Oznámenie 9415 - WYP

Obsah

9415 - WYP
Vestník č. 84/2015 - 30.04.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Trhová 3, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad v Trnave
Kontaktná osoba: Miroslav Lalík, Ing.
Telefón: +421 333236132
Fax: +421 333236400
Email: miroslav.lalik@trnava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.trnava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
ZŠ J. Bottu – rekonštrukcia sociálnych zariadení, v hlavnom pavilóne, severný trakt
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Základná škola J. Bottu v Trnave
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia sociálnych zariadení v hlavnom pavilóne, severný trakt, ktorá bude zrealizovaná v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa.
Stručný opis prác:
Zákazka zahŕňa rekonštrukciu sociálnych zariadení na I. NP, II. NP a III. NP, jedná sa o WC pre dievčatá a chlapcov vrátane miestností pre upratovačku a sociálnych zariadení pre pedagógov. Rekonštruované budú podlahy, povrchy stien, kompletná rekonštrukcia hydroizolácie, demontáž starých a montáž nových rozvodov vody a kanalizácie, elektrorozvodov, výmena zariaďovacích predmetov vrátane batérií, osvetľovacích prvkov, demontáž oceľových kabínok a nahradenie murovanými priečkami, výmena dverí vrátane zárubní, rekonštrukcia kanalizačných rozvodov až po pätkové kolená (nové z PVC) s napojením na zariaďovacie predmety, demontáž drevených okien a dodávka a montáž plastových (v soc. zariadení a v triedach zo severnej strany objektu), demontáž vykurovacích telies, ich náter a spätná montáž, sadrokartónový podhľad, maľby a nátery.
Podrobnejšia požiadavka dodávok a prác je uvedená v popise predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214210-5
Doplnkový slovník: IA13-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45111300-1, 45262520-2, 45421141-4, 45410000-4, 45421111-5, 45421131-1, 45421132-8, 45431100-8, 45431200-9, 45432210-9, 45442100-8, 45310000-3, 45311000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazka zahŕňa rekonštrukciu sociálnych zariadení v hlavnom pavilóne severný trakt na I. NP, II. NP a III. NP, jedná sa o WC pre dievčatá a chlapcov vrátane miestností pre upratovačku a sociálnych zariadení pre pedagógov. Rekonštruované budú podlahy, povrchy stien, kompletná rekonštrukcia hydroizolácie, demontáž starých a montáž nových rozvodov vody, elektrorozvodov, výmena zariaďovacích predmetov vrátane batérií, osvetľovacích prvkov, demontáž oceľových kabínok a nahradenie murovanými priečkami, výmena dverí vrátane zárubní, rekonštrukcia kanalizačných rozvodov od stropu posledného podlažia až po pätkové kolená (nové z PVC) s napojením na zariaďovacie predmety, demontáž drevených okien a dodávka a montáž plastových (v soc, zariadení a v triedach zo severnej strany objektu), demontáž vykurovacích telies, ich náter a spätná montáž, sadrokartónový podhľad, maľby a nátery.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku miesta dodania predmetu zákazky, ktorú si vopred tel. dohodne s riaditeľkou ZŠ prostredníctvom kontaktnej osoby verejného obstarávateľa. Výdavky záujemcu spojené s touto obhliadkou idú na jeho ťarchu.
Akékoľvek otázky v súvislosti s obhliadku miesta a dodania zákazky zodpovie kontaktná osoba verejného obstarávateľa.
Zákazka zahŕňa tieto práce:
Búracie práce:
-búracie práce vybúranie podlahy až po pôvodnú hydroizoláciu, vybúranie obkladov, osekanie poškodených a nerovných omietok stien, odstránenie oceľových kabínok vo WC, demontáž starých rozvodov elektriky, vodovodu a kanalizácie po pätkové kolená v suteréne
-odborná demontáž umývadiel, pisoárov, výlevok a WC mís (pred realizáciou budú tieto zariaďovacie predmety označené a odovzdané po demontáži zhotoviteľom zástupcovi školy pre prípadné ďalšie použitie.
-demontáž osvetľovacích predmetov, vybúranie starých drevených okien, demontáž dverných krídiel, odvoz vybúraného materiálov, uloženie na skládku, stavenisková doprava a pod.
Rekonštrukčné práce:
Kanalizácia
-dodávka a montáž nových rozvodov kanalizácie (PVC) v III. NP až po pätkové koleno v I. PP všetkých stúpačiek, montáž armatúr, odbočiek, kolien, čistiacich kusov, podlahových vpustí, zápachových uzávierok, napojenie na zariaďovacie predmety, skúšky kanalizácie, obmurovanie stúpačiek (resp. obloženie sadrokartónom), osadenie dvierok k armatúram, tlakové skúšky kanalizácie
-v I. PP budú rozvody kanalizácie očistené, opatrené náterom s pretmelením spojov a osadením nových závesov potrubia.
Vodovod
-dodávka a montáž nových rozvodov vody vrátane armatúr, ventilov, kohútov a príslušenstva, tepelnoizolačná ochrana potrubia, montáž jednopákových batérií (7 × umývadlá, 3 × výlevky zmiešavacie STV + TÚV), tlakové skúšky potrubia,
Zariaďovacie predmety
-dodávka a montáž WC súprav (20 ks), umývadiel s nohou (7 ks), výlevok (3 ks) a pisoárov so zápachovými uzávierkami (9 ks), zatmelenie silikónovým tmelom,
-dodanie a osadenie príslušenstva (držiaky na toaletný papier vo WC, zrkadlo vsadené do obkladu (min.500x1200x5) so zabrúsenými hranami v umyvárni každého sociálneho zariadenia a v učiteľskom WC na I.NP (7 ks),
Zvislé konštrukcie s výpĺňami otvorov
-vymurovanie priečok pri WC z tvárnic (napr. Ytong) hr.100 mm v dverných častiach a hr. min. 50 mm ako deliacu medzi WC kabínkami výšky 2200 mm, osadenie prekladov, osadenie zárubní oceľových 600/1970 (17 × kabínky WC), na I.NP vymurovanie priečky hr. 100 mm medzi kabínkou dievčenského WC a upratovačkou po strop, na II.NP a III.NP domurovanie priečky hr.100 mm medzi miestnosťou upratovačky a chlapčenskými WC po strop a tiež priečky v chlapčenských záchodoch medzi predsieňou a miestnosťou pre WC
-na prízemí sa vybúra otvor so sklobetónom, do ktorého sa dodá a osadí plastové interiérové okno,
-na II. a III. nadzemnom poschodí sa taký istý otvor pod stropom vynechá pri domurovaní priečky medzi upratovačkou a predsieňou chlapčenských WC taktiež sa dodá a osadí do týchto vynechaných otvorov plastové interiérové okno
-zárubne jestvujúce ponechať, prešmirgľovať a zrealizovať nový náter
-dodávka a montáž nových kovových zárubní do vymurovaných priečok do otvorov šírka 600 mm (17 ks)
-dodávka a osadenie nových dverných krídiel (plné hladké) s kovaním a vložkovým zámkom pre sociálne zariadenie (17 ks) ako aj dodávka dverí pre jestvujúce zárubne (19 ks)
-v kontakte pisoárov s priečkou hr. 100 mm je potrebné realizovať predsadenú stenu z priečkoviek hr. 80 mm (časť steny medzi chlapčenskými a dievčenskými WC na každom poschodí). Jej vybudovanie je potrebné pre osadenie nových rozvodov vody.
Povrchové úpravy
-realizácia novej hydroizolácie, penetračný náter, lak
-realizácia kontaktného cementového poteru hr. 25 mm
-vyspravenie omietok a realizácia omietok ako podkladu pod obklad
-realizácia nových omietok s presieťkovaním (steny) na novopostavených a osekaných priečkach
-realizácia sadrokartónových podhľadov (použiť sadrokartón pre vlhké prostredie)
-realizácia dlažby (podlahy - dlaždice keramické s hladkým povrchom lícna úprava protišmykovosť triedy R10, hrúbka dlažby min.10 mm, tr. oteruvzdornosti I Ia) do tmelu, špárovanie, montáž prechodných prahov dverí,
-dodávka a realizácia obkladov v miestnostiach pre upratovačky (s výlevkou) a vo vstupnej chodbe dievčenských WC na každom podlaží do vzdialenosti 5,85 m od vstupných dverí postačuje výška obkladu min.1 500 mm
-dodávka a realizácia obkladov do výšky min. 2 100 mm vo všetkých ostatných miestnostiach sociálnych zariadení (obkladačky keramické glazované jednofarebné hladké, tr. oteruvzdornosti I Ia), osadenie plastových rohových líšt, špárovanie,
-maliarske práce všetkých plôch (škrabanie, presadrovanie, penetrácia),
Elektroinštalácia
-dodávka a montáž nových elektrorozvodov (kábel silový medený CYKY) v priestoroch sociálnych zariadení, osadenie spínačov pre vlhké prostredie, revízia
-dodávka a montáž nových svietidiel vo vlhkom prostredí v zmysle príslušných noriem (svietivosť, IP krytie)
Vykurovanie
-vypustenie časti systému, demontáž vykurovacích telies, odstránenie starých náterov, základný náter, dvojnásobný emailový náter telies a potrubia UK, spätná montáž, napustenie, skúšky tlakové,
Okná
-dodávka a montáž nových plastových okien do exteriéru aj interiéru v zmysle STN 73 31 34 vrátane vnútorných aj vonkajších parapetov pri exteriérových oknách a s vyspravením ostenia a farebným prispôsobením upravených častí z exteriéru a interiéru.
-na severnej stene hlavného pavilónu budú vymenené všetky okná za nové plastové
-na západnej stene na I. NP (v styku s pavilónom telocvične) budú osadené menšie okná 1200x1500 mm (2 ks), ostávajúca časť po vybúraní pôvodných okien bude domurovaná
-na podlažiach sa vybúrajú otvory - sklobetóny, do ktorých sa dodajú a osadia plastové interiérové okná,
-požadované parametre pre nové exteriérové okná:
plastové okná farby bielej (energetická trieda A)
profil: min. 5 komorový
konštrukčná šírka: 80 mm, je potrebné uvažovať s rámom ktorý bude postačujúci i po prípadnom dodatočnom zateplení fasády školy a ostení okien
hrúbka vonkajšej steny plastového profilu viac ako 2,8 mm
zasklenie: izolačné dvojsklo Ug = 1,1 W/m2K, výplň Argón, max. Uokna =1,3 W/(m2.K)
celoobvodové kovanie, poistka proti chybnej manipulácii
tesnenie výplne okna farba šedá
certifikát: ISO 9001, preukaz zhody (výroba a montáž okien)
montáž v zmysle normy STN 73 31 34
-rozmery a počet okien
exteriérové:
(06) 1200×2200 mm otváravé a sklopné krídlo 2 ks ľavé otváranie
2 ks pravé otváranie
(03) 1200×1500 mm otváravosklopné krídlo1 ks ľavé otváranie1 ks pravé otváranie
(07) 1500×2200 mm otváravé a sklopné krídlo 9 ks ľavé otváranie
9 ks pravé otváranie
Interiérové:
(3) 1200×600 mm pevné zasklenie (fix) s jednosklom, biele plastové 3 ks

Ostatné práce a materiály
-doprava, dodávky a montáže materiálov a predmetov, odvoz odpadu na skládku, náklady na energie pri realizácii, poplatky, pomocné lešenie, presuny hmôt a i.,
-ostatné nešpecifikované práce, potrebné pre realizáciu diela ako celku za dodržania požadovanej kvality.
Do ceny verejný obstarávateľ požaduje zahrnúť i náklady na dopravu a skladovanie, zariadení alebo konštrukcií, montážneho materiálu, všetkých stavebných hmôt, materiálov a výrobkov a ich presun zo skladu na stavenisko, všetky priame i nepriame náklady súvisiace so stavbou, odvoz a poplatok za riadenú skládku sute, certifikáty použitých materiálov, všetky potrebné revízie k užívaniu a prevádzke predmetu zákazky.
Práce požadované verejným obstarávateľom musia byť realizované špecifickými podmienkami zákona č. 50/76 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení zákona č. 237/2000 Z. z.. Na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci sa vzťahujú špecifické ustanovenia zákona č. 330/1996 Z. z., v znení neskorších predpisov a zmien doplnené zákonom č. 158/2001 Z. z., nariadením vlády č. 159/2001 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov, je nutné sa riadiť nariadením vlády SR č. 396/2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko. z..
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 49 023,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 06.07.2015
Ukončenie: 17.08.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 26 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať uskutočňovať stavebné práce, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nedokladuje,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo členom ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhradu mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať uskutočňovať stavebné práce
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže požadované doklady nahradiť predložením platného Potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona. /predložený ako fotokópia/.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Za závažné porušenie odborných povinností sa považujú okolnosti v zmysle ods. 5 a posudzujú sa podľa ods. 6. a 7. § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o VO v znení neskorších predpisov.

PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 26a ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Preukazovanie majetkovej účasti
(1) Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
(2) Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
(3) Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje zákon o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z.:
doklady zmysle ustanovenia § 27 ods.1 písm. a) , t. j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky (pobočky zahraničnej banky) o poskytnutí úveru klientovi.
Vo vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač ako klient tejto banky:
a)si plní svoje záväzky,
b)nie je v nepovolenom debete,
c)bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá potvrdenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie: verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač reálne disponoval požadovanými finančnými prostriedkami vzhľadom k hodnote zákazky a tým neohrozil plnenie zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na poskytnutie prác, t. j. doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní.
- v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2009 - 2014) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Verejný obstarávateľ okrem zoznamu prác (kde budú zákazky podobného charakteru kategória pozemné stavby) zároveň požaduje predložiť potvrdené minimálne dve referencie - výstavby/rekonštrukcie podobných stavieb na samostatnom liste s min. investičnými nákladmi 30 000,- eur bez DPH za zákazku, s potvrdením obstarávateľa o uspokojivom vykonaní prác a obsahom v zmysle § 28 ods.1, písm. b). V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich len v zozname s poznámkou UVO.
Pod stavebnými prácami rovnakého charakteru sa rozumejú stavby v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky, t. j. stavby respektíve rekonštrukcie pozemných stavieb (občianskej a bytovej výstavby), ktoré obsahovali práce uvedené v predmete zákazky. Zoznam ako i potvrdené referencie (zákazky) musia obsahovať: a) druh realizovaných prác, b) zmluvnú cenu zákazky v eur bez DPH, c) miesto uskutočnenia prác, d) lehotu uskutočnenia prác, e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, f) meno, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia (stavba) realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
- v zmysle § 28 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, pričom súčasne požadujeme predložiť i doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (s odborným zameraním pozemné stavby) vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle Stavebného zákona č.50/1976 Zb. a zákona č.138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku pečiatky a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte, predložený uchádzačom so sídlom mimo územia SR, preukazujúci požadovanú skutočnosť. Stavbyvedúci uchádzača musí mať min. 3 roky praxe vo funkcii stavbyvedúceho.
V zmysle uvedeného uchádzač predloží štruktúrovanú informáciu /životopis stavbyvedúceho/ obsahujúcu/i:
1. funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na stavbe/stavbách;
2. vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy;
3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum;
4. prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky), prax vo funkcii stavbyvedúceho (roky),
5. zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie/ funkcia, kontakt (tel., e-mail).,
Zároveň požadujeme čestné prehlásenie stavbyvedúceho,
- že ako stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, respektíve že bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi,
- že má prax vo funkcii stavbyvedúceho minimálne tri roky
- v zmysle § 28 ods. 1 písm. i) - vyhlásenie o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky (2012,2013,2014),
- v zmysle § 28 ods. 1 písm. j) - údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie podmienok podľa § 28, ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť, technickú a strojovú vybavenosť, podmienky a organizačné zabezpečenie splnenia úrovne kvality pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
OIV/27689-2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.05.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.05.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.05.2015 10:30
Miesto : na Hlavnej ulici v Trnave č. 1, Radnici, v zasadačke zástupcu primátora.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Uchádzačom, ktorí predložili ponuky bude zaslaná informácia o otváraní ponúk v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Po otvorení súťažných ponúk komisia určená verejným obstarávateľom vyhodnotí splnenie podmienok účasti jednotlivých uchádzačov, prípadne požiada o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, respektíve o vysvetlenie ponuky v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Po vyhodnotení podmienok účasti všetkých predložených ponúk komisia vymenovaná primátorom pristúpi k vyhodnoteniu splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa, následne pristúpi k vyhodnoteniu ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu zo súťažných ponúk, ak budú v rozpore s finančnými
možnosťami verejného obstarávateľa a ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž vyhlásená. V prípade ak nevyhovie žiadna s ponúk, súťaž bude zrušená.
Žiadosť o účasť, respektíve žiadosť o súťažné podklady si záujemca vyžiada zaslaním písomnej žiadosti poštou na adresu Mestský úrad v Trnave, Trhova č. 3, 917 71 Trnava alebo osobne na podateľňu Mestského úradu v Trnave. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne kontaktnou osobou alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady prevezme v pracovných dňoch v čase 08.30 hod. - 11.30 hod. a 12.30 hod. - 15.30 hod., v piatok vždy do 14.00 hod. po vopred telefonicky dohodnutom termíne s kontaktnou osobou (uvedenej v bode I. 1). Písomná (printová) žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korešpodenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením súťaže, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla a spôsob prevzatia resp. doručenia súťažných podkladov (poštou alebo osobne). V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť emailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie) žiadosti prostredníctvom pošty do troch dní odo dňa zaslania žiadosti emailom.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady z internetovej stránky profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia u verejného obstarávateľa zaslaním mailu na kontaktný mail: miroslav.lalik@trnava.sk. s údajmi: názov zákazky, obchodné meno záujemcu, adresu sídla/miesta podnikania, IČO, kontaktnú osobu (meno, mailový a telefonický kontakt). V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, oznámenie o zmenách a iné informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky uchádzača.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité