Oznámenie 11961 - WYP

Obsah

11961 - WYP
Vestník č. 108/2015 - 03.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mincovňa Kremnica, štátny podnik
IČO: 00010448
Štefánikovo námestie 25/24, 96701 Kremnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Martin Daniš
Telefón: +421 904821118
Email: obstaravanie@vosk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mint.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/12230
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): štátny podnik
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Oprava časti budovy Mincovne Kremnica, š.p.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Mincovňa Kremnica, štátny podnik, Štefánikovo nám. 25/24, 967 01 Kremnica
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výmena kanalizačných stúpačiek a prestavba nevyhovujúcich sociálnych zariadení. Navrhované stavebné úpravy vychádzajú najmä z potreby rekonštrukcie nevyhovujúcich priestorov sociálnych zariadení na 2. a 3. nadzemnom podlaží. Z toho zároveň vyplývajú úpravy dispozície podlaží. Nové dispozičné riešenie sociálnych zariadení je riešené priečkami hrúbky 100 a 150 mm. Predmetom zákazky je aj vnútorná kanalizácia pre hygienické zariadenia na 2. a 3. nadzemnom podlaží. Kanalizácia je navrhnutá podľa STN 73 6760. Hlavné ležaté potrubie je potrebné dopojiť na existujúce potrubie DN200 pod podlahou na 1. nadzemnom podlaží. Predmetom zákazky je aj vnútorný vodovod pre hygienické zariadenia na 2. a 3. nadzemnom podlaží. Vnútorný vodovod je potrebné dopojiť na existujúce potrubie.
UPOZORNENIE!
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 a č. 2 súťažných podkladov (SP). Verejný obstarávateľ uvádza, že predmetom zákazky sú iba práce v zmysle výkazov výmer, ktoré tvoria prílohu č. 1 SP. Tieto práce vychádzajú z projektovej dokumentácie, ktorá je prílohou č. 2 SP. Znamená to, že práce v zmysle projektovej dokumentácie (príloha č. 2 SP) sa budú vykonávať iba čiastočne a ich rozsah je vymedzený priloženými výkazmi výmer (príloha č. 1 SP).
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45330000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45310000-3, 45262500-6, 45331210-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle SP a ich príloh. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 46 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu1.1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ZVO údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa ust. § 128 a nasl. ZVO.

1.4. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich uchádzačom nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.5. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.


2. Preukazovanie majetkovej účasti.

2.1. V zmysle § 26a ZVO, verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.

2.2. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí vo svojej cenovej ponuke predložiť doklady a dokumenty, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti z hľadiska technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ZVO. Doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie. Doklady a dokumenty musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav ku dňu predkladania ponuky.

Uchádzač predloží:
4.1. Podľa § 28 ods. (1) písm. b) ZVO zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Pod predchádzajúcimi piatimi rokmi sa myslí päť rokov predchádzajúcich dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia.
Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
V zákonom stanovených prípadoch uchádzač postupuje podľa ust. § 155m ods. (11) ZVO.
Potvrdenia vydané v inej mene ako v euro uchádzač prepočíta tak, že sumy uvedené v SKK budú prepočítané konverzným kurzom (30,126 SKK/EUR) a sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli práce uskutočnené.

Dôkazové prostriedky:
1. zoznam uskutočnených stavebných prác
2. potvrdenia o uskutočnení stavebných prác (referencie)

Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom:
Uchádzač preukáže, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej hodnote 100.000,- EUR bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ chce zabezpečiť, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované z pohľadu technickej a odbornej spôsobilosti v požadovanom rozsahu a kvalite, a preto sa chce ubezpečiť, že uchádzač má skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaná minimálna hodnota uskutočnených stavebných prác je vzhľadom na predpokladanú dobu realizácie zákazky (2 mesiace) adekvátna. Podmienka účasti súvisí priamo s predmetom zákazy, je primeraná a jej stanovenie má za cieľ výber takého zmluvného partnera, ktorý bude schopný riadne a včas plniť svoje zmluvné záväzky.

4.2. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, spôsobom podľa § 28 ods. (2) ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Viď. vyššie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2015/MINT/24
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.06.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.06.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.06.2015 09:15
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 ZVO neverejné, údaje podľa § 41 ods. (3) ZVO komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. (5) ZVO sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, kde je k nim
umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si
súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/12230

2. Súťažné podklady možno obdržať aj na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s.,
Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v ktorej bude záujemcom uvedená adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné
podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa.

3. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči (formáty .pdf, .xls/.xlsx a .doc/.docx).

4. Ponuky sa predkladajú v písomnej listinnej forme osobne alebo poštou či využitím inej doručovacej služby.

5. Oznámenia, odovzdávanie podkladov a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom
možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou,
vrátane osobného doručenia. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi.

6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch.

7. Všetky vysvetlenia a doplnenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile.

8. V prípade, ak záujemca/uchádzač využije revízne postupy, je záujemca/uchádzač povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš.

9. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom, najmä písomností, s doručením ktorých sa spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní (§ 24 a § 25 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní).

10. V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v SP, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš.
Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Všetky vysvetlenia budú uverejnené v profile verejného obstarávateľa.

11. Ak je to nevyhnutné, verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v SP, v takomto prípade to oznámi všetkým záujemcom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa, najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, pričom tieto informácie nesmú byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk.

12. Lehota viazanosti ponuky bola stanovená na 31.08.2015. V prípade potreby, vyplývajúcej najmä z aplikácie revíznych postupov, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk. Predĺženie lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný obstarávateľ všetkým záujemcom a uchádzačom formou opravy údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk prostredníctvom vestníka Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, ak uchádzač nesúhlasí s predĺžením lehoty viazanosti ponúk, doručí žiadosť o späť vzatie ponuky v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš.

13. Termín uskutočnenia predmetu zákazky je do 2 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo.

14. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne 100 000,- EUR, platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo.

15. Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) je oprávnený vystavovať faktúry nasledovne:
- 50% z ceny diela po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo
- 40% z ceny diela 2 mesiace po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo
zmluvy o dielo
- 10% z ceny diela 60 mesiacov po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo.

16. Doplňujúce informácie k podmienkam účasti.
Predpokladom splnenia podmienok účasti je predloženie všetkých dokladov a dokumentov tak, ako je uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v SP.
Členovia komisie budú pri posudzovaní splnenia podmienok účasti postupovať podľa § 33 ZVO.
V zmysle § 32 ods. (11) ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

17. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v
príslušných právnych predpisoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité