Oznámenie 10561 - WYS

Obsah

10561 - WYS
Vestník č. 96/2015 - 18.05.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Gymnázium Jozefa Gregora Tajovského
IČO: 00396869
Tajovského 25, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gymnázium Jozefa Gregora Tajovského, Tajovského 25, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Štubňová
Telefón: +421 484135237
Email: beata.stubnova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.gigt.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie stravovacích služieb pre žiakov a zamestnancov pre GJGT
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Gymnázium J.G.Tajovského, Tajovského 25, Banská Bystrica
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie stravovacích služieb pre žiakov a zamestnancov Gymnázia Jozefa Gregora Tajovského (ďalej len GJGT), v súlade s platnými normami pre školské stravovanie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55523100-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55320000-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdeliť predmet zákazky. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 163 100,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 10
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií (notárom, matrikou) podľa § 26 odst. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 nahradiť predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013.
(http://www.uvo.gov.sk/documents/10157/2678390/vykladove_stanovisko_2013_10_20130723.pdf )
1.3Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže nahradiť niektorý z požadovaných dokladov čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z požadovaných dokladov podľa bodu 1.1 nevydávajú. Uchádzač v takomto prípade postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a 5.
1.4 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti preukazovanie majetkovej účasti uvedené v § 26a a preukáže ich podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií nie starších ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: potvrdený zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk s uvedením cien vrátane DPH, lehôt dodania a odberateľov, s tým, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval minimálne dve služby predmetom ktorých bolo poskytnutie služieb obdobného charakteru ako je predmet zákazky; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplnené dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah.
Uchádzač je povinný uvádzať referencie v €.
Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6): predloženie dokladov sa požaduje z dôvodu preukázania schopnosti a praktických skúseností s realizáciou služieb obdobného charakteru ako je predmet zákazky a preukázania skúseností s realizáciou služieb.

2. § 28 ods. 1 písm. j) zákona č. 25/2006 Z. z.: uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie služby minimálne v rozsahu jedného automobilu na rozvoz stravy v súlade s platnou legislatívou. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že má k dispozícii minimálne jeden (1) automobil, prispôsobený na rozvoz stravy v súlade s platnou legislatívou. Uvedené čestné vyhlásenie bude podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6): Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad, aby mal preukázané, že uchádzač má k dispozícii technické vybavenie potrebné na poskytnutie služby súvisiacej s predmetom zákazky.

3. § 28 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z.: uchádzač predloží platné povolenie, že jeho prevádzka vyhovuje na prípravu, balenie a dovoz teplých obedov, schválené rozhodnutím Úradu verejného zdravotníctva alebo jeho ekvivalent, a to v origináli alebo úradne overenej kópii.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v súlade s § 32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje uvedenú podmienku ako primeranú a jej zahrnutím medzi podmienky účasti sleduje cieľ, aby verejný obstarávateľ mal preukázané, že uchádzač je schopný poskytovať služby v súlade s platnou legislatívou, v kvalite, nezávadnosti a bezpečnosti a že má platné povolenie pre poskytovanie požadovaných služieb.

4. § 28 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z.: uchádzač predloží platné potvrdenie, že jeho prevádzka je zaradená v sieti zariadení školského stravovania v zmysle 596/2003 Z.z. §16 Zákona o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov., a to v origináli alebo úradne overenej kópii.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v súlade s § 32 ods. 6 ZVO: Verejnému obstarávateľovi uvedenú podmienku nariadil zriaďovateľ.


5. § 28 ods.1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z.z.: verejný obstarávateľ požaduje uviesť výšku podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci služby v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Ak uchádzač nemá v úmysle poskytovať časť služby využitím služieb subdodávateľa, uvedie túto skutočnosť formou čestného vyhlásenia.

Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6): uvedená požiadavka sa požaduje v súlade s § 32 ods. 3 zákona o VO.


V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
14052015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.06.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.06.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.06.2015 13:00
Miesto : 1. Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné sa uskutoční v riaditeľni na 1. poschodí Gymnázia J.G.Tajovského, Tajovského 25, Banská Bystrica v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní a je pre uchádzačov neverejné.

2. Otváranie časti ponúk označených slovom Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.05.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité