Oznámenie 10864 - WYT

Obsah

10864 - WYT
Vestník č. 98/2015 - 20.05.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Žilina
Kontaktná osoba: Danka Ďurinová
Telefón: +421 415032111 / 415032330
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinska.zupa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Mlieko a mliečne výrobky pre ZpS a DSS Karpatská 8,9, 010 08 Žilina
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: 7.1Miestom dodania tovarov je Slovenská republika, v mieste sídla organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti verejného obstarávateľa: Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Žilina, Karpatská 8,9, 010 08 Žilina, štatutárny zástupca: Mgr. Terézia Straňáková, riaditeľka, tel. 041 5252554, e-mail: ddka8stranakova@vuczilina.sk.
NUTS kód:
SK0
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
2.1Predmetom zákazky je výber dodávateľa/dodávateľov mlieka a mliečnych výrobkov pre Zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb Žilina, Karpatská 8,9, 010 08 Žilina. Cenové ponuky uchádzačov budú zohľadňovať dovoz tovaru na miesto určenia, t.j. budú vrátane dopravy. Predmet zákazky pozostáva z dvoch samostatných častí. Bližšia špecifikácia je v časti B.1. Opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15500000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15540000-5
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Mlieko a mliečne výrobky
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka mlieka a mliečnych výrobkov pre zariadenie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK: ZpS a DSS Karpatská 8,9, 010 08 Žilina
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15500000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Mlieko 1l trvanlivé 1,5% tuku /tatranské/ks20 000
Mlieko1L trvanlivé, polotučné 1,5% tukuks2 000
Mlieko trvanlivé l L 3,5% tuku - Horské mliekoks2 000
Mlieko trvanlivé l L ,UTH 1,5% tukuks1 000
Trvanlivá smotana na varenie 0,5 l , 10% tukuks150
Trvanlivá smotana na varenie 250 ml, 12% tuku ks150
Smotana na varenie 1 L, 19% tuku 1- UTHks50
Acid. mlieko 250 ml 3,6 % tukuks1 200
Acid. mlieko 450 ml 3,6% tukuks1 300
Cmar ochutený neochutený 250ml 1,5% tuku ks600
Zakysanka 200ml 3,3% tukuks500
Zakysanka 500ml 3,3% tukuks500
Maslo 125g čerstvé min. 87% tukuks10 000
Maslo čerstvé 250g min. 87% tukuks300
Maslo čerstvé 100 g - 87% tukuks200
Maslo mini 10g 82% tukuks70 000
Maslo mini 20g 40% tukuks14 000
Tvaroh mäkký hrudk. polotučný 1 kg 23% tuku kg200
Tvaroh tučný 250g 40% tukuks800
Tvaroh 250g vak. bal. nízkotučný 0,1% tukuks300
Hodnota 37 995,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
Časť: 2
NÁZOV
Syrové výrobky
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka syrových výrobkov pre zariadenie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK: ZpS a DSS Karpatská 8,9, 010 08 Žilina
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15540000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Levická tehla na vyprážanie 45% tuku kg 120
Lúčina syr 125g 27% tuku ks 250
Kefír 400 g 2,8% tuku ks 200
Apetíto Lunex /trojuh./140g viac druhov 33% tuku ks 400
Bryndziarka 130g- 25% tuku ks 400
Syrokrém neochut. /viac druhov/ 150g 47% tuku ks 800
Karička / viac druhov/150g 23,4% tuku ks500
Veselá krava šunková 140g trojuholník/-23% tuku ks 200
Tavený syr v črievku 100g/viac druhov 11,4% ks 1 500
Tavený syr gastro 1kg 11,4% kg 120
Tvrdý syr neúdený /viac druhov/ 45% tuku 1kg kg 350
Údený syr tvrdý/viac druhov-45% tuku -1kg kg 350
Syr s modrou plesňou 1kg 26,5% tuku kg 30
Plátkový syr 100g 11,4% tuku ks 350
Syr Encian 110g -20,2% tuku ks 250
Parenicový syr údený 110g/ 28% tuku ks500
Jogurt ovocný smotanový. / mix/125g -3,8% tuku ks1 500
Jogurt biely 125g 4,5% tuku ks500
Jogurt bio biely 180g 2,5% tukuks500
Zvolenský jogurt ovocný /mix/ 145g- 0,1% tuku ks 800
Tvarohový dezert Termix 90g /mix/- 6% tuku ks 500
Tvarohový krém Maškrtník ochutený/ mix/80g- 6% tuku ks 500
Tvarový dezert Nika tvaroháčik 80g- 6% tuku ks 800
Bambino črievko 150g/mix/- 27% tuku ks 600
Cottage cheese biely/180g 4% tuku ks 120
Bryndza 1kg 38% tuku ks 200
Syr tofu biele 1kg- 3% tuku kg 100
Syr tofu údené 1kg kg50
Dráčik smotanový. krém 150g 6% tuku ks 250
Tatárská omáčka 225g ks 100
Feta syr 1kg 40% tuku kg 30
Smotana kyslá 16% tuku-180g ks 300
Syr smot. Kiri 200g- 23% tuku ks 300
Jogurt probio 125g / viac druhov/ 3,5% tuku ks 400
Mini parenica Liptov neúdená 100g 46% tuku ks 200
Biely jogurt 1kg 4,5% tuku ks50
Balkánsky syr 3kg /vedro p.p.1,5kg ks 20
Pribináčik 80g /viac druhov/ 5,6% tuku ks 200
Syrokrém ochutený 150g/viac druhov/-35% tuku ks 900
Hodnota 17 728,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky sú spolu dve samostatné časti predmetu zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 55 723,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukazovanie majetkovej účasti uvedené v § 26 ods. 1 a § 26a zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie uchádzač preukáže predložením originálov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2, resp. 4, resp. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme, OvZP verejného obstarávateľa bude pred podpisom rámcovej dohody požadovať od úspešného uchádzača ich originály alebo úradne osvedčené kópie.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienky v zmysle § 26a uchádzača preukazuje nasledovným spôsobom: Majetkovú účasť preukazuje uchádzač výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona a § 26a zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o VO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 100 ods. 1 písm. b) a § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie dokladov preukazujúcich osobné postavenie uchádzačov vyžaduje priamo ustanovenie § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladové stanovisko č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktoré slúži na poskytnutie právnej istoty pre účastníkov procesu verejného obstarávania a zjednotenie výkladu zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákona o verejnom obstarávaní) pre účely aplikačnej praxe.
Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky.
musia byť vložené v pdf (naskenovanej) forme, OvZP verejného obstarávateľa bude pred podpisom rámcovej dohody požadovať od úspešného uchádzača ich originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaný dôkazný prostriedok - doklad vydaný regionálnou alebo štátnou veterinárnou a potravinovou správou: rozhodnutie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činností týkajúce sa mlieka a mliečnych výrobkov; alebo doklad vydaný regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdenie o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu, ktorým uchádzač preukáže, že má písomný súhlas na spracovanie, skladovanie a distribúciu mlieka a mliečnych výrobkov. Doklad musí byť vložený v pdf (naskenovanej) forme. OvZP verejného obstarávateľa pred podpisom rámcovej dohody bude požadovať od úspešného uchádzača originál alebo úradne osvedčenú kópiu uvedeného dokladu. Odôvodnenie verejného obstarávateľa o primeranosti požadovaného dokladu: verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočnosti, že predmetom obstarávania sú potraviny živočíšneho pôvodu, ktoré musia spĺňať prísne hygienické požiadavky. Požadovaný doklad preukáže spôsobilosť a oprávnenie uchádzača na dodávku mlieka a mliečnych výrobkov podľa požiadaviek Potravinového kódexu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
3511/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.06.2015 09:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.06.2015 09:30
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.06.2015 10:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 21.3Verejný obstarávateľ oznámi sprístupnenie častí ponúk označených ako KRITÉRIA tým uchádzačom, ktorých ponuky označené ako OSTATNÉ neboli vylúčené. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ, musí byť aspoň päť pracovných dní.
21.4Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní/sprístupnení častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Komisia overí neporušenosť časti ponuky, označenej ako KRITÉRIÁ
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS.
Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS.
Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce zákazky. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v pokynoch a požiadavkách verejného obstarávateľa. Registrovaní uchádzači v registri EVOSERVISu použijú svoj prístupový kód a súbor s elektronickým podpisom/certifikátom. Novým uchádzačom, ktorí nie sú zaregistrovaní v registri EVOSERVISu, bude prístupový kód automaticky vygenerovaný po zaregistrovaní sa v systéme. Pre použitie funkcionality elektronického podpisu v registračnom formulári v systéme EVOSERVIS uchádzači vyplnia Žiadosť o vystavenie podpisového certifikátu a vyplnený a podpísaný dokument zašlú na emailovú adresu info@evoservis.sk. Následne im na email bude zaslaný súbor s elektronickým podpisom/certifikátom pre vygenerovanie elektronického podpisu v e-nástroji EVOSERVIS.
Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladov na predmet zákazky.
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Súťažné podklady budú sprístupnené v profile verejného obstarávateľa pod označením zákazky s názvom: Mlieko a mliečne výrobky pre ZpS a DSS Karpatská 8,9, 010 08 Žilina na stránke ÚVO: www.uvo.gov.sk v sekcii :Vestník: Profily verejných obstarávateľov.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný
doklad predložený uchádzačom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.05.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité