Oznámenie 8252 - MST

Obsah

8252 - MST
Vestník č. 75/2015 - 17.04.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Špitálska 4,6,8, 814 55 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Miloslav Matonog
Telefón: +421 220462341
Fax: +421 220462405
Email: miloslav.matonog@employment.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.employment.gov.sk
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Elektronické predkladanie ponúk a žiadostí o účasť (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
Sociálna starostlivosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Úradný názov: Zákazka sa obstaráva pre viacerých verejných obstarávateľov, ktorí ako účastníci tohto obstarávania tvoria uzavretý okruh, do ktorého sú zaradení: (i) Ministerstvo práce sociálnych vecí a rodiny SR v pozícií centrálnej obstarávateľskej organizácie, (ii) organizácie v zriaďovateľskej a riadiacej pôsobnosti rezortu Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR.
Vnútroštátne identifikačné číslo: .
Poštová adresa: .
Mesto/Obec: .
PSČ: .
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodanie originálnych náplní do tlačiarenských zariadení v rezorte MPSVR SR.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 3 740 376,0700 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie originálnych náplní do kancelárskej a výpočtovej techniky pre organizácie v rezorte práce, sociálnych vecí a rodiny vrátane súvisiacich služieb, t. j. dodávka, doprava, vykládka, ekologická likvidácia použitých obalov a iné, na základe rámcovej dohody, dohody o pristúpení k rámcovej dohode a písomnej objednávky. Zákazka je delená na dve časti. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladov v časti B. Opis predmetu zákazky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30125100-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30125110-5, 30125120-8, 60161000-4, 30192113-6, 90500000-2, 30237310-5, 30124300-7, 30192320-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Dodávanie požadovaných náplní do tlačiarenských, kancelárskych zariadení pre organizácie rezortu MPSVR so sídlami po celej Slovenskej republike v priebehu 4 rokov, alebo do vyčerpania PHZ, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr. Predpokladaný rozsah je uvedený v SP.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 3 740 376,0700 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Dodanie originálnych náplní HP do tlačiarenských zariadení organizáciám rezortu MPSVR SR.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodanie originálnych náplní Hewlett Packard (HP) od výrobcu zariadení do kancelárskej a výpočtovej techniky pre organizácie v rezorte práce, sociálnych vecí a rodiny vrátane súvisiacich služieb, t. j. dodávka, doprava, vykládka, ekologická likvidácia použitých obalov a iné, na základe rámcovej dohody, dohody o pristúpení k rámcovej dohode a písomnej objednávky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladov v časti B. Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30125100-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30125110-5, 30125120-8, 30125130-1, 60161000-4, 30192113-6, 90500000-2, 30237310-5, 30124300-7, 30192320-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Dodávanie požadovaných náplní do tlačiarenských, kancelárskych zariadení pre organizácie rezortu MPSVR so sídlami po celej Slovenskej republike. Predpokladaný rozsah je uvedený v SP.
Hodnota 3 094 018,6900 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Rámcová dohoda na 4 roky, alebo do vyčerpania PHZ, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Časť: 2
NÁZOV
Dodanie originálnych náplní iných ako HP do tlačiarenských zariadení organizáciám rezortu MPSVR SR.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodanie originálnych náplní iných ako Hewlett Packard (Brother, Canon Dell, Epson, Konica Minolta, Kyocera Mita, Lexmark, Oki, Panasonic, Ricoh, Samsung, Sharp, Toshiba a Xerox) od výrobcu zariadení do kancelárskej a výpočtovej techniky pre organizácie v rezorte práce, sociálnych vecí a rodiny vrátane súvisiacich služieb, t. j. dodávka, doprava, vykládka, ekologická likvidácia použitých obalov a iné, na základe rámcovej dohody, dohody o pristúpení k rámcovej dohode a písomnej objednávky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladov v časti B. Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30125100-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30125110-5, 30125120-8, 30125130-1, 60161000-4, 30192113-6, 90500000-2, 30237310-5, 30124300-7, 30192320-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Dodávanie požadovaných náplní do tlačiarenských, kancelárskych zariadení pre organizácie rezortu MPSVR so sídlami po celej Slovenskej republike. Predpokladaný rozsah je uvedený v SP.
Hodnota 646 357,3800 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Rámcová dohoda na 4 roky, alebo do vyčerpania PHZ, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku. Pre časť 1 - zábezpeku vo výške 50 000,- EUR (slovom: päťdesiat tisíc EUR). Pre časť 2 - zábezpeku vo výške 15 000,- EUR (slovom: pätnásťtisíc EUR). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazky budú financované so štátneho rozpočtu a z fondov EÚ.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov nemusí podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právnu formy, ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1.Úspešný uchádzač najneskôr do 10 dní pred podpisom rámcovej dohody predloží verejnému obstarávateľovi funkčný používateľský demo prístup do informačného systému (IS) - elektronického objednávkového formulára na objednávanie predmetu zákazky s automatickým vygenerovaním spätného potvrdzujúceho emailu alebo iného spôsobu potvrdenia prijatia objednávky, kde budú obsiahnuté všetky relevantné informácie o objednávke (sortiment tovaru, nominálna hodnota zákazky, počet, konečná cena objednávky, čas odoslania objednávky, čas a miesto doručenia, kontaktná osoba, a pod.). IS musí umožňovať stiahnutie a vytlačenie štatistických údajov, ktoré budú dostupné prostredníctvom chráneného prístupu administrátorovi objednávateľa - Ministerstvu práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Štatistické údaje musia obsahovať hodnotu súhrnného odberu tovaru , v členení po sortimente, počtoch kusov a v Eurách za celý rezort, súhrnný odber v počtoch kusov a v Eurách podľa jednotlivých mesiacov aj podľa objednávateľov. Verejný obstarávateľ môže uchádzača požiadať o vytvorenie skúšobného konta na overenie funkčnosti WEB aplikácie na objednávanie tovaru.
2.Úspešný uchádzač zloží na účet verejného obstarávateľa výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 10.000,- EUR na účely zabezpečenia zmluvnej pokuty v prípade vadného plnenia. Záruka bude zložená počas celej doby trvania rámcovej dohody.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača jednotliví uchádzači preukážu platnými dokladmi v predloženej ponuke. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 a podľa § 26a ods. 3 ZVO, prípadne podľa ods. 4 a 5 ZVO alebo dokladom podľa § 128 ods. 1 cit. zákona, a to v súlade s § 19 ods. 3 ZVO na požadovaný predmet zákazky. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. podľa § 27 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Odôvodnenie: Podmienka účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom, ktorý si plní svoje finančné záväzky riadne a včas.
2. podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO Prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ na základe požadovaného obratu, preveruje schopnosť uchádzača dodávať požadovaný predmet zákazky, či tovar uchádzač dodával za posledné 3 roky, v dostatočnom objeme.
Obe uvedené podmienky účasti sú požadované rovnako pre prvú ako i druhú časť zákazky. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1. podľa § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2. podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO - Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri roky podpísaný
štatutárnym orgánom, v prípade, že nemá výkazy ziskov a strát za posledné tri roky zverejnené v Centrálnom
registri účtovných zásielok predloží príslušné výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, pričom
požadovaný obrat v predmete zákazky musí byť spolu za posledné tri hospodárske roky, minimálne 400 000,00
EUR, alebo ich ekvivalent v cudzej mene a čestné vyhlásenie o finančnom obrate v oblasti, ktorej predmet
činnosti sa týka, podložené preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami, napr. kópie zmlúv, faktúr a pod.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.podľa § 28 ods. 1 písm. d) ZVO - certifikát o zavedenom systéme manažérstva kvality, ktorým sa potvrdzuje splnenie zabezpečenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 9001 : 2008 ako štandardu na certifikáciu systémov manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné osvedčenia vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Takýmto dôkazom môže byť správa z auditu manažérstva kvality, vydaná nezávislou audítorskou organizáciou, akreditovanou podľa európskych právnych predpisov. Doklad uchádzač doloží originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ sa definovaním tejto požiadavky usiluje o zabezpečenie bezporuchového chodu tlačiarenských zariadení na základe originálnej kvality pri dodávkach predmetu zákazky.
2. podľa § 28 ods. 1 písm. h) ZVO - uchádzač predloží potvrdenie o jeho registrácii na okresnom úrade v mieste svojho sídla, alebo podnikania, podľa § 15 ods. 3 a 4 zákona č. 223/2001 Z.z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o odpadoch), že bol podľa § 71 písm. c) zákona o dopadoch registrovaný na činnosť podľa § 15 ods. 2 zákona o odpadoch, t.j. aby zriadil, obstaral alebo vykonal pre tretiu osobu alebo na jej účet zneškodnenie odpadov alebo zhodnotenie odpadov. Predmetom činnosti sú odpady katalógových čísel podľa vyhlášky MŽP SR č. 284/2001 Z.z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov v znení neskorších predpisov. Katalógové číslo: 08 03 18 odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 08 03 17- kategória O.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje uvedené podmienky účasti, vzhľadom k poskytovanej súvisiacej službe a na preukázanie splnenia požiadaviek vzhľadom na životné prostredie v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ a súčasne bude zabezpečená ich ekologická likvidácia.
3. podľa § 28 ods. 1 písm. l) ZVO - uchádzač predloží fotografie a opis technickej špecifikácie (technický list) ku každému jednému typu náplne na CD alebo DVD nosiči. Z technického opisu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení, na spoluprácu s ktorými sú navrhnuté a fotografiou či obdobným zobrazením balenia, v akom bude daná originálna náplň od výrobcu zariadenia dodávaná s uvedením a popisom ochranných prvkov zaručujúcich originalitu balenia.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ na základe tohto potvrdenia posúdi, že nakúpi originálne náplne v najvyššej kvalite.
Podmienky účasti uvedené v bodoch 1 až 3 sú požadované rovnako pre prvú ako i druhú časť zákazky. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov uvedená v texte vyššie
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Prvky a podmienky elektronickej aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VOB/53/2015-M_OVO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 071-125816
z: 11.04.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.06.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.06.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.09.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.06.2015 10:15
Miesto: Otváranie ponúk časť Ostatné je neverejné, otváranie ponúk - časť Kritériá je z dôvodu realizácie elektronickej aukcie neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zákazka bude financovaná zo štátneho rozpočtu a fondov EÚ.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS.
Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/ prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS.
Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREBIEHAJÚCE AKCIE po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh.
Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 39 ods. 1 písm. b) ZVO. Požadované doklady a dokumenty vloží do časti prílohy v ponukovom formulári na predloženie ponuky. Elektronicky predložená ponuka sa bude podpisovať elektronickým podpisom/certifikátom. Bližšie informácie o elektronickom podpise sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov.
2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť platné a potvrdené ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Ak sa v procese predkladanie ponúk vyskytne v IS Evoservis objektívna príčina, ktorá neumožní elektronicky predložiť ponuku, obstarávateľská organizácia pre tento účel bude akceptovať predloženie písomnej ponuky, ktorú následne vloží do IS EVOSERVIS.
3. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
4.. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
5. Ak sa v procese vyhodnocovania ponúk vyskytne v IS Evoservis objektívna príčina, ktorá neumožní elektronicky vyhodnotiť časť ponuky Ostatné vo vzťahu k jednotlivej časti zákazky, obstarávateľská organizácia pre tento účel použije písomnú formu komunikácie s uchádzačom.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité