Oznámenie 8647 - MST

Obsah

8647 - MST
Vestník č. 78/2015 - 22.04.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany SR, Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Matej Gál
Telefón: +421 960312204
Fax: +421 960312528
Email: matej.gal@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Topánky 2015 do sťažených klimatických podmienok, prostriedky na ošetrovanie obuvi a návrh kodifikačných údajov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: VU 9994 Nemšová, ul. Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová, VÚ 8838 Poprad Stráže, ul. Skladová 3, 068 01 Poprad, prípadne iné útvary a zariadenia OS SR na území Slovenskej republiky.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Topánky 2015 do sťažených klimatických podmienok, topánky pre výsadkárov a topánky pre čestné stráže, prostriedkov na ošetrovanie obuvi a návrh kodifikačných údajov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18800000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39541140-9, 39812200-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvá odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 4 000 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk je stanovená v nasledovnej výške: 105 000 € (slovom stopäťtisíc Eur). Všetky potrebné informácie o požadovanej zábezpeke ako aj možnostiach jej zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 zákona o verejnom obstarávaní

Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
-Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26, údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
-Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.
-V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa §26a zákona o verejnom obstarávaní

Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa §26a ods.1 a ods.2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:

Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov podľa § 26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienky účasti na preukazovanie majetkovej účasti podľa §26a vyplývajú z §32 ods.1 písm. b) a §32 ods.3 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní

Uchádzač v ponuke predloží nasledovný originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:

V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (roky 2012, 2013, 2014 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá zablokovaný účet v súvislosti s exekučným konaním. K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.

V prípade ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa tohto oddielu oznámenia, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov:
Podmienky účasti podľa §28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia.
bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení alebo potvrdenia o dodaní tovaru - referencie, rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky t.j. Topánky do sťažených klimatických podmienok, prostriedky na ošetrovanie obuvi za predchádzajúce tri roky 2012, 2013 a 2014 pričom verejný obstarávateľ vyžaduje preukázať dodanie tovaru celkom v nasledujúcej minimálnej úhrnnej hodnote ( za všetky tri roky spolu 2012, 2013 a 2014 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti), vyjadrenom v eurách alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene: 3 000 000,00 EUR bez DPH.
Potvrdenie o plnení a/alebo potvrdenie o dodaní tovaru musí obsahovať min. nasledujúce údaje:
a.)identifikačné údaje uchádzača ( meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo uchádzača alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo)
b.)názov verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo identifikačné údaje odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní,
c.)stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvného vzťahu ( zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.) t.j. stručné údaje o tovare, ktorý bol predmetom plnenia obuvi, topánky do sťažených klimatických podmienok alebo obdobného tovaru pričom stručnými údajmi o tovare sa rozumie také označenie tovaru podľa druhu alebo opisom, z ktorého bude možné jednoznačne určiť predmet dodávok tovaru,
d.)miesto, cenu a lehoty dodania podľa zmluvného vzťahu ( zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.)
e.)hodnotenie kvality dodania tovaru, ktorý musí obsahovať min. údaje, že tovar bol dodaný v súlade so zmluvnými podmienkami, že zo strany verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, neprišlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností uchádzača alebo iného porušenia povinností uchádzača.
Potvrdenia o plnení a/alebo potvrdenia o dodaní tovaru musia byť potvrdené odberateľom/ odberateľmi t.j. verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní resp. inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač potvrdenie o dodaní tovaru nemá k dispozícií a splnenie podmienky účasti preukáže vyhlásením uchádzača o dodaní tovaru, doplneným dokladom, preukazujúcim dodanie tovaru alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bol tovar dodaný, musia byť z obsahu takéhoto vyhlásenia zrejmé údaje a skutočnosti v rozsahu podľa tohto oddielu súťažných podkladov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase.Požadovaná hodnota minimálnych objemov tovarov je vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primeraná.
Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať podľa bodu 1. zákona o verejnom obstarávaní opisom ponúkaného tovaru.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k preukázaniu podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm.l bod 1.) zákona o verejnom obstarávaní- opisom ponúkaného tovaru:

Uchádzači predložia opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky. V opise ponúkaného tovaru uchádzači uvedú technické, kvalitatívne a materiálové parametre ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na všetky položky predmetu zákazky. Každý opis musí byť jednoznačne priradený k príslušnej položke predmetu zákazky tak, že bude označený poradovým číslom a názvom položky na predmet zákazky. Opis ponúkaného tovaru musí byť v súlade s požiadavkami uvedenými v odiele B.2 Opis predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: Opisom predmetu uchádzači preukážu splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a všetky ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na požadovaný tovar predmetu zákazky.
podľa § 28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky,
ktoré sa majú dodať podľa bodu 1. vzorkami a bodu 2. vyhláseniami o zhode
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní o verejnom obstarávaní vo vzťahu k preukázaniu podmienok účasti podľa § 28 ods.1 písm.l bod 1.) zákona o verejnom obstarávaní - vzorkami ponúkaného tovaru:
Presný zoznam požadovaných vzoriek spolu s požiadavkami na veľkostné čísla vzoriek sú uvedené v súťažných podkladoch.

Požiadavky na vzorky tovarov predmetu zákazky
Uchádzač predloží vzorky po 1 páre obuvi z každej položky vo veľkostnom čísle 29, resp. 43, musia byť označené notifikovanou a autorizovanou osobou, ktorá ma oprávnenie na posudzovanie zhody na nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 35/2008 Z. z., do ktorého bola transponovaná smernica Rady č. 89/686/EHS v znení smerníc č. 93/68/EHS, č. 93/95/EHS a č. 96/58/ES, z dôvodu zabezpečenia identity vzorky s predkladaným ES vyhlásením o zhode, ES certifikátom typu spolu so záverečným protokolom, v ktorom sú uvedené aj výsledky skúšok, so stanovenou špecifikáciou a technickými parametrami uvedenými v opise predmetu zákazky súťažných podkladov. K vzorkám musia byť priložené Informácie poskytované výrobcom v zmysle príslušných noriem a prílohy č. 1 k NV SR č. 35/2008 Z. z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na osobné ochranné prostriedky bod 1.4 predmetného nariadenia.
Písomné potvrdenie notifikovanej a autorizovanej osoby, ktorým odsúhlasí súlad vzorky (vyhotovenie a značenie) a Informácie poskytované výrobcom v zmysle príslušných noriem a prílohy č. 1 k NV SR č. 35/2008 Z.z., ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody na osobné ochranné prostriedky bod 1.4. s predkladaným ES vyhlásením o zhode, ES certifikátom typu, spolu so záverečným protokolom, v ktorom sú uvedené aj výsledky skúšok, so stanovenou špecifikáciou a technickými parametrami uvedenými v opise predmetu zákazky súťažných podkladov.
Ku každej vzorke musí byť pripojený návod na údržbu v slovenskom alebo českom jazyku a symboly údržby. Každá predkladaná vzorka musí byť označená akreditovanou skúšobňou, ktorá má príslušné technické prostriedky na posudzovanie splnenia požadovaných technických parametrov, predpisov a noriem priamo na vzorke s vyznačením čísla certifikátu ( označenie nie na obale) z dôvodu zabezpečenia identity vzorky s predkladanými výsledkami skúšok a certifikátmi. Označenie musí byť pripevnené tak, aby ho nebolo možné bez porušenia zameniť. Vzorky tovarov predmetu zákazky musia zodpovedať technickým, kvalitatívnym a materiálovým parametrom požadovaným v oddiele B.2 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
K modelom vzorkám uchádzač ďalej predloží:
- 1 ks formát A5 základný vrchový materiál ( nie je nutné predkladať ku kombinačným materiálom ),
- 1 ks formát A5 základný textilný podšívkový materiál ( nie je nutné predkladať ku kombinačným materiálom ),
- 1 ks podošva ( akékoľvek VČ )
- kópie materiálových listov predkladaných materiálov a podošiev ( event. materiálu použitého na výrobu podošvy).
Adresa určená pre doručovanie vzoriek:
Poštou: Ministerstvo obrany SR
Úrad centrálnej logistiky
Kutuzovova 8
832 47 Bratislava
Osobne:Ministerstvo obrany SR
Stredisko administratívnej bezpečnosti a registra utajovaných skutočností MO SR
Kutuzovova 8
832 47 Bratislava
Budova č.6, 2 poschodie , č. dverí 209 (podateľňa)
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti uchádzači preukážu spolu s opisom predmetu zákazky splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Týmito dokladmi verejný obstarávateľ požaduje preukázať a potvrdiť zhodu vlastností tovarov, ktoré sú predmetom zákazky, s technickými požiadavkami a špecifikáciami stanovenými príslušnými normami.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal.

uchádzač ďalej v ponuke predloží:
- originál, alebo úradne overenú kópiu dokladu, že výrobca ním ponúkaného tovaru je je držiteľom platného Certifikátu systému manažérstva kvality v predmete zákazky podľa normy EN ISO 9001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ touto požiadavkou overuje splnenie noriem zabezpečenia kvality v záujme riadneho splnenia predmetu zákazky.

-originál, alebo úradne overenú kópiu dokladu, že výrobca ním ponúkaného tovaru je držiteľom platného certifikátu environmentálneho manažérstva, podľa ISO 14001 v aktuálnom znení. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ touto požiadavkou minimalizuje negatívne vplyvy spojené s predmetom zákazky na životné prostredie.

- ES záverečné protokoly o posúdení typu výrobku k všetkým predkladaným certifikátom
Odôvodnenie primeranosti požiadavky vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ touto požiadavkou overuje identitu predkladaných vzoriek a ich kvalitatívnu úroveň vo vzťahu k požadovaným vlastnostiam.

- ES vyhlásenie zhody ku každému modelu obuvi
Odôvodnenie primeranosti požiadavky vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ touto požiadavkou overuje identitu predkladaných vzoriek a ich kvalitatívnu úroveň vo vzťahu k požadovaným vlastnostiam.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Všetky potrebné informácia o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
AA-419/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 066-115310
z: 03.04.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.06.2015 08:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.06.2015 08:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.06.2015 10:00
Miesto: Ministerstvo obrany SR
Akvizičná agentúra
Kutuzovova 8
832 47 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portálu Úradu pre verejné obstarávanie a takisto budú záujemcom poskytované na základe žiadosti (verejný obstarávateľ nevyžaduje písomnú formu žiadosti, súťažné podklady budú vydané aj na základe žiadosti zaslanej e-mailom) V žiadosti o súťažné podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom podklady elektronickou formou prostredníctvom e-mailu., alebo na požiadanie v listinnej forme poštou.
b) Doplňujúce informácie týkajúce sa bodu IV.3.8.) tohto oznámenia Podmienky otvárania obálok.
Nakoľko verejný obstarávateľ použije verejnú aukciu podľa §43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
c) Komunikácie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať výlučne v
slovenskom jazyku.
d) Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia vyť v ponuke predložené ako originály, alebo úradne overené kópie týchto dokumentov, pokiaľ nie je určené inak. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentný doklad vydaný orgánom zriadeným v krajine jeho pôvodu v origináli, alebo úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.04.2015

Redakčné opravy

1747 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 14/2016
V oznámení 08647-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 078/2015 zo dňa 22.04.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS) Namiesto: Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku. Viď: Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité