Oznámenie 9516 - MSS

Obsah

9516 - MSS
Vestník č. 86/2015 - 04.05.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Miloš Hora
Telefón: +421 960317664
Fax: +421 960312528
Email: horam@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mod.gov.sk
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 6
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota/Od: 400 000,0000 Do: 600 000,0000 EUR
Frekvencia a hodnota zákaziek, ktoré sa majú zadať: Výsledkom súťaže bude uzatvorenie rámcovej dohody, z ktorej budú uzatvárané vykonávacie čiastkové poistné zmluvy, v hodnote podľa potrieb a vyčlenených finančných prostriedkov rezortu MO SR počas účinnosti rámcovej dohody t.j. pre obdobie 48 mesiacov od jej účinnosti ako i podľa výhodnosti jednotkových cien, v nadlimitnej hodnote od 400 tis. EUR bez DPH. V rámcovej dohode budú uvedené len jednotkové ceny.
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poistenie nevyhnutných liečebných nákladov v zahraničí zamestnancov vysielaných Budúcim poistníkom {MO
SR) na zahraničnú služobnú cestu podľa § 11 zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách a komerčné zdravotné pripoistenie zamestnancov a ich rodinných príslušníkov vysielaných Budúcim poistníkom (MO SR) na prácu v zahraničí do štruktúr NATO a EÚ podl'a §25a zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách.
Ďalej viď. súťažné podklady v profile na UVO; adresa 2: https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov?p_p_id=spravaProfilu_WAR_uvoprofil&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_view=editPdokument&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_dId=8&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_pId=8468
adresa 3: https://www.mosr.sk/data/files/3126_sutazne-podklady_nadlimit_-poistenie-ln-osob-v-zahr_vk_28-4-15.pdf
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66512000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Výsledkom súťaže bude uzatvorenie rámcovej dohody, z ktorej budú uzatvárané vykonávacie čiastkové poistné zmluvy, v hodnote podľa potrieb a vyčlenených finančných prostriedkov rezortu MO SR počas účinnosti rámcovej dohody t.j. pre obdobie 48 mesiacov od jej účinnosti ako i podľa výhodnosti jednotkových cien, v nadlimitnej hodnote od 400 tis. EUR bez DPH. V rámcovej dohode budú uvedené len jednotkové ceny.
Ďalej viď. súťažné podklady v profile na UVO; adresa 2: https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov?p_p_id=spravaProfilu_WAR_uvoprofil&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_view=editPdokument&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_dId=8&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_pId=8468
adresa 3: https://www.mosr.sk/data/files/3126_sutazne-podklady_nadlimit_-poistenie-ln-osob-v-zahr_vk_28-4-15.pdf
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje.
Zábezpeka ponúk je stanovená v nasledovnej výške: 12.000,- EUR
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
6.1.Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
6.2.Preddavky ani zálohové platby verejný obstarávateľ nebude poskytovať.
6.3.Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa po poskytnutí služby na základe vystavených faktúr.
6.4.Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ďalej viď. súťažné podklady v profile na UVO; adresa 2: https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov?p_p_id=spravaProfilu_WAR_uvoprofil&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_view=editPdokument&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_dId=8&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_pId=8468
adresa 3: https://www.mosr.sk/data/files/3126_sutazne-podklady_nadlimit_-poistenie-ln-osob-v-zahr_vk_28-4-15.pdf
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní
1.1. Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
1.2.1.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26, údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov v súlade s § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.2.Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.
1.2.3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3.Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienky účasti na preukazovanie osobného postavenia podľa §26 vyplývajú z §32 ods.1 písm.a) zákona o verejnom obstarávaní.
2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa §26a zákona o verejnom obstarávaní
2.1. Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa §26a ods.1 a ods.2 zákona o verejnom obstarávaní.
2.2. Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
2.2.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov podľa § 26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
2.2.2.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
2.3. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienky účasti na preukazovanie majetkovej účasti podľa §26a vyplývajú z §32 ods.1 písm. b) a §32 ods.3 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalej viď. súťažné podklady v profile na UVO; adresa 2: https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov?p_p_id=spravaProfilu_WAR_uvoprofil&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_view=editPdokument&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_dId=8&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_pId=8468
adresa 3: https://www.mosr.sk/data/files/3126_sutazne-podklady_nadlimit_-poistenie-ln-osob-v-zahr_vk_28-4-15.pdf
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní
3.1.Uchádzač v ponuke predloží nasledovný originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
3.1.1.V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (roky 2012, 2013, 2014, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním.
3.1.2.K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
3.2.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
3.3.V prípade ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.4.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa bodu 3.1.1 tohto oddielu súťažných podkladov, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
3.5.Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
Ďalej viď. súťažné podklady v profile na UVO; adresa 2: https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov?p_p_id=spravaProfilu_WAR_uvoprofil&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_view=editPdokument&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_dId=8&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_pId=8468
adresa 3: https://www.mosr.sk/data/files/3126_sutazne-podklady_nadlimit_-poistenie-ln-osob-v-zahr_vk_28-4-15.pdf
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
4.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov:
4.1.podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, zoznamom poskytnutia služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia.
b.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutia alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.
4.1.1.Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
4.1.2.Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení alebo potvrdenia o poskytnutí služby, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky t.j. Komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí za predchádzajúce tri roky 2012, 2013, 2014, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje preukázať poskytnutie služby celkom v nasledujúcej minimálnej úhrnnej hodnote (za všetky tri roky spolu, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) vyjadrenom v eurách alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene: 50.000 EUR s DPH;
4.1.3.Potvrdenie o plnení a/alebo potvrdenie o poskytnutí služby musí obsahovať min. nasledujúce údaje:
4.1.3.1.identifikačné údaje uchádzača (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo uchádzača alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo),
4.1.3.2.názov verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo identifikačné údaje odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní,
4.1.3.3.stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvného vzťahu (zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.) t.j. stručné údaje o službe, ktorá bola predmetom plnenia - komerčné zdravotné poistenie osôb v zahraničí, alebo obdobnej služby pričom stručnými údajmi o službe sa rozumie také označenie služby podľa druhu alebo opisom, z ktorého bude možné jednoznačne určiť predmet poskytnutia služby,
4.1.3.4.miesto, cenu a lehoty dodania podľa zmluvného vzťahu (zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.),
4.1.3.5.hodnotenie kvality poskytnutia služby, ktoré musí obsahovať min. údaje, že služba bola poskytnutá v súlade so zmluvnými podmienkami, že zo strany verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, neprišlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností uchádzača alebo iného porušenia povinností uchádzača.
4.1.4.Potvrdenia o plnení a/alebo potvrdenia o poskytnutí služby musia byť potvrdené odberateľom/odberateľmi t.j. verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní resp. inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
4.1.5.V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač potvrdenie o poskytnutí služby nemá k dispozícií a splnenie podmienky účasti preukáže vyhlásením uchádzača o poskytnutí služby, doplneným dokladom, preukazujúcim poskytnutie služby alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bola služba dodaná, musia byť z obsahu takéhoto vyhlásenia zrejmé údaje a skutočnosti v rozsahu podľa bodu 4.1.3 tohto oddielu súťažných podkladov.
4.1.6.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri realizovaní poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase. Požadovaná hodnota minimálnych objemov služby je vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primeraná.
4.2Podľa § 28 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o zložité služby alebo služby určené na osobitné účely kontrolou technickej spôsobilosti uchádzača alebo záujemcu poskytujúceho služby vykonanou verejným obstarávateľom.
4.2.1Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť nasledujúce doklady:
a) Povolenie na vykonávanie poisťovacej činnosti požadovanej v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov v zmysle zákona č. 95 / 2002 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (Uchádzačom môže byť len poisťovňa podnikajúca na území Slovenskej republiky v zmysle príslušných právnych predpisov, nie pobočka zahraničnej poisťovne bez povolenia podľa zákona č. 95 / 2002 Z. z., ani poisťovací maklér, alebo poisťovací agent).
b) Doklady t. j. potvrdenia zaisťovateľov alebo čestné vyhlásenie uchádzača o technických rezervách a zaisťovacej činnosti.
c) Opis služby poistenia, požadovanej v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
4.2.2Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Stanovenie podmienky účasti podľa bodov 4.2.1. a), 4.2.1. b) a 4.2.1. c) týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaných dokladov je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri realizovaní poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase.
4.3.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
4.4.Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal.
4.5.Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
4.5.1.Podľa § 32 ods. 3 písm. b) bod 2. zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k subdodávateľom, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača.
4.5.2.Minimálna požadovaná úroveň štandardov.
4.5.2.1.Uchádzač uvedie tabuľku s identifikačnými údajmi tretích osôb podieľajúcich sa na plnení zmluvy (subdodávateľov), ak sú známi, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, predmet subdodávok. Podiel plnenia zabezpečovaný subdodávateľmi bude vyjadrený v %.
4.5.2.2.V súlade s § 32 ods. 3 písm. b) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby podiel plnenia zabezpečovaný subdodávateľmi nebol vyšší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
4.5.2.3.V súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
4.5.2.4.Za účelom overenia tejto skutočnosti (ak bude v čestnom vyhlásení uvedené, že každý subdodávateľ spĺňa podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) si verejný obstarávateľ v zmysle § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vyžiada od úradu údaje zapísané v zozname podnikateľov. V prípade potvrdenia úradu, že tieto údaje nie sú zapísané v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ má právo písomne požiadať uchádzača, aby mu predložil originály dokladov alebo ich úradne osvedčené kópie uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa subdodávateľov v lehote podľa § 33 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
4.5.2.5.Verejný obstarávateľ požaduje, aby subdodávateľ mal skúsené odborné kapacity k dispozícií počas celej doby poskytovania služby na riadne plnenie predmetu zákazky. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal, ktoré časti predmetu zmluvy má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom a z požiadavky formuláru oznámenia o výsledku verejného obstarávania.
4.5.2.6.Ak dôjde k zmene subdodávateľa oproti zoznamu, predloženému v ponuke, uchádzač je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom zoznam subdodávateľov. V zmysle § 149 ods. 3 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní úrad uloží dodávateľovi pokutu do 5 000 EUR, ak poruší povinnosť podľa § 32 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
4.6.Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ určil podmienku účasti v súlade s § 32 ods. 3 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Uvedenú podmienku účasti verejný obstarávateľ stanovil kvôli tomu aby bolo zrejmé vo vzťahu k predmetu zákazky, aký podiel bude uchádzač realizovať prostredníctvom kvalifikovaných subdodávateľov.
4.7.V prípade, ak uchádzač poskytujúci službu nemá v úmysle zabezpečiť subdodávateľom plnenie zmluvy v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, predloží o tom čestné vyhlásenie.

5.Spoločné ustanovenia
5.1.Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č.1 až č.4 tohto oddielu oznámenia možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, v akom rozsahu čestným vyhlásením preukazuje podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom.
5.2.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Ďalej viď. súťažné podklady v profile na UVO; adresa 2: https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov?p_p_id=spravaProfilu_WAR_uvoprofil&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_view=editPdokument&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_dId=8&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_pId=8468
adresa 3: https://www.mosr.sk/data/files/3126_sutazne-podklady_nadlimit_-poistenie-ln-osob-v-zahr_vk_28-4-15.pdf
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Ak by elektronická aukcia zlyhala alebo sa nemohla uskutočniť v dobe uvedenej vo výzve na účasť v e-aukcii (pozvánka) z dôvodu vzniku objektívnych technických problémov na strane verejného obstarávateľa a ktoré verejný obstarávateľ nemohol predvídať ( napr. výpadok dodávky elektrickej energie), elektronická aukcia sa zopakuje.
Ďalej viď. súťažné podklady v profile na UVO; adresa 2: https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov?p_p_id=spravaProfilu_WAR_uvoprofil&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_view=editPdokument&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_dId=8&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_pId=8468
adresa 3: https://www.mosr.sk/data/files/3126_sutazne-podklady_nadlimit_-poistenie-ln-osob-v-zahr_vk_28-4-15.pdf
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2015/504
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.06.2015 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.06.2015 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Jazyk ponuky - Sk Slovenský a Cs český. Ďalej viď. súťažné podklady v profile na UVO; adresa 2: https://www.uvo.gov.sk/sprava_profilov?p_p_id=spravaProfilu_WAR_uvoprofil&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=1&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_view=editPdokument&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_dId=8&_spravaProfilu_WAR_uvoprofil_pId=8468
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 02.02.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.06.2015 10:15
Miesto: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Výsledkom súťaže bude uzatvorenie rámcovej dohody, z ktorej budú uzatvárané vykonávacie čiastkové poistné zmluvy, v hodnote podľa potrieb a vyčlenených finančných prostriedkov rezortu MO SR počas účinnosti rámcovej dohody t.j. pre obdobie 48 mesiacov od jej účinnosti ako i podľa výhodnosti jednotkových cien, v nadlimitnej hodnote od 400 tis. EUR bez DPH. V rámcovej dohode budú uvedené len jednotkové ceny.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité