Oznámenie 8135 - WYS

Obsah

8135 - WYS
Vestník č. 73/2015 - 15.04.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice
IČO: 00641383
Trojičné nám. 11, 82561 Bratislava-Podunajské Biskupice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Podunajské Biskupice, Trojičné námestie 11, 825 61 Bratislava
Kontaktná osoba: Vo veciach internetu: Ing. Vladimír Machalec, Vo veciach VO: Ing Darina Jankovská
Telefón: +421 240207223 / 240209209
Email: vladimir-machalec@mupb.sk; vo@mupb.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.biskupice.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
Iný (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pripojenie na internet
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Podunajské Biskupice, Trojičné námestie 11, 825 61 Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky je zriadenie a poskytovanie služieb internetového pripojenia
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72000000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72400000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky je symetrický garantovaný prístup do internetu po optickom kábli rýchlosťou min. 25/25Mbps, dostupnosť min. 99%, viazanosť 5 rokov.
Miesto pripojenia: Miestny úrad mestskej časti Bratislava Podunajské Biskupice, Trojičné námestie 11, Bratislava 825 61, miestnosť Telefónna ústredňa, prízemie.
Služba musí byť funkčná od dňa 01.06.2015
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 22 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. (1) ZoVO č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZoVO). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 26 ZoVO v súlade s ustanoveniami ZoVO a výkladovým stanovisko Úradu pre verejné obstarávanie (UVO).
2. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 26 ods. (1) písmena f) ZoVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
3. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. (11) ZoVO, možno preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením uchádzača , pričom preukáže splnenie podmienok účasti úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
a uvedené v bode III.1.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
4. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu III.1.1 tejto výzvy.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a § 26a ZoVO vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti určuje ZoVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: NEVYŽADUJE SA
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 100 ods. (1) písm. b) vo väzbe na § 28 ods. (1) písm. a) ZoVO. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) a § 26a ZoVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov : k § 28 ods. (1) písm. a) ZoVO a tohto bodu tejto výzvy musí uchádzač preukázať, že za predchádzajúce tri roky poskytoval služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, pričom ich celkový objem za predchádzajúce tri roky bol minimálny 25 000, 00 EUR bez DPH .Za predchádzajúce 3 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu, ktorý musí obsahovať minimálne údaje podľa § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO doplneného o referencie obsahujúce údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) ZoVO.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 ZoVO o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu poskytovaných služieb v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu, technickú a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, ktorý je predmetom zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
INTERNET 2015-2020
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.05.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.05.2015 13:00
Miesto : Miestny úrad Mestskej časti Bratislava Podunajské Biskupice, Trojičné námestie 11, 825 61 Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk časti "Ostatní" dňa 05.05.2015 o 13:00 hod. je neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 ZoVO o verejnom obstarávaní. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzač na otváraní tejto časti ponuky môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok. Preukáže sa výpisom z obchodného registra, preukazom totožnosti alebo živnostenským oprávnením, preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Splnomocnenie musí byť podpísané osobou, ktorá je uvedená vo výpisoch zo živnostenského listu a obchodného registra a je oprávnená konať v mene spoločnosti.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe elektronickej písomnej žiadosti na adrese: vo@mupb.sk.
Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke UVO ako príloha k tejto výzve. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom zaslať na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa zaslať elektronicky žiadosť o zaregistrovanie do zoznamu záujemcov s uvedením kontaktných údajov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité