Oznámenie 11140 - WYS

Obsah

11140 - WYS
Vestník č. 100/2015 - 22.05.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Miestny podnik verejnoprospešných služieb Petržalka
IČO: 00492485
Čapajevova 6 , 85101 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Čapajevova 6
Kontaktná osoba: Vladimír Heger, Dipl. tech.
Mobil: +421 918645794
Telefón: +421 263820158
Email: vladimir.heger@mpvps.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mpvps.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Prenájom vysokozdvižnej plošiny s obsluhou
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
2
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miestny podnik verejnoprospešných služieb Petržalka (katastrálne územie Petržalka)
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka služby s názvom Prenájom vysokozdvižnej plošiny s obsluhou. Verejný obstarávateľ požaduje poskytovanie služby výkonu vysokozdvižnej plošiny pri plnení úloh Miestneho podniku verejnoprospešných služieb formou prenájme podľa potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu minimálne jedného kusu priemyselného vozidla (vysokozdvižná plošina) s obsluhou. Medzi hlavné činnosti prenájmu priemyselného vozidla patrí zabezpečovanie obrezovania stromov a kríkov v období vegetatívneho kľudu, výmena svetelných bodov v rámci zabezpečovania údržby a opravy verejného osvetlenia v pôsobnosti príspevkovej organizácie a ďalšie činnosti alebo výškové práce. Verejný obstarávateľ požaduje poskytnutie služby prenájmu vysokozdvižnej plošiny s obsluhou.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60182000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 30 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ stanovuje pre uchádzača, ktorý predloží ponuku na prenájom vysokozdvižnej plošiny s obsluhou v nasledujúcom rozsahu:
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26 ods. 1 a v § 26a zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2 alebo ods. 4 a 5 a § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií požadovaných v bodoch 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9. a 1.10. 1.11., ktoré musia byť súčasťou ponuky:
1.1.§ 26 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky:
1.1.1.fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2.právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov.
1.2.§ 26 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky:
1.2.1.fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2.právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. Napr. pri akciovej spoločnosti, kde je štatutárnym orgánom predstavenstvo spoločnosti, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých členov predstavenstva, pri spoločnosti s ručením obmedzeným, kde sú štatutárnym orgánom konatelia, predloží uchádzač výpisy z registra trestov za všetkých konateľov.
1.3.§ 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní:
Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
1.4.§ 26 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
1.4.1.Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.4.2.Potvrdenie príslušnej sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.§ 26 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní:
Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6.§ 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní:
Aktuálny doklad o oprávnení poskytnúť službu, vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť. Doklad musí byť aktuálny ku dňu predloženia ponuky.
1.6.1.aktuálne živnostenské oprávnenie živnostenský list alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ a príspevková organizácia podnikateľ),
1.6.2.aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaná v obchodnom registri),
1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov.
1.7.§ 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Nebolo mu v predchádzajúcich 3 rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky. Nesplnenie tejto podmienky musí dokázať v prípade potreby verejný obstarávateľ.
1.8.§ 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní:
Čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou:
ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
-spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
-právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.9.§ 26 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní:
Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia.
1.10.§ 26 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní:
Čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.11. § 26a zákona o verejnom obstarávaní
Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa §26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní preukázal, že nie je osobou podľa §26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní. Na preukázanie majetkovej účasti slúžia doklady podľa § 26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní ako sú výpis z obchodného registra prípadne výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaný centrálnym depozitárom cenných papierov prípadne vydané obdobné doklady inými adekvátnymi orgánmi, pričom doklady nesmú byť staršie ako tri mesiace predchádzajúce dňu lehoty na predkladanie ponúk.
2.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9., 1.10. a 1.11. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
3.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 26 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží doklady požadované v bode 1.1. až 1.6., 1.8., 1.9., 1.10. a 1.11. za každého člena skupiny dodávateľov osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený. Doklad musí byť aktuálny ku dňu predloženia ponuky.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a §26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukazovania majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a, § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ stanovuje pre uchádzača, ktorý predloží ponuku na prenájom vysokozdvižnej plošiny s obsluhou podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní v časti ekonomické a finančné postavenie podmienky účasti v nasledujúcom rozsahu:
1.Požaduje sa predloženie podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke / bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne:
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného poskytovateľa služby, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
2.V prípade, že uchádzač využije na preukázanie ekonomického a finančného postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.3.1. Kópiu platného preukazu, osvedčenia alebo dokladu (Preukaz obsluhy) podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov vydaného Technickou inšpekciu v kategórii Ab -pohyblivé pracovné plošiny na podvozku s motorovým pohonom.
Požadovaný doklad sa týka obsluhy v súladu s obsahom požadovanej v kapitole B- Opis predmetu zákazky.
1.3.2.Kópia platného technického preukazu + kópia platného protokolu o vykonaní technickej kontroly priemyselného vozidla alebo kópiu protokolu o uvedení priemyselného vozidla do prevádzky + kópia platného protokolu o vykonaní technickej kontroly.
Požadovaný doklad (doklady) sa týkajú všetkých strojov uchádzačov vyčlenených na zabezpečovaní predmetu zákazky v zmysle týchto súťažných podkladov, podľa rozsahu uvedených v kapitole B - Opis predmetu zákazky.
1.3.3.Kópie platného dokladu / platných dokladov o odbornej spôsobilosti obsluhy priemyselného vozidla v zmysle § 16 zákona č. 124/2006 Z. z..
Požadovaný doklad / požadované doklady sa týkajú obsluhy požadovanej v kapitole B - Opis predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ stanovuje pre uchádzača, ktorý predloží ponuku na prenájom vysokozdvižnej plošiny s obsluhou podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní v časti technická alebo odborná spôsobilosť podmienky účasti v nasledujúcom rozsahu:
1.Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením týchto dokladov:
1.1. podľa § 28 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam poskytnutých služieb (rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky) za roky 2012, 2013, 2014 v celkovej hodnote 30 000,- €, s uvedením:
a)obchodné meno odberateľa,
b)adresa / sídlo podnikania odberateľa,
c)názov zákazky alebo obsah poskytnutej služby,
d)finančný objem,
e)kontakt na objednávateľa u ktorej je možné preveriť uvedené údaje:
ak objednávateľ bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ;
ak objednávateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí objednávateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Pre splnenie podmienky účasti je stanovené plnenie minimálne jednej dodávky na uskutočnenie služby v uvedenom 3-ročnom období, ktoré sa týkali poskytovanej služby (rovnakého alebo podobného predmetu zákazky) prenájom vysokozdvižnej plošiny s obsluhou s objemom minimálne 2 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Ekvivalent bude prepočítaný podľa kurzu inej meny ku EUR platného v NBS k 31. decembru príslušného roka, v ktorom bola dodávka zrealizovaná.
Na vyhodnotenie tejto podmienky ako kritéria postupu slúži zoznam dodávok spĺňajúcich vyššie uvedené parametre, podpísaný štatutárom záujemcu. Minimálny rozsah zoznamu dodávok má obsahovať údaje v súlade s § 28, ods.1, písm. a) o každej dodávke a údaje o kontaktnej osobe. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru sa budú považovať služby vysokozdvižnej plošiny alebo obdobného stroja alebo technického zariadenia.
Odporúča sa, aby z predloženého zoznamu, resp. predložených referenčných listov bolo možné, okrem vyššie uvedených zákonných údajov, zistiť: stručný opis poskytovanej služby; lehota poskytnutia služby od do (mesiac, rok); názov a sídlo objednávateľa; kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefón) zodpovednej osoby objednávateľa za účelom overenia si poskytnutých informácií. V prípade nepotvrdenia informácií uvedených vo vypracovanom referenčnom liste verejný obstarávateľ neuzná takúto dodávku služby.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, aby predkladali referencie len zákaziek, alebo ich častí podľa vyššie uvedených podmienok a s požadovanými zákonnými údajmi, lebo inak nebudú uznané.
Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo v prípade potreby overiť údaje uvedené pri každej dodávke. Odporúča sa, aby zoznam uskutočnených služieb bol podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača.
Požiadavka predložiť zoznam uskutočnených služieb je primeraný predpokladanej hodnote predmetu zákazky. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ získa prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača. Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s výkonom vysokozdvižnej plošiny, t.j. poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a je schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky v plnom rozsahu.
1.2.podľa § 28 ods. 1, písm. j) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má záujemca k dispozícii na poskytnutie služby.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne:
Záujemca predloží zoznam strojov a technického vybavenia potrebného na poskytnutie služby s údajmi o ich parametroch, ich počet a uvedie či je ich vlastníkom. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré budú použité pri jednotlivých výkonoch.
1.3.V zmysle § 28 ods.1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1.3.1. Kópiu platného preukazu, osvedčenia alebo dokladu (Preukaz obsluhy) podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov vydaného Technickou inšpekciu v kategórii Ab -pohyblivé pracovné plošiny na podvozku s motorovým pohonom.
Požadovaný doklad sa týka obsluhy v súladu s obsahom požadovanej v kapitole B- Opis predmetu zákazky.
1.3.2.Kópia platného technického preukazu + kópia platného protokolu o vykonaní technickej kontroly priemyselného vozidla alebo kópiu protokolu o uvedení priemyselného vozidla do prevádzky + kópia platného protokolu o vykonaní technickej kontroly.
Požadovaný doklad (doklady) sa týkajú všetkých strojov uchádzačov vyčlenených na zabezpečovaní predmetu zákazky v zmysle týchto súťažných podkladov, podľa rozsahu uvedených v kapitole B - Opis predmetu zákazky.
1.3.3.Kópie platného dokladu / platných dokladov o odbornej spôsobilosti obsluhy priemyselného vozidla v zmysle § 16 zákona č. 124/2006 Z. z..
Požadovaný doklad / požadované doklady sa týkajú obsluhy požadovanej v kapitole B - Opis predmetu zákazky.
2.Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

3.Skupina dodávateľov:
Skupina dodávateľov musí identifikovať jednotlivých členov skupiny v úvodnej časti ponuky a súčasne uvedie kto bude zastupovať skupinu vo verejnej súťaži. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny dodávateľov samostatne a podľa § 27 a 28 zákon o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
MPVPS 5/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.06.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.06.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.06.2015 10:00
Miesto : Miestny podnik verejnoprospešných služieb Petržalka, Čapajevova 6, 851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu v prípade, že dôjde k zmene alebo úprave rozpočtových pravidiel u zriaďovateľa (nadriadený orgán), ktorá by spôsobila, že verejný obstarávateľ na predmet zákazky nemal finančné krytie.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
21.05.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité