Oznámenie 10120 - MST

Obsah

10120 - MST
Vestník č. 93/2015 - 13.05.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Nám. L.Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica - referát verejného obstarávania
Kontaktná osoba: Zlatica Šeďová
Telefón: +421 484413240
Email: zsedova@nspbb.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/635
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.fnspbb.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Časť: 1
Úradný názov: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Poštová adresa: Nám. L.Svobodu 1
Mesto/Obec: Banská Bystrica
PSČ: 97517
Štát: Slovensko
Časť: 2
Úradný názov: Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36 644 331
Poštová adresa: Cesta k nemocnici 1
Mesto/Obec: Banská Bystrica
PSČ: 97401
Štát: Slovensko
Časť: 3
Úradný názov: Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37 957 937
Poštová adresa: Nám. L. Svobodu 4
Mesto/Obec: Banská Bystrica
PSČ: 97409
Štát: Slovensko
Časť: 4
Úradný názov: Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Banskej Bystrici
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606979
Poštová adresa: Cesta k nemocnici 1
Mesto/Obec: Banská Bystrica
PSČ: 97556
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
MEDICINÁLNE, TECHNICKÉ a ŠPECIÁLNE PLYNY VRÁTANE ICH DOPRAVY DO MIESTA DODANIA A OSTATNÝCH SLUŽIEB SPOJENÝCH S DODÁVKOU.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica, nám. L. Sobodu 1, 975 17 Banská Bystrica; Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Cesta k nemocnici 1, 974 01 Banská Bystrica; Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 4, 974 09 Banská Bystrica; Regionálny úrad verejného zdravotníctva Cesta k nemocnici 1, 975 56 Banská Bystrica
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 974 808,1400 EUR
Frekvencia a hodnota zákaziek, ktoré sa majú zadať: Dodávky predmetu zákazky bude uchádzač zabezpečovať v množstvách a lehotách špecifikovaných v samostatných objednávkach predkladaných konečným príjemcom na základe jeho skutočných potrieb a požiadaviek, resp. v prípade nutnej potreby do 24 hod.
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1. Predmetom zákazky je dodávka Medicinálnych, technických a špeciálnych plynov vrátane ich dopravy do miesta dodania a ostatných služieb spojených s dodávkou pre prijímateľov:
1.1. Fakultnú nemocnicu s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Nám. l. Svobodu 1, 974 17 Banská Bystrica.
1.2. Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. Banská Bystrica, Cesta knemocnici, 974 01 Banská Bystrica.
1.3. Detskú fakultnú nemocnicu s poliklinikou, Nám. L. Svobodu 1, 974 01 Banská Bystrica.
1.4. Regionálny úrad verejného zdravotníctva Banská Bystrica, Cesta k nemocnici 55, 97501 Banská Bystrica
- t.z., že sa jedná o:
* dodanie medicinálnych, technických a špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách,
* umožnenie užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a iné tlakové nádoby počas stanovenej doby (prenájom),
* umožnenie užívať zásobníky počas stanovenej doby (prenájom)
a to v súvislosti s činnosťami, ktoré koneční príjemcovia vykonávajú a na ktoré boli zriadení.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 24110000-8, 24111000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov, vrátane ich dopravy do miesta dodania a ostatných služieb spojených s dodávkou.
Celkové množstvo aj rozsah je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 974 808,1400 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 10 000,-€.. Bližšie informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v SP
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prevádzkových prostriedkov konkrétneho konečného príjemcu.
Platby za plnenie predmetu zákazky sa budú uskutočňovať na základe úspešným uchádzačom vystavených faktúr doručených mesačne konečnému príjemcovi.
Úhrada za plnenie predmetu zákazky sa uskutoční po dodaní príslušného množstva tovaru a poskytnutí súvisiacich služieb v príslušnom fakturovanom mesiaci konečnému príjemcovi.
Splatnosť faktúr je 60 dní do dňa ich doručenia konečnému príjemcovi. Koneční príjemcovia preddavky neposkytujú.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade skupiny dodávateľov požadujeme ČESTNÉ VYHLÁSENIE DODÁVATEĽOV, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia zmluvy a aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky;
V prípade skupiny dodávateľov požadujeme predložiť vystavenú PLNÚ MOC pre jedného z členov skupiny - lídra, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny;
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Verejný obstarávateľ uzavrie Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom v lehote viazanosti ponúk. Na základe rámcovej dohody budú uzatvárané jednotlivé Kúpne zmluvy o dodávke tovaru a o poskytovaní služieb a Zmluvy o nájme (zásobníky) uzatvárané s jednotlivými konečnými príjemcami z časového hľadiska individuálne v dohodnutých termínoch.
2. Požadujeme predložiť podrobný opis jednotlivých položiek predmetu zákazky v slovenskom jazyku, kde budú uvedené informácie o ponúkanom tovare, službách v minimálnom rozsahu:
predmet zákazky špecifikácia predmetu zákazky podľa časti B Opis predmetu zákazky v SP, druh plynu, typ obalu, predpokladané množstvo v merných jednotkách za 3 roky podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
3.Rozhodnutie alebo Povolenie MZ SR o zaobchádzaní s liekmi na veľkodistribúciu medicinálnych plynov pre celé územie SR a
4.Požadujeme predložiť Doklad o registrácií resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácií humánneho lieku kyslík kvapalný a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 150 bar a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar.
5.Všetky fľaše dodané úspešným uchádzačom počas doby trvania príslušnej kúpnej zmluvy musia byť označené čiarovým kódom dodávateľa plynu, pre ich rýchlu a jednoduchú identifikáciu.
6.Požadujeme predložiť Čestné vyhlásenie uchádzača, že počas doby trvania Rámcovej dohody, Kúpnych zmlúv a Zmlúv o nájme zabezpečí opravu zásobníka do 24 hod. od nahlásenia jeho poruchy, resp. zabezpečí do 24 hod. od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným plynom.
7.Požadujeme predložiť Čestné vyhlásenie uchádzača, že bude schopný v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hod. od objednania, disponuje, resp. k dátumu podpisu Rámcovej dohody bude disponovať schváleným distribučným miestom v rámci veľkodistribučného povolenia za účelom zabezpečenia dodávky v prípade akútnej potreby alebo mimoriadneho stavu.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1, Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1.1.1.1. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.1.1.2. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.1.3. nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.1.4. nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.1.5. nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.1.6. je oprávnený dodávať tovar, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
1.1.1.7. nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
1.1.1.8. nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
a)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b)ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní; právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
c)ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.1.1.9. nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.1.1.10. nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.1.2Uchádzač preukazuje splnenie požadovaných podmienok účasti:
1.1.1.1 a 1.1.1.2 . výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.1.1.3. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.1.1.4 . potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.1.1.5. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.1.1.6. dokladom o oprávnení dodávať tovar,
1.1.1.8, 1.1.1.9 a 1.1.1.10. čestným vyhlásením.
1.1.3. Uchádzač vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa ustanovení § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.4. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.1.5. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo krajine sídla uchádzača.
1.1.6. Doklady treba predložiť ako originály alebo úradne overené kópie. V prípade vyhotovenia dokladov preukazujúcich osobné postavenie v inom ako štátnom jazyku, treba predložiť ich úradný preklad do štátneho jazyka s výnimkou dokladov predložených v českom jazyku.
1.1.7. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.8. Vo vzťahu k predkladaniu dokladov k osobnému postaveniu podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ dáva do pozornosti výkladové stanovisko č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní vydané Úradom pre verejné obstarávanie.

2, Preukazovanie majetkovej účasti podľa §26a
Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť uchádzač, ktorý je právnickou osobou uvedenou v § 26a písm. 1 a) až c) zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu je potrebné, aby subjekt uchádzača predložením požadovaných dokladov zverejnil vlastnícku štruktúru.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1.1. § 27 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky o schopnostiach plniť finančné záväzky.
2.1.2. Doklady na preukázanie ekonomického a finančného postavenia je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie.
2.1.3. V prípade vyhotovenia dokladov preukazujúcich ekonomické a finančné postavenie v inom ako štátnom jazyku, treba predložiť ich úradný preklad do štátneho jazyka s výnimkou dokladov predložených v českom jazyku.
2.1.4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač v súlade s § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti a potreby v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ stanovil túto podmienky účasti v súlade s § 27 zákona o verejnom obstarávaní a primerane k predmetu zákazky potrebuje mať preukázané, že uchádzač je schopný realizovať predmet zákazky takéhoto finančného rozsahu z vlastných zdrojov alebo zo zdrojov banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky/pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, v ktorom banka potvrdí, že: - uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, - v prípade splácania úveru, si plní záväzky vyplývajúce z úverových vzťahov.
Uchádzač spolu s vyjadrením/niami banky/bánk predloží ČESTNÉ VYHLÁSENIE podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky.
Predložené vyjadrenie/vyjadrenia banky/bánk nesmie/nesmú byť staršie ako 90 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce doklady, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky, doklady musia byť originály alebo ich úradne overené kópie:
3.1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014) doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dôkazom, preukazujúcich ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na ktorého boli dodané.
3.1.1. V zmysle § 155 m ods. 11 - splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
3.1.2. Doklady na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie. V prípade vyhotovenia dokladov preukazujúcich technickú alebo odbornú spôsobilosť v inom ako štátnom jazyku, treba predložiť ich úradný preklad do štátneho jazyka s výnimkou dokladov predložených v českom jazyku.
3.1.3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
3.1.4. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač v súlade s § 28 ods. 2) zákona o verejnom obstarávaní.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Za účelom, že zoznam dodávok má garantovať skúsenosti s odborným a kvalitným plnením zmlúv ako je predmet zákazky ako aj preukázanie spôsobilosti a schopnosti uchádzača, že plnenie zmluvy bude zabezpečovať v požadovanom rozsahu a kvalite.

§ 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - Uchádzač predloží Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedajúcich za dodanie tovaru a súvisiacich služieb, ktoré sú predmetom zákazky.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní: Za účelom, aby predmet zákazky plnili osoby, ktoré majú vzdelanie, prax alebo kvalifikáciu zodpovedajúcu predmetu zákazky a problematike z neho vyplývajúcej.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálne požiadavky na preukázanie splnenia podmienok účasti :
Zoznam dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky realizovaných za predchádzajúce tri roky 2012, 2013 a 2014, alebo za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie bude obsahovať:
obchodný názov, adresu a miesto podnikania odberateľa,
opis predmetu zákazky,
zmluvné obdobie zrealizovaných dodávok,
ceny realizovaných dodávok za rok 2012, 2013 a 2014 v EUR s DPH samostatne za každý rok,
Uvedený zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a pečiatkou uchádzača. Zoznam uchádzač spracuje podľa vzoru Formulár A Zoznam dodávok v SP. V prípade, že zoznam nebude obsahovať požadované údaje, verejný obstarávateľ ho nebude akceptovať.

Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdením referenciami/dôkazmi o plnení v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, resp. referenciami vyhotovenými odberateľom, ktoré verejný obstarávateľ požaduje predložiť podľa vzoru Formulár B Potvrdenie odberateľa o dodávke tovaru (referencie)

Uchádzač musí predloženými referenciami preukázať, že spolu v období roku 2012, 2013 a 2014, alebo za obdobie od začiatku podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie, dodával rovnaký alebo podobný charakter predmetu v celkovom minimálnom finančnom objeme 550 000,00 EUR bez DPH.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Poradie ponúk, ktoré budú spĺňať stanovené podmienky verejnej súťaže a neboli v procese vyhodnocovania ponúk z verejného obstarávania vylúčené, bude v zmysle výzvy na elektronickú aukciu zostavené automatizovaným vyhodnotením ponúk elektronickou aukciou. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ONaL/VO/2015-208zs
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 051-088258
z: 13.03.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.06.2015 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.06.2015 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.06.2015 14:00
Miesto: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, objekt RIADITEĽSTVO, 3. poschodie zasadacia miestnosť č. 321, nám. L. Svobodu č. 1, 975 17 Banská Bystrica.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: Rok 2018
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ akceptuje elektronickú komunikáciu, pričom obe strany (uchádzač aj verejný obstarávateľ) sú povinné potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie emailovej správy a prijatie zaslaného dokumentu. Elektronická forma nie je prípustná len pri predložení ponuky, podaní žiadosti o nápravu, námietky, oznámení o vylúčení ponuky resp. o výsledku VO. V tomto prípade je požadovaná písomná forma s preukázaním odoslania, resp. prijatia dokumentu.
2. Súťažné podklady sa budú poskytovať na základe písomnej žiadosti o vydanie súťažných podkladov doručenej na adresu kontaktného miesta. Súťažné podklady si možno vyžiadať aj osobne na adrese verejného obstarávateľa
uvedenej v bode I.1, objekt RIADITEĽSTVO, 3. posch. miestnosť č. 322, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:30 hod. Treba, aby si záujemca priniesol písomnú žiadosť o vydanie súťažných podkladov.
Pracovný čas podateľne verejného obstarávateľa pre uchádzača je v pracovných dňoch od 11:00 do 15:30 h (obedňajšia prestávka je od 13:00 do 13:30 h).
3. Vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v súťažných podkladoch poskytne verejný obstarávateľ všetkým zainteresovaným záujemcom v lehote v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená na adresu kontaktného miesta v zmysle § 38 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, vyžaduje sa na obálke, ktorou sa predkladá ponuka, vyznačenie všetkých členov skupiny.
5. Otváranie časti ponúk, označené ako "Ostatné" sa uskutoční v dátume na mieste uvedenom v bode IV.3.8 tohto oznámenia a je z dôvodu uskutočnenia elektronickej aukcie neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia v súlade s § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk podľa § 41 neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
6. Uchádzač ponuku predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. Splnenie podmienky účasti možno v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom z uchádzačom predloženého čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač ku dňu predkladania ponúk rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované týmto čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.2 tohto oznámenia a je schopný túto skutočnosť preukázať, pričom všetky tieto doklady, preukazujúce splnenie podmienok predkladá podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy verejného obstarávateľa na ich predloženie a to spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Nám. L. Svobodu 1 , 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Telefón: +421 484413240
Fax: +421 484413240
Internetová adresa (URL): http://www.nspbb.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.05.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité