Oznámenie 8253 - MST

Obsah

8253 - MST
Vestník č. 75/2015 - 17.04.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31118259
Študentská 2, 91150 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Eva Jurišová
Telefón: +421 911226997
Fax: +421 327441383
Email: sp@tatratender.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Výskumná infraštruktúra a prístrojové vybavenie pre vybudovanie Centra pre testovanie kvality a diagnostiku materiálov TnUAD
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: 1. Miesto dodania pre Časť I predmetu zákazky:
1.1 položky 1-3, 5, 6, 8 a 20 budú dodané na adresu: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD, Pri Parku 19, 911 06 Trenčín,
1.2 položky 4, 7, 9 19, 21 a 22 budú dodané na adresu: Fakulta priemyselných technológií, TnUAD, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov.

2. Miesto dodania pre Časť II predmetu zákazky:
2.1 položky 23, 24, 26, 31 34 budú dodané na adresu: Centrum kompetencie pre výskum skla VILA, TnUAD, Študentská 2, 911 50 Trenčín,
2.2 položka 25 bude dodaná na adresu: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD, Pri Parku 19, 911 06 Trenčín,
2.3 položky 27 - 30 budú dodané na adresu: Fakulta priemyselných technológií, TnUAD, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov.

3. Miesto dodania pre Časť III predmetu zákazky:
3.1 položky 35 a 36 budú dodané na adresu: Centrum kompetencie pre výskum skla VILA, TnUAD, Študentská 2, 911 50 Trenčín,
3.2 položky 37, 38, 40 42 budú dodané na adresu: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD, Pri Parku 19, 911 06 Trenčín,
3.3 položky 39, 43 58 budú dodané na adresu: Fakulta priemyselných technológií, TnUAD, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov.
Kód NUTS
SK022
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 2
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 12 171 582,2200 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Časť I: Zariadenia na prípravu a mechanickú úpravu materiálov (pre testovanie a diagnostiku):

1.Laboratórna elektrická oblúková piecka
2.Automatický prístroj na elektrolytické leštenie a leptanie vzoriek
3Automatizovaná brúska a leštička s možnosťou programovania
4.Dvojkotúčová brúska a leštička pre brúsenie a leštenie metalografických vzoriek
5.Vibračný leštiaci prístroj na konečné leštenie kovových a nekovových materiálov
6.Presná diamantová píla na rezanie kovových a nekovových materiálov
7.Rozbrusovacia píla pre rezanie všetkých typov ocelí a farebných kovov
8.Automatický elektro-hydraulický lis na rýchle zalisovanie vzoriek
9.Elektro-hydraulický metalografický lis
10.Vulkanizačný hydraulický lis
11.Vysekávací lis stolnej konštrukcie s hydraulickým valcom
12.Pneumatická vysekávačka
13Uzatvorený hnetač a extrudér pre miešanie elastomérov a termoplastov
14.Zariadenie na spracovanie sypkých materiálov
15.Laboratórne zariadenie na homogenizáciu a presné tvarovanie elastomérov
16.Laboratórna linka na povrchovú úpravu polymérnych materiálov plazmou
17.Mikrovlnný systém na organickú syntézu a depolymerizáciu plastov
18.Inkubátor klimatizovaná komora
19.Stolová odstredivka, chladená
20.Pulzná laserová depozícia
21.3D tlačiareň pre tlač prototypov do výšky 200 mm
22.Laboratórny kompresor

Časť II: Zariadenia pre testovanie chemických a spektrálnych vlastností materiálov:

23.Súbor na chemickú analýzu roztokov a tuhých látok
24.Diferenčný skenovací kalorimeter
25.Zariadenie na charakterizáciu štruktúry látok pomocou nukleárnej magnetickej rezonancie
26.Súbor excitačných pulzných diódových svetelných zdrojov (NanoLED a laserové NanoLED)
27.Termoemisný elektrónový rastrovací mikroskop s EDX analyzátorom
28.Autoemisný rastrovací elektrónový mikroskop s prvkovým analyzátorom
29.FTIR spektrometer s FT- Raman modulom
30.Röntgenfluorescenčný energodisperzný spektrometer pre meranie tuhých a kvapalných vzoriek
31.Hmotnostný a infračervený spektrometer pre simultánny termický analyzátor Netzsch STA 449 F1 Jupiter
32.Mikroskop atomárnych síl pre Ramanov spektrometer Renishaw InVia
33.Modul na meranie mikrodifrakcie pre RTG difraktometer Panalytical Empyrean
34.Kompenzátor magnetických polí k elektrónovému mikroskopu Jeol 7600F

Časť III: Zariadenia pre testovanie fyzikálnych vlastností materiálov:

35.Zariadenie na stanovenie tepelnej vodivosti materiálov
36.Vysokonapäťové zariadenie na meranie termálne stimulovaných depolarizačných prúdov
37.Zariadenie pre meranie lokálnych mechanických vlastností
38.Dynamicko-mechanický analyzátor - chladený dusíkom
39.Dynamicko-mechanický analyzátor - chladený vzduchom
40.Dilatometer
41.Atomic Force Microscope - Mikroskop atómových síl
42.Vysokoteplotný tribometer
43.Univerzálny tvrdomer
44.Analyzátor gumárenských procesov
45.Analyzátor gumárenských procesov s modulom pre meranie plastov
46.Univerzálny skúšobný trhací stroj
47.Prístroj na termickú analýzu s funkciou termogravimetrie a diferenčnej skenovacej kalorimetrie
48.Dynamický adhezor s vlastným zdrojom tlakového vzduchu
49.Tlakocitlivá podložka - statický adhezor
50.Analyzátor tvaru kvapky s možnosťou merania povrchovej energie
51.Tenzometer na meranie povrchového napätia
52.Analyzátor veľkosti častíc s duálnym rozptylom laserového svetla
53.Prístroj na meranie chemiluminiscencie
54.Zariadenie na meranie indexu toku taveniny
55.Kapilárny reometer
56.Optický emisný spektrometer
57.Termovízna kamera
58.Klimatická komora
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42300000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42942200-3, 42652000-1, 42940000-7, 42631000-8, 42642400-2, 38436600-6, 31640000-4, 42990000-2, 31711422-7, 33152000-0, 42931100-2, 30232100-5, 42123400-1, 38433000-9, 38418000-8, 38511100-1, 38430000-8, 42992100-7, 38400000-9, 38540000-2, 38510000-3, 38410000-2, 38424000-3, 38434000-6, 38425700-7, 38428000-1, 38636000-2, 38970000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 3
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Každé zo zariadení uvedené v bode v II.1.5) vyššie bude dodané v množstve 1 kus.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 12 171 582,2200 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Časť I: Zariadenia na prípravu a mechanickú úpravu materiálov (pre testovanie a diagnostiku)
1) STRUČNÝ OPIS
1.Laboratórna elektrická oblúková piecka
2.Automatický prístroj na elektrolytické leštenie a leptanie vzoriek
3Automatizovaná brúska a leštička s možnosťou programovania
4.Dvojkotúčová brúska a leštička pre brúsenie a leštenie metalografických vzoriek
5.Vibračný leštiaci prístroj na konečné leštenie kovových a nekovových materiálov
6.Presná diamantová píla na rezanie kovových a nekovových materiálov
7.Rozbrusovacia píla pre rezanie všetkých typov ocelí a farebných kovov
8.Automatický elektro-hydraulický lis na rýchle zalisovanie vzoriek
9.Elektro-hydraulický metalografický lis
10.Vulkanizačný hydraulický lis
11.Vysekávací lis stolnej konštrukcie s hydraulickým valcom
12.Pneumatická vysekávačka
13Uzatvorený hnetač a extrudér pre miešanie elastomérov a termoplastov
14.Zariadenie na spracovanie sypkých materiálov
15.Laboratórne zariadenie na homogenizáciu a presné tvarovanie elastomérov
16.Laboratórna linka na povrchovú úpravu polymérnych materiálov plazmou
17.Mikrovlnný systém na organickú syntézu a depolymerizáciu plastov
18.Inkubátor klimatizovaná komora
19.Stolová odstredivka, chladená
20.Pulzná laserová depozícia
21.3D tlačiareň pre tlač prototypov do výšky 200 mm
22.Laboratórny kompresor
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42300000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42942200-3, 42642000-8, 42652000-1, 42940000-7, 42636100-4, 42642400-2, 38436600-6, 31640000-4, 42990000-2, 31711422-7, 33152000-0, 42931100-2, 30232100-5, 42123400-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Každé zo zariadení uvedené v bode v 1) vyššie bude dodané v množstve 1 kus.
Hodnota 2 413 097,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Časť II: Zariadenia pre testovanie chemických a spektrálnych vlastností materiálov:
1) STRUČNÝ OPIS
23.Súbor na chemickú analýzu roztokov a tuhých látok
24.Diferenčný skenovací kalorimeter
25.Zariadenie na charakterizáciu štruktúry látok pomocou nukleárnej magnetickej rezonancie
26.Súbor excitačných pulzných diódových svetelných zdrojov (NanoLED a laserové NanoLED)
27.Termoemisný elektrónový rastrovací mikroskop s EDX analyzátorom
28.Autoemisný rastrovací elektrónový mikroskop s prvkovým analyzátorom
29.FTIR spektrometer s FT- Raman modulom
30.Röntgenfluorescenčný energodisperzný spektrometer pre meranie tuhých a kvapalných vzoriek
31.Hmotnostný a infračervený spektrometer pre simultánny termický analyzátor Netzsch STA 449 F1 Jupiter
32.Mikroskop atomárnych síl pre Ramanov spektrometer Renishaw InVia
33.Modul na meranie mikrodifrakcie pre RTG difraktometer Panalytical Empyrean
34.Kompenzátor magnetických polí k elektrónovému mikroskopu Jeol 7600F
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 38433000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 38418000-8, 38511100-1, 38430000-8, 42992100-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Každé zo zariadení uvedené v bode v 1) vyššie bude dodané v množstve 1 kus.
Hodnota 4 909 615,8900 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Časť III: Zariadenia pre testovanie fyzikálnych vlastností materiálov:
1) STRUČNÝ OPIS
35.Zariadenie na stanovenie tepelnej vodivosti materiálov
36.Vysokonapäťové zariadenie na meranie termálne stimulovaných depolarizačných prúdov
37.Zariadenie pre meranie lokálnych mechanických vlastností
38.Dynamicko-mechanický analyzátor - chladený dusíkom
39.Dynamicko-mechanický analyzátor - chladený vzduchom
40.Dilatometer
41.Atomic Force Microscope - Mikroskop atómových síl
42.Vysokoteplotný tribometer
43.Univerzálny tvrdomer
44.Analyzátor gumárenských procesov
45.Analyzátor gumárenských procesov s modulom pre meranie plastov
46.Univerzálny skúšobný trhací stroj
47.Prístroj na termickú analýzu s funkciou termogravimetrie a diferenčnej skenovacej kalorimetrie
48.Dynamický adhezor s vlastným zdrojom tlakového vzduchu
49.Tlakocitlivá podložka - statický adhezor
50.Analyzátor tvaru kvapky s možnosťou merania povrchovej energie
51.Tenzometer na meranie povrchového napätia
52.Analyzátor veľkosti častíc s duálnym rozptylom laserového svetla
53.Prístroj na meranie chemiluminiscencie
54.Zariadenie na meranie indexu toku taveniny
55.Kapilárny reometer
56.Optický emisný spektrometer
57.Termovízna kamera
58.Klimatická komora
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 38400000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 38540000-2, 38510000-3, 38410000-2, 38424000-3, 38434000-6, 38425700-7, 38428000-1, 38433000-9, 38636000-2, 38970000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Každé zo zariadení uvedené v bode v 1) vyššie bude dodané v množstve 1 kus.
Hodnota 4 848 869,3300 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške:
1) pre časť I: 40.000,- EUR (slovom: štyridsaťtisíc euro),
2) pre časť II: 50.000,- EUR (slovom: päťdesiattisíc euro) a
3)pre časť III.: 50.000,- EUR (slovom: päťdesiattisíc euro).
Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne opísané v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Z dôvodu, že všetky časti predmetu zákazky budú financované z prostriedkov poskytnutých kupujúcemu na základe Zmluvy o NFP, bude predávajúci pre tieto časti predmetu zákazky povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú:

a)Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby.
b)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby.
c)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby.
d)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov.
e)Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskej únie.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých Kupujúcemu na základe Zmluvy o NFP, bude Predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú:
a)Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby.
b)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby.
c)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby.
d)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov.
e)Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho spoločenstva.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 a v § 26a zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení (ďalej len ZVO) a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2 a § 26a ods. 3 ZVO a požadovaných v nasledujúcich bodoch:

1) Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti vymedzené v ustanovení § 26 ods. 1 a § 26a ZVO:

1.1) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,

1.2) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,

1.3) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

1.4) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.5) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.6) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,

1.7) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,

1.8) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.8.1 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.2 ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
1.8.2.1 spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.2.2 právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.8.3 ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

1.9) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa ZVO, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,

1.10) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.11) nie je:
1.11.1 právnickou osobou, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
1.11.2 právnickou osobou, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
1.11.3 právnickou osobou, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienok: Povinnosť bezvýhradne splniť všetky vyššie uvedené podmienky osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti vyplýva priamo zo ZVO. Uvedená skutočnosť odôvodňuje ich potrebu a primeranosť.

2.1) Spôsob preukázania splnenia podmienok § 26 ods. 1 a § 26a ZVO: Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 ZVO preukáže podmienky osobného postavenia informáciou o zapísaní do zoznamu podnikateľov alebo predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a podmienky preukazovania majetkovej účasti dokladom podľa bodu 2.2.10 tejto časti oznámenia nižšie.

2.2) Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov preukáže splnenie podmienok osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti nasledovnými dokladmi:

2.2.2 podmienky v bodoch 1.1) a 1.2) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2.2.3 podmienku v bode 1.3) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
2.2.4 podmienku v bode 1.4) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
2.2.5 podmienku v bode 1.5) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
2.2.6 podmienku v bode 1.6) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
2.2.7 podmienku v bode 1.7) uchádzač nepreukazuje, pričom verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky účasti overí na základe dostupných informácií,
2.2.8 podmienku v bode 1.8) čestným vyhlásením,
2.2.9 podmienky v bodoch 1.9) a 1.10) čestným vyhlásením,
2.2.10 podmienku v bode 1.11) výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace

2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok môžu byť v zmysle § 32 ods. 11 ZVO v ponuke nahradené aj čestným vyhlásením.

3) Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

4) Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné alebo ekonomické postavenie podľa § 27 ZVO:

1) Verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky na preukázanie svojho finančného a ekonomického postavenia. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (doklady môžu byť v ponuke nahradené aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie predložené uchádzačom podľa § 32 ods. 11 ZVO musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.):

1.1) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky.

Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace k dátumu na predkladanie ponúk. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 ZVO: vzhľadom na finančnú nákladnosť uskutočňovaných stavebných prác ako aj dlhú dobu ich realizácie, verejný obstarávateľ považuje za potrebné overiť platobnú schopnosť a platobnú disciplínu uchádzača, t. j. podmienka sleduje cieľ vybrať uchádzačov, ktorí si plnia všetky svoje záväzky včas a riadne. Primeranosť podmienky vyplýva jednak z výšky predpokladanej hodnoty zákazky a tiež skutočnosti, že jej obsahom je len poskytnutie základných informácii o uchádzačovi.

1.2) V súlade s ustanovením § 27 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu pre Časť I.:
Celkový obrat uchádzača v požadovanom období musel byť najmenej 2.000.000,- EUR bez DPH.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu pre Časť II.:
Celkový obrat uchádzača v požadovanom období musel byť najmenej 4.500.000,- EUR bez DPH.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu pre Časť III.:
Celkový obrat uchádzača v požadovanom období musel byť najmenej 4.500.000,- EUR bez DPH.
Uchádzač za posledné tri ukončené hospodárske roky (resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) predloží, (i) ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky overené kópie výkazov ziskov a strát s vyznačeným údajom o celkovom obrate overené daňovým úradom alebo audítorom, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača alebo (ii) ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo predloží z účtovnej závierky overené kópie výkazov príjmov a výdavkov overené daňovým úradom alebo audítorom alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača.
V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné
doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Celkové obraty vyjadrené v iných menách uchádzač preukáže v euro a prepočíta ich platným kurzom v čase vzniku
daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača.
V prípade, ak uchádzač nepreukazuje prehľad o celkovom obrate subjektom podnikajúcim počas rozhodujúceho obdobia v Slovenskej republike, pre účely objektívneho porovnania údajov so slovenskými subjektmi, takýto subjekt predloží navyše čestné vyhlásenie ohľadne dosiahnutého celkového obratu, za posledné tri ukončené hospodárske roky, respektíve za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky: Stanovenie podmienky vyplýva z potreby aspoň minimálneho overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky). Primeranosť podmienky vyplýva jednak z výšky predpokladanej hodnoty zákazky a tiež skutočnosti, že jej obsahom je len poskytnutie základných informácii o uchádzačovi

2) Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:

Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na uskutočnenie stavebných prác podľa § 28 ZVO:

1) Verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky na preukázanie svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (Doklady môžu byť v ponuke nahradené aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie predložené uchádzačom podľa § 32 ods. 11 ZVO musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú podmienku účasti ním uchádzač preukazuje. To znamená, že v ňom uchádzač musí uviesť aj informácie požadované verejným obstarávateľom na splnenie predmetnej podmienky.):


1.1) V súlade s ustanovením § 28 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky dodaných v období predchádzajúcich 36 mesiacoch (pred lehotou na predkladanie ponúk) (ďalej Relevantné obdobie) doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
i. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, pričom v prípade, kedy to ZVO
umožňuje, sa referencia nahrádza aj potvrdením verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa podľa ZVO,
ii. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. V zozname dodaných tovarov uchádzač uvedie pre každú referenciu okrem informácií uvedených vyššie aj dodaných tovarov umožňujúci jednoznačné posúdenie splnenia príslušnej podmienky účasti. V prípade ak sa uchádzač odvoláva na Systém evidencie referencií vedený Úradom pre verejné obstarávanie a tento systém neobsahuje o referenciách záujemcu všetky informácie potrebné na vyhodnotenie splnenia stanovených podmienok účasti, je uchádzač povinný tieto informácie predložiť potvrdené odberateľom.

Minimálna požadovaná úroveň štandardu:

Pre Časť I:
Celková hodnota dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky realizovaných v Relevantnom období musela dosiahnuť minimálne výšku 2.000.000,00 eur bez DPH.

Pre Časť II:
Celková hodnota dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky realizovaných v Relevantnom období musela dosiahnuť minimálne výšku 4.500.000,00 eur bez DPH.

Pre Časť III:
Celková hodnota dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky realizovaných v Relevantnom období musela dosiahnuť minimálne výšku 4.500.000,00 eur bez DPH.

Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky: Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu vo vzťahu k obstarávanému tovaru má preukázať dostatočné skúsenosti a kapacity uchádzača v segmente predmetu zákazky. Minimálna úroveň štandardu je primeraná, nakoľko požiadavky na dodaný tovar vecne totožné, resp. porovnateľné s predmetom zákazky a požiadavky na hodnotu dodaného tovaru v Relevantnom období sú nižšie ako predpokladaná hodnota zákazky.

2) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a ZVO vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzač poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky Laboratórne zariadenia/vybavenie pre výskum, podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch.

Pre jednotlivé Časti predmetu zákazky budú elektronické aukcie realizované samostatne.
Zoznam položiek pre
predkladanie nových hodnôt v elektronickej aukcii je nasledovný:

Časť I: Zariadenia na prípravu a mechanickú úpravu materiálov (pre testovanie a diagnostiku):
1.Laboratórna elektrická oblúková piecka
2.Automatický prístroj na elektrolytické leštenie a leptanie vzoriek
3Automatizovaná brúska a leštička s možnosťou programovania
4.Dvojkotúčová brúska a leštička pre brúsenie a leštenie metalografických vzoriek
5.Vibračný leštiaci prístroj na konečné leštenie kovových a nekovových materiálov
6.Presná diamantová píla na rezanie kovových a nekovových materiálov
7.Rozbrusovacia píla pre rezanie všetkých typov ocelí a farebných kovov
8.Automatický elektro-hydraulický lis na rýchle zalisovanie vzoriek
9.Elektro-hydraulický metalografický lis
10.Vulkanizačný hydraulický lis
11.Vysekávací lis stolnej konštrukcie s hydraulickým valcom
12.Pneumatická vysekávačka
13Uzatvorený hnetač a extrudér pre miešanie elastomérov a termoplastov
14.Zariadenie na spracovanie sypkých materiálov
15.Laboratórne zariadenie na homogenizáciu a presné tvarovanie elastomérov
16.Laboratórna linka na povrchovú úpravu polymérnych materiálov plazmou
17.Mikrovlnný systém na organickú syntézu a depolymerizáciu plastov
18.Inkubátor klimatizovaná komora
19.Stolová odstredivka, chladená
20.Pulzná laserová depozícia
21.3D tlačiareň pre tlač prototypov do výšky 200 mm
22.Laboratórny kompresor

Časť II: Zariadenia pre testovanie chemických a spektrálnych vlastností materiálov:
23.Súbor na chemickú analýzu roztokov a tuhých látok
24.Diferenčný skenovací kalorimeter
25.Zariadenie na charakterizáciu štruktúry látok pomocou nukleárnej magnetickej rezonancie
26.Súbor excitačných pulzných diódových svetelných zdrojov (NanoLED a laserové NanoLED)
27.Termoemisný elektrónový rastrovací mikroskop s EDX analyzátorom
28.Autoemisný rastrovací elektrónový mikroskop s prvkovým analyzátorom
29.FTIR spektrometer s FT- Raman modulom
30.Röntgenfluorescenčný energodisperzný spektrometer pre meranie tuhých a kvapalných vzoriek
31.Hmotnostný a infračervený spektrometer pre simultánny termický analyzátor Netzsch STA 449 F1 Jupiter
32.Mikroskop atomárnych síl pre Ramanov spektrometer Renishaw InVia
33.Modul na meranie mikrodifrakcie pre RTG difraktometer Panalytical Empyrean
34.Kompenzátor magnetických polí k elektrónovému mikroskopu Jeol 7600F

Časť III: Zariadenia pre testovanie fyzikálnych vlastností materiálov:
35.Zariadenie na stanovenie tepelnej vodivosti materiálov
36.Vysokonapäťové zariadenie na meranie termálne stimulovaných depolarizačných prúdov
37.Zariadenie pre meranie lokálnych mechanických vlastností
38.Dynamicko-mechanický analyzátor - chladený dusíkom
39.Dynamicko-mechanický analyzátor - chladený vzduchom
40.Dilatometer
41.Atomic Force Microscope - Mikroskop atómových síl
42.Vysokoteplotný tribometer
43.Univerzálny tvrdomer
44.Analyzátor gumárenských procesov
45.Analyzátor gumárenských procesov s modulom pre meranie plastov
46.Univerzálny skúšobný trhací stroj
47.Prístroj na termickú analýzu s funkciou termogravimetrie a diferenčnej skenovacej kalorimetrie
48.Dynamický adhezor s vlastným zdrojom tlakového vzduchu
49.Tlakocitlivá podložka - statický adhezor
50.Analyzátor tvaru kvapky s možnosťou merania povrchovej energie
51.Tenzometer na meranie povrchového napätia
52.Analyzátor veľkosti častíc s duálnym rozptylom laserového svetla
53.Prístroj na meranie chemiluminiscencie
54.Zariadenie na meranie indexu toku taveniny
55.Kapilárny reometer
56.Optický emisný spektrometer
57.Termovízna kamera
58.Klimatická komora

Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie je cena za celú časť predmetu zákazky.
Administrátor verejného obstarávateľa je osoba, ktorá v rámci on-line aukcie vyzýva uchádzačov na predkladanie
nových cien upravených smerom nadol.
Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh aukcie sú uložené na adrese:
http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title. Zúčastneným uchádzačom odporúčame podrobne si preštudovať pravidlá eaukcie, prípadne oboznámiť sa s priebehom aukcie aj prostredníctvom inštruktážneho videa umiestneného na uvedenej
adrese.
Príslušné informácie týkajúce sa použitého zariadenia, podmienky a špecifikácia technického pripojenia sú uvedené v pokynoch a pravidlách pre použitie aukcie. Zúčastneným uchádzačom odporúčame skontrolovať pred začiatkom aukcie, či ich použité technické zariadenia a pripojenia spĺňajú požadované technické podmienky:
a)pripojenie na internet,
b)rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600,
c)internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, alebo MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a
vyššie,
d)internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom,
e)povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies,
f)nainštalovaný Adobe Acrobat Reader pre otváranie dokumentov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
4/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 059-103177
z: 25.03.2015
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 067-117940
z: 04.04.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.05.2015 09:45
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 29.05.2015 09:45
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.05.2015 10:00
Miesto: Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 8110 4 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky zastúpeným Agentúrou Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky pre štrukturálne fondy EÚ (ďalej Poskytovateľ NFP) na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej Zmluva o NFP) pre projekt Centrum pre testovanie kvality a diagnostiku materiálov (ďalej Projekt) alebo na základe nenávratného finančného príspevku pre iný projekt. V čase vyhlásenia verejnej súťaže ešte nie je uzatvorená Zmluva o NFP ani žiadna iná zmluva o poskytnutí finančného príspevku na financovanie predmetu zákazky.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16,811 04, Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese sp@tatratender.sk.
Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.04.2015

Redakčné opravy

9427 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2015
V oznámení 08253-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Študentská 2, 911 50 Trenčín zverejnenom vo VVO č. 075/2015 zo dňa 17.04.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb Namiesto: Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: 1. Miesto dodania pre Časť I predmetu zákazky: 1.1 položky 1-3, 5, 6, 8 a 20 budú dodané na adresu: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD, Pri Parku 19, 911 06 Trenčín, 1.2 položky 4, 7, 9 19, 21 a 22 budú dodané na adresu: Fakulta priemyselných technológií, TnUAD, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov. 2. Miesto dodania pre Časť II predmetu zákazky: 2.1 položky 23, 24, 26, 31 34 budú dodané na adresu: Centrum kompetencie pre výskum skla VILA, TnUAD, Študentská 2, 911 50 Trenčín, 2.2 položka 25 bude dodaná na adresu: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD, Pri Parku 19, 911 06 Trenčín, 2.3 položky 27 - 30 budú dodané na adresu: Fakulta priemyselných technológií, TnUAD, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov. 3. Miesto dodania pre Časť III predmetu zákazky: 3.1 položky 35 a 36 budú dodané na adresu: Centrum kompetencie pre výskum skla VILA, TnUAD, Študentská 2, 911 50 Trenčín, 3.2 položky 37, 38, 40 42 budú dodané na adresu: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD, Pri Parku 19, 911 06 Trenčín, 3.3 položky 39, 43 58 budú dodané na adresu: Fakulta priemyselných technológií, TnUAD, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov. Viď: Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: 1. Miesto dodania pre Časť I predmetu zákazky: 1.1 položky 1-3, 5, 6, 8 a 20 budú dodané na adresu: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD, Pri Parku 19, 911 06 Trenčín, 1.2 položky 4, 7, 9 až 19, 21 a 22 budú dodané na adresu: Fakulta priemyselných technológií, TnUAD, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov. 2. Miesto dodania pre Časť II predmetu zákazky: 2.1 položky 23, 24, 26, 31 až 34 budú dodané na adresu: Centrum kompetencie pre výskum skla VILA, TnUAD, Študentská 2, 911 50 Trenčín, 2.2 položka 25 bude dodaná na adresu: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD, Pri Parku 19, 911 06 Trenčín, 2.3 položky 27 - 30 budú dodané na adresu: Fakulta priemyselných technológií, TnUAD, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov. 3. Miesto dodania pre Časť III predmetu zákazky: 3.1 položky 35 a 36 budú dodané na adresu: Centrum kompetencie pre výskum skla VILA, TnUAD, Študentská 2, 911 50 Trenčín, 3.2 položky 37, 38, 40 až 42 budú dodané na adresu: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD, Pri Parku 19, 911 06 Trenčín, 3.3 položky 39, 43 až 58 budú dodané na adresu: Fakulta priemyselných technológií, TnUAD, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov. IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii Namiesto: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky Laboratórne zariadenia/vybavenie pre výskum, podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch. Viď: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky Výskumná infraštruktúra a prístrojové vybavenie pre vybudovanie Centra pre testovanie kvality a diagnostiku materiálov TnUAD, podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch. VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16,811 04, Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese sp@tatratender.sk. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Viď: Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16,811 04, Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese sp@tatratender.sk. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO súťažné podklady, a to po dobu piatich rokov odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhasení verejného obstarávania v zmsle § 49a ods. 1 písm. a) ZVO.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité