Oznámenie 10996 - WYT

Obsah

10996 - WYT
Vestník č. 99/2015 - 21.05.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Košice
IČO: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Magistrát mesta Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Jana Capuličová
Telefón: +421 556419881
Fax: +421 556419303
Email: jana.capulicova@kosice.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kosice.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6915
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zariadenie horizontálneho rotačného systému ukladania krabíc
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Archív mesta Košice, Kováčska č. 20, 040 01 Košice
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka a montáž zariadenia horizontálneho rotačného systému ukladania krabíc pre archivačné potreby Archívu mesta Košice, vrátane zhotovenia elektrického prívodu. Zariadenie musí byť schopné zabezpečovať automatické uskladňovanie a vyskladňovanie krabíc max. rozmeru 420 x 110 x 270 mm (hĺbka x šírka x výška). Zariadenie musí zaručovať maximálne využitie priestoru, čím sa získa v budúcnosti veľká skladovacia kapacita modernou skladovacou technológiou. Zariadenie má zrýchliť skladovú manipuláciu, zvýšiť ochranu proti znehodnoteniu uloženého materiálu (prach, svetlo, nepovolaný prístup, a pod.).
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30191100-5
Doplnkový slovník: DA42-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Jedno zariadenie
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 34 166,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 100
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a ods. 1 zákona. Na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzač predkladá doklady podľa § 26 ods. 2 resp. 4 a 5 zákona a doklad na preukázanie majetkovej účasti podľa § 26a ods. 3 zákona (§ 100 ods. 1 písm. b) zákona). Ak je uchádzač platne zapísaný na Úrade pre verejné obstarávanie, postačuje pre splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona, ak oznámi túto skutočnosť verejnému obstarávateľovi pri ostatných dokladoch predkladaných za účelom splnenia podmienok účasti. Doklady podľa § 26a ods. 3 zákona musia byť predložené uchádzačom aj napriek zápisu v Zozname podnikateľov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1. Doklad podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky (2012 až 2014) doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien s DPH, lehôt dodania (deň, mesiac, rok) a odberateľov; ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia (ak nie sú referencie zverejňované, musia byť potvrdené objednávateľom),
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané (zmluva, dodacie listy a pod.).
Ak je hodnota cien stanovená v inej mene, prepočet inej meny na € sa stanoví na základe priemerného kurzu ECB ku koncu každého príslušného kalendárneho roka, v ktorom dodal tovar.
2. Doklad podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona - Platný certifikát Systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 z r. 2008 a neskôr.
3. Doklad podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona - Platný certifikát o bezpečnosti ponúkaného typu technického zariadenia vydaný Technickou inšpekciou SR podľa § 12, ods. 4. Zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení neskorších predpisov, resp. iný ekvivalent dokladu konštatujúci bezpečnosť zariadenia.
4. Doklad podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona Opis ponúkaného výrobku, t.j. názov ponúkaného typu výrobku a vyplnenie tabuľky podľa opisu uvedeného v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
1. Podmienka: Uchádzač musí preukázať, že dodal za obdobie od 01.01.2012 do 31.12.2014 tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom finančnom objeme vo výške min. 150 000,- € s DPH.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že má skúsenosti s obdobnými dodávkami a bude schopný úspešne plniť predmet zákazky. Požadovaná podmienka je primeraná vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a lehotu dodania predmetu zákazky.
2. Podmienka: Uchádzač musí mať zavedený systém manažérstva kvality podľa uvedenej normy v oblasti predmetu zákazky.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre zabezpečenie bezproblémového dodania a inštalácie tovaru.
3. Podmienka: Uchádzač musí mať ponúkaný typ výrobku certifikovaný oprávnenou inštitúciou na vydanie požadovaného certifikátu.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku za účelom zabezpečenia bezpečnosti ponúkaného typu výrobku podľa požadovaného certifikátu.
4. Podmienka: Ponúkaný tovar uchádzača musí spĺňať požiadavky na predmet zákazky.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Verejný obstarávateľ stanovil túto podmienku pre overenie, či ponúkaný tovar spĺňa požiadavky na predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
A/2015/13537
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.06.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.06.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.06.2015 10:00
Miesto : Mesto Košice, Magistrát mesta Košice, Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice, zasadacia miestnosť č. 310 (blok D), 3. poschodie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý oprávnený uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku.
2. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v listinnej podobe alebo elektronicky e-mailom. Žiadosť o súťažné podklady musí byť zaslaná verejnému obstarávateľovi na horeuvedenú poštovú alebo mailovú adresu. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne názov a adresu záujemcu, adresu verejného obstarávateľa a názov súťaže. Súťažné podklady a ostatné dokumenty budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6915.
Záujemcom sa odporúča požiadať o súťažné podklady včas tak, aby ponuku mohli pripraviť s náležitou dôslednosťou a mali možnosť v prípade potreby požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov.
Každý záujemca, ktorý požiada o súťažné podklady bude zaevidovaný do Zoznamu záujemcov. V prípade vysvetlenia ponuky takémuto uchádzačovi budú zaslané verejným obstarávateľom informácie o zmenách. Záujemca, ktorý nepožiada o súťažné podklady, musí sám sledovať všetky vysvetlenia a zmeny v profile verejného obstarávateľa.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.05.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité