Oznámenie 8236 - WYS

Obsah

8236 - WYS
Vestník č. 74/2015 - 16.04.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
IČO: 30794536
Špitálska 8, 81267 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, odbor verejného obstarávania, Župné nám. 5-
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Trnavský
Telefón: +421 220441707
Email: michal.trnavsky@upsvr.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upsvar.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8716
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodinách, pre ktoré sa
vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
21
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mestá v ktorých sa nachádzajú pobočky verejného obstarávateľa:
Prievidza, Nitra, Kežmarok, Topoľčany, Bratislava
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v
rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately. Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately.
Mediácia ako odborná metóda na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodine bude vykonávaná prijímateľom
finančného príspevku so zameraním na riešenie problémov, sporov a konfliktov v rodine, ktoré rodina nie je schopná samostatne riešiť a potrebuje pomoc pri obnovení komunikácie, zmiernení a odstránení konfliktov medzi rodičmi alebo osobami, ktoré sa osobne starajú o dieťa a deťmi navzájom.
Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately nasledovných piatich úradov práce, sociálnych vecí a rodiny (ďalej len PSVR): Prievidza, Nitra, Kežmarok, Topoľčany, Bratislava.
V rámci zákazky nebudú preplatené náklady spojené s prenájmom priestoru.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
II.1.5) Časti
Počet častí: 5
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Prievidza
1) STRUČNÝ OPIS
Priorita v oblasti vykonávania opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na rok 2015 Zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately (ďalej len mediácia). Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Prievidza.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
40 rodín
Hodnota 9 790,8000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Nitra
1) STRUČNÝ OPIS
Priorita v oblasti vykonávania opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na rok 2015 Zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately (ďalej len mediácia). Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Nitra.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
50 rodín
Hodnota 14 625,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Kežmarok
1) STRUČNÝ OPIS
Priorita v oblasti vykonávania opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na rok 2015 Zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately (ďalej len mediácia). Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Kežmarok.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
10 rodín
Hodnota 4 470,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Topoľčany
1) STRUČNÝ OPIS
Priorita v oblasti vykonávania opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na rok 2015 Zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately (ďalej len mediácia). Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Topoľčany
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
20 rodín
Hodnota 5 117,0000 EUR
Časť: 5
NÁZOV
Zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Bratislava
1) STRUČNÝ OPIS
Priorita v oblasti vykonávania opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately na rok 2015 Zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatreniasociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately (ďalej len mediácia). Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Bratislava
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
105 rodín
Hodnota 37 947,0000 EUR
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 71 949,8000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Preukazovanie majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní

Právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.9c)
(2) Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
(3) Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje
splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych alebo úradne osvedčených dokladov:
1 - podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) nie starším ako 3 mesiace k poslednému dňu lehoty na predloženie ponuky o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať potvrdenie o tom, že :
-jeho bežný účet nie je nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
V prípade, že záujemca má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Doklad musí byť originál alebo úradne overená kópia. Záujemca ďalej predloží čestné vyhlásenie o tom, že v iných bankách nemá otvorený účet.
Odôvodnenie primeranosti:
Potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po
finančnej stránke spoľahlivým partnerom ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a je schopný prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28, ods. 1, písm a) zákona o verejnom
obstarávaní predložením zoznamu poskytnutých služieb o vykonávaní mediácie v oblasti riešenia konfliktných situácií v rodine. za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom :
-- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Za predchádzajúce 3 roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným
dňom,pred dňom lehoty na predkladanie ponúk (rozhodné obdobie).
Každá referencia predložená uchádzačom, ktorou sa preukazuje jeho odborná spôsobilosť musí obsahovať
a) identifikáciu odberateľa
b) názov a stručný opis poskytnutej služby, ktoré uchádzač zabezpečoval
c) čas plnenia zmluvy/projektu, t. j. od - do (mesiac, rok),
c) zmluvnú cenu zmluvy/projektu v EUR bez DPH,
d) kontaktné údaje na zamestnanca odberateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.
f) Predložená referencia bude podpísaná osobou zodpovednou za zmluvu/ projekt ( u odberateľa).
Potvrdenia o uspokojivom poskytnutí služieb verejného obstarávateľa alebo odberateľa musia byť predložené v
originálnom vyhotovení. V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR prepočet na EUR sa uskutoční kurzom ECB platným ku dňu predkladania ponúk.
Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie poskytoval služby rovnakého charakteru ako je
požadovaný predmet zákazky , pričom ich celkový objem spolu za rozhodné obdobie bol minimálne:
pre 1 časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Prievidza 8000 € bez DPH
pre 2 časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Nitra 10000 € bez DPH
pre 3 časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Kežmarok 4000 € bez DPH
pre 4 časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Topoľčany 5000 € bez DPH
pre 5 časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Bratislava 20000 € bez DPH
Odôvodnenie primeranosti:
Zoznam úspešne poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu zadávanej zákazky.
Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o
odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením dokladov o vzdelaní, odbornej kvalifikácii, dosiahnutých odborných spôsobilostiach a predložením životopisu mediátorov zodpovedných za poskytnutie služieb, z ktorého obsahu bude jednoznačne vyplývať splnenie tejto podmienky.
1. časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Prievidza
zoznamom minimálne 2 mediátorov, doplnený dokladmi preukazujúcimi ich kvalifikáciu:
predložením dokladu o splnení predpokladov na výkon činnosti mediátora v zmysle § 9 zákona č. 420/2004 Z.z. o
mediácií a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
2. časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Nitra
zoznamom minimálne 2 mediátorov, doplnený dokladmi preukazujúcimi ich kvalifikáciu:
predložením dokladu o splnení predpokladov na výkon činnosti mediátora v zmysle § 9 zákona č. 420/2004 Z.z. o
mediácií a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
3. časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Kežmarok
zoznamom minimálne 1 mediátora, doplnený dokladmi preukazujúcimi ich kvalifikáciu:
predložením dokladu o splnení predpokladov na výkon činnosti mediátora v zmysle § 9 zákona č. 420/2004 Z.z. o
mediácií a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
4 časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Topoľčany
zoznamom minimálne 1 mediátora, doplnený dokladmi preukazujúcimi ich kvalifikáciu:
predložením dokladu o splnení predpokladov na výkon činnosti mediátora v zmysle § 9 zákona č. 420/2004 Z.z. o
mediácií a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
5 časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Úrad PSVR Bratislava
zoznamom minimálne 5 mediátorov, doplnený dokladmi preukazujúcimi ich kvalifikáciu:
predložením dokladu o splnení predpokladov na výkon činnosti mediátora v zmysle § 9 zákona č. 420/2004 Z.z. o
mediácií a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.05.2015 10:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.05.2015 10:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.05.2015 11:00
Miesto : Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny Župné námestie č. 5-6 Bratislava 812 67
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk :
Otváranie ponúk je verejné. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom
štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná zo Štátneho rozpočtu Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny bude realizovať predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (www.evo.gov.sk). Súťažné podklady budú sprístupnené každému záujemcovi po úspešnej registrácii. Pre úspešnú registráciu je každý záujemca povinný pravdivo a úplne vyplniť všetky položky registračného formulára.
Pre túto verejnú súťaž verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na:
- fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie,
- fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o
vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa.
Pre fázu predkladania ponúk verejný obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku v písomnej listinnej podobe v uzavretom obale označenom podľa časti IV súťažných podkladov osobne, alebo ju zašle poštovou zásielkou na adresu kontaktnej osoby v bode IV.2 súťažných podkladov v lehote na predkladanie ponúk podľa časti V súťažných podkladov.
Začatie trvania zmluvy uvedené v bode II.3 je predpokladané a je závislé od ukončenia procesu verejného obstarávania. Zmluva sa začne plniť po nadobudnutí účinnosti, t. j. deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v centrálnom registri zmlúv na www.crz.gov.sk. V zmysle § 19, ods. 3 )zákona doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku, pokiaľ nie je uvedené inak. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 a § 28 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Verejný obstarávateľ upresňuje bod II.3.Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
nakoľko sa v tomto bode nedá uviesť presný dátum trvania zmluvy uviedli sme dobu trvanie zmluvy 6 mesiacov.
Trvanie zmluvy bude do 30.11.2015.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité