Oznámenie 10337 - MSS

Obsah

10337 - MSS
Vestník č. 95/2015 - 15.05.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Formulár: Príloha č. 5 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35850370
Prešovská 48, 82646 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s., Prešovská 48, 826 46 Bratislava-Ružinov
Kontaktná osoba: Ing. Viera Mitasová
Telefón: +421 248253388
Email: viera.mitasova@bvsas.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8415
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL) : http://www.bvsas.sk
Elektronický prístup k informáciam (URL): http://www.evo.gov.sk
Elektronické predkladanie ponúk a žiadostí o účasť (URL): http://www.evo.gov.sk
Na poskytnutie podrobnejších informácií použite prílohu A
Ďalšie informácie možno získať na:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
http://www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
http://www.evo.gov.sk , 00000 http://www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): http://www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: http://www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Súťažné podklady a doplňujúce podklady (vrátane podkladov na dynamický nákupný systém) možno získať na:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTA, NA KTORÝCH MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY (VRÁTANE DOKUMENTOV TÝKAJÚCICH SA DYNAMICKÉHO NÁKUPNÉHO SYSTÉMU)
http://www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
http://www.evo.gov.sk , 00000 http://www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): http://www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: http://www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
http://www.evo.gov.sk
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00000000
http://www.evo.gov.sk , 00000 http://www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): http://www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: http://www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
I.2) HLAVNÁ ČINNOSŤ ALEBO ČINNOSTI OBSTARÁVATEĽA
Vodárenstvo
I.3) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke obstarávateľom
Ochrana majetku obstarávateľa výkonom strážnej služby
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
c) Služby
Kategória služby č. 23
Kategórie služieb sú uvedené v prílohe C2
Hlavné miesto poskytovania služieb: Nehnuteľnosti a iné priestory v správe obstarávateľa.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je :
a) Pravidelná a nepravidelná ochrana vymedzeného nehnuteľného majetku a iných priestorov (ďalej tiež len chránené objekty alebo objekty) a v ňom sa nachádzajúceho hnuteľného majetku Bratislavskej vodárenskej spoločnosti, a.s. (ďalej tiež len BVS) výkonom strážnej služby, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení v rozsahu - fyzická ochrana majetku a práv obstarávateľa a ochrana majetku a práv obstarávateľa prostredníctvom poplachového systému hlásenia narušenia s následným vyhodnotením, preverením a zaistením objektu a v zmysle zákona č. 442/2002 Z.z. o verejných vodovodoch a verejných kanalizáciách a o zmene a doplnení zákona č. 276/2001 Z.z. o regulácii v sieťových odvetviach, zákona č. 364/2004 Z.z. o vodách a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), zákona č. 409/2006 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 17/1992 Zb. o životnom prostredí v znení neskorších predpisov, zákona č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, zákona č. 666/2004 Z.z. o ochrane pred povodňami a Rekonštruovaného nariadenia 46/1978 Zb. o ochrane oblasti prirodzenej akumulácie vôd na Žitnom ostrove, a s inými podmienkami vymedzenými a podmienkami stanovenými v týchto súťažných podkladoch. Fyzická ochrana majetku obstarávateľa bude zabezpečená prostredníctvom bezpečnostných pracovníkov poskytovateľa s cieľom ochrany majetku a zamedzenia vniknutia nepovolaných osôb do objektov (tiež pravidelné strážne služby).

b) Služby pultu centrálnej ochrany a zabezpečenie detektorov rušenia GSM komunikácie výkon strážnej služby
realizovaný prostredníctvom pultu centrálnej ochrany s následným vyhodnotením, preverením a zaistením objektu a dodávka, montáž a sfunkčnenie detektorov rušenia GSM komunikácie v objektoch obstarávateľa.

c) Výjazdy zásahového vozidla a výjazdy na požiadanie obstarávateľa na objekt, ktorý nie je pripojený na pult centrálnej ochrany.

Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79710000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79713000-5, 79711000-1
II.1.7) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Informácie o častiach
Počet častí
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.5) tohto oznámenia. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch.
predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 5 503 898,0500 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTY NA USKUTOČNENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 150 000,- EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných prostriedkov obstarávateľa. Obstarávateľ preddavky neposkytuje.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej ponuka bude prijatá
Ponuky môžu predložiť aj skupiny dodávateľov (ďalej len skupina) aj bez nadobudnutia určitej právnej formy pred
pridelením zákazky. V takom prípade sa musí udeliť plnomocenstvo členovi skupiny ako strane zodpovednej za
obstarávanie (vedúci člen skupiny), oprávnenej prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie v procese plnenia zmluvy, ak bude zákazka pridelená skupine. Skupina preto musí predložiť vyhlásenie s uvedením identifikácie vedúceho a všetkých ostatných členov skupiny a splnomocňujúce vedúceho člena skupiny. Všetci členovia skupiny ručia nerozdielne spoločne a jednotlivo. Minimálne požiadavky týkajúce sa podmienok účasti Osobného postavenia a majetkovej účasti musia byť splnené každým členom skupiny a podmienok účasti Finančného a ekonomického postavenia a Technickej alebo odbornej spôsobilosti musia byť splnené ako celok za skupinu. Podmienka certifikácie ISO musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné záväzné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy kvality certifikované normou ISO sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy kvality.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Fyzická ochrana majetku a práv obstarávateľa a ochrana majetku a práv obstarávateľa
prostredníctvom pultu centrálnej ochrany s následným vyhodnotením, preverením a zaistením objektu, v zmysle zákona č. 442/2002 Z. z. o verejných vodovodoch a verejných kanalizáciách a o zmene a doplnení zákona č. 276/2001 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov, zákona č. 364/2004 Z. z. o vodách a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), zákona č. 409/2006 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Obchodného zákonníka, zákona č. 17/1992 Zb. o životnom prostredí v znení neskorších predpisov, zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, zákona č. 666/2004 Z. z. o ochrane pred povodňami v znení neskorších predpisov a rekonštruovaného nariadenia vlády 46/1978 Zb. o chránenej oblasti prirodzenej akumulácie vôd na Žitnom ostrove.

2. Úspešný uchádzač (v prípade ak bude uchádzačom skupina dodávateľov, každý člen skupiny) bude počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy povinný mať uzatvorenú poistnú zmluvu pre poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone podnikateľskej činnosti vo výške minimálne 500.000,00 EUR (päťsto tisíc euro) pre každú poistnú udalosť, t.j. pre prípad zodpovednosti za škodu, ktorú spôsobí obstarávateľovi na zdraví, prípadne poškodení, zničení, strate alebo odcudzení veci alebo vzniku inej majetkovej alebo nemajetkovej ujmy nedodržaním ustanovení podľa tejto zmluvy. Originál alebo overená kópia platnej poistnej zmluvy (zmlúv) alebo potvrdenie poisťovne o poistení bude neoddeliteľnou prílohou zmluvy na realizáciu predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijnych alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, ak nebude určené inak, resp. v zmysle § 128 zákona podnikateľ, ktorý má
platný zápis v zozname podnikateľov nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní a predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla.

2) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa majetkovej účasti podľa §26a zákona, keď verejného
obstarávania sa nemôže zúčastniť:

a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.

Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na
základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.

Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen
skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia a majetkovej účasti uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo
k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie,
postupuje obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže ekonomické postavenie :
1. prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač
preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 3 000 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal
prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.

2. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky. Minimálna požadovaná úroveň štandardu : kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace k dátumu na predkladanie ponúk. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti : Vzhľadom na finančnú nákladnosť poskytovaných služieb ako aj dlhú dobu ich poskytovania, obstarávateľ považuje za potrebné overiť platobnú schopnosť a platobnú disciplínu uchádzača, t. j. podmienka sleduje cieľ vybrať uchádzačov, ktorí si plnia všetky svoje záväzky včas a riadne. Primeranosť podmienky vyplýva jednak z výšky predpokladanej hodnoty zákazky a tiež skutočnosti, že jej obsahom je len poskytnutie základných informácii o uchádzačovi.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: 1. zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk realizoval poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 3 000 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v
Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.

2. Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné údaje alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Povinnosť požiadavky na preukázanie splnenia predmetnej podmienky vyplýva priamo zo zákona.

3.Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením :
platného certifikátu kvality podľa normy ISO 9001:2008 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem kvality a porovnateľný za oblasť poskytovania komplexných bezpečnostných služieb alebo jeho ekvivalent, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskej únie.

Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Vzhľadom na zložitosť predmetu zákazky a vysoké požiadavky na jeho kvalitu a bezpečnosť má uvedená podmienka zabezpečiť potvrdenie kvality riadenia v prostredí uchádzača prostredníctvom predloženia požadovaného certifikátu resp. jeho ekvivalentu.

4. údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Minimálna úroveň štandardu:
-čestné vyhlásenie, v ktorom uchádzač uvedie, že bude mať k termínu účinnosti zmluvy, ako aj počas celej doby jej platnosti k dispozícii strojové a technické zariadenia potrebné na plnenie zmluvy, zároveň tieto strojové a technické zariadenia počas celej doby platnosti zmluvy budú v súlade s úrovňou uvedenou v zmluve,
a súčasne
-čestné vyhlásenie, v ktorom uchádzač uvedie údaje o úrovni absolvovaného výcviku psov, ktorých bude mať k dispozícii počas celej doby platnosti zmluvy, a má vystavené vysvedčenie alebo obdobný dokument o absolvovaní výcviku na úrovni minimálne SV1 alebo obdobnej úrovni v zmysle kynologických predpisov.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Obstarávateľ požaduje preukázanie údajov o strojovom a
technickom vybavení uchádzača za účelom preukázania jeho dostatočnej technickej vybavenosti, ako predpokladu k zabezpečeniu riadneho a včasného plnenia zmluvných záväzkov.

5.kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením :
licencie na prevádzkovanie strážnej služby vydanej podľa zákona č.379/1 997 Z. z. o prevádzkovaní súkromných
bezpečnostných služieb a podobných činností v znení neskorších predpisov a vyhlášky 550/2 001 Z. z. alebo
ekvivalentný doklad.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Požiadavka je nevyhnutná pre možnosť výkonu predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1a §26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii
Obstarávateľ použije pri vyhodnotení ponúk pre časť Kritériá elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR bez DPH, východiskom tejto e-aukcie sú ceny upravované smerom nadol. Ďalšie informácie sú uvedené v aukčnom poriadku, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie týkajúce sa tejto zákazky
Pravidelné informatívne oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 067-120914
z
04.04.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.06.2015 08:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.06.2015 08:30
IV.3.5) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Ponuka musí byť predložená v slovenskom alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť preklad takýchto dokladov do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
IV.3.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.06.2015 08:30
Miesto: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr, v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr, v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Termín otvárania ponúk uvedený v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov. Obstarávateľ až po ukončení vyhodnotenia častí ponúk Ostatné oznámi prostredníctvom systému EVO (v prípade technických obmedzení systému EVO listinnou poštou) uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené termín otvárania ponúk časť Kritériá, pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk Kritériá bude lehota minimálne päť pracovných dní. Otváranie ponúk aj pre časť Kritériá je neverejné, bez účasti uchádzačov v súlade s §43 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť DOKER s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží menný zoznam minimálne 50 zamestnancov v trvalom pracovnom pomere spĺňajúcich odbornú spôsobilosť, zdravotnú spôsobilosť, bezúhonnosť a spoľahlivosť v zmysle Zákona o súkromnej bezpečnosti, ktorí sú súčasne oslobodení od výkonu mimoriadnej služby a alternatívnej služby s potvrdením príslušného úradu a vyhlásením UCHÁDZAČA, že títo PRACOVNÍCI, sú zamestnancami uchádzača v trvalom pracovnom pomere, spĺňajú odbornú spôsobilosť, zdravotnú spôsobilosť, bezúhonnosť a spoľahlivosť v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti a môžu byť v prípade potreby využití na plnenie predmetu zákazky.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, v ktorom možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.5 Dátum odoslania tohto oznámenia
12.05.2015

Redakčné opravy

12958 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 121/2015
V oznámení 10337-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s., Prešovská 48, 826 46 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 095/2015 zo dňa 15.05.2015 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 22.06.2015 08:30 Viď: 02.07.2015 08:30 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 22.06.2015 08:30 Viď: 02.07.2015 08:30 IV.3.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.06.2015 08:30 Viď: 02.07.2015 14:30
13374 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 126/2015
V oznámení 10337-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s., Prešovská 48, 826 46 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 095/2015 zo dňa 15.05.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: Predmetom zákazky je: a) Pravidelná a nepravidelná ochrana vymedzeného nehnuteľného majetku a iných priestorov (ďalej tiež len chránené objekty alebo objekty) a v ňom sa nachádzajúceho hnuteľného majetku Bratislavskej vodárenskej spoločnosti, a.s. (ďalej tiež len BVS) výkonom strážnej služby, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení v rozsahu - fyzická ochrana majetku a práv obstarávateľa a ochrana majetku a práv obstarávateľa prostredníctvom poplachového systému hlásenia narušenia s následným vyhodnotením, preverením a zaistením objektu a v zmysle zákona č. 442/2002 Z.z. o verejných vodovodoch a verejných kanalizáciách a o zmene a doplnení zákona č. 276/2001 Z.z. o regulácii v sieťových odvetviach, zákona č. 364/2004 Z.z. o vodách a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), zákona č. 409/2006 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 17/1992 Zb. o životnom prostredí v znení neskorších predpisov, zákona č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, zákona č. 666/2004 Z.z. o ochrane pred povodňami a Rekonštruovaného nariadenia 46/1978 Zb. o ochrane oblasti prirodzenej akumulácie vôd na Žitnom ostrove, a s inými podmienkami vymedzenými a podmienkami stanovenými v týchto súťažných podkladoch. Fyzická ochrana majetku obstarávateľa bude zabezpečená prostredníctvom bezpečnostných pracovníkov poskytovateľa s cieľom ochrany majetku a zamedzenia vniknutia nepovolaných osôb do objektov (tiež pravidelné strážne služby). b) Služby pultu centrálnej ochrany a zabezpečenie detektorov rušenia GSM komunikácie výkon strážnej služby realizovaný prostredníctvom pultu centrálnej ochrany s následným vyhodnotením, preverením a zaistením objektu a dodávka, montáž a sfunkčnenie detektorov rušenia GSM komunikácie v objektoch obstarávateľa. c) Výjazdy zásahového vozidla a výjazdy na požiadanie obstarávateľa na objekt, ktorý nie je pripojený na pult centrálnej ochrany. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Viď: Predmetom zákazky je: a) Pravidelná a nepravidelná ochrana vymedzeného nehnuteľného majetku a iných priestorov (ďalej tiež len chránené objekty alebo objekty) a v ňom sa nachádzajúceho hnuteľného majetku Bratislavskej vodárenskej spoločnosti, a.s. (ďalej tiež len BVS) výkonom strážnej služby, v súlade so zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení v rozsahu - fyzická ochrana majetku a práv obstarávateľa a ochrana majetku a práv obstarávateľa prostredníctvom poplachového systému hlásenia narušenia s následným vyhodnotením, preverením a zaistením objektu a v zmysle zákona č. 442/2002 Z.z. o verejných vodovodoch a ver ejných k analizáciách a o zmene a doplnení zákona č. 276/2001 Z.z. o regulácii v sieťových odvetviach, zákona č. 364/2004 Z.z. o vodách a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (vodný zákon), zákona č. 409/2006 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 17/1992 Zb. o životnom prostredí v znení neskorších predpisov, zákona č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, zákona č. 666/2004 Z.z. o ochrane pred povodňami a Rekonštruovaného nariadenia 46/1978 Zb. o ochrane oblasti prirodzenej akumulácie v&oci rc;d na Ž itnom ostrove, a s inými podmienkami vymedzenými a podmienkami stanovenými v týchto súťažných podkladoch. Fyzická ochrana majetku obstarávateľa bude zabezpečená prostredníctvom bezpečnostných pracovníkov poskytovateľa s cieľom ochrany majetku a zamedzenia vniknutia nepovolaných osôb do objektov (tiež pravidelné strážne služby). b) Služby pultu centrálnej ochrany - výkon strážnej služby realizovaný prostredníctvom pultu centrálnej ochrany s následným vyhodnotením, preverením a zaistením objektu. c) Zabezpečenie detektorov rušenia GSM komunikácie - dodávka, montáž a sfunkčnenie detektorov rušenia GSM komunikácie v objektoch obstarávateľa. d) Výjazdy zásahového vozidla a výjazdy na požiadanie obstarávateľa na objekt, ktorý nie je pripojený na pult centrálnej ochrany. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: V rozsahu podľa bodu II.1.5) tohto oznámenia. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch. Viď: V rozsahu: a) Pravidelná a nepravidelná ochrana vymedzeného nehnuteľného majetku a iných priestorov (ďalej tiež len chránené objekty alebo objekty) a v ňom sa nachádzajúceho hnuteľného majetku v predpokladanom finančnom objeme: 4 351 490,048 EUR bez DPH b) Služby pultu centrálnej ochrany v predpokladanom finančnom objeme: 856 800,00 EUR bez DPH c) Zabezpečenie detektorov rušenia GSM komunikácie v predpokladanom finančnom objeme: 274 008,00 EUR bez DPH d) výjazdy zásahového vozidla v predpokladanom finančnom objeme: 21 600,00 EUR bez DPH Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch. III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: 1. zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk realizoval poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 3 000 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. Viď: 1. zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk realizoval poskytnutia služby: a) Pravidelná a nepravidelná ochrana vymedzeného nehnuteľného majetku a iných priestorov (ďalej tiež len chránené objekty alebo objekty) a v ňom sa nachádzajúceho hnuteľného majetku referencia na minimálne 30 000,- € bez DPH (teda minimálne 1% z referencií z požadovaného minimálneho objemu 3 000 000,- € bez DPH za posledné 3 roky) b) Služby pultu centrálnej ochrany referencia na minimálne 30 000,- € bez DPH (teda minimálne 1% z referencií z požadovaného minimálneho objemu 3 000 000,- € bez DPH za posledné 3 roky) c) Zabezpečenie detektorov rušenia GSM komunikácie referencia na minimálne 30 000,- € bez DPH (teda minimálne 1% z referencií z požadovaného minimálneho objemu 3 000 000,- € bez DPH za posledné 3 roky) Spolu musia referencie za posledné 3 roky na uvedené činnosti, teda na predmet zákazky, byť v celkovom objeme minimálne 3 000 000,- € bez DPH. d) Výjazdy zásahového vozidla - referencia na minimálne 3 000,- € bez DPH (teda minimálne 0,1% z referencií z požadovaného minimálneho objemu 3 000 000,- € bez DPH za posledné 3 roky) Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité