Oznámenie 11559 - WYP

Obsah

11559 - WYP
Vestník č. 103/2015 - 27.05.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Nemocnica Poprad a. s.
IČO: 36513458
Banícka 803/28, 05845 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nemocnica Poprad a.s., Banícka 803/28, 058 45 Poprad
Kontaktná osoba: Mgr. Marián Pavelčák
Telefón: +421 527125216
Fax: +421 527125555
Email: marian.pavelcak@nemocnicapp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Oprava 3. NP infekčného pavilónu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Infekčný pavilón Nemocnice Poprad a.s.
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V priestoroch ktoré sú určené na rekonštrukciu sa pôvodne nachádzalo infekčné oddelenie. Rekonštrukcia sa bude realizovať na ploche o celkovej výmere cca. 800 m2.
V rámci rekonštrukčných prác sa z hľadiska exteriéru bude realizovať výmena nevyhovujúcich pôvodných oceľových okien za plastové s parapetmi a zároveň sa zmenší výmera pôvodných okenných otvorov, čo taktiež prispeje k zníženiu tepelných strát na objekte. V interiérovej časti je potrebná výmena podlahových vpustov v sprchách s doplnením hydroizolácie, oprava vodovodného a kanalizačného potrubia, výmena sanity a batérií, výmena obkladov a dlažieb v sociálnom zázemí a okolo umývadiel na izbách. Lokálna výmena PVC podlahových vrstiev. Oprava omietok a následná maľba stien. Oprava náterov zárubní a dverných konštrukcií. Súčasťou prác bude výmena a doplnenie koncových elektrotechnických prvkov (svietidiel, spínačov, silových zásuviek a zásuviek štruktúrovanej kabeláže).
Celková kapacita bude 27 lôžok (12x 2-lôžkové izby a 3x 1lôžková nadštandardná izba).
Podrobné informácie budú uvedené vo výkaze výmer, ktorý bude súčasťou súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215140-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle výkazu výmer. Bude súčasťou súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 60 000,0000 Do: 75 300,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a) Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 2 a ods. 4 resp. ods.5 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov.

b) Vyžaduje sa preukázanie majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní.
Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní preukázal, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2zákona č. 25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
V prípade uchádzača,ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukázania majetkovej účasti za každého člena osobitne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie osobného postavenia a majetkovej účasti uchádzača vyplýva so zákona č. 25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať: informáciu o tom, že, že uchádzač nie je/nebol v nepovolenom prečerpaní, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je/nebol predmetom exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúceho roku (2014), resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Predložené vyjadrenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:

Podmienka účasti je primeraná a jej potreba zahrnutia medzi podmienky účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným dodávateľom, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 28
ods. 1 písm. b):
- Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov
doplnených potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením
cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa
obchodných podmienok;
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia.
- ak bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa
tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením
uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich
uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: zoznam musí obsahovať minimálne
tri úspešne uskutočnené stavby rovnakého alebo podobného charakteru za
predchádzajúcich päť rokov, ako je predmet zákazky (napr. rekonštrukcia škôl,
internátov, bytových domov, hotelov, administratívnych budov, parkovísk ),
s rozpočtovým nákladom vo výške min. 75 000,00 EUR bez DPH za každú z nich.

Podmienka účasti je primeraná a jej potreba zahrnutia medzi podmienky účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným dodávateľom, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PL/4/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.06.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.06.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.06.2015 14:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Z dvôvodu použitia elektronickej aukcie verejný obstarávateľ neumožňuje účasť na otváraní obálok s ponukami.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti doručenej listom alebo elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v lehote uvedenej v bode IV.3.3 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ doporučuje v prípade ak uchádzač požiada o súťažné podklady elektronicky emailom aby žiadosť v takomto prípade zaslal aj poštou (verejný obstarávateľ chce predísť tomu, že žiadosť zaslaná e-mailom mu nemusí byť doručená a teda uchádzačovi nebudú zaslané súťažné podklady). Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať písomne na adresu záujemcu/uchádzača, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcuch podmienok: Za včas doručenú požiadavku záujemcu/uchádzača o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi na adresu uvedenú v bode I.1 tohto oznámenia do 16.06.2015. Ak záujemca požiada o vysvetlenie elektronicky, faxom je potrebné žiadosť doručiť aj písomne poštou alebo osobne najneskôr v lehote troch pracovných dní odo dňa jej poskytnutia elektronicky, faxom pri dodržaní ostatných zákonom a súťažnými podkladmi stanovených lehôt. Upozorňujeme, že ak uchádzač predloží svoju ponuku bez prevzatia súťažných podkladov vystavuje sa riziku, že ním predložená ponuka nemusí obsahovať všetky náležitosti z hľadiska splnenia požiadaviek obstarávateľa (aj dodatočných prostredníctvom inštitútu vysvetľovania) na predmet zákazky, čo môže mať za následok jej vylúčenie.
4. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa http://www.uvo.gov/web/uvo/sprava_profilov
5. Informácia k bodu II.3) tohto oznámenia: Uvedená lehota trvania zákazky (6 mesiacov) je uvedená odo dňa účinnosti zmluvy, nie uzatvorenia.

6.V prípade ak úspešný uchádzač bude na plnenie zmluvy využívať aj iných dodávateľov (subdodávateľov), uvedie v ponuke podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať danému dodávateľovi, ako aj uviesť ich identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo, IČO). Uchádzač ďalej uvedie predmet subdodávok a predloží čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.

V prípade, že úspešný uchádzač v čase trvania zmluvy pristúpi k zmene subdodávateľa, upovedomí o tom verejného obstarávateľa, pričom nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.

7. Úspešný uchádzač bude môcť na realizáciu diela použiť len tie materiály nevyhnutné na uskutočnenie predmetu zákazky (najmä obklady, dlažby, zariaďovacie predmety, sanita, úpravy povrchov , farebné riešenia), ktoré budú dopredu odsúhlasené verejným obstarávateľom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.05.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité