Oznámenie 10308 - WYP

Obsah

10308 - WYP
Vestník č. 94/2015 - 14.05.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Nitriansky samosprávny kraj
IČO: 37861298
Rázusova 2/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Rázusova 2/A
Kontaktná osoba: Ing. Marek Mesároš, vedúci odb. majetku a investícií
Telefón: +421 376922998
Email: info@unsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.unsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Externé obstarávanie s.r.o.
IČO: 47669683
Piaristická 2 , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Piaristická 2, Nitra
Kontaktná osoba: Ing, Jaroslav Spaček
Telefón: +421 915772970
Email: spacek@externeobstaravanie.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Externé obstarávanie s.r.o.
IČO: 47669683
Piaristická 2 , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Piaristická 2, Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslav Spaček
Telefón: +421 915772970
Email: spacek@externeobstaravanie.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Humanizácia a modernizácia pavilónu "A" DSS Olichov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: 951 87 Volkovce, časť Olichov, parc.č. 2055/16 (súpisné č. 605), 2055/3, katastrálne územie Čierne Kľačany
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom verejného obstarávania sú rekonštrukčné práce objektu pavilónu A, ktorý je trojpodlažná stavba s dvomi nadzemnými a jedným podzemným podlažím, prestrešená sedlovou strechou. Obvodové steny sa domurujú ľahkými pórobetonovými tvárnicami, z nich budú vymurované aj vnútorné nenosné priečky. Z pôvodných stropov sa odstráni škvárový násyp. Nad drevený trámový strop, drevené celoplošné debnenie sa vybetónuje železobetónová doska, ktorá sa pred betonážou spriahne s pôvodným dreveným trámovým stropom. Pôvodná strešná konštrukcia sa zbúra a nad stropom 2.NP sa vytvorí manzardová strecha drevenej konštrukcie s oceľovými nosnými rámami a väznicami. Nad priestorom chránenej únikovej cesty schodiskom, predsieňou a evakuačným výťahom bude strešná konštrukcia oceľová. Pristavená výťahová šachta do ktorej je navrhnutý evakuačný výťah bude murovaná, prestropená železobetónovým stropom. Strešná krytina manzardovej strechy bude z trapézového plechu. Strešné okná budú presvetľovať priestory na 3.NP. Vnútornú povrchovú úpravu stien a stropov bude tvoriť vápenno-cementová omietka. Strop a šikmé strešné roviny na 3.NP budú obložené sádrokartónovými doskami. Nášľapné vrstvy podláh tvorí keramická dlažba a PVC povlaková podlahovina. Vnútorné dverné výplne budú z prírodnej dyhy, osadené na kovových zárubniach. Súčasťou prác je aj zhotovenie vykurovania, vodoinštalácie, kanalizácie a elektroinštalácie.
Presná špecifikácia je obsiahnutá v projektovej dokumentácii a výkaze - výmer, ktoré sú v prílohe súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215200-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45321000-3, 45443000-4, 45261410-1, 45421100-5, 45261420-4, 45261900-3, 45410000-4, 45261300-7, 45312311-0, 45442100-8, 42416100-6, 44112430-1, 39370000-6, 45232440-8, 45310000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 854 713,8800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

Uchádzač, ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní a je zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom ÚVO, preukazuje splnenie podmienok podľa § 26 predložením úplnej kópie platného Potvrdenia o zapísaní alebo, ak mu ÚVO vydal výpis zo Zoznamu podnikateľov formou elektronického odpisu, predložením kópie prevedenej do listinnej podoby. V prípade, ak tento doklad neobsahuje informácie podľa § 26 ods. 1 písm. h), i) alebo j) zákona, uchádzač je povinný preukázať ich splnenie.
Uchádzač nezapísaný v Zozname podnikateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením,
resp. spôsobom podľa § 26 ods. 4 alebo 5 v zmysle § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári v zmysle čl. 3 ods. 1 ústavného zákona č. 357/2004 Z. z. o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.

Uchádzač je povinný predložiť doklady na preukázanie majetkovej účasti v zmysle § 26a ods. 3 zákona. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.

Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti predkladá každý člen skupiny. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Ak nie je uvedené inak, doklady sa predkladajú ako originál alebo úradne osvedčená kópia.

Odôvodnenie stanovených podmienok:
Podmienky účasti sú určené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží:
I.Vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky ((ďalej banka) v ktorej má vedený podnikateľský účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku.
II.Čestné vyhlásenie, že v období predchádzajúcich troch rokov ktoré sa počíta zhodne ako pre podmienku I. nemal a nemá vedené podnikateľské účty ani záväzky v inej banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie.
III.Prísľub banky, že v prípade ak uchádzač požiada o poskytnutie úveru vo vzťahu k realizácii predmetného obstarávania, poskytne mu úver vo výške minimálne 30% predpokladanej hodnoty zákazky, ktorej hodnota je uvedená v bode II.2.2. Výzvy na predkladanie ponúk. Tento dokument môže uchádzač nahradiť potvrdením banky o vinkulácii finančných prostriedkov v rovnakej výške.
IV.Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Na overenie predloží príslušné účtovné výkazy, na ktorých bude správcom dane resp. podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača vyznačený súlad s výkazmi podanými na daňový úrad. Predkladá sa úradne osvedčená kópia. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj predloženie kópie účtovných výkazov zverejnených v Registri účtovných závierok, ak uchádzač preukáže ich zverejnenie, napr. uvedením priameho odkazu na príslušný webový priestor. Ak uchádzač nemá povinnosť predkladať účtovné výkazy daňovému úradu, predloží vyhlásenie o tejto skutočnosti ktoré riadne odôvodní a predloží účtovné/interné doklady, z ktorých bude zrejmý spôsob výpočtu obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. V prípade, ak súhrnnú úroveň obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, uvedenú v časti Minimálna požadovaná úroveň štandardov uchádzač dosiahne čo aj len v jednom z hospodárskych rokov, postačuje predloženie účtovných výkazov z ktorých bude zrejmá ním deklarovaná skutočnosť aj len za tento hospodársky rok a v prípade, ak minimálnu požadovanú úroveň dosiahne spolu v dvoch hospodárskych rokoch, postačuje predloženie účtovných výkazov len za tieto dva roky.

Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, splnenie podmineok účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia preukazuje spoločne.

Uchádzač môže využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V tom prípade je povinný predložiť písomnú zmluvu s touto osobou, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s jej zdrojmi a že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Táto osoba musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli jej zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podmienka IV. je splnená, ak uchádzač preukáže obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka súhrnnej hodnote najmenej 5 100 000 EUR.

Odôvodnenie stanovených podmienok:
Stanovením uvedených podmienok verejný obstarávateľ sleduje zámer ubezpečiť sa o platobnej disciplíne uchádzačov, o ich ekonomickej stabilite, sile a schopnosti zabezpečiť potrebné zdroje na zabezpečenie financovania realizácie zákazky, čo má v súvislosti s plánovaným spôsobom financovania a finančným zabezpečením zo strany verejného obstarávateľa priamy vzťah k jej úspešnej realizácii. Minimálna požadovaná úroveň platná pre obrat v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka je stanovená v hodnote výrazne nižšej ako umožňuje zákon o verejnom obstarávaní, pričom podľa názoru verejného obstarávateľa je dostačujúca na preukázanie primeranej finančnej sily uchádzača.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží:
I.V zmysle § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
II.V zmysle § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
III.V zmysle § 28 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
IV.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti vyžadované v spojení s dôkazmi podľa ust. § 28 ods. 1 písm. b), g), h) a i), ktorých preukázanie je umožnené podľa § 29 a § 30 zákona o verejnom obstarávaní.

Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.

Uchádzač môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, v tom prípade je povinný predložiť písomnú zmluvu s touto osobou, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s jej technickými a odbornými kapacitami a že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Táto osoba musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli jej kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podmienka I je splnená, ak uchádzač preukáže uspokojivé vykonanie stavebných prác svojou náročnosťou a rozsahom rovnakých alebo obdobných ako je predmet obstarávania v minimálnom počte 3, pričom minimálne 1 z nich musí byť so zmluvnou cenou min. 600 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Akceptované budú zákazky výstavby/rekonštrukcie objektov domovov sociálnych služieb, domovov mládeže, domov pre mladistvých, školských zariadení realizované za plnej prevádzky, pričom každá preukazovaná zákazka musí súčasne spĺňať nasledovné požiadavky:
- predmetom uskutočnenej zákazky bola realizácia zateplenia fasády v rozsahu min. 1400 m2
- predmetom uskutočnenej zákazky bola realizácia plechového strešného plášťa v rozsahu min. 600 m2
Prepočet z inej meny alebo SKK na EUR uchádzač uvedie v zozname referencií. Pri prepočte cudzej meny na EUR uchádzač použije prepočítací koeficient zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň fakturácie zákazky. Je povinný presne uviesť spôsob prepočtu - deň fakturácie, prepočítavací kurz, hodnotu v pôvodnej mene, hodnotu v EUR, pričom ak je to vzhľadom na spôsob fakturácie potrebné, uvedie údaje pre všetky dni fakturácie pre danú zákazku. Prepočet SKK na EUR bude uskutočnený konverzným kurzom.
Podmienka II je splnená, ak uchádzač preukáže disponibilitu nasledovných osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác:
a)1 riadiaci zamestnanec s platným certifikátom potvrdzujúcim spôsobilosť riadiacej osoby v oblasti projektového riadenia podľa metodiky PRINCE alebo ekvivalentnej.
b)1 hlavný stavbyvedúci s osvedčením odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby. Uchádzač na overenie tejto skutočnosti predloží platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na požadovanú odbornú spôsobilosť podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, resp. kópiu preukazu odborne spôsobilej osoby vydaný príslušnou organizáciou, resp. obdobné ekvivalentné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. Doklad musí byť predložený ako kópia opatrená originálnym odtlačkom pečiatky stavbyvedúceho a originálnym podpisom stavbyvedúceho. Uchádzač preukáže skúsenosti hlavného stavbyvedúceho s riadením stavebných prác zameraných na výstavbu/rekonštrukciu objektov domovov sociálnych služieb, domovov mládeže, domov pre mladistvých alebo školských zariadení realizovaných za plnej prevádzky v minimálnom počte 1 v minimálnej hodnote zákazky 600 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Prepočet cudzej meny na EUR uchádzač uskutoční rovnakým spôsobom ako je uvedené pre podmienku I. Na preukázanie výkonu činnosti stavbyvedúceho uchádzač v ponuke predloží stavbyvedúcim podpísaný profesijný životopis, obsahujúci prehľad zamestnania a zoznam relevantných realizovaných stavebných prác, na ktorých vykonával činnosť stavbyvedúceho s uvedením zmluvnej ceny stavebných prác, ich názvu, obdobia realizácie, miesta realizácie, názvu a adresy zamestnávateľa/ov s ich aktuálnymi kontaktnými údajmi na overenie. Uchádzač zároveň predloží kópiu dokladu stavbyvedúceho o absolvovaní školenia pre realizáciu zateplovacích systémov.
c)1 stavbyvedúci s osvedčením odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby. Uchádzač na overenie tejto skutočnosti predloží platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na požadovanú odbornú spôsobilosť podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, resp. kópiu preukazu odborne spôsobilej osoby vydaný príslušnou organizáciou, resp. obdobné ekvivalentné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. Doklad musí byť predložený ako kópia opatrená originálnym odtlačkom pečiatky stavbyvedúceho a originálnym podpisom stavbyvedúceho. Uchádzač zároveň predloží kópiu dokladu stavbyvedúceho o absolvovaní školenia pre realizáciu zateplovacích systémov.
Disponibilitu osôb zodpovedných za realizáciu a riadenie stavebných prác uchádzač preukazuje predložením podpísaného vyhlásenia týchto osôb o disponibilite uchádzačovi počas celej realizácie obstarávanej zákazky.
Podmienka III. je splnená, ak uchádzač preukáže, že priemerný ročný počet zamestnancov v období za posledné 3 roky bol minimálne 30 stálych zamestnancov pracujúcich v oblasti predmetu zákazky.
Podmienka IV je splnená, ak uchádzač na uvedenie opatrení zabezpečenia kvality, environmentálneho manažérstva a bezpečnosti pri práci, ktoré použije pri plnení zmluvy predloží:
a)platný certifikát systému manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality v oblasti komplexnej rekonštrukcie budov alebo uskutočňovania stavieb podľa normy ISO 9001,
b)platný certifikát pre systém manažérstva kvality vo zváraní podľa STN EN ISO 3834 Časť 2 pre oceľové zvárané konštrukcie vydaný certifikačným orgánom systémov manažérstva kvality
c)platný certifikát vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje systém environmentálneho manažérstva v oblasti komplexnej rekonštrukcie budov alebo uskutočňovania stavieb podľa normy ISO 14001.
d)platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v oblasti uskutočňovania stavieb podľa normy ISO 18001.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Ak nie je uvedené inak, požadované doklady je potrebné predložiť ako originály alebo úradne osvedčené kópie.

Odôvodnenie stanovených podmienok:
Podmienky účasti sú stanovené v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, sú nediskriminačné, splniteľné a primerané vo vzťahu k predmetu obstarávania. Verejný obstarávateľ má možnosť ubezpečiť sa o predchádzajúcich skúsenostiach uchádzača, o jeho primeranej úrovni technickej alebo odbornej spôsobilosti realizovať obstarávanú zákazku a o dostatočnej kvalifikácii osôb zodpovedných za jej riadenie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota realizácie
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.06.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 30,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Záujemca uhradí poplatok za súťažné podklady na účet č. 2941459891 / 1100, (IBAN:SK40 1100 0000 0029 4145 9891). Ako variabilný symbol použije svoje IČO. Súčasťou žiadosti o súťažné podklady bude potvrdenie o úhrade za súťažné podklady. Do správy pre prijímateľa uvedie svoj obchodný názov.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.06.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.06.2015 09:30
Miesto : Zasadacia miestnosť č. 20 na prízemí na adrese Nitriansky samosprávny kraj, pracovisko Kupecká 3, 949 01 Nitra.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk a obálok "Ostatné" je neverejné. Účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Vysvetlenie údajov vo výzve na predkladanie ponúk alebo súťažných podkladoch bude poskytnuté do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, záujemca môže o vysvetlenie požiadať najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
2. O súťažné podklady je potrebné požiadať do uplynutia lehoty podľa bodu IV.2.2 tejto výzvy, doporučuje sa vša požiadať v lehote umožňujúcej podať otázky a žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov a oboznámiť sa s prípadnými zmenami, doplneníma lebo vysvetlením. Žiadosť o poskytnutie sa posiela výlučne e-mailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. Žiadosť musí obsahovať dentifikáciu verejného obstarávania (názov súťaže a značka uverejnenia vo vestníku) a identifikačné údaje záujemcu (názov, poštová adresa, IČO, DIČ) tak aby bolo možné zaslať súťažné podklady a vystaviť a zaslať daňový doklad o zaplatení poplatku. K žiadosti záujemca pripojí doklad o zaplatení poplatku v zmysle pokynov v b. IV.2.2. tejto výzvy. Ak žiadosť nebude spĺňať uvedené požiadavky, nebude sa na ňu prihliadať. Súťažné podklady sa budú zasielať poštovou službou v elektronickej podobe na CD.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku a neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorého ponuka nebude vyhovovať požiadavkám na predmet obstarávania a náležitosti ponuky, bude prevyšovať možnosti verejného obstarávateľa alebo bude inak neprijateľná. Z finančného hľadiska sa za neprijateľnú môže považovať ponuka, ktorej cena bude vyššia ako je určená Uznesením Zastupiteľstva Nitrianskeho samosprávneho kraja č. 183/2014 zo zasadania Zastupiteľstva Nitrianskeho samosprávneho kraja konaného dňa 20.10.2014, ktoré schválilo celkový limit na realizáciu tejto investičnej akcie 700 tis. EUR.
4. Na zabezpečenie kvality, včasnosti a úplnosti realizácie obstarávaných prác sa bude vyžadovať realizačná záruka. Podmienky jej zloženia, uvoľnenia a použitia sú uvedené v súťažných podkladoch.
5. Od zhotoviteľa sa bude vyžadovať predloženie dokladu o poistení v rozsahu upresnenom v súťažných podkladoch.
6. Verejný obstarávateľ umožňuje zúčastniť sa obhliadky miesta realizácie ktorá sa uskutoční dňa 25.5.2015 so začiatkom o 9:00 hod, resp. v náhradnom termíne dňa 26.5.2015 so začiatkom o 9:00 hod. Záujemca, ktorý po preštudovaní súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov k podkladom usúdi, že pre úplné a presné spracovanie jeho ponuky je obhliadka miesta realizácie nevyhnutná, svoju účasť vopred oznámi riaditeľke DSS Mgr. Kataríne Šurdovej, tel.: 0903 416548, príp. p. Viere Fáberovej - odborný referent pre investície NSK Nitra, pracovisko Kupecká ul. 3, tel. : 037/ 6925906; v prípade ak sa vopred nenahlási žiadny záujemca sa obhliadka neuskutoční.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.05.2015

Redakčné opravy

10726 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 97/2015
V oznámení 10308-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nitriansky samosprávny kraj, Rázusova 2/A, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 094/2015 zo dňa 14.05.2015 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.1. Osobné postavenie Namiesto: c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Viď: c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
11970 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 108/2015
V oznámení 10308-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nitriansky samosprávny kraj, Rázusova 2/A, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 094/2015 zo dňa 14.05.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.06.2015 09:00 Viď: 09.06.2015 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov alebo prístup k dokumentom Namiesto: 03.06.2015 09:00 Viď: 09.06.2015 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 03.06.2015 09:30 Viď: 09.06.2015 09:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité