Oznámenie 12334 - MSS

Obsah

12334 - MSS
Vestník č. 113/2015 - 10.06.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Špitálska 6, 814 55 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Svetluša Felcanová
Telefón: +421 220462338
Fax: +421 220462405
Email: svetlusa.felcanova@ia.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.employment.gov.sk
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Elektronické predkladanie ponúk a žiadostí o účasť (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Sociálna starostlivosť
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Úradný názov: MPSVR SR v pozícii centrálnej obstarávateľskej organizácie a organizácie v zriaďovateľskej a riadiacej pôsobnosti Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: .
Poštová adresa: .
Mesto/Obec: .
PSČ: .
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov organizácií rezortu MPSVR SR
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 35 283 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa a zamestnancov
pristupujúcich organizácií. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch v časti B. Opis predmetu zákazky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo 9 498 548 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 35 283 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 1 000 000,00 Eur (slovom: jedenmilión Eur)
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel a prípadne z fondov EÚ. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právnej formy, ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov a vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Úspešný uchádzač najneskôr ku dňu účinnosti rámcovej dohody predloží funkčný používateľský demo prístup do informačného systému (IS) - elektronického objednávkového formulára na objednávanie stravných poukážok v personalizovanej forme s automatickým potvrdením prijatia objednávky, v ktorom budú obsiahnuté všetky relevantné informácie o objednávke (nominálna hodnota Poukážok, počet Poukážok, konečná cena Poukážok, čas odoslania objednávky, čas a miesto doručenia, kontaktná osoba). Elektronický objednávkový formulár musí umožňovať stiahnutie a vytlačenie štatistických údajov, ktoré budú dostupné prostredníctvom chráneného prístupu administrátorovi objednávateľa - Ministerstvu práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Štatistické údaje musia obsahovať hodnotu súhrnného odberu v počtoch kusov a v Eurách za celý rezort, súhrnný odber v počtoch kusov a v Eurách podľa jednotlivých mesiacov aj podľa objednávateľov.

2. Úspešný uchádzač zloží na účet verejného obstarávateľa výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 10.000,- EUR na účely zabezpečenia zmluvnej pokuty v prípade vadného plnenia. Záruka bude zložená počas celej doby trvania rámcovej dohody.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Jednotliví uchádzači pre splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia musia:
1.Preukázať osobné postavenie - § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO)
1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia podľa § 26 ods. 1 ZVO.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO dokladmi podľa § 26 ods. 2 ZVO, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona ZVO alebo dokladom podľa § 128 ods. 1 ZVO alebo spôsobom podľa § 32 ods. 11 ZVO.
V súvislosti s účinnosťou zákona č. 87/2015, ktorým sa doplnilo ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) ZVO, ktorým sa rozširuje podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia, a to o preukázanie skutočnosti, že uchádzač / záujemca nie je v reštrukturalizácii upozorňujeme, že splnenie danej podmienky účasti je možné preukázať nasledovným spôsobom:
a) predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace alebo
b) doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov.

2.V zmysle § 26a ZVO sa verejného obstarávania nemôže zúčastniť:
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň l0% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Majetková účasť sa preukazuje:
výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi, vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako 3 mesiace.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať i čestným vyhlásením uchádzača, pričom tieto doklady je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti, za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti a preukazovania
majetkovej účasti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1/ § 27 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - Podmienka účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom, ktorý si plní svoje finančné záväzky riadne a včas.
2/ § 27 ods. 1 písm. d) ZVO prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Verejný obstarávateľ na základe zoznamu poskytnutých služieb posúdi, či služby uchádzač poskytoval za posledné 3 roky v dostatočnom objeme.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1/ Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2/ § 27 ods. 1 písm. d) ZVO - Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri roky podpísaný
štatutárnym orgánom, pričom požadovaný obrat v predmete zákazky musí byť spolu za posledné tri hospodárske roky ku dňu lehoty na predkladanie ponúk minimálne vo výške 600 000,00 EUR alebo ich ekvivalent v cudzej mene a čestné vyhlásenie o finančnom obrate v oblasti, ktorej predmet činnosti sa týka, podložené preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami, napr. kópie zmlúv, faktúr, a pod.

Do hodnoty obratu sa pre tento účel rozumie hodnota vydaných stravných poukážok (súčet cenových položiek tvoriacich sortiment stravných poukážok s nominálnymi hodnotami, pričom cena každej položky sa vypočíta ako súčin množstva vydaných stravných poukážok a zmluvnej ceny stravnej poukážky príslušnej nominálnej hodnoty).
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
v zmysle § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca
poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo. Identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
§ 28 ods. 1 písm. k) ZVO uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom / subdodávateľmi ak hodnota plnenia zákazky presiahne 30 %.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: povinnosť verejného obstarávateľa v zmysle § 32 ods. 3 písm. b).
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena za predmet zákazky - 90
2. Lehota dodania stravných poukážok - 10
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VOB/55/2015-M_OVO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 102-185745
z: 29.05.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 20.07.2015
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 20.07.2015
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.01.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: otváranie časti ponúk "Kritériá" - Osoba oprávnená konať za fyzickú/právnickú osobu alebo ňou splnomocnená osoba za uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote ne predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Splnomocnená osoba sa preukáže plnou mocou podpísanou oprávnenou osobou uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): .
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS.
Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/ prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS.
Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh.
Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 39 ods. 1 písm. b) ZVO. Požadované doklady a
dokumenty vloží do časti prílohy v ponukovom formulári na predloženie ponuky. Elektronicky predložená ponuka sa bude podpisovať elektronickým podpisom/certifikátom. Bližšie informácie o elektronickom podpise sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov.
2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť platné a potvrdené ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
3. Uchádzač musí v dôkazných prostriedkoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v nich uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do dôkazných prostriedkov ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. (Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.)
4. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 ZVO.
5. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.06.2015

Redakčné opravy

12599 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 116/2015
V oznámení 12334-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 113/2015 zo dňa 10.06.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 20.07.2015 Viď: 20.07.2015 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.07.2015 Viď: 20.07.2015 10:00 DOPLNENIE DÁTUMU DO BODU: IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk 20.07.2015 10:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité