Oznámenie 12839 - WYS

Obsah

12839 - WYS
Vestník č. 120/2015 - 19.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
IČO: 30844363
Pražská 29, 81263 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pražská 29, 812 63 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Emília Gregorová
Telefón: +421 257278261
Fax: +421 252496143
Email: emilia.gregorova@reserves.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.reserves.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Servis chladiaceho stroja, vzduchotechniky a fancoilov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
1
Hlavné miesto poskytovania služieb: budova ústredia SŠHR SR, Pražská 29, 812 63 Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie jarného, jesenného a operatívneho servisu chladiaceho stroja AERMEC NBW 4027 E umiestneného v suteréne budovy ústredia Správy štátnych hmotných rezerv SR so sídlom Pražská 29, 812 63 Bratislava (ďalej len verejný obstarávateľ), klimatizačných jednotiek SPLIT HIROSS-HISP SC 081000 umiestnených v serverovni verejného obstarávateľa, vzduchotechnickej jednotky WOLF KG 40 umiestnenej v strojovni na streche budovy verejného obstarávateľa, čerpadiel GRUNDFOS MGE 903A, GRUNDFOS UPS 32-60F a WILO TPO S50/10, kondenzátorov Guntner GW 09.2A/2-E(D), expanzných nádob Reflex 80 l a Dukla 50, ventilátora Remak RP 70-40/35-6D a požiarnych klapiek TROX FRK fí100 mm až 315 pre potreby zabezpečenia chodu serverovne verejného obstarávateľa a zabezpečenie vhodných klimatických podmienok v budove verejného obstarávateľa, kontrola úniku chladiva a tesnosti chladiaceho okruhu chladiaceho stroja, na základe podmienok stanovených výrobcom zariadenia/í a podmienok vyplývajúcich z príslušných platných právnych predpisov, STN a EN.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50730000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42500000-1, 42512000-8, 42512500-3, 45331000-6, 39717000-1, 35111000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Sezónny servis klimatizačného zariadenia - jarný, 1 krát ročne
Sezónny servis klimatizačného zariadenia - jesenný, 1 krát ročne
Kontrola úniku chladiva a tesnosti chladiaceho okruhu, 1 krát ročne
Operatívny servis klimatizačného zariadenia, podľa potreby
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 38 900,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 29
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca a uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj "zákon o verejnom obstarávaní"), ich splnenie podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní . Zároveň je vyžadované, aby uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť podľa § 26a ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári;

Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.

Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v súlade s výkladovým stanoviskom ÚVO č. 5/2015 sú tí, ktorí sú zapísaní v Zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní účinnom pred 28.04.2015, povinní predložiť potvrdenie súdu, že nie sú o. i. taktiež v reštrukturalizácii, ak nepreukážu, že túto skutočnosť už medzičasom zapísali do Zoznamu podnikateľov. Uchádzači, ktorí budú spĺňať podmienky účasti osobného postavenia dokumentami bez zápisu do zoznamu podnikateľov, musia taktiež predložiť potvrdenie zo súdu podľa novelizovaného § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: neuplatňuje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A/ podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údaje odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií zodpovedných zamestnancov. V rámci splnenia danej podmienky záujemca/uchádzač predloží zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a kvalifikácií, pričom tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača spolu s odtlačkom pečiatky. Prílohou zoznamu musia byť fotokópie platných dokladov preukazujúce odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služieb na predmet zákazky (ako napr. osvedčenie na pravidelnú kontrolu klimatizačných systémov podľa § 7 ods. 2 zákona č. 314/2012 Z. z. o pravidelnej kontrole vykurovacích systémov a klimatizačných systémov, osvedčenie o odborných zručnostiach a znalostiach podľa zákonov č. 76/1998 Z. z. a č. 286/2009 Z. z., a pod.).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Údajmi o odbornej praxi si verejný obstarávateľ overuje, že záujemca/uchádzač má k dispozícií odborne spôsobilé a kvalifikované osoby, ktoré budú plniť zmluvu na požadovanej minimálnej úrovni s odbornou spôsobilosťou a dostatočnými odbornými skúsenosťami.
B/ V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci preukázania odbornej kvalifikácie a odbornej praxe uviedol v zozname minimálne dve odborne spôsobilé osoby na predmet zákazky, t. j. minimálne dvoch servisných technikov s minimálnou dĺžkou odbornej praxe u každej osoby 3 roky odbornej praxe.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: K1 - Cena práce za poskytnutie dvoch jarných sezónnych servisov (v eur s DPH)
Váha: 25
Časť: 2
Názov: K2 - Cena práce za poskytnutie troch jesenných sezónnych servisov (v eur s DPH)
Váha: 30
Časť: 3
Názov: K3 - Cena za jednu normohodinu práce operatívneho servisu (v eur s DPH)
Váha: 40
Časť: 4
Názov: K4 - Cena práce za vykonanie troch kontrol úniku chladiva a tesnosti chladiaceho okruhu (v eur s DPH)
Váha: 5
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.07.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.07.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.07.2015 10:00
Miesto : sídlo verejného obstarávateľa - budova ústredia SŠHR SR, Pražská 29, 812 63 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnená osoba (resp. splnomocnená osoba) uchádzača, ktorý predložil ponuku v danom zadávaní podlimitnej zákazky.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ zadáva zákazku prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) https://www.evo.gov.sk zverejnenej na portáli EVO pod číslom 50.01. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách určených pre záujemcov/uchádzačov: "Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (27.2.2015)" a "Spoločné moduly (verzia 19.05.2014)", ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Príručky (ďalej aj príručky Z/U).
Súťažné podklady k tejto zákazke možno získať neobmedzene na adrese: www.evo.gov.sk vyhlásenej verejným obstarávateľom (SŠHR SR) pod č. zákazky 50.01 alebo v profile verejného obstarávateľa na adrese www.uvo.gov.sk.
2. Podmienkou pre účasť v tejto zákazke č. 50.01 je zaslanie žiadosti o registráciu do systému EVO prostredníctvom on-line formulára dostupného na portáli EVO. Registrácia do zákazky č. 50.01 v systéme EVO je možná do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Prístup k súťažným podkladom je verejným obstarávateľom umožnený bez registrácie.
3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
4. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu záujemcovia/uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch, ktorý je zverejnený na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby v prípade neštandardného správania sa systému EVO, alebo podozrenia na chybu a pod. tento stav priebežne zdokumentovali vytvorením snímok obrazovky, ktoré budú použité pri preukazovaní neštandardného správania sa systému EVO.
6. V prípade technických, či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade môže verejný obstarávateľ predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcov v predmetom postupe zadania zákazky a zverejní túto informáciu v Profile verejného obstarávateľa. Súčasne môže byť oznámenie o predĺžení lehoty odoslané e-mailom.
7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo ponuku predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona o verejnom obstarávaní, vyžaduje sa v tejto podlimitnej zákazke aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponuky).
8. Upresnenie bodu II. 3 tejto výzvy:
Dĺžka poskytovania servisu chladiaceho stroja, vzduchotechniky a fancoilov na základe zmluvy o poskytnutí služby, bude plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o poskytnutí služby, t. j. dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v CRZ na webovom sídle Úradu vlády SR, najneskôr do 31.12.2017.
9. Úradné hodiny podateľne verejného obstarávateľa pre prijímanie ponúk:
Pondelok - Štvrtok: 7:30 - 15:00 h. a v Piatok 7:30 - 14:00 h.
10. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným obstarávateľom predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu:
10.1. poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu vo výške najmenej 10 000,- EUR (slovom: desaťtisíc EUR) na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré budú platné a účinné počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom. Počas celého trvania zmluvy musí mať úspešný uchádzač platnú poistnú zmluvu.
10.2. Certifikát kategórie I o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi nad 3 kg podľa zákona č. 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o fluórovaných skleníkových plynoch) a vyhlášky č. 314/2009 Z. z. ktorou sa vykonáva zákon o fluórovaných skleníkových plynoch.
10.3. Doklad, že je oprávnený likvidovať nebezpečný odpad (demontované nefunkčné časti zariadení predmetu zákazky ), resp. že ho zlikviduje v súlade s platnou legislatívou, t. j. predložením uzavretej zmluvy o likvidácii odpadov podľa č. zákona 223/2001 Z. z. o odpadoch so spoločnosťou, ktorá je oprávnená na likvidáciu takéhoto odpadu.
10.4. Úspešný uchádzač predloží vyjadrenie od výhradného dovozcu resp. výrobcu chladiaceho stroja AERMEC NBW 407E oprávňujúce ho poskytovanie pozáručného servisu.
10.5. V prípade nepredloženia dokladov a dokumentov uvedených v bodoch 10.1 až 10.4 si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vykonať procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača a o tejto skutočnosti bude písomne bezodkladne informovať všetkých uchádzačov zaradených do vyhodnotenia ponúk.
11. Náklady spojené s uzatvorením poistenia a s predložením ďalších požadovaných dokladov v rámci splnenia ďalších podmienok podľa bodu 10. výzvy (VI.2.Ďalšie doplňujúce informácie) znáša úspešný uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
17.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité