Oznámenie 12861 - WYP

Obsah

12861 - WYP
Vestník č. 120/2015 - 19.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
IČO: 00603520
Námestie sv. Františka 8, 84262 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestská časť Bratislava-Karlova Ves, Námestie sv. Františka 8, 842 62 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Marta Jurkovičová
Mobil: +421 940634170
Telefón: +421 260259237
Fax: +421 265428024
Email: marta.jurkovicova@karlovaves.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.karlovaves.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia hygienických zariadení ZŠ Majerníkova 62
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Základná škola Majerníkova 62, Bratislava
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Rekonštrukcia hygienických zariadení žiakov a zamestnancov v jednom trakte na štyroch podlažiach nad sebou
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45300000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Kompletná rekonštrukcia hygienických zariadení WC a umývarky žiakov a zamestnancov školy
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 44 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 20.07.2015
Ukončenie: 25.08.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie
podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( zákon o verejnom obstarávaní /"ZVO"). Uchádzač
preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s
ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa
zákona o verejnom obstarávaní, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa §26a ods.3 zákona o verejnom obstarávaní preukázal, že nie je osobou
podľa §26a ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní . Na preukázanie majetkovej účasti slúžia doklady podľa § 26a
ods.3 zákona o verejnom obstarávaní ako sú výpis z obchodného registra prípadne výpis z inej zákonom ustanovenej
evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaný centrálnym depozitárom cenných
papierov prípadne vydané obdobné doklady inými adekvátnymi orgánmi, pričom doklady nesmú byť staršie ako tri
mesiace predchádzajúce dňu lehoty na predkladanie ponúk.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie
splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky
účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Požadované doklady podľa III.1.1. musia byť predkladané ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a §26a zákona o verejnom obstarávaní
vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom
obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26, § 26a, § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle postupu ZVO §100
ods. 1 písm. b) verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača podľa § 27 v rámci finančného a ekonomického postavenia
dôkaz, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne
splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač v ponuke predloží:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých mal
uchádzač vedené účty za obdobie (január 2012 až december 2014) a vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
alebo bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty v čase predkladania ponuky, o
schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a musí obsahovať:
1. že uchádzač nebol za obdobie január 2012 až december 2014 v nepovolenom debete, ak uchádzač bol v takomto
debete, predloží zdôvodnenie prečo sa tak stalo,
2. pozitívne hodnotenie finančnej situácie uchádzača vydané bankou alebo pobočkou banky.
Vyjadrenie uchádzač doloží originálnym dokladom nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie
ponúk alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky:
Uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkaz, že bude spôsobilý poskytovať tieto služby
napriek tomu, že verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44
ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku.
V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na
predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy
na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle postupu ZVO § 100
ods. 1 písm. b) verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača podľa § 28 v rámci technickej alebo odbornej spôsobilosti
potvrdenie preukazujúce schopnosť úspešného plnenia zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet
zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Uchádzač v ponuke predloží:
1. Potvrdenie za obdobie január 2012 až december 2014 úspešného plnenia zmluvy rovnakého alebo podobného
charakteru so stručným opisom predmetu plnenia. Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii,
vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný
vzťah, na základe ktorého boli dodané.
2. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť písomné vyhlásenie uchádzača, aký podiel plnenia zo zmluvy v percentách
má v úmysle zabezpečiť prostredníctvom subdodávateľov.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky:
Vzhľadom na náročnosť zákazky je nutné, aby mal uchádzač dostatočnú skúsenosť v oblasti, ktorej sa verejné
obstarávanie dotýka.
Všetky požadované doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, resp. ďalšie požadované dokumenty musia byť originály alebo úradne osvedčené kópie originálov.
V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44
ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku.
V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na
predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy
na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.07.2015 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.07.2015 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.07.2015 09:00
Miesto : Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, Nám. sv. Františka 8, 842 62 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Členovia komisie VO, uchádzači
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Ponuku treba predložiť v zalepenej obálke poštovou zásielkou alebo osobne do podateľne
Miestneho úradu MČ Bratislava-Karlova Ves
Námestie sv. Františka 8
842 62 Bratislava
Obálku označte "Súťaž-neotvárať-ZŠ Majerníkova 62-Rekonštrukcia hygienických zariadení"
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.06.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité