Oznámenie 10864 - WYT
10864 - WYT
Vestník č. 98/2015 - 20.05.2015
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7
podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukazovanie majetkovej účasti uvedené v § 26 ods. 1 a § 26a zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie uchádzač preukáže predložením originálov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2, resp. 4, resp. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme, OvZP verejného obstarávateľa bude pred podpisom rámcovej dohody požadovať od úspešného uchádzača ich originály alebo úradne osvedčené kópie. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Splnenie podmienky v zmysle § 26a uchádzača preukazuje nasledovným spôsobom: Majetkovú účasť preukazuje uchádzač výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona a § 26a zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o VO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 100 ods. 1 písm. b) a § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie dokladov preukazujúcich osobné postavenie uchádzačov vyžaduje priamo ustanovenie § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladové stanovisko č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktoré slúži na poskytnutie právnej istoty pre účastníkov procesu verejného obstarávania a zjednotenie výkladu zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákona o verejnom obstarávaní) pre účely aplikačnej praxe. Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky. musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme, OvZP verejného obstarávateľa bude pred podpisom rámcovej dohody požadovať od úspešného uchádzača ich originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaný dôkazný prostriedok - doklad vydaný regionálnou alebo štátnou veterinárnou a potravinovou správou: rozhodnutie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činností týkajúce sa mlieka a mliečnych výrobkov; alebo doklad vydaný regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdenie o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu, ktorým uchádzač preukáže, že má písomný súhlas na spracovanie, skladovanie a distribúciu mlieka a mliečnych výrobkov. Doklad musí byť vložený v pdf (naskenovanej) forme. OvZP verejného obstarávateľa pred podpisom rámcovej dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originál alebo úradne osvedčenú kópiu uvedeného dokladu. Odôvodnenie verejného obstarávateľa o primeranosti požadovaného dokladu: verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočnosti, že predmetom obstarávania sú potraviny živočíšneho pôvodu, ktoré musia spĺňať prísne hygienické požiadavky. Požadovaný doklad preukáže spôsobilosť a oprávnenie uchádzača na dodávku mlieka a mliečnych výrobkov podľa požiadaviek Potravinového kódexu.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Najnižšia cena
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Nie
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
3511/2015
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.06.2015 09:30
Úhrada za súťažné podklady
Uveďte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.06.2015 09:30
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.06.2015 10:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk :
21.3Verejný obstarávateľ oznámi sprístupnenie častí ponúk označených ako KRITÉRIA tým uchádzačom, ktorých ponuky označené ako OSTATNÉ neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ, musí byť aspoň päť pracovných dní.
21.4Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní/sprístupnení častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Komisia overí neporušenosť časti ponuky, označenej ako KRITÉRIÁ
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS.
Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce zákazky. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v pokynoch a požiadavkách verejného obstarávateľa. Registrovaní uchádzači v registri EVOSERVISu použijú svoj prístupový kód a súbor s elektronickým podpisom/certifikátom. Novým uchádzačom, ktorí nie sú zaregistrovaní v registri EVOSERVISu, bude prístupový kód automaticky vygenerovaný po zaregistrovaní sa v systéme. Pre použitie funkcionality elektronického podpisu v registračnom formulári v systéme EVOSERVIS uchádzači vyplnia Žiadosť o vystavenie podpisového certifikátu a vyplnený a podpísaný dokument zašlú na emailovú adresu info@evoservis.sk. Následne im na email bude zaslaný súbor s elektronickým podpisom/certifikátom pre vygenerovanie elektronického podpisu v e-nástroji EVOSERVIS. Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladov na predmet zákazky. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Súťažné podklady budú sprístupnené v profile verejného obstarávateľa pod označením zákazky s názvom: Mlieko a mliečne výrobky pre ZpS a DSS Karpatská 8,9, 010 08 Žilina na stránke ÚVO: www.uvo.gov.sk v sekcii :Vestník: Profily verejných obstarávateľov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
19.05.2015
|
Zákazka: | Mlieko a mliečne výrobky pre ZpS a DSS Karpatská 8,9, 010 08 Žilina |
---|---|
Obstarávateľ: | Žilinský samosprávny kraj |