Oznámenie 12661 - WYP

Obsah

12661 - WYP
Vestník č. 117/2015 - 16.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Viera Maslíková
Telefón: +421 415032457
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Stredná priemyselná škola v Martine – Rekonštrukcia hygienických zariadení
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestom plnenia je Slovenská republika, v mieste sídla organizácie: Stredná priemyselná škola, Novomeského 5/24, 036 36 Martin.
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia hygienických zariadení pre študentov školy. Jedná sa o čiastočnú zmeny dispozície časti hygienických zariadení, výmenu zariaďovacích predmetov, výmenu dlažieb a obkladov, nové priečkovanie a nové zásteny kabíniek WC, vymaľovanie priestorov a výmenu výplní otvorov vrátane dverných otvorov. Z hľadiska profesií sa jedná o kompletnú výmenu elektroinštalácie s napojením do existujúcich rozvádzačov na chodbách a výmenu svietidiel a zásuviek, výmenu kanalizačných stupačiek a všetkých pripojovacích potrubí kanalizácie s realizáciou jednej novej stupačky, dopojenie na rozvody vody a TÚV a pri vykurovaní o demontáž vykurovacích telies, ich vyčistenie a náter a osadenie nových pripojovacích armatúr s regulačnými hlavicami. Hygienické zariadenia sa nachádzajú v rôznych blokoch (A,B,C) a na rôznych podlažiach značne rozsiahleho objektu. Pre lepší prehľad sú riešené priestory rozdelené podľa blokov do nasledovnej štruktúry:
Blok AL Učebňová časť Ľavá strana, II. NP, III. NP, IV. NP (orientované vzhľadom na hlavný vstup do budovy)
Blok AP Učebňová časť Pravá strana, I. NP, II. NP, III. NP, IV. NP
Blok B3 Kinosála, I. NP
Blok C3 Telocvičňa, I. PP
Blok C4 Dielne, I. NP
Blok C5 Spojovacia chodba, I. NP
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45214220-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 264 446,2800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 5
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 a podľa § 26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady uchádzač v elektronickej ponuke predloží v pdf naskenovanej forme do systému EVOSERVIS. Naskenovaný doklad bude vychádzať z originálu alebo overenej fotokópie. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 resp. v súlade s § 26a ods. 3 zákona o VO. Ak sa v krajine sídla uchádzača niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.04.2015 môže splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. c), že nie je v reštrukturalizácii, preukázať: 1. predložením potvrdenie príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi, resp. čestným vyhlásením podľa §32 ods. 11 zákona alebo 2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov.
Uchádzač preukázanie majetkovej účasti podľa § 26a zákona preukáže: výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
Odôvodnenie požiadavky: Povinnosť vyžadovať preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača vyplýva verejnému obstarávateľovi priamo z litery zákona.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a):
1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk. Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty.
2. Okrem vyjadrenia bánk predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
3. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť minimálne 1 vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk o disponibilite finančných zdrojov v hodnote minimálne 200.000 EUR alebo o poskytnutí úveru v minimálnej výške 200.000 EUR, prípadne ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do vestníka.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením naskenovaných originálnych dokladov alebo ich overených kópií v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) a g) zákona o VO. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže.
Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. b) predloží zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) predložením minimálne 3 odberateľom potvrdených referencií stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie posledných 5 rokov, s rozpočtovým nákladom vyšším ako 260.000 EUR bez DPH (za každú stavbu) alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene. Dokladom budú referencie potvrdené odberateľom, ak ich uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladmi, preukazujúcimi ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené (zmluvy, odovzdávacie protokoly, a pod.).
Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. g) predloží Osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení zákona 236/2000 Z.z pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním Pozemné stavby resp. iný ekvivalentný doklad, ktorý sa vydáva v krajine sídla uchádzača. Uchádzač vloží vo svojej ponuke naskenovanú kópiu dokladu s originál odtlačkom pečiatky a originálom podpisu autorizovanej osoby. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Požadovanými dokladmi uchádzač preukáže, že má skúsenosti s realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek a preukáže svoju odbornú a technickú schopnosť realizovať zákazku na odbornej úrovni.
V zmysle § 28 ods. 2 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.07.2015 10:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.07.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.07.2015 10:30
Miesto : Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie elektronických ponúk časti OSTATNÉ sa uskutoční dňa 07.07.2015 o 10,30 hod. miestneho času a pre uchádzačov je neverejné. Po otvorení časti ponuky označenej ako Ostatné komisia vykoná všetky úkony spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlení, doplnení tejto časti ponuky a vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Po ukončení procesu vyhodnotenia časti ponúk OSTATNÉ, pristúpi komisia verejného obstarávateľa v zmysle § 41 zákona o VO k otváraniu časti ponúk označených KRITÉRIA. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk označených KRITÉRIA tým uchádzačom, ktorých ponuky v časti OSTATNÉ neboli vylúčené. Výzva na účasť k otváraniu častí ponúk označených KRITÉRIA bude dotknutým uchádzačom zaslaná v zmysle zákonných ustanovení § 41 ods. 3 elektronicky cez komunikačné rozhranie zákazky v systéme EVOSERVIS.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky,vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom. Pre funkcionalitu elektronického podpisu záujemca/uchádzač pri registrácii vyplní Žiadosť o vystavenie podpisového certifikátu. Následne mu na email bude zaslaný elektronický podpis platný v systéme EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie.
2. Elektronická ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať časť OSTATNÉ a časť KRITERIA v zmysle pokynov uvedených v bode 17. súťažných podkladov.
3. Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač resp. uchádzači na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v bode 28. časti A.1 súťažných podkladov na predmet zákazky.
4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných
podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
5. Uchádzač je svojou ponukou viazaný do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, stanovenej do 30.09.2015.
6. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky tak, aby si záujemcovia sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka stavby je stanovená na deň 26.06.2015 o 10,00 hod. V prípade záujmu o obhliadku kontaktujte osobu: Ing. Martin Káčer 0918 818 156.
7. Doba realizácie prác bude do piatich mesiacov a je rozdelená na dve etapy v období dvoch rokov: I. etapa ....... začatie 09/2015; ukončenie najneskôr do 30.11.2015 a II. etapa ..... začatie 07/2016; ukončenie najneskôr do 31.08.2016. V roku 2015 sa začne s realizáciou prác na Bloku A pravá strana. Podrobný harmonogram prác sa dohodne pri odovzdaní staveniska.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité