Oznámenie 12222 - WYS

Obsah

12222 - WYS
Vestník č. 111/2015 - 08.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
IČO: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Oddelenie verejného obstarávania
Kontaktná osoba: Ing. Branislav Paška, MPH
Telefón: +421 556153010
Fax: +421 556153139
Email: unlp@nlp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.unlp.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poradenstvo a realizácia verejného obstarávania
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Oddelenie verejného obstarávania
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poradenská a konzultačná činnosť v oblasti verejného obstarávania a realizácia postupov verejného obstarávania v zmysle Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní").
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79418000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zadávanie nadlimitných zákaziek postupom verejnej súťaže vrátane realizácie elektronickej aukcie, ak je uplatniteľná: 17;
Zadávanie nadlimitných zákaziek postupom užšej súťaže vrátane realizácie elektronickej aukcie, ak je uplatniteľná: 2;
Zadávanie nadlimitných zákaziek postupom rokovacieho konania: 1;
Zadávanie podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska (§ 100 ods. 1 písm. f) bod 1) vrátane realizácie elektronickej aukcie, ak je uplatniteľná: 20;
Zadávanie podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska (§ 100 ods. 1 písm. f) bod 2) vrátane realizácie elektronickej aukcie, ak je uplatniteľná: 10;
Zadávanie podlimitných zákaziek s využitím elektronického trhoviska: 40;
Uvedené množstvo je predpokladané. Predpokladané množstvá vyplývajú z plánu verejného obstarávania pre rok 2015 a z odhadovaného množstva vyplývajúceho z aktuálnych zmluvných vzťahov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby verejný obstarávateľ požaduje realizovať nižší alebo vyšší počet zákaziek, ako je predpokladaný.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 72 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov
1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, v nadväznosti na § 128 zákona o verejnom obstarávaní
Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 a s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 5/2015.
1.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.4 Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
1.5 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.6 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukazovaných podľa § 26 ods. 2 a § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní
1.7 Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti, vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní
2. Podmienky účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti
2.1 Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
2.2 Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
2.3 Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2015.
2.4 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa majetkovej účasti, za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
2.5 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti týkajúcej sa preukazovania majetkovej účasti
2.6 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
2.7 Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti, vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26a zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1 § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje ekonomické a finančné postavenie:
3.1 § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 3.1 výzvy na predkladanie ponúk:
Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2012, 2013 a 2014, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží:
a) Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2012, 2013 a 2014.
Požadovaná forma dokumentov:
- overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- overené správcom Registra účtovných závierok,v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
b) Vyhlásením uchádzača o ročnom obrate v oblasti poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za každý z požadovaných rokov 2012, 2013, 2014, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Minimálne požiadavky:
Požadovaný obrat za hospodárske roky (2012, 2013, 2014) spolu musí byť minimálne vo výške 216 000 EUR bez DPH, v oblasti poskytovania služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní, vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného partnera.
3.2 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať ekonomické a finančné postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie.
3.3 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
3.4 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.5 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu III.1.2) 3.1 výzvy na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1.2) 3.1 výzvy na predkladanie ponúk.
3.7 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
3.8 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 4.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
4.2 § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
4.3 § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
4.4 § 28 ods.1 písm. d) v nadväznosti na § 29 zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 4. Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytovanie predmetu zákazky:
4.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) 4.1 výzvy na predkladanie ponúk:
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, poskytnutých za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014), doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien a lehôt poskytnutia (ďalej len kvalifikované referencie). Zoznam aj kvalifikované referencie musia obsahovať minimálne tieto údaje:
4.1.1 obchodné meno a sídlo poskytovateľa služby,
4.1.2 obchodné meno a sídlo objednávateľa služby,
4.1.3 zmluvný termín dodania, skutočný termín dodania,
4.1.4 množstvo/rozsah poskytnutých služieb (ak je to vzhľadom na druh služby možné) alebo druh alebo opis poskytnutých služieb,
4.1.5 celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za poskytnutie služieb. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena).
Mena pre cenu: EUR. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre: cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne.
Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskej centrálnej banky na daný rok, ku ktorému sa kvalifikovaná referencia viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa poskytnutie služby uvedené v kvalifikovanej referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka kvalifikovanej referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť kvalifikovanej referencie daného obdobia. Prepočet ceny takejto kvalifikovanej referencie sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
4.1.6 meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v kvalifikovanej referencii,
Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia podľa § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní resp. v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona o verejnom obstarávaní;
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálne požiadavky:
Súčet cien bez DPH kvalifikovaných referencií musí byť rovný alebo vyšší ako predpokladaná hodnota zákazky. Pre výpočet súčtu cien kvalifikovaných referencií pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej kvalifikovanej referencie vyčíslená hodnota, ktorá
- zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje len poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné),
- je správne vyčíslená podľa bodu 4.1.5.
Uchádzač preukáže, že komplexne zabezpečoval minimálne 1 proces verejného obstarávania zadávaním nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukáže, že komplexne zabezpečoval minimálne 1 proces verejného obstarávania zadávaním nadlimitnej zákazky postupom užšej súťaže podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukáže, že komplexne zabezpečoval minimálne 1 proces verejného obstarávania zadávaním nadlimitnej zákazky postupom rokovacieho konania podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Za komplexné zabezpečenie procesu verejného obstarávania sa považuje: zabezpečovanie realizácie celého procesu verejného obstarávania spojeného so všetkými úkonmi viažucimi sa k uskutočneniu tohto procesu v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, minimálne v rozsahu od oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania/výzvy na predkladanie ponúk po oznámenie o výsledku verejného obstarávania/informácie o uzavretí zmluvy na strane verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a spôsobilosti realizovať plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite. Pre účely splnenia uvedenej podmienky účasti verejný obstarávateľ stanovil minimálnu úroveň štandardov s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky a s prihliadnutím na predpokladaný rozsah zadávania zákaziek vrátane poradenskej a konzultačnej činnosti. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s poskytovaním služieb obdobného charakteru, v obdobnom rozsahu a komplexnosti ako je predmet zákazky.
4.2 § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) 4.2 výzvy na predloženie ponúk:
Uchádzač predloží vzor dokumentov pre zadávanie nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže podľa zákona o verejnom obstarávaní:
- vzor súťažných podkladov vrátane štruktúry ľubovoľného opisu predmetu zákazky a návrhu zmluvy,
- vzory zápisníc.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si odborných znalostí, ktorými uchádzač disponuje pre účel plnenia predmetu zákazky.
4.3 § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) 4.3 výzvy na predloženie ponúk:
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom skupiny osôb, zloženej z minimálne troch kľúčových expertov.
4.3.1 Minimálne požiadavky na jednotlivých expertov:
-Minimálne 5 ročná odborná prax vo vykonávaní a riadení procesu verejného obstarávania, ktorú uchádzač u experta preukáže:
-Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu 4.3.3) v časti história zamestnania.
-Predložením prehľadu zákaziek, v ktorých sa aktívne podieľal na realizácii postupu vo verejnom obstarávaní na strane verejného obstarávateľa/ obstarávateľa/osoby podľa §7 v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, t. j. realizáciu procesu verejného obstarávania úkonmi viažucimi sa k uskutočneniu tohto procesu (v minimálnom rozsahu podľa bodu 4.3.4).
4.3.2 Minimálne požiadavky, ktoré musí spĺňať skupina expertov spoločne:
-10 skúseností z komplexnej realizácie zadávania nadlimitnej zákazky podľa zákona o verejnom obstarávaní, pričom výsledkom realizácie postupu bolo uzavretie zmluvy/rámcovej dohody,
-10 skúseností z komplexnej realizácie zadávania podlimitnej zákazky podľa zákona o verejnom obstarávaní, pričom výsledkom realizácie postupu bolo uzavretie zmluvy/rámcovej dohody,
-Splnenie bude posudzované z dokladov jednotlivých expertov predložených v rámci bodu 4.3.1.
4.3.3 Minimálny rozsah profesijného životopisu:
-Titul, meno a priezvisko,
-Vzdelanie (inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania, diplomy, absolvované školenia),
-História zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľ, pozícia),
-Odborné skúsenosti (názov zákazky, obdobie rok od - do, odberateľ, pozícia na zákazke),
-Uvedenie registračného čísla odborne spôsobilej osoby na verejné obstarávanie, v nadväznosti na platnú legislatívu o verejnom obstarávaní v príslušnom časovom období,
-Dátum a podpis.
4.3.4 Minimálny rozsah služieb poskytnutých konkrétnym expertom:
-Titul, meno a priezvisko experta,
-Predmet zákazky, zatriedenie zákazky (nadlimitná / podlimitná),
-Objednávateľ služby,
-Stručný opis činností, ktoré expert vykonával,
-Termín vykonávania uvedených činností (od do, mesiac/rok),
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Cieľom požiadavky je preukázanie zabezpečenia kvality poskytovaných služieb zo strany uchádzača, ktorý disponuje dostatočnými personálnymi kapacitami s primeranými skúsenosťami a odbornosťou pre poskytovanie služieb požadovaného rozsahu na profesionálnej úrovni
4.4 § 28 ods.1 písm. d) v nadväznosti na § 29 zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) 4.4 výzvy na predloženie ponúk:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky, uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka sleduje nájsť dodávateľa, ktorý sa zaoberá kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov za primeranú cenu.
4.5 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
4.6 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
4.7 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti týkajúcich podľa bodov III.1.3) 4.1 až 4.4 výzvy na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne.
4.8 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodov III.1.3) 4.1 až 4.4 výzvy na predkladanie ponúk, ak nie je uvedené inak.
4.9 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
4.10 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková zmluvná cena v EUR
Váha: 54
Časť: 2
Názov: Počet komplexne zabezpečených procesov verejného obstarávania zadávaním nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže podľa zákona o verejnom obstarávaní pre verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní, preukázaných spôsobom podľa bodu III.1.3) 4.1 výzvy na predkladanie ponúk
Váha: 13
Časť: 3
Názov: Počet komplexne zabezpečených procesov verejného obstarávania zadávaním nadlimitnej zákazky postupom užšej súťaže pre verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní, preukázaných spôsobom podľa bodu III.1.3) 4.1 výzvy na predkladanie ponúk
Váha: 12
Časť: 4
Názov: Počet komplexne zabezpečených procesov verejného obstarávania zadávaním nadlimitnej zákazky postupom rokovacieho konania pre verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní, preukázaných spôsobom podľa bodu III.1.3) 4.1 výzvy na predkladanie ponúk
Váha: 11
Časť: 5
Názov: Predchádzajúce skúsenosti verejného obstarávateľa s uchádzačom v oblasti predmetu zákazky za rozhodné obdobie predchádzajúcich troch kalendárnych rokov (2012, 2013, 2014), ďalej len rozhodné obdobie, a to aj vo vzťahu k fyzickej osobe, ktorá tieto služby poskytuje alebo v mene alebo za právnickú osobu osobne vykonáva. Verejným obstarávateľom sa rozumie Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice.
Váha: 10
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PZ 05/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.06.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.06.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.06.2015 11:00
Miesto : Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Rastislavova 43, 041 90 Košice.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Dátum a čas otvárania ponúk uvedený v tomto bode je údajom pre otváranie ponúk a časti ponúk označených ako Ostatné. Otváranie ponúk a časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme EVO, www.evo.gov.sk (ďalej len systém EVO).
1.1Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky využíva elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVOpri nasledovných úkonoch:
1.1.1 zo strany verejného obstarávateľa pri komunikácii súvisiacej:
- s poskytnutím súťažných podkladov záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie súťažných podkladov a všetkých dokumentov zákazky záujemcom, ktorí sa zaregistrovali v predmetnej zákazke na portáli EVO,
- s vysvetlením požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie, pokiaľ záujemca o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadal, čím sa rozumie zaslanie informácie známym záujemcom o zverejnení otázok záujemcov a odpovedí verejného obstarávateľa prostredníctvom portálu EVO,
- s doplnením súťažných podkladov, čím sa rozumie zaslanie informácie známym záujemcom o zverejnení doplnenia súťažných podkladov, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO,
1.1.2 zo strany záujemcu/uchádzača pri komunikácii súvisiacej:
- s predkladaním žiadosti o účasť záujemcom, čím sa rozumie predloženie žiadosti o registráciu v predmetnom verejnom obstarávaní a jej schválenie verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO,
- s odoslaním žiadosti záujemcu o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie, pokiaľ záujemca o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadal.
1.2 Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ neposkytne súťažné podklady záujemcovi, ktorý o ne nepožiada prostredníctvom systému EVO.
1.3 Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, ktorí sa pre účasť v predmetnom verejnom obstarávaní nezaregistrujú v systéme EVO, že sa vystavujú riziku neprijatia všetkých ďalších informácií týkajúcich sa uvedenej zákazky, poskytnutých verejným obstarávateľom výhradne prostredníctvom systému EVO.
1.4 Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemca pri práci v portáli EVO riadil minimálne používateľskou príručkou zverejnenou na tomto portáli, resp. bol vyškolený na prácu v tomto portáli, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za ne plnú zodpovednosť.
2. Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie, doručená prostredníctvom systému EVO najneskôr do termínu 17.06.2015 do 14:30 hod. Rozhodujúci je serverový čas uvedený na portáli EVO.
3. Ponuka sa predkladá v listinnej podobe (mimo portálu EVO) tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú Ostatné.
4. Presný dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "Kritéria", bude v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Postup pri otváraní ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
5. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
6. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti prostredníctvom komisie podľa nasledujúcich pravidiel:
6.1 Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní, majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní, finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní a technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní v intenciách podmienok uvedených v tejto výzve. Posúdenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z podkladov predložených podľa požiadaviek uvedených v bode III.1.1), III.1.2 a III.1.3) tejto výzvy v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
7. V súlade s § 100 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ použil ako kritériá na vyhodnotenie ponúk podmienky účasti uvedené v časti III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 4.1 Výzvy na predkladanie ponúk. Zostavenie poradia uchádzačov by bolo nepreskúmateľné v prípade, že by sa uskutočnilo na základe čestného vyhlásenia uchádzača nahrádzajúceho doklady podľa časti III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 4.1 Výzvy na predkladanie ponúk. Z dôvodu objektívneho a nediskriminačného vyhodnotenia poradia uchádzačov verejný obstarávateľ žiada o predloženie dokladov požadovaných v časti III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 4.1 Výzvy na predkladanie ponúk spôsobom podľa bodu 4.8 časti III.1.3) Výzvy na predkladanie ponúk. V prípade, že si uchádzači uplatnia predkladanie dokladov podľa časti III.1.3) Technická alebo odborná spôsobilosť, bod 4.9 Výzvy na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ požiada o ich doplnenie podľa bodu 4.8 časti III.1.3) Výzvy na predkladanie ponúk.
8. Okrem iných náležitostí požadovaných v súťažných podkladoch, požaduje verejný obstarávateľ v časti ponuky "Ostatné": Uchádzač predloží aktuálne platný Certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti podľa ISO/IEC 27001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva informačnej bezpečnosti uchádzača. Úspešný uchádzač bude povinný takto zavedený systém udržiavať v platnosti počas celej doby trvania zmluvy.
9. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil doklady podľa bodu 17 časti A Pokyny pre uchádzačov, ktorými preukazuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky podľa časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Nepredloženie týchto dokladov sa bude považovať za nesplnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky a uchádzač bude z verejnej súťaže vylúčený v zmysle § 42 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
05.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité