Oznámenie 7890 - MST

Obsah

7890 - MST
Vestník č. 72/2015 - 14.04.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17336210
Antolská 11, 85007 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ZZS Bratislava, Antolská 11, 850 07 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Monika Kiklicová
Telefón: +421 268206115
Fax: +421 268206144
Email: zachrana@emergency-ba.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Medicinálne a technické plyny
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Sídlo verejného obstarávateľa - Antolská 11, Bratislava ako i jednotlivé sídla staníc ZZS verejného obstarávateľa v šiestich krajoch SR - Žilinskom, Banskobystrickom, Nitrianskom, Trenčianskom, Trnavskom a Bratislavskom. Presné adresy jednotlivých staníc ZZS budú uvedené v Súťažných podkladoch a budú i súčasťou uzatvoreného zmluvného vzťahu ako jeho príloha.
Kód NUTS
SK
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie medicinálnych a technických plynov pre potreby verejného obstarávateľa v množstve a špecifikácií podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, na miesto určenia podľa pokynov verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky je i povinnosť dodávateľa umožniť verejnému obstarávateľovi užívanie zásobníkov plynu počas doby trvania zmluvného vzťahu (prenájom zásobníkov plynu).
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24110000-8
Doplnkový slovník: PA01-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 24111500-0, 44615000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodanie predmetu zákazky - medicinálnych a technických plynov - podľa požiadaviek verejného obstarávateľa (požiadavky týkajúce sa množstva, miesta dodania a špecifikácii tovaru) po dobu 48 kalendárnych mesiacov, pričom sa berie do úvahy stanovený finančný limit v hodnote 280.000,-€ bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 280 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ zábezpeku vyžaduje. Podrobnosti o zábezpeke budú uvedené v Súťažných podkladoch. Výška zábezpeky je verejným obstarávateľom stanovená na čiastku 8.000,-€.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude verejný obstarávateľ financovať z vlastných finančných zdrojov. Úhrada za predmet zákazky sa bude realizovať na základe dodávateľom vystavených a doručených faktúr v mesačnej periodicite s lehotou splatnosti 30 dní. Bližšie údaje a podrobnosti o platobných podmienkach a spôsobe úhrady budú uvedené v Súťažných podkladoch verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina hospodárskych subjektov vytvorí právnu formu podľa podmienok upravených v platných právnych predpisoch SR. Vyžaduje sa právna subjektivita na riadne plnenie zmluvy a z nej vyplývajúcich podmienok.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia upraveného v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., ktoré sa preukazuje podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z., resp. podľa § 26 ods. 4 a 5 zákona č. 25/2006 Z. z.

Splnenie podmienok účasti sa preukazuje predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.
Splnenie podmienok účasti možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu.
V prípade údajov zapísaných v zozname podnikateľov v zmysle ustanovení zákona č. 25/2006 Z. z. postupuje verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie nasledovných informácií a dokladov, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. :
1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti záujemcu alebo uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, že nie je a nebol v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie.
Ak má záujemca alebo uchádzač účty vedené a otvorené vo viacerých bankách, vyžaduje sa splnenie požadovaných podmienok, teda predloženie požadovaných dokladov, týkajúcich sa vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, od všetkých bánk, v ktorých má uchádzač alebo záujemca otvorené a vedené účty.
2. Čestné vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu, že v iných bankách nemá záväzky.
3. Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za obdobie rokov 2014, 2013 a 2012, potvrdený miestne príslušným daňovým úradom alebo iným dokladom, vydaným a potvrdeným v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
V prípade, že uchádzač alebo záujemca má účtovné uzávierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorého správcom je MF SR prostredníctvom svojej organizácie Datacentrum, vzhľadom na to, že sa jedná o verejne prístupnú databázu, splnenie tejto požadovanej podmienky preukáže záujemca alebo uchádzač predložením čestného vyhlásenia, že má svoje účtovné uzávierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok.
4. Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky a to za posledné tri hospodárske roky 2014, 2013, 2012, v minimálnej celkovej výške 200.000,-€ bez DPH, pričom výška obratu za obdobie jedného kalendárneho roka musí byť minimálne 70.000,-€ bez DPH.

Splnenie podmienok účasti sa preukazuje predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.
V prípade čestného vyhlásenia sa vyžaduje podpis uchádzača alebo záujemcu, jeho štatutárneho orgánu alebo osoby oprávnenej konať v mene uchádzača alebo záujemcu v záväzkových vzťahoch.
Splnenie podmienky, uvedenej v bode 4, sa preukazuje čestným vyhlásením o uvedení prehľadu obratu za posledné tri hospodárske roky , podpísaným uchádzačom alebo záujemcom, jeho štatutárnym orgánom alebo osoby oprávnenej konať v mene uchádzača alebo záujemcu v záväzkových vzťahoch.

Splnenie podmienok účasti možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie nasledovných informácií a dokladov, preukazujúcich technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. :
1.Zoznam zrealizovaných dodávok tovaru rovnakého charakteru ako predmet tejto zákazky odberateľmi za predchádzajúce 3 kalendárne roky (2014, 2013, 2012) s uvedením názvu a charakteristiky (špecifikácie) dodávaného tovaru, ich cien, lehôt dodania tovaru a uvedením odberateľov. Pri uvedení odberateľov je povinnosťou uviesť nasledovné údaje: meno, názov, sídlo, adresa odberateľa, meno, priezvisko, telefónne číslo a emailovej adresy osoby, ktorá potvrdí údaje, uvádzané v zozname. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, podpísaným uchádzačom alebo záujemcom, jeho štatutárnym orgánom alebo osoby oprávnenej konať v mene uchádzača alebo záujemcu v záväzkových vzťahoch.
Dôkazový prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje zoznamom, ktorý musí obsahovať minimálne päť zákaziek od jednotlivých (piatich) odberateľov za obdobie rokov 2014, 2013, 2012, s cenou (objemom) minimálne 50.000,- EUR bez DPH na jednu zákazku, dohromady spolu v celkovom objeme minimálne 150.000,- EUR bez DPH . Zoznam musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
2. Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom.
Dôkazový prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje certifikátom/rovnocenným osvedčením predloženým uchádzačom alebo záujemcom.
3. Certifikát environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem environmentálneho riadenia uchádzačom alebo záujemcom.
Dôkazový prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje certifikátom/rovnocenným osvedčením predloženým uchádzačom alebo záujemcom.
4. Platné povolenie na veľkodistribúciu humánnych liekov v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. v platnom znení vydané MZ SR.
Dôkazový prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
5. Platné rozhodnutie o registrácií lieku podľa platnej právnej úpravy vydané Štátnym ústavom kontroly liečiv.
Dôkazový prostriedok: Splnenie podmienky sa preukazuje predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.

Splnenie podmienok účasti možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti týkajúce sa elektronickej aukcie budú uvedené v Súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2-15
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.05.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.05.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2015 11:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité