Oznámenie 9673 - MST

Obsah

9673 - MST
Vestník č. 88/2015 - 06.05.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská organizácia pre obnoviteľné zdroje energie, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37924559
Rigeleho 1, 81102 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Mobil: +421 903765195
Telefón: +421 903765195
Email: mpprofit.vo@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/11454
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36734420
Železničná 85/2 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Mobil: +421 903765195
Telefón: +421 903765195
Email: mpprofit.vo@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
MP Profit, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36734420
Železničná 85/2 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Železničná 85/2, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Mobil: +421 903765195
Telefón: +421 903765195
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Nezisková organizácia
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Výskum - vývoj
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Experimentálna sústava energetických úložísk
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka infraštruktúry pre výskum, vývoj a realizáciu experimentálnych programov v oblasti energetickej efektívnosti v sústave malých ostrovných energetických systémov a ich častí. Súčasťou dodávky sú aj služby spojené s inštaláciou, zaškolením obsluhy, overenie funkčnosti a realizácia pilotného prepojenia na energetické zariadenia generujúce, uskladňujúce aj konzumujúce energie.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31400000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 31434000-7, 38551000-2, 09332000-5, 31200000-8, 48700000-5, 51100000-3, 09320000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodávka infraštruktúry pre výskum, vývoj a realizáciu experimentálnych programov v oblasti energetickej efektívnosti v sústave malých ostrovných energetických systémov a ich častí. Súčasťou dodávky sú aj služby spojené s inštaláciou, zaškolením obsluhy, overenie funkčnosti a realizácia pilotného prepojenia na energetické zariadenia generujúce, uskladňujúce aj konzumujúce energie. Bližšie informácie o množstve a rozsahu sú uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 7 000 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ bude od uchádzačov, ktorí predložia svoju ponuku požadovať zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky vo výške 100 000 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky ponuky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z ERDF a z rozpočtu verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov vytvorená na poskytnutie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá osobou podľa § 7, musí
vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právny vzťah v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky
alebo Európskej Únie alebo vytvorenie právneho vzťahu podľa platných právnych predpisov v krajine sídla záujemcu,
ktorý bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči osobe podľa § 7 vzniknuté pri
dodávaní predmetu zákazky. Skupina dodávateľov predloží potrebné doklady spolu s ponukou a prehlásenie všetkých
členov skupiny dodávateľov,podpísané štatutárnymi zástupcami všetkých členov skupiny dodávateľov, ktorý člen
skupiny zastupuje skupinu navonok v tomto postupe obstarávania a to v origináli alebo úradne osvedčenej fotokópii.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Z dôvodu, že predmet plnenia zmluvy bude financovaný z prostriedkov poskytnutých
osobe podľa § 7na základe Zmluvy o NFP, bude dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich
s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle
Všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby
oprávnené sa považujú:
a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby;
b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby;
c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby;
d) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov;
e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho
spoločenstva.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí preukázať
osobné postavenie podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), t.j. musí preukázať, že:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
§ 26a Preukazovanie majetkovej účasti Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti:
(1) Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok
neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári
(2) Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Uchádzač preukáže osobné postavenie podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

§26a Preukazovanie majetkovej účasti:
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúce sa Preukazovania majetkovej účasti podľa §26a nasledovne (podľa § 26a ods.3 ) :
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z požadovaných dokladov, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie, údajmi zapísanými v zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa preukázania osobného postavenia sú taxatívne určené zákonom o verejnom obstarávaní.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Dokumenty podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedené účty za obdobie posledných troch rokov tzn roky 2012, 2013 a 2014 (v prípade ak uchádzač nemá vedený účet v banke po dobu troch rokov banka potvrdí od akého dátumu má uchádzač vedený účet v banke) , pričom banka potvrdí, že uchádzač, nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné
prehlásenie, že nemá vedený účet v iných bankách, ako v tých, v ktorých potvrdenie predkladá.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Osoba podľa § 7 vyžaduje
vyjadrenie/vyjadrenia banky/bánk, v ktorých má záujemca vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný záujemca, s
ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy, nemá výkyvy vo finančnej stabilite a bude schopný splniť
požadovaný predmet zákazky.
2. Dokumenty podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Prehľad o dosiahnutom obrate za tržby
dosiahnuté z predaja vlastných výrobkov a služieb v oblasti infraštruktúry pre energetiku za posledné tri hospodárske roky (2012, 2013 a 2014) resp. za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ročným obratom sa myslia celkové výnosy z hlavnej činnosti vykázané v časti I. a časti II.1. výkazu ziskov a strát alebo suma príjmov za kalendárny rok uvedených vo výkaze príjmov a výdavkov, alebo tomu zodpovedajúce kategórie, ak uchádzač zostavuje výkazy podľa iných ako slovenských účtovných postupov.
Preukazovanie výšky dosiahnutého obratu uchádzača: - fotokópia individuálnej účtovnej závierky audítorom, ak
uchádzač podlieha tejto povinnosti v rámci platnej legislatívy alebo - fotokópia účtovnej závierky predloženej daňovému úradu ako súčasť daňového priznania alebo - iný ekvivalentný doklad v súlade so zákonom č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla.
Z predložených dokladov musí byt zrejmý a jednoznačný obrat. (doporučujeme označiť farebne). V prípade, že obrat
dosiahnutý z predaja vlastných výrobkov a služieb v oblasti infraštruktúry pre energetiku nie je totožný s hlavnou činnosťou uchádzača, uchádzač preukáže obrat dosiahnutý z predaja vlastných výrobkov a služieb v oblasti infraštruktúry pre výskum, vývoj, simuláciu a riadenie energetických sietí čestným vyhlásením uchádzača priloženým k účtovnej závierke. V prípade ak má uchádzač zverejnené účtovné závierky v tzv.
registry účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk predloží len čestné vyhlásenie podpísané štatutárom s
uvedením rokov a súm obratu v požadovanej činnosti za ktoré sú dostupné účtovné závierky v tomto registry.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia v oblasti predmetu zákazky je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť
uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby,písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1. Uchádzač predloží vyjadrenie banky/všetkých bánk, v ktorých má záujemca účty. Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že nemá vedený účet v iných bankách, ako v tých, v ktorých potvrdenie predkladá, nemá vedené
účty.
K bodu 2. Uchádzač preukáže celkový obrat za tržby dosiahnuté z predaja vlastných výrobkov a služieb v oblasti infraštruktúry pre energetiku za posledné tri hospodárske roky (tzn. súhrnný obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) v minimálnej výške 575 000,00 EUR.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
a) zoznamom dodávok tovaru (Zoznam referencií musí obsahovať nasledovné údaje : Názov odberateľa , stručný popis dodávanej technológie s presným určením kWh daného riešenia, dátum dodania riešenia, meno kontaktnej osoby zákazníka spolu s telefonickým a e-mailovým kontaktom na túto osobu. Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača spolu s prehlásením, že predkladané údaje sú pravdivé), alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodania tovarov zoznamom dodávok tovaru uskutočnených za predchádzajúce tri roky, doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní tovarov s uvedením cien, miest a lehôt dodania a zhodnotenia dodaných tovarov podľa obchodných
podmienok. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
2. Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služieb spojených s dodávkou:
Kľúčový expert 1 Mechanik špecialista HVAC systémov
Kľúčový expert 2 Softvérový špecialista
Kľúčový expert 3 Elektro špecialista
Kľúčový expert 4 Architekt návrhu riešenia
Kľúčový expert 5 Servisný špecialista
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti na expertov skúma schopnosť uchádzača poskytnúť požadovaný predmet zákazky prostredníctvom expertov, ktorí sa budú podieľať na poskytnutí predmetu zákazky. Záujemca musí preukázať, že osoby poverené riadením poskytovaných služieb majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu a sú odborne spôsobilé zabezpečiť kvalitu poskytnutých služieb počas trvania zmluvného vzťahu v požadovanom rozsahu a čase. Požiadavka je primeraná a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh záujemcov, zároveň je potrebná vo vzťahu k predmetu zákazky s ohľadom na komplikovanosť, komplexnosť a rozsah tohto predmetu zákazky. Záujemca musí preukázať, že má k dispozícii expertov, ktorí sa budú podieľať na poskytnutí predmetu zákazky a majú primeranú odbornú prax a praktické skúsenosti s realizáciou dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a platné certifikáty preukazujúce ich odbornú spôsobilosť vo svojom odbore. Primeraná odborná prax a príslušné certifikáty jednotlivých expertov majú preukázať ich odbornú spôsobilosť pracovať na takto rozsiahlom predmete zákazky. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1.: Týmto spôsobom uchádzač preukáže dodávku rovnakých alebo podobných zariadení ako predmet zákazky v rokoch 2012 , 2013 a 2014.
Uchádzač preukáže dodávku troch rovnakých alebo podobných zariadení ako predmet zákazky, pričom kapacita úložiska elektrickej energie žiadnej z predkladaných dodávok nesmie byť menšia ako 100 kWh.
Z toho minimálne:
- Minimálne jedna referencia na dodávku úložísk elektrickej energie báze pevných batérií, pričom kapacita dodávaného riešenia musí byť väčšia ako 400 kWh. Referenčná dodávka musí byť dodaná a odovzdaná rokoch 2012, 2013 a 2014. Referencia musí byť potvrdená zákazníkom (pečiatka, podpis oprávnenej osoby).
Referenčné listy budú originál, alebo úradne osvedčené kópie.
K bodu 2.: Uchádzač v rámci splnenia tejto podmienky účasti preukáže, že osoby zodpovedné za poskytnutie predmetu zákazky majú potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na poskytnutie služby, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť menný zoznam osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie predmetu zákazky.
Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé:
- údaje o vzdelaní a odbornej praxi kľúčových expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením
- profesijných životopisov a zoznamom zmlúv kľúčových expertov (referencie o aktívnej účasti na riešení
projektov/zmlúv) alebo ekvivalentnými dokladmi a príslušnými certifikátmi a/alebo platnými potvrdeniami o absolvovaní školenia tam, kde to prichádza do úvahy.
Z každého uchádzačom predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta alebo ekvivalentného
dokladu musia byť zrejmé nasledovné skutočnosti:
- meno a priezvisko príslušného kľúčového experta,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného kľúčového experta (inštitúcia, od - do, získaný titul/certifikát),
jazykové znalosti,
- opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto - krajina, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušného kľúčového experta, dosiahnutú/ získanú odbornú kvalifikáciu príslušného kľúčového experta, súčasná pozícia a prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušného kľúčového experta, podpis kľúčového experta.
Z každého uchádzačom predloženého zoznamu zmlúv príslušného kľúčového experta (referencie o aktívnej účasti na riešení projektov/zmlúv) alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno, priezvisko, titul a pozícia kľúčového experta,
- obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého kľúčový expert poskytol služby, t.j.
zúčastnil sa na riešení projektu/zmluvy,
- predmet zmluvy/projektu, na ktorej sa kľúčový expert zúčastnil na riešení a stručný rozsah/ opisčinností, ktoré
príslušný kľúčový expert zabezpečoval,
- realizačné obdobie zmluvy/projektu, na ktorom sa kľúčový expert zúčastnil na riešení (od do; mesiac, rok),
skutočne fakturovaná a uhradená cena v EUR bez DPH zmluvy/projektu,
kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno a priezvisko,
tel. číslo a e-mail tejto osoby),
- potvrdenie kľúčového experta o úplnosti a pravdivosti údajov spolu s vyhlásením o dostupnosti a výlučnosti.(dátum a
podpis). Vzor vyhlásenia bude zverejnení v profile osoby podľa §7.
Uchádzač predloží v rámci predmetného zoznamu údaje za osoby, ktoré musia spĺňať nasledovné minimálne
požiadavky:
- Kľúčový expert 1 Mechanik špecialista HVAC systémov:
Preukázateľná odborná prax v nasadzovaní úložísk elektrickej energie v trvaní minimálne 3 roky. Expert musí mať praktické skúsenosti s riešením HVAC systémov, termodynamikou a dizajnom a konštrukciou batériových systémov určených na ukladanie elektrickej energie. Počet expertov 1. Expert preukáže odbornú prax prostredníctvom svojho životopisu a praktické skúsenosti prostredníctvom zoznamu projektov, na ktorých pôsobil ako špecialista HVAC systémov. Zoznam projektov musí obsahovať nasledovné údaje : Názov odberateľa, stručný popis projektu, aktivity experta v projekte, kontaktná osoba na strane odberateľa a jej telefonický a e-mailový kontakt .
Požiadavky na Experta č. 1 sú potrebné a primerané, pretože v rámci poskytnutia predmetu zákazky bude potrebný presný dizajn technického riešenia úložných batériových systémov s ohľadom na technické požiadavky HVAC systémov, termodynamiky, dizajnu a konštrukcie batériových systémov určených na ukladanie elektrickej energie.
Zoznam projektov a popis aktivít experta na projekte dodávky a určenie kontaktnej osoby je potrebné pre overenie referencie zo strany obstarávateľa.
- Kľúčový expert 2 Softvérový špecialista
Preukázateľná odborná prax v realizácii minimálne 3 projektov dodávky BMS softvérových riešení určených na manažment batériových systémov, kde bolo úlohou tohto experta zabezpečenie programových úprav BMS systému, zabezpečene komunikačného rozhrania medzi batériovým systémom a aplikáciami tretích strán. Expert predloží potvrdenie výrobcu softvérového riešenia BMS, alebo ekvivalentný dokument, že je oprávnený vykonávať softvérové úpravy aplikácie BMS. Počet expertov 1. Expert preukáže odbornú prax prostredníctvom svojho životopisu a praktické skúsenosti prostredníctvom zoznamu troch projektov, na ktorých pôsobil ako softvérový špecialista BMS systémov. Zoznam projektov musí obsahovať nasledovné údaje : Názov odberateľa, stručný popis projektu, aktivity experta v projekte, kontaktná osoba na strane odberateľa a jej telefonický a e-mailový kontakt .
Požiadavky na Experta č. 2 sú potrebné a primerané, pretože v rámci poskytnutia predmetu zákazky bude nevyhnutné nasadenie systému na manažment dodávaného riešenia energetického úložiska, ktorý bude zabezpečovať prevádzku systému, dohľad nad bezpečnostnými systémami a bude komunikovať s prípadnými aplikáciami tretích strán.
Zoznam projektov a popis aktivít experta na projekte dodávky a určenie kontaktnej osoby je potrebné pre overenie referencie zo strany obstarávateľa
- Kľúčový expert 3 Elektro špecialista
Preukázateľná odborná prax v realizácii minimálne 3 projektov dodávky a zapojenia jednotlivých komponentov riešenia systému pre ukladanie elektrickej energie, ako aj zapojenia do elektrickej siete. Počet expertov 2.
Expert preukáže odbornú prax prostredníctvom svojho životopisu a praktické skúsenosti prostredníctvom zoznamu troch projektov, na ktorých pôsobil ako elektro špecialista. Zoznam projektov musí obsahovať nasledovné údaje : Názov odberateľa, stručný popis projektu, aktivity experta v projekte, kontaktná osoba na strane odberateľa a jej telefonický a e-mailový kontakt.
Požiadavky na Experta č. 3 sú potrebné a primerané, pretože v rámci poskytnutia predmetu zákazky bude nevyhnutné zabezpečiť zapojenie jednotlivých komponentov riešenia systému pre ukladanie elektrickej energie, ako aj zapojenie do miestnej elektrickej siete a to v súlade s príslušnou legislatívou a príslušnými technickými normami.
Zoznam projektov a popis aktivít experta na projekte dodávky a určenie kontaktnej osoby je potrebné pre overenie referencie zo strany obstarávateľa.
- Kľúčový expert 4 architekt návrhu riešenia
Preukázateľná odborná prax v realizácii minimálne 3 projektov dodávky úložísk na ukladanie elektrickej energie, kde bol úlohou experta návrh riešenia batériových úložísk elektrickej energie s ohľadom na zákazníkove potreby. Počet expertov 1.
Expert preukáže odbornú prax prostredníctvom svojho životopisu a praktické skúsenosti prostredníctvom zoznamu troch projektov, na ktorých pôsobil ako architekt návrhu riešenia. Zoznam projektov musí obsahovať nasledovné údaje : Názov odberateľa, stručný popis projektu, aktivity experta v projekte, kontaktná osoba na strane odberateľa a jej telefonický a e-mailový kontakt.
Požiadavky na Experta č. 4 sú potrebné a primerané, pretože v rámci poskytnutia predmetu zákazky bude potrebné vytvoriť detailný návrh riešenia systému s ohľadom na potreby verejného obstarávateľa, ako aj s ohľadom na právne predpisy v predmetnej oblasti.
Expert preukáže odbornú prax prostredníctvom svojho životopisu a praktické skúsenosti prostredníctvom zoznamu troch projektov, na ktorých pôsobil ako architekt návrhu. Zoznam projektov musí obsahovať nasledovné údaje : Názov odberateľa, stručný popis projektu, aktivity experta v projekte, kontaktná osoba na strane odberateľa a jej telefonický a e-mailový kontakt .
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
SKREA_ULOZISKA_US_04/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 040-068155
z: 26.02.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.06.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.06.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk a Český jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.06.2015 13:00
Miesto: MP Profit, s.r.o.
Železničná 85/2
017 01 Považská Bystrica
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Operačný program Výskum a vývoj:
Prioritná os 3: Infraštruktúra výskumu a vývoja v Bratislavskom kraji, Opatrenie 3.1: Obnova a budovanie technickej
infraštruktúry výskumu a vývoja v Bratislavskom kraji. Kód výzvy: OPVaV-2015/3.1/01-SORO.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.3.3. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané mailom reagovať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V zmysle Informácie Úradu vlády Slovenskej republiky k určovaniu lehôt na poskytovanie súťažných podkladov č. 4693- 11920/2013/SKFEÚ je verejný obstarávateľ povinný ponechať lehotu na poskytovanie súťažných podkladov totožnú s lehotou na predkladanie ponúk. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v súťažných podkladoch v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Žiadosť o súťažné podklady má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku.
Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov osoby podľa §7 a spolufinancovaný z finančných
prostriedkov pridelených z fondov Európskej únie.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky
podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky
(predpokladaná hodnota zákazky).
Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa
zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, alebo ak nebolo predložených viac, než dve ponuky.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Zmluva bude uzatvorená s víťazným uchádzačom, pričom realizácia jednotlivých častí zmluvy je podmienená získaním finančných prostriedkov z Európskeho fondu regionálneho rozvoja alebo obdobných fondov EÚ. V prípade neschválenia projektu a tým neuzatvorenia zmluvy nenávratnom finančnom príspevku do lehoty platnosti zmluvy nevzniká verejnému obstarávateľovi povinnosť realizovať akúkoľvek časť, ktorá je obsahom rámcovej zmluvy.
Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.04.2015

Redakčné opravy

10000 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 91/2015
V oznámení 09673-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská organizácia pre obnoviteľné zdroje energie, n.o., Rigeleho 1, 811 02 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 088/2015 zo dňa 06.05.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Hodnota: 6 Viď: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Hodnota: 48
10911 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 98/2015
V oznámení 09673-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská organizácia pre obnoviteľné zdroje energie, n.o., Rigeleho 1, 811 02 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 088/2015 zo dňa 06.05.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov Namiesto: c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, Viď: c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
12050 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2015
V oznámení 09673-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská organizácia pre obnoviteľné zdroje energie, n.o., Rigeleho 1, 811 02 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 088/2015 zo dňa 06.05.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 01.06.2015 10:00 Viď: 12.06.2015 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 01.06.2015 10:00 Viď: 12.06.2015 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 01.06.2015 13:00 Viď: 12.06.2015 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité