Oznámenie 12469 - MSS

Obsah

12469 - MSS
Vestník č. 115/2015 - 12.06.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie č. 8, 969 55 Banská Štiavnica
Kontaktná osoba: JUDr.Mgr. Petra Szőkeová
Mobil: +421 903909593
Telefón: +421 456945156
Fax: +421 456945569
Email: petra.szokeova@svp.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.svp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.svp.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Životné prostredie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Pracovná zdravotná služba
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 25
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom poskytnutia služieb sú zdravotnícke zariadenia
uchádzača a/alebo zdravotnícke zariadenia, ktoré je uchádzač oprávnený využívať na základe zmluvy alebo dohody, a to v rámci celej Slovenskej republiky, minimálne však v každom sídle verejného obstarávateľa, jeho jednotlivých odštepných závodov a správ a závodov, t.j.:
a. SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik so sídlom Radničné námestie 8, Banská Štiavnica 969 55,
b. SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Banská Bystrica so sídlom Partizánska cesta 69, Banská Bystrica 974 98,
c. Správa povodia horného Hrona, Partizánska cesta 69, 974 98 Banská Bystrica,
d. Správa povodia stredného Hrona, Stráž 11, 961 07 Zvolen,
e. Správa povodia dolného Hrona a dolného Ipľa, Koháryho 44, 934 80 Levice,
f. Správa povodia horného Ipľa, Fiľakovská cesta 45, 984 80 Lučenec,
g. Správa povodia Slanej, Cukrovarská 6, 979 80 Rimavská Sobota,
h. SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Piešťany so sídlom Nábrežie Ivana Krasku 3/834, Piešťany 921 80,
i. Správa povodia horného Váhu, ul. Jančeka 36, 034 01 Ružomberok,
j. Správa povodia stredného Váhu I. Púchov, 020 71 Nimnica,
k. Správa povodia stredného Váhu II., Nábrežie I. Krasku 3/834, 921 80 Piešťany,
l. Správa povodia dolného Váhu, ul. Dolná č. 16, 927 00 Šaľa,
m. Správa povodia hornej Nitry, Škultétyho 15, 955 57 Topoľčany,
n. Správa povodia dolnej Nitry, Za hydrocentrálou 8, 949 01 Nitra,
o. SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava so sídlom Karloveská 2, Bratislava 842 17,
p. Závod Dunaj, Vlčie Hrdlo 82, 824 19 Bratislava,
q. Správa povodia Moravy, Pri Maline 1, 901 01 Malacky,
r. Správa vnútorných vôd Šamorín, Bratislavská 47, 931 01 Šamorín,
s. Správa vnútorných vôd Komárno, Svätoondrejská 6, 945 05 Komárno,
t. Závod Vodné dielo Gabčíkovo, Stupeň, 930 05 Gabčíkovo,
u. SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Košice so sídlom Ďumbierska 14, Košice 041 59,
v. Správa povodia Hornádu a Bodvy, Medzi mostami 2, 041 59 Košice,
w. Správa povodia Laborca, Vajanského 3, 071 80 Michalovce,
x. Správa povodia Dunajca a Popradu, Levočská 31, 058 01 Poprad,
y. Správa povodia Bodrogu, M.R.Štefánika 25, 075 34 Trebišov.
Kód NUTS
SK
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby (ďalej iba ako PZS) v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane,
podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej zákon č. 355/2007 Z. z.), v súlade s Vyhláškou Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 208/2014 Z. z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85100000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 498 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
2.Zábezpeka je stanovená vo výške 14.940 Eur (slovom: štrnásťtisícdeväťsto eur)
3.Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou časti ponuky uchádzača označenej slovom Ostatné. Ak doklad o zložení zábezpeky nebude súčasťou časti ponuky označenej slovom Ostatné a ak finančné prostriedky nebudú zložené na účet verejného obstarávateľa podľa bodu 5. alebo ak banková záruka nebude obsahovať náležitosti podľa bodu 6., bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený.
4.Spôsoby zloženia zábezpeky:
zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa, alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.
5.Podmienky zloženia zábezpeky:
zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa
Finančné prostriedky musia byť zložené v uvedenej čiastke na bankový účet verejného obstarávateľa vedený v :
Banka: Všeobecná úverová Banka, a.s. Bratislava
Číslo účtu:2960028851/0200
IBAN : SK76 0200 0000 0029 6002 8851
Variabilný symbol:IČO uchádzača , špecifický symbol : číslo súťaže
Konštantný symbol: 0558
- Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
- Doba platnosti zábezpeky vo forme zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa musí byť počas celej lehoty viazanosti ponúk.
- Súčasťou ponuky uchádzača označenej slovom Ostatné musí byť výpis z bankového účtu, ktorým uchádzač preukáže, že v prospech účtu verejného obstarávateľa boli poukázané finančné prostriedky vo výške zodpovedajúcej výške zábezpeky.
6.poskytnutím bankovej záruky za uchádzača
- Banková záruka za uchádzača môže byť poskytnutá bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou (ďalej len banka).
- Originál záručnej listiny musí byť súčasťou ponuky uchádzača označenej slovom Ostatné. V záručnej listine musí banka písomne vyhlásiť, že neodvolateľne a bez akýchkoľvek námietok uspokojí verejného obstarávateľa do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, v prípade, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk; alebo ak uchádzač v prípadoch podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, preukazovanie majetkovej účasti, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech; alebo ak uchádzač neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ písomne banke oznámi svoje nároky z bankovej záruky v lehote platnosti bankovej záruky.
- Doba platnosti a účinnosti bankovej záruky musí byť najmenej počas celej lehoty viazanosti ponúk,
- Ak bude uchádzač vyžadovať vrátenie originálu záručnej listiny banky, predloží bankovú záruku v ponuke ako doklad voľný, nezviazaný s ponukou a zároveň predloží aj jej overenú kópiu pevne zviazanú s ponukou.
- Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky vzniknuté počas lehoty viazanosti ponúk.
7.Podmienky vrátenia alebo uvoľnenia zloženej zábezpeky po uzatvorení zmluvy na predmet zákazky:
Podmienky vrátenia zložených finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa
- ak uchádzač zložil zábezpeku zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ ju vráti uchádzačovi aj s úrokmi ak ich banka poskytuje,
- zábezpeka bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do siedmich dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na predmet zákazky, a to tým spôsobom, že verejný obstarávateľ vyhotoví pre banku prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov, ktoré boli zložené ako zábezpeka.
Uvoľnenie zábezpeky zloženej spôsobom bankovej záruky za uchádzača:
- ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti.
8.Podmienky uvoľnenia zloženej zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk:
- ak uchádzač nesplní podmienky účasti vo verejnej súťaži a verejný obstarávateľ ho vylúči z verejnej súťaže, pričom uchádzač nepodá námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ uvoľní zábezpeku uchádzačovi do siedmich dní za primeraného použitia postupu uvedeného v bode 7.,
- ak verejný obstarávateľ vylúči ponuku uchádzača pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodá námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ uvoľní zábezpeku uchádzačovi do siedmich dní za primeraného použitia postupu uvedeného v bode 7.
9.Podmienky vrátenia zábezpeky v prípade zrušenia súťaže verejným obstarávateľom:
- ak verejný obstarávateľ zruší vyhlásený postup verejného obstarávania, bezodkladne vráti zábezpeku uchádzačovi.
10.Spôsob zloženia zábezpeky závisí od výberu uchádzača.
11.V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk je uchádzač povinný zabezpečiť predĺženie lehoty platnosti zábezpeky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk uchádzačov a doklad o tom bezodkladne doručiť verejnému obstarávateľovi.
12.Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk, ak uchádzač v prípadoch podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, preukazovanie majetkovej účasti, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech alebo ak uchádzač neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26a zákona o verejnom obstarávaní. Majetkovú účasť preukáže v zmysle § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
4. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
6. Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
a) doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní,
b) predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
7. V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
8. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
9. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
10. Novelou zákona o verejnom obstarávaní ( viď zákon č. 87/2015 Z. z., článok IX. )sa s účinnosťou dňom vyhlásenia, t. j. od 29. 4. 2015, dopĺňa ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Ide o doplnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii.
Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace.
Ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 29. 4. 2015 znie: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: ... c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, ....
Z uvedeného vyplýva, že verejného obstarávania vyhláseného, resp. začatého počnúc dňom 29. 4. 2015 sa nemôže zúčastniť uchádzač, záujemca alebo účastník, ktorý je v reštrukturalizácii.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii:
1. predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného
obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo
2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene
údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom
webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní
v znení účinnom do 28. 4. 2015 opomenie v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklad
na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom od 29. 4. 2015, t. j. potvrdenie príslušného súdu nie staršie
ako tri mesiace, že nie je v reštrukturalizácii, verejný obstarávateľ a obstarávateľ ho písomne
požiada o doplnenie tohto dokladu. Tento doklad možno doplniť jedným z dvoch vyššie
uvedených spôsobov.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže požiadať úrad o doplnenie údajov vedených v zozname podnikateľov o skutočnosť, že nie je v reštrukturalizácii, prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ku ktorému priloží potvrdenie príslušného súdu podľa § 26 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 29. 4. 2015 preukazujúce túto skutočnosť. Doplnením tohto dokladu sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a doplnenie nie je spoplatnené. Vzor oznámenia o zmene údajov je zverejnený na webovom sídle úradu v sekcii Vestník a zoznamy Zoznam podnikateľov a súvisiace registre Informácie pre podnikateľov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a, § 32 ods. 3 písm. a) zákona.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie ak nie je uvedené inak.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
1. podľa § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
2. podľa § 27 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku.
3. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
5. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
6. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
7. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie ak nie je uvedené inak.
8. Splnenie podmienok účasti môže záujemca preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1.Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu nie staršiu ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky: nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho účet nie je predmetom exekúcie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a jeho finančnú stabilitu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky, lehotu splatnosti faktúr z dôvodu, že uchádzač musí mať vlastné zdroje financovania alebo musí byť schopný získať externé finančné zdroje (napr. z banky) na zabezpečenie predmetu zákazky, ktorý bude hradený bez finančných preddavkov a musí preto preukázať svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.

2.Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (pracovná zdravotná služba), podpísanom štatutárnym orgánom uchádzača, v ktorom uchádzač preukáže objem obratu v min. výške 332 000,00 EUR bez DPH spolu za posledné dva hospodárske roky (2013,2014). Uchádzač uvedenú požiadavku bude dokladovať čestným vyhlásením, z ktorého bude zrejmé v ktorom roku uchádzač dosiahol aký obrat.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate z dôvodu, aby vedel určiť stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať dosiahnutý obrat z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač bude schopný znášať náklady spojené so zabezpečovaním potrebných činností v lehote splatnosti faktúr. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť:
1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
2. podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 29 a § 30 ZVO ak ide o poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho výskumných a študijných zariadení.
3. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
4. Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
5. Ak budú v dokladoch uvedené údaje v iných menách, prepočet inej meny na EUR sa uskutoční priemerným ročným kurzom stanoveným ECB na daný rok, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
6. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
7. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
8. Ak uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
9. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie ak nie je uvedené inak.
9. Splnenie podmienok účasti môže záujemca preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1.podľa § 28 ods.1 pís. a) ZVO.
Verejný obstarávateľ požaduje zoznam realizovaných dodávok poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za roky 2012, 2013 a 2014, pričom realizované dodávky musia byť spolu v minimálne vo výške 498 000 ,- eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Uchádzačom predložený zoznam potvrdený odberateľom bude obsahovať identifikačné údaje odberateľa, popis predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín dodania, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť.
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
b) Obstarávateľ požaduje predložiť minimálne jedno potvrdenie odberateľa, ktorý má v trvalom pracovnom pomere najmenej 3 300 zamestnancov o uspokojivom plnení poskytnutej služby rovnakej alebo podobnej ako je predmet zákazky.
c) Obstarávateľ požaduje predložiť minimálne jedno potvrdenie odberateľa, ktorý je charakterizovaný ako sieťový, tzn., že výkon činnosti jeho zamestnancov je dislokovaný minimálne v každom okresnom meste SR.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok rovnakého alebo podobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky.

2. Podľa § 28 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 29 a § 30 ZVO.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality podľa ustanovenia 28 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 29 ZVO. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky certifikátom ISO 9001 na preukázanie zabezpečenia systému riadenia kvality, certifikátom ISO 14001 na preukázanie zabezpečenia riadenia environmentálnych rizík. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Osvedčenie o akreditácii na objektivizáciu faktorov v pracovnom prostredí, pričom laboratórium preukazuje plnenie požiadaviek noriem ISO/IEC 17025.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky
Podmienky účasti, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača majú preveriť jeho primerané skúsenosti pri dodaní služby rovnakého charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Stanovené podmienky účasti sú primerané vo vzťahu k predmetu zákazky.

3.Podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť
3.1. údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby (odborníkov). Požaduje sa predloženie profesijných životopisov, platných dokladov o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (postačia obyčajné fotokópie), a zoznamom zmlúv o plnení zo strany osôb (odborníkov) uchádzača, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služieb/plnenie predmetu tejto zákazky. Každý predložený profesijný životopis, ktorým uchádzač preukazuje príslušnú odbornú skúsenosť vo vzťahu k predmetu zákazky musí minimálne obsahovať: meno a priezvisko príslušného odborníka, najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného odborníka, doložené platným dokladom o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, zoznam/opis odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) a ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi, podpis odborníka. Zároveň verejný obstarávateľ, v nadväznosti na to, či uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť sám alebo prostredníctvom inej osoby (§ 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní), požaduje priložiť písomnú zmluvu, obsahujúcu záväzok inej osoby, prostredníctvom ktorej uchádzač preukazuje svoju odbornú a technickú spôsobilosť, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu, podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzači predložia súhrnný zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby (odborníkov). Zoznam musí obsahovať: meno a priezvisko príslušného odborníka, názov a sídlo odberateľa/ zamestnávateľa príslušného odborníka, čas plnenia zmluvy, t. j. (mesiac, rok), stručný popis predmetu zmluvy, resp. rozsahu činností, ktoré príslušný odborník zabezpečoval a tel. číslo a meno zodpovednej osoby objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov, ako členov tímu odborníkov pracovnej zdravotnej služby podľa § 2 Vyhlášky MZ SR č. 292/2008 Z. z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť:
Odborník 1: traja lekári so špecializáciou v špecializačnom odbore:
1. pracovné lekárstvo, alebo
2. služby zdravia pri práci, alebo
3. klinické pracovné lekárstvo a klinická toxikológia alebo
4. preventívne pracovné lekárstvo a toxikológia:
a.minimálne 5-ročná odborná prax v uvedenom špecializačnom odbore; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b.príslušná atestácia lekára v súlade s uvedenou špecializáciou; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže prostredníctvom kópie dokladu - platnej atestácie lekára (postačí neoverená kópia).
Odborník 2: traja lekári so špecializáciou v špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo,
a.minimálne 5-ročná odborná prax v uvedenom špecializačnom odbore; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b.príslušná atestácia lekára v súlade s uvedenou špecializáciou; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže prostredníctvom kópie dokladu - platnej atestácie lekára (postačí neoverená kópia).
Odborník 3: piati verejní zdravotníci po získaní vysokoškolského vzdelania v odbore verejné zdravotníctvo
alebo vyššieho odborného vzdelania v odbore diplomovaný asistent hygieny a epidemiológie so špecializáciou v špecializačnom odbore zdravie pri práci,
a.minimálne 3-ročná odborná prax v uvedenom špecializačnom odbore; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b. diplom v súlade s uvedenou špecializáciou; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže prostredníctvom kópie diplomu (postačí neoverená kópia).
Odborník 4: tri zdravotné sestry po získaní príslušného vzdelania
a.minimálne 5-ročná odborná prax; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b.príslušný doklad o vzdelaní v súlade s uvedenou špecializáciou; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže prostredníctvom kópie dokladu (postačí neoverená kópia).
Odborník 5: traja iní zdravotnícki pracovníci so špecializáciou v špecializačnom odbore hygiena pracovných podmienok, vyšetrovacie metódy v preventívnom pracovnom lekárstve a toxikológii alebo
ergonomika a rehabilitačné inžinierstvo,
a.minimálne 2-ročná odborná prax v uvedenom špecializačnom odbore; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b.diplom v súlade s uvedenou špecializáciou; túto podmienku účasti uchádzač u odborníka preukáže prostredníctvom kópie diplomu (postačí neoverená kópia).
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie uvedených údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby (odborníkov) vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah a zložitosť poskytovaných služieb, je potrebné, aby mal uchádzač dostatočné personálne zabezpečenie s potrebnou kvalifikáciou a praxou pre poskytovanie rovnakých alebo podobných služieb, ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite.

4. § 28 ods. 1 písm. k) ZVO.
Ak uchádzač predpokladá, že pri zadávaní zákazky využije kapacity subdodávateľov, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, v takom prípade musí uchádzač preukázať aj splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona, t. j. uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods.6 zákona: Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona je stanovená z dôvodu splnenia povinnosti podľa § 32 ods. 3 písm. b) bod 2. zákona. Pokiaľ uchádzač nepredpokladá plnenie prostredníctvom subdodávateľov, ktoré by malo byť najmenej 50% z hodnoty plnenia, túto podmienku účasti nemusí preukazovať.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 099-179930
z: 25.05.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.07.2015 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.07.2015 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.07.2015 09:00
Miesto: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Radničné námestie č. 8, 969 55 Banská Štiavnica
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: 1.Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Miesto otvárania ponúk: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik , Radničné námestie 8
969 55 Banská Štiavnica
4. Na otváraní časti ponúk Kritériá sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní časti ponúk Kritériá môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
5. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk Kritériá preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
6. Na otváraní časti ponúk Kritériá sa zverejnia obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov ktorých ponuka nebola vylúčená a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v časti ponuky Kritériá sa nezverejňujú. Každá otvorená časť ponuky Kritériá sa označí rovnakým poradovým číslom ako časť ponuky, označenej ako Ostatné predloženej tým istým uchádzačom.
7.Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania častí ponúk, označených ako Kritériá pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená, zápisnicu z otvárania tejto časti ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Osobitné podmienky plnenia zmluvy podľa § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní:
1. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať od úspešného uchádzača:
- zabezpečenie prítomnosti lekára (odborník 1) v Bratislavskom, Banskobystrickom a Košickom kraji, a toto preukáže čestným vyhlásením uchádzača;
- zabezpečenie plnenia predmetu zákazky (zmluvy) v zdravotníckych zariadeniach v rámci celej Slovenskej republiky, minimálne v každom okresnom meste a toto preukáže zmluvným vzťahom minimálne jedného lekára v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých v zdravotníckom zariadení v danom okresnom meste alebo zmluvným vzťahom s poskytovateľom zdravotnej starostlivosti oprávneným prevádzkovať zdravotnícke zariadenie v odbore všeobecná ambulantná starostlivosť pre dospelých
- zabezpečenie minimálne troch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore všeobecné lekárstvo, ktorý poskytuje všeobecnú ambulantnú starostlivosť pre dospelých v zdravotníckom zariadení alebo zmluvným vzťahom s poskytovateľom zdravotnej starostlivosti oprávneným prevádzkovať zdravotnícke zariadenie v odbore všeobecná ambulantná starostlivosť pre dospelých v každom krajskom meste.
- zabezpečenie minimálne troch lekárov v odbore lekár so špecializáciou v špecializačnom odbore
oftalmológia, ktorý poskytuje ambulantnú starostlivosť v každom krajskom meste
- predloženie osvedčenia o odbornej spôsobilosti na kvalitatívne a kvantitatívne zisťovanie faktorov
pracovného prostredia a na odber vzoriek z pracovného prostredia, pre ktoré sa v zmysle 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov osvedčenie, resp. oprávnenie vyžaduje;
2. Pri podpise zmluvy je úspešný uchádzač povinný predložiť obstarávateľovi:
Kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľskou činnosťou) uzatvorenej na poistnú sumu najmenej minimálne 500 000,- EUR na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré bude platné a účinné počas trvania Zmluvy s obstarávateľom. Obstarávateľ uzná aj poistnú zmluvu uzatvorenú na kratšie obdobie spolu s čestným prehlásením o predkladaní nových poistných zmlúv na ďalšie obdobia až do skončenia platnosti Zmluvy s obstarávateľom tak, aby bolo poistenie zabezpečené kontinuálne. Úspešný uchádzač pri tomto spôsobe uzatvárania poistnej zmluvy, vždy najneskôr 10 kalendárnych dní pred skončením platnosti pôvodnej poistnej zmluvy, predloží obstarávateľovi požadovanú novú poistnú zmluvu na nasledujúce obdobie.
3. Pri podpise zmluvy je úspešný uchádzač povinný predložiť obstarávateľovi:
Doklad preukazujúci zavedenie jednotného objednávkového systému pre obstarávateľa, t. j. telefonickej linky s telefónnym číslom na tento systém.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.06.2015

Redakčné opravy

25503 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 253/2015
V oznámení 12469-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik , Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 115/2015 zo dňa 12.06.2015 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: ODDIEL IV: POSTUP, odsek IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2015 Viď: 31.01.2016 ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE: V zmysle predĺženia lehoty viazanosti ponúk je uchádzač povinný zabezpečiť predĺženie lehoty platnosti zábezpeky, ak túto zložil formou zriadenia bankovej záruky, až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk uchádzačov a doklad o tom bezodkladne doručiť verejnému obstarávateľovi.
2734 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 22/2016
V oznámení 12469-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik , Radničné námestie 8, 969 55 Banská Štiavnica zverejnenom vo VVO č. 115/2015 zo dňa 12.06.2015 boli nesprávne zverejnené údaje ODDIEL IV: POSTUP, odsek IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.01.2016 Viď: 29.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité