V oznámení 11868-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Združenie obcí Mikroregión Klátovské rameno - Tökési ág Kistérség, Dunajskostredská 153, 929 01 Malé Dvorníky zverejnenom vo VVO č. 107/2015 zo dňa 02.06.2015 boli nesprávne zverejnené údaje
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2 Ďalšie doplňujúce informácie
Namiesto:
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese
uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2.
Na žiadosti zaslané e-mailom obstarávateľ nebude
odpovedať. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné".
V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II.
Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Zhotoviteľ berie na vedomie: Zmluvné strany sa dohodli, že najneskôr do 10.-tich pracovných dní po podpise tejto
zmluvy zaplatí zhotoviteľ na účet objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy 200 000,00 Eur. Tieto prostriedky na
účte objednávateľa sa budú používať ako zmluvné zádržné, a budú uvoľnené do 10.-tich dní po odsúhlasení a prevzatí diela objednávateľom a podpísaní Preberacieho protokolu.
Viď:
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese
uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2.
Na žiadosti zaslané e-mailom obstarávateľ nebude
odpovedať.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné".
V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II.Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Zhotoviteľ berie na vedomie: Zmluvné strany sa dohodli, že najneskôr do 10.-tich pracovných dní po podpise tejto
zmluvy zaplatí zhotoviteľ na účet objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy finančné prostriedky vo výške 10 % z celkovej ceny diela. Tieto prostriedky na účte objednávateľa sa budú používať ako zmluvné zádržné, a budú uvoľnené do 10.-tich dní po odsúhlasení a prevzatí diela objednávateľom a podpísaní Preberacieho protokolu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Namiesto: 19.06.2015 10:00
Viď: 23.06.2015 10:00
ODDIEL IV. POSTUP
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Namiesto: 19.06.2015 10:00
Viď: 23.06.2015 10:00
ODDIEL IV. POSTUP
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Namiesto: 19.06.2015 11:00
Viď: 23.06.2015 11:00
Na fungovanie webovej stránky používame nevyhnutné cookies ktoré nám umožňujú realizovať základné funkcionality. Môžete ich zakázať zmenou nastavení vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webu. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies, ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.