musí preukázať, že za požadované obdobie zrealizoval dodávky tovaru rovnakého alebo obdobného
charakteru, ako je predmet zákazky minimálne vo výške 260 000,-Eur bez DPH.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Celková cena v EUR bez DPH - 55
2. Kapacita drvenia - frakcia 0-8 mm - 5
3. Kapacita drvenia - frakcia 0-1 mm - 5
4. Špecifický príkon (merná spotreba elektrickej energie) pri výstupe - frakcia 0-8 mm - 10
5. hodinová zúčtovacia sadzba servisného zásahu - 10
6. rýchlosť servisného zásahu - 10
7. veľkosť priestoru na inštaláciu - 5
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.05.2015 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.05.2015 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský alebo Český jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 15.09.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.05.2015 13:00
Miesto: ZEOCEM, a.s., Bystré 282,094 34 Bystré
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie obálok s ponukami časť "Ostatné" je neverejné.
Otváranie obálok s ponukami časť "Kritériá" bude verejné len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
Uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené bude termín a miesto oznámené v súlade so súťažnými podkladmi.
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou uchádzačom, aby ho na otváraní obálok zastupovala. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Splnomocnený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Komisia na otváraní ponúk časť "Kritériá" zverejní obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania každého uchádzača a jeho návrh na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou. Ostatné údaje uvedené v ponuke sa nezverejňujú. Každú otvorenú obálku s ponukou komisia označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola ponuka doručená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Konkurencieschopnosť a hospodársky rast.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom, alebo českom jazyku, podpísanej oprávnenou osobou uchádzača. Pri zaslaní žiadosti o súťažné podklady e-mailom záujemca súčasne doručí predmetnú žiadosť poštou. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy. Ak je záujemcom skupina dodávateľov, je potrebné uviesť vedúceho skupiny dodávateľov oprávneného konať za ostatných členov skupiny.
Spôsoby poskytnutia súťažných podkladov:
1.1. zaslanie poštovou zásielkou,
1.2. zaslanie elektronicky e-mailom
1.3. prevzatím z profilu verejného obstarávateľa vedeného na stránke ÚVO. O tejto skutočnosti bude záujemca, poštou alebo mailom informovať kontaktnú osobu uvedenú v bode I.1. V informácii uvedie identifikačné údaje záujemcu(Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy, dátum a čas prevzatia súťažných podkladov.
1.4. osobné prevzatie na adrese: ZEOCEM, a.s., Bystré 282,094 34 Bystré, Slovenská republika, v pracovných dňoch, v čase od 09:00 do 14:00 hod., na základe telefonického dohodnutia času prevzatia u kontaktnej osoby uvedenej bode I.1. Po dohode s kontaktnou osobou je možné prevziať súťažné podklady aj v inom čase, najneskôr však do lehoty uvedenej v bode IV.3.3.
2. Dátum a čas otvárania ponúk uvedený v bode IV.3.8. sa vzťahuje na otváranie ponúk a častí ponúk označených ako "Ostatné".
3. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vysvetľovanie pripúšťa aj elektronickou formou
prostredníctvom emailovej adresy: sabo@zeocem.sk, pričom záujemca alebo uchádzač je povinný potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie e-mailovej pošty verejného obstarávateľa. Predmetné potvrdenie elektronickej pošty je považované za preukázanie doručenia.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.04.2015

Redakčné opravy

8645 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 77/2015
V oznámení 07781-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa ZEOCEM, a.s., Bystré 282, 094 34 Bystré zverejnenom vo VVO č. 071/2015 zo dňa 13.04.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia Namiesto: - 30 % z celkovej ceny ako zálohová faktúra po podpise kúpnej zmluvy a úspešnom vykonaní testov drvenia za podmienok uvedených v kúpnej zmluve Viď: - 30 % z celkovej ceny ako zálohová faktúra po podpise kúpnej zmluvy;

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité