Oznámenie 9546 - WYS

Obsah

9546 - WYS
Vestník č. 86/2015 - 04.05.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
SOCIÁLNY ROZMER, o.z.
IČO: 42159563
Vysoká 46 , 91707 Biely Kostol

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SOCIÁLNY ROZMER, o.z., Zátišie 10, 831 03 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Ladislav Mackanič
Telefón: +421 910722129
Email: socialnyrozmer@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.socialnyrozmer.eu
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/14429
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
SOCIÁLNY ROZMER, o.z.
IČO: 42159563
Zátišie 10 , 83103 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SOCIÁLNY ROZMER, o.z., Zátišie 10, 831 03 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Ladislav Mackanič
Telefón: +421 910722129
Email: socialnyrozmer@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
SOCIÁLNY ROZMER, o.z.
IČO: 42159563
Zátišie 10 , 83103 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SOCIÁLNY ROZMER, o.z., Zátišie 10, 831 03 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Ladislav Mackanič
Telefón: +421 910722129
Email: socialnyrozmer@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
SOCIÁLNY ROZMER, o.z.
IČO: 42159563
Zátišie 10 , 83103 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SOCIÁLNY ROZMER, o.z., Zátišie 10, 831 03 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Ladislav Mackanič
Telefón: +421 910722129
Email: socialnyrozmer@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 7 ods. 1 zákona.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Vzdelávacie aktivity Marginalizovanej Rómskej Komunity v obci Cakov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Obec Cakov.
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexného vzdelávania MRK. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie súvisiacich činnosti a dodanie nevyhnutného materiálneho vybavenia.

Podrobný opis jednotlivých častí predmetu zákazky tvorí časť B.1. Súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
II.1.5) Časti
Počet častí: 4
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Riadenie životného cyklu rodinných financií I. a II.
1) STRUČNÝ OPIS
Riadenie životného cyklu rodinných financií I. a II.. Podrobný opis časti 1 predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Podrobný opis časti 1 predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
Hodnota 12 750,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Starostlivosť o environmentálne prostredie teória a prax
1) STRUČNÝ OPIS
Starostlivosť o environmentálne prostredie teória a prax. Podrobný opis časti 2 predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Podrobný opis časti 2 predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
Hodnota 9 960,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Starostlivosť o domácnosť v rodinách
1) STRUČNÝ OPIS
Starostlivosť o domácnosť v rodinách. Podrobný opis časti 3 predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Podrobný opis časti 3 predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
Hodnota 6 300,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Zdravotná osveta a správne zdravotné návyky a hygiena
1) STRUČNÝ OPIS
Zdravotná osveta a správne zdravotné návyky a hygiena. Podrobný opis časti 4 predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80340000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Podrobný opis časti 4 predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
Hodnota 12 975,0000 EUR
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podrobný opis jednotlivých častí predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 41 985,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.07.2015
Ukončenie: 31.08.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona zo dňa 23.7.2013, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

1.1.výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol uchádzač ani jeho
štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin
poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,

1.2.výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,

1.3.potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,

1.4.potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.5.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,

1.6.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý predkladá uchádzač ponuku, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie tovaru, uskutočňovanie stavebných prác alebo poskytovanie služby, alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla, že uchádzač je oprávnený poskytovať službu alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla,
a)živnostenským oprávnením alebo výpisom zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ,
príspevková organizácia podnikateľ),
b)výpisom z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v
obchodnom registri,
c)iným než živnostenským oprávnením, vydaným podľa osobitných predpisov,

1.7.čestným vyhlásením že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je
alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

1.8.čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,

1.9.čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.10.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 až 1.6. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.11.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.12.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

1.13.Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1. a 2. predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.

1.14.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o
verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.


2.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní

2.1. Podľa § 26a ods. 1 zákona, verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.

2.2. Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.

2.3. Uchádzač preukazuje majetkovú účasť výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.

2.4. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.

2.5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

2. 6. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o
verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
2. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa ekonomickej a finančnej spôsobilosti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením. Doklady musia byť predložené ako originály, alebo úradne overené fotokópie.

2.1. Podmienka účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní

2.2.Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

2.4. Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, resp. ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.

2.5.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá osobe podľa §
7 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Ad 2.1

Prehľad o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a to za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač preukáže celkový dosiahnutý obrat za posledné tri hospodárske roky v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a to vo výške spolu

Časť 1 predmetu zákazky - 38.000,00 EUR,
Časť 2 predmetu zákazky - 29.000,00 EUR,
Časť 3 predmetu zákazky - 18.000,00 EUR,
Časť 4 predmetu zákazky - 38.000,00 EUR.

Vyžaduje sa čestné vyhlásenie o dosiahnutom súhrnnom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny súhrnný obrat vo vyššie uvedených sumách za posledné tri ukončené hospodárske roky. Súhrnným obratom sa myslia výnosy vykázané vo Výkaze ziskov a strát na riadku 05 výkazu. U uchádzača, ktorý vedie jednoduché účtovníctvo sa pod ročným obratom myslí celkový príjem vykázaný na riadku 02 výkazu o príjmoch a výdavkoch. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy vo vestníku verejného obstarávania.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní je v súlade s ustanovením § 27 zákona o verejnom obstarávaní primeraná a uchádzač týmto preukáže svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehoty splatnosti faktúr. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní sa uistí, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným uchádzačom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
3. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.

3.1. Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní

3.2. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

3.3. Ak ide o zákazku na dodanie tovaru, ktorá zahŕňa aj činnosti spojené s umiestnením a montážou tovaru, technická alebo odborná spôsobilosť uchádzača alebo záujemcu vykonávať tieto činnosti sa vyhodnocuje najmä s ohľadom na jeho schopnosti, skúsenosti, efektívnosť a spoľahlivosť.

3.5.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Ad 3.1.
Predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Zoznam poskytnutých služieb, ako aj potvrdenia o kvalite poskytnutia musia obsahovať minimálne nasledovné údaje:
- obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa,
- predmet poskytnutia (stručný opis, z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa),
- celkovú zmluvnú cenu bez DPH a skutočne uhradenú cenu bez DPH za poskytnutie služieb s odôvodnením rozdielu cien,
- lehotu poskytovania (obdobie, počas ktorého boli služby poskytované),
- potvrdenie o kvalite poskytnutia služieb,
- meno, priezvisko, tituly aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu odberateľa, kde si bude môcť verejný
obstarávateľ overiť uchádzačove informácie.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:

Časť 1 predmetu zákazky:
Preukázanie najmenej jednej (1) poskytnutej služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, a to ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v celkovom objeme minimálne 12.000,00 EUR bez DPH.

Časť 2 predmetu zákazky:
Preukázanie najmenej jednej (1) poskytnutej služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, a to ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v celkovom objeme minimálne 9.000,00 EUR bez DPH.

Časť 3 predmetu zákazky:
Preukázanie najmenej jednej (1) poskytnutej služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, a to ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v celkovom objeme minimálne 6.000,00 EUR bez DPH.

Časť 4 predmetu zákazky:
Preukázanie najmenej jednej (1) poskytnutej služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, a to ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v celkovom objeme minimálne 12.000,00 EUR bez DPH.

Peňažné vyjadrenie dodávok uskutočnených v inej mene ako Euro, uvedie uchádzač v pôvodnej mene a v € (pri použití kurzového lístku Národnej banky Slovenska platného v čase dodávky).

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné skúsenosti uchádzača v segmente poskytovaných služieb. Minimálna úroveň štandardu je primeraná nakoľko požadovaný celkový objem plnení za predchádzajúce tri roky nepresahuje výšku predpokladanej hodnoty jednotlivej časti predmetu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.05.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.05.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.05.2015 11:00
Miesto : SOCIÁLNY ROZMER, o.z., Zátišie 10, 831 03 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 1. Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.

2. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" je z dôvodu elektronickej aukcie a v súlade s § 43 ods. 3 zákona
neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Zamestnanosť a sociálna inklúzia Prioritná os: Prioritná os 2 - Podpora sociálnej inklúzie Opatrenie: 2.1 Podpora SI osôb ohrozených soc. vylúčením alebo sociálne vylúčených prostredníctvom rozvoja služieb starostlivosti s osobitným zreteľom na MRK
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie

1. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce plnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk.

2. Ponuka sa predkladá v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

3. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe nascanovanej písomnej žiadosti v slovenskom jazyku, podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), ktorú zašle emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby socialnyrozmer@gmail.com. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), v lehote uvedenej v bode IV. 2.2.) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať presnú identifikáciu verejného obstarávania, identifikačné údaje záujemcu, najmä obchodné meno záujemcu, IČO, poštovú a emailovú adresu na doručovanie písomností, kontaktnú osobu pre komunikáciu s uvedením mena, telefónneho čísla a emailu. Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať len prostredníctvom elektronickej pošty - emailom.

4. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú telefonicky poskytované!

5. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2015.

6. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa , na ktorom bude
verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohoto verejného obstarávania.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
29.04.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité