Oznámenie 7982 - WYT

Obsah

7982 - WYT
Vestník č. 72/2015 - 14.04.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
IČO: 00610411
Nemocničná 986, 01726 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica ul.Nemocničná 986, 017 26 Pov. Bystrica
Kontaktná osoba: Daniela Máčková
Telefón: +421 424304491
Fax: +421 424326247
Email: mackova@nemocnicapb.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nemocnicapb.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.nemocnicapb.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka medicinálnych a technických plynov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Prevádzka ZZ: NsP Považská Bystrica ul.Nemocničná 986, 017 26 Považská Bystrica,
Prevádzka ZZ: NsP Myjava Staromyjavská 59, 907 01 Myjava
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka medicinálnych a technických plynov vrátane súvisiacich služieb pre NsP Považská Bystrica a NsP Myjava v nasledovnom rozsahu:
1.1 dodávka kvapalného medicinálneho kyslíka v cisterne do zásobníka
1.2 dodávka medicinálnych a technických plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách
1.3 prenájom oceľových/tlakových fliaš a iných tlakových nádob na požadovanú dobu
1.4 dodanie, nainštalovanie a pripojenie zásobníka na skvapalnený medicinálny kyslík v mieste inštalácie na požadovanú dobu /prenájom/ vrátane servisu a údržby prenajatého technického zariadenia - zásobníka na medicinálny kvapalný kyslík.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Súťažných podkladoch,
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 24111500-0, 24112200-4, 24111900-4, 24112100-3, 24110000-8, 44612100-4, 44612200-5, 98390000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Množstvo predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch, je iba predpokladané, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a bude verejným obstarávateľom upravované počas platnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 149 151,1500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 zákona a preukázania majetkovej účasti podľa § 26a zákona.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 a § 26a zákona a spôsobom podľa § 26 ods.2 a § 26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní, resp.
v súlade s výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní:. Predmetné podmienky účasti vyplývajú taxatívne z § 26 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač ich preukazuje spôsobom podľa § 26 ods.2 a § 26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. ( § 31 zákona o verejnom obstarávaní)
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky riadne a včas.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.( § 31 zákona o verejnom obstarávaní).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenia banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za posledné tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov. Banková informácia musí obsahovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa:
1/ § 28 ods. 1 písm. a) zákona predloženie zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutie služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom :
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia;
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zákazky zoznam min. 3 dodávok rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (dodávka medicinálnych a technických plynov vrátane súvisiacich služieb, prenájom zásobníkov) za predchádzajúce 3 roky v celkovej hodnote 149 000 Eur bez DPH, podloženými potvrdenými referenciami resp. dôkazmi o plnení príslušných odberateľov, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno, tel. číslo/.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie odbornej spôsobilosti uchádzača plniť stanovený predmet zákazky.

2/ podľa § 28 ods. 1 písm. c) zákona predloženie údajov o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu - oprávnenia o odbornej spôsobilosti/zaškolení osoby uchádzača, ktorá bude vykonávať servis a údržbu prenajatého technického zariadenia zásobníka s príslušenstvom na medicinálny kvapalný kyslík. (v zmysle vyhlášky MPSVR SR č.508/2010 Z. z. na činnosti: montáž, oprava a údržba tlakových zariadení).

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie odbornej a technickej spôsobilosti uchádzača plniť stanovený predmet zákazky.

3/ podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona predloženie údajov o technickom a strojovom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie súvisiacich služieb;
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že na odbernom mieste sú v každom prípade v rezerve minimálne 1 ks zo všetkých druhov/veľkostí vysúťažených plynov, resp. priama dodávka do zdravotníckeho zariadenia do 24 hodín od objednania. /Ak nie, bude poskytnutá náhrada v objeme minimálne rovnakom ako je požadovaný na rezervu/;

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie odbornej a technickej spôsobilosti uchádzača plniť stanovený predmet zákazky.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32. ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienok účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky uplatňované v rámci relevantného trhu, zároveň má na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene neobmedzoval v účasti uchádzačov, a umožnil proces riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.

4/ podľa § 28 ods.1 písm. k) zákona podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom /subdodávateľmi. Podrobnosti o subdodávkach sú uvedené v časti VIII bod 32. súťažných podkladov.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže podiel plnenia zo zmluvy z dôvodu potreby zabezpečenia plynulej realizácie predmetu zákazky.

Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 a 28 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. ( § 31 zákona o verejnom obstarávaní)
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/PZ/L/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.05.2015 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2015 15:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.05.2015 10:00
Miesto : Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica, ul. Nemocničná 986, 017 26 Pov.Bystrica.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : V súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri elektronickej aukcii je otváranie ponúk podľa § 41 zákona č. 25/2006 Z.z. neverejné, tzn. otváranie ponúk bude neverejné a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom, ktorí predložili ponuku nebude posielať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady si uchádzači vyžadujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom alebo českom jazyku a podpísanej osobou oprávnenou konať v mene záujemcu zaslanej mailom na adresu mackova@nemocnicapb.sk (doporučený spôsob) alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa. Zaslaná žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla,e-mailová adresa, na ktorú majú byť zaslané súťažné podklady). Súťažné podklady budú zaslané elektronicky a uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť ich prijatie. Osobné prevzatie súťažných podkladov je možné v pracovných dňoch od 7,00 do 15,00 hod. na základe telefonického dohodnutia času prevzatia u kontaktnej osoby uvedenej bode I. . Napriek dlhej lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, odporúčame uchádzačom, aby si tieto vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aj s ohľadom na vysvetlenie súťažných podkladov v zmysle § 100 ods. 1., písm. e) zákona.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi,a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy do predloženia
ponuky, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vložil svoju ponuku do spoločného - hlavného obalu, ktorý bude
obsahovať osobitne oddelenú a uzavretú časť označenú ako "Ostatné" a osobitne oddelenú a uzavretú časť označenú ako "Kritéria" tak, aby bola zabezpečená neporušiteľnosť a oddeliteľnosť jednotlivých častí.
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty podľa bodov 16.1, 16.2, 16.3, 16.4, 16.5, 16.6, 16.7, 16.8, 16.9, 16.10 a 16.11 súťažných podkladov, vo forme uvedenej v súťažných podkladoch, doplnené tak ako je to stanovené v tomto bode súťažných podkladov. Uchádzač nie je oprávnený meniť znenie vyhlásení, potvrdení, dokladov a dokumentov, ktorých vzory sú súčasťou týchto súťažných podkladov, je však oprávnený a povinný tieto správne a pravdivo vyplniť podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom v ponuke predložiť aj podpísaný zoznam všetkých predkladaných vyhlásení, potvrdení, dokladov a dokumentov.
Obsah časti ponuky označenej slovom OSTATNÉ:
1/ Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti ;
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, ktoré predloží v rámci svojej ponuky, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa.
Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky
podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom vo výzve na predloženie ponuky a v súťažných podkladoch
(rozsahom, obsahom aj spôsobom).
2/ Vyhlásenia uchádzača a plnomocenstvá uchádzača vyplnené formuláre podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov.
3/ Uchádzač predloží podpísané vyhlásenie vyplnený formulár podľa Prílohy č. 3A súťažných podkladov.
V prípade, že uchádzač/člen skupiny dodávateľov má v úmysle poveriť osobu, ktorá bude oprávnená konať za uchádzača/člena skupiny dodávateľov a podpisovať písomnosti v ponuke, predloží zároveň podpísané plnomocenstvo vyplnený formulár podľa Prílohy č. 3B súťažných podkladov.
V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, predloží zároveň plnomocenstvo vyplnený formulár podľa Prílohy č. 3C súťažných podkladov.
Ak má splnomocnený líder skupiny dodávateľov v úmysle poveriť osobu, ktorá bude oprávnená konať za lídra skupiny dodávateľov a podpisovať písomnosti v ponuke, predloží zároveň podpísané plnomocenstvo vyplnený formulár podľa Prílohy č. 3D súťažných podkladov.
4/ Návrh zmluvy/zmlúv (pre každé zdravotnícke zariadenie samostatne), v ktorých uchádzač neuvedie návrh zmluvnej ceny za dodanie požadovaného predmetu zákazky. Cena bude do zmluvy doplnená až po vyhodnotení ponúk a určení úspešného uchádzača, s ktorým verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu.
Návrh zmluvy musí byť doplnený o identifikačné údaje uchádzača a musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Prílohy zmluvy budú tvoriť (originál alebo úradne overená kópia platných dokladov):
a) doklad o registrácii alebo Rozhodnutie o registrácii vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 150 bar alebo humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar,
b) doklad o registrácii alebo Rozhodnutie o registrácii vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku oxid dusný,
c) povolenie Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky na výrobu alebo veľkodistribúciu medicínskych a technických plynov podľa zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
d) Karty bezpečnostných údajov (KBÚ) k jednotlivým produktom plynom, ktoré musia byť zostavené podľa nižšie uvedených platných európskych smerníc a platí pre všetky krajiny, ktoré tieto smernice prevzali do svojich národných zákonov. (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1272/2008 o klasifikácii, označovaní a balení látok a zmesí, o zmene, doplnení a zrušení smerníc v platnom znení. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 o registrácii, hodnotení, autorizácii a obmedzovaní chemických látok (REACH) a o zriadení Európskej chemickej agentúry, o zmene a zrušení smerníc v platnom znení. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 648/2004 o detergentoch v platnom znení. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 689/2008 o vývoze a dovoze nebezpečných chemikálií v platnom znení).
e) Certifikát SVP pre CO2
5/ Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, t.j. špecifikáciu jednotlivých položiek, ktoré budú dodávateľom dodané, v súlade s informáciami uvedenými v Prílohe č. 1 súťažných podkladov opis predmetu zákazky.
6/ CD/DVD nosič s elektronickou verziou časti ponuky označenej slovom Ostatné vo formáte .pdf vzhľadom na povinnosť verejného obstarávateľa, podľa § 9 ods.7 písm. b) zákona zverejňovať kópie všetkých ponúk predložených uchádzačmi v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač zabezpečí ochranu svojich práv týkajúcich sa obchodného tajomstva a osobných údajov tým, že v elektronickej verzii časti svojej ponuky označenej slovom Ostatné a anonymizuje údaje, ktoré tejto ochrane podliehajú. Ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiarky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
Obsah časti ponuky označenej slovom KRITÉRIÁ
1/Dokument, v ktorom budú uvedené identifikačné údaje uchádzača vrátane kontaktnej osoby a jej e-mailovej adresy na ktorej bude prebiehať korešpondencia elektronickej aukcie.
2/ Samostatný dokument s uvedeným návrhom na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk predmetu zákazky, podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača podľa Prílohy č. 2C súťažných podkladov.
3/ Cenovú ponuku podpísanú uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača podľa Prílohy č. 2A a 2B súťažných podkladov a v súlade s bodom 14 súťažných podkladov.
4/CD/DVD nosič s elektronickou verziou časti ponuky/ponúk označenej slovom Kritériá
vo formáte .pdf vzhľadom na povinnosť verejného obstarávateľa, podľa § 9 ods.7 písm. b) zákona zverejňovať kópie všetkých ponúk predložených uchádzačmi v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač zabezpečí ochranu svojich práv týkajúcich sa obchodného tajomstva a osobných údajov tým, že v elektronickej verzii časti svojej ponuky označenej slovom Kritériá anonymizuje údaje, ktoré tejto ochrane podliehajú. Ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiarky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo označiť ponuku za neprijateľnú ako ponuka úspešného uchádzača presiahne hodnotu predpokladanej hodnoty zákazky uvedenej v bode II.2.2. a v prípade, že ani jedna z ponúk nebude prijateľná, vyhradzuje si právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 ods. 1 písm. c) resp. § 46 ods. 2 zákona.
Ostatné informácie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Všetky dokumenty k predmetnému verejnému obstarávaniu budú zverejňované v "Profile verejného obstarávateľa".
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité