Oznámenie 8234 - WYS

Obsah

8234 - WYS
Vestník č. 74/2015 - 16.04.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Komenského v Bratislave
IČO: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Oddelenie verejného obstarávania UK, Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Ján Lantay, Ing. Marian Povolný
Telefón: +421 259244581 / 259244209
Fax: +421 259244606
Email: jan.lantay@rec.uniba.sk; marian.povolny@rec.uniba.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uniba.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Generálna oprava lodenice FTVŠ UK Liptov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
1
Hlavné miesto poskytovania služieb: Lodenica UK, Botanická 7, 841 04 Bratislava 4
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Generálna oprava dna lodného telesa plavidla FTVŠ UK Liptov a vonkajšieho okraja paluby, vrátane zabezpečenia
dopravy a dozoru Slovenským Loydom.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50241000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 50241100-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 84 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.06.2015
Ukončenie: 15.08.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať
podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo
ods. 5 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle
1/2
zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné
obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením
platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov
podľa§ 128 ods. 1 zákona.
1.2 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Splnenie
podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č 25/2006 Z. z. preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a
potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie
vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých
dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží úradne
overené fotokópie platných certifikátov podľa § 29 zákona: certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa
potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality záujemcom EN ISO 9001 systém manažérstva kvality pre oblasť
činností: Stavba, údržba a oprava lodí a plavidiel. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi
z členských štátov EÚ.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1378/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.05.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.05.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.05.2015 11:00
Miesto : Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo nám. č. 6, 814 99 Bratislava 1 v zasadačke rektora UK
miestnosť č. 116 nová budova
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
14.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité