Oznámenie 8134 - WYT

Obsah

8134 - WYT
Vestník č. 73/2015 - 15.04.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Lokajová Iveta
Telefón: +421 415032414
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Čerstvé ovocie, zelenina a zemiaky pre ZpS a DSS Žilina, ul. Karpatská
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Žilina, Karpatská 8,9, 010 08 Žilina. Nakoľko zariadenie má dve prevádzky ( jedna je na Karpatskej 8,9 a druhá na Karpatskej 6), tovar sa bude dovážať na každú prevádzku zvlášť v ten istý deň.
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber dodávateľa, resp. dodávateľov čerstvého ovocia, zeleniny a zemiakov pre Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb, Karpatská 8,9, 010 08 Žilina. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia, t.j. budú vrátane dopravy.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03220000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 03212100-1
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Čerstvé ovocie a zelenina
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je výber dodávateľa čerstvého ovocia a zeleniny pre dve prevádzky Zariadenia pre seniorov a domova sociálnych služieb, Karpatská 8,9, 010 08 Žilina. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesta určenia, t.j. budú vrátane dopravy (Karpatská 6 a Karpatská 8,9).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03220000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
P.č.NázovMJMnožstvo
1Pomarančkg2 800
2Jablká červenékg2 500
3Jablká goldenkg2 800
4Hrozno bielekg250
5Hrozno modrékg250
6Broskynekg750
7Slivkykg250
8Banánykg2 800
9Grepyks800
10Kiwikg700
11Mandarinkykg700
12Nektarinkykg800
13Marhulekg300
14Hruškyks680
15Citrónykg200
16Orechy vlašské 1kgkg50
17Cibuľa 1kgkg1 500
18Cesnak 1kgkg100
19Kel 1 kgkg450
20Mrkva 1kgkg2 000
21Petržlen 1kgkg700
22Zeler 1kgkg700
23Kaleráb 1kgkg100
24Kaleráb 1ks ks450
25Karfiol 1ksks2 500
26Pór 1kgkg130
27Cvikla 1kgkg320
28Šampiňóny voľné 1kgkg250
29Šalát hlávkový 1ksks800
30Šalát ľadový 1ksks1 200
31Hliva ustricová voľná 1kgkg250
32Kapusta čerstvá biela 1kgkg500
33Kapusta červená 1kg kg400
34Kapusta čínska 1kgkg300
35Paprika zelená PCR 1kgkg420
36Paradajka sypaná 1kgkg920
37Uhorky šalátové 1kgkg1 500
38Cuketa 1kgkg300
39Tekvica čerstvá 1kgkg800
40Kapusta kyslá kvasená 1kgkg500
41Cibuľka zväzková 1ksks250
42Reďkvička zväzok 1ksks250
43Petržlenová vňať 1kgkg6
44Brokolica 1ksks250
45Kel 1ksks200
46Kôpor čerstvý 1 kgkg5
47Paprika červená, žltá 1 kgkg80
48Zeler stopkový 1kgkg100
49Cherry paradajky 250gks100
Hodnota 32 152,5000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
Časť: 2
NÁZOV
Zemiaky
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je výber dodávateľa zemiakov pre dve prevádzky Zariadenia pre seniorov a domova sociálnych služieb, Karpatská 8,9, 010 08 Žilina. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesta určenia, t.j. budú vrátane dopravy (Karpatská 6 a Karpatská 8,9).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03212100-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
P.č.NázovMJMnožstvo
1Zemiaky staré A,varnékg20 000
2Zemiaky nové A, varnékg20 000
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 17 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 a preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 alebo § 128 ods. 1 a 3 zákona a podľa ods. 3 § 26a zákona. Doklady budú vložené v časti ponuky OSTATNÉ a musia byť aktuálne a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže:
1.1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že,
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
1.3.potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
1.5.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
1.6.čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
1.7.čestné vyhlásenie, že:
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
-nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.8.Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.9.Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.10.Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákon a výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie k osobnému postaveniu č. 10/2013.
1.11.Uchádzač preukázanie majetkovej účasti preukáže: výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Verejný obstarávateľ pred podpisom rámcovej dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní :
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s platnou legislatívou.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 28 zákona o VO. Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme do systému EVO-servisu v časti OSTATNÉ, v ktorom bude prebiehať elektronické podávanie ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže. Verejný obstarávateľ pred podpisom rámcovej dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
3.1. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Požadované doklady - dôkazné prostriedky musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie dokladov vydaných regionálnym úradom verejného zdravotníctva, podľa zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov: napr. rozhodnutím o schválení prevádzkarne skladu pre sortiment ovocie, zelenina a zemiaky.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočnosti, že predmetom obstarávania sú potraviny rastlinného pôvodu, ktoré musia spĺňať požiadavky v oblasti rozvoja verejného zdravia. Požadované doklady preukážu spôsobilosť a oprávnenie uchádzača na dodávku tovaru podľa požiadaviek Potravinového kódexu.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať technickú a odbornú spôsobilosť dokladom požadovaným verejným obstarávateľom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.05.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.05.2015 09:15
Miesto : Otváranie ponúk častí OSTATNÉ sa uskutoční 05.05.2015 o 9.15 hod. v sídle verejného obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Odbor vnútornej správy, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Neverejné otváranie ponúk častí OSTATNÉ sa vykoná automatizovane v systéme EVO-servisu po uplynutí lehoty na otváranie časti ponúk OSTATNÉ.
Otváranie častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ t.j. sprístupnenie časti elektronických ponúk KRITÉRIA v EVOSERVISe vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené v procese hodnotenia časti OSTATNÉ, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom v zmysle § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ oznámi sprístupnenie častí ponúk označených ako KRITÉRIA tým uchádzačom, ktorých ponuky označené ako OSTATNÉ neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ, musí byť aspoň päť pracovných dní.
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní/sprístupnení častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Ďalšie informácie k podmienkam účasti
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. Predkladané doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 ods. 11 zákona o VO a musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
Súťažné podklady budú v pdf formáte zverejnené v profile verejného obstarávateľa (Žilinský samosprávny kraj) na stránke Úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/profily.

Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon o VO). Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku, rozdelenú na dve časti (Ostatné a Kritériá) v zmysle zákonných ustanovení zákona o VO, predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v pokynoch a požiadavkách verejného obstarávateľa.

Registrovaní uchádzači v registri EVOSERVISu použijú svoj prístupový kód a súbor s elektronickým podpisom/certifikátom. Novým uchádzačom, ktorí nie sú zaregistrovaní v registri EVOSERVISu, bude prístupový kód automaticky vygenerovaný po zaregistrovaní sa v systéme. Pre použitie funkcionality elektronického podpisu v registračnom formulári v systéme EVOSERVIS uchádzači vyplnia Žiadosť o vystavenie certifikátu a vyplnený a podpísaný dokument zašlú na emailovú adresu spoločnosti: podpora@kdv.cz. Následne im na email bude zaslaný súbor s elektronickým podpisom/certifikátom pre vygenerovanie elektronického podpisu v e-nástroji EVOSERVIS.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
14.04.2015

Redakčné opravy

8360 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 75/2015
V oznámení 08134-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 073/2015 zo dňa 15.04.2015 boli nesprávne zverejnené údaje PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH 3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH v bode B.1.2 Súťažných podkladov opraviť mernú jednotku u položky - hrušky Namiesto: ks Viď: kg

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité