Oznámenie 12929 - WYS

Obsah

12929 - WYS
Vestník č. 121/2015 - 22.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
IČO: 42134943
Žehrianska 9, 85107 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Kontaktná osoba: PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD.
Telefón: +421 268260202
Fax: +421 248260242
Email: ivana.pichanicova@nucem.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.nucem.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/zdokumenty/10522
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Poskytovanie pozáručného servisu a údržby kopírovacích zariadení vrátane dodávky náhradných dielov, spotrebného materiálu a tonerov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania Žehrianska 9, Bratislava Petržalka
NUTS kód:
SK01
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu, profilaktiky a údržby kopírovacích zariadení značky RICOH. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodávka náhradných dielov, spotrebného materiálu a tonerov.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50313000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 50313100-3, 50313200-4, 30125120-8, 34913000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Detailná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vsúťažných podkladoch časť B1 Opis predmetu zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 100 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona č. 25/2006 Z. z.. V súlade s § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. preukazuje podnikateľ vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ dôrazne upozorňuje na zákon č. 87/2015 Z. z., ktorým bol novelizovaný zákon overejnom obstarávaní s účinnosťou od 29.04.2015.
1.2 Údaje zapísané v zozname podnikateľov sú účinné voči každému verejnému obstarávateľovi, nie je potrebné ich v postupoch verejného obstarávania overovať a verejný obstarávateľ je povinný na účely posudzovania splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zabezpečiť preukázanie splnenia podmienok účasti vyžiadaním si údajov, zapísaných v zozname podnikateľov alebo potvrdenia úradu o tom, že údaj nie je zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 133 ods. 2.
1.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č 25/2006 Z. z. preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.4 Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača vsúlade sust. § 32 ods. 11 zákona. Doplňujúce informácie sú uvedené v časti VI.2 výzvy na predkladanie ponúk.
1.5 V prípade, že uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods.1 zákona dokladmi podľa § 26 ods.2 zákona, je v takomto prípade povinný tieto doklady predložiť v origináli alebo ako jeho/ich úradne osvedčenú/é kópiu/ie.
1.6 Vyžaduje sa, aby uchádzač dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona preukázal, že nie je osobou podľa § 26a ods. 1 a 2 zákona. Dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona na preukázanie majetkovej účasti sú výpis z obchodného registra alebo výpis z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznam akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, doklad vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobné doklady vydané inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršie ako tri mesiace.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
1.7 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukázania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a a § 32 ods. 1 písm. a) a b) zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1 § 27 ods.1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a zároveň aj čestné vyhlásenie o obrate dosiahnutom v rovnakom alebo obdobnom predmete ako je predmet zákazky (t. j. poskytovanie pozáručného servisu aúdržby IKT apod.).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca/uchádzač spôsobom uvedeným pod bodom 2.4 ačestným vyhlásením podľa bodu 2.1 tohto oddielu preukáže obrat v kumulatívnej (úhrnnej) hodnote minimálne 225.000,- EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma výšku obratu a finančnú stabilitu uchádzača alebo záujemcu. Verejný obstarávateľ skúma, že záujemca/uchádzač je podnikateľský subjekt, ktorý dlhodobo poskytuje služby v rozsahu podobnom cene predmetnej zákazky a z tohto pohľadu môže uzavrieť s úspešným uchádzačom zmluvu znížením pravdepodobnosti ekonomických rizík. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania tejto zákazky.
2.2 Ak záujemca/uchádzač nedokáže preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie, pokiaľ budú obsahovať požiadavky určené verejným obstarávateľom.
2.3 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu ktej časti predmetu. Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky aj samotnú zmluvu s osobou, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
2.4 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v bode 2.2 a 2.3 vyššie. Podmienku účasti podľa bodu 2.1 záujemca/uchádzač preukazuje nasledovne:
- záujemca/uchádzač, ktorým je obchodná spoločnosť, družstvo, štátny podnik, subjekt verejnej správy, účtovná jednotka účtujúca podľa medzinárodných účtovných štandardov a ďalšie vybrané účtovné jednotky, odkazom na register účtovných závierok, v ktorom má uložené účtovné závierky; ak v registri nemá uložené všetky účtovné závierky za požadované obdobie, predloží kópiu výkazu ziskov a strát za predmetné obdobie,
- záujemca/uchádzač, ktorým je podnikateľ fyzická osoba, živnostník, nezisková organizácia, zahraničný uchádzač, kópiou výkazov ziskov a strát, ak uchádzač vedie podvojné účtovníctvo; resp. výkazov o príjmoch a výdavkoch, ak uchádzač vedie jednoduché účtovníctvo.
2.5. Ekvivalent v inej mene musí byť záujemcom/uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom (hospodárskom) roku.
2.6 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk za všetkých členov skupiny spoločne.
2.7 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk. Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
2.8 Splnenie podmienok účasti podľa § 27 môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.: Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia podľa §9a ods. 2 zákona, resp. v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona;
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň: Záujemca/uchádzač predloží zoznam s minimálne 1 poskytnutou službou rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. poskytovanie servisných služieb na fotokopírovacie ainé IKT zariadenia apod.) v celkovej úhrnnej minimálnej kumulatívnej hodnote 100.000,- eur bez DPH za celé obdobie, t. j. za obdobie 3 rokov (36 mesiacov) pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať: identifikáciu odberateľa, identifikáciu dodávateľa (t.j. uchádzača), názov a stručný opis poskytnutej služby, zmluvnú cenu zákazky bez DPH v eurách, obdobie poskytovania služby, potvrdenie o kvalite poskytnutia služieb odberateľom vzmysle vyššie uvedeného.
Pozn.: Podľa § 155m ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov platí, že: Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z dôvodu, aby záujemca/uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti sposkytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kvalite a v súlade s jeho požiadavkami.
3.2. § 28 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.: ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie sluzby, opisom technickeho vybavenia a opatreni pouzitych uchadzacom alebo zaujemcom na zabezpecenie kvality a jeho studijnych a vyskumnych zariadeni
Uchádzač predloží oprávnenie, certifikat alebo iny doklad vyrobcu, alebo vyrobcom autorizovaneho dovozcu/distributora pre SR, ze uchadzac je opravneny/autorizovany instalovat, vykonavat udrzbu a vykonavat pozarucny servis fotokopirovacich strojov na vyrobky značky RICOH.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Cieľom požiadavky je preukázanie zabezpečenia kvality poskytovanych služieb zo strany uchádzača. Verejný obstarávateľ disponuje vo svojom majetku fotokopírovacími strojmi značky RICOH, preto sa vyžaduje oprávnenie uchádzača na inštaláciu, výkon údržby a výkon pozáručného servisu uvedenej značky.
3.3 § 28 písm. j) zákona č. 25/2006 Z. z.: údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby
Uchádzač predloží čestné prehlásenie ovyužívaní alebo zriadení dohľadového centra (help-desk) so stálou/nepretržitou službou, ktoré bude mat k dispozicii na poskytnutie sluzieb súvisiacich spredmetom obstarávania. Uchadzac v pripade existujuceho technickeho vybavenia (dohladoveho centra) uvedie aj telefonicky kontakt a emailovu adresu tohto centra. Záujemca preukaze splnenie podmienky ucasti formou cestneho vyhlasenia.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti ako jednej z podmienok účasti tykajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či má záujemca/uchádzač dostatočnú technickú a odbornú spôsobilosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky (t. j. či disponuje/bude disponovať dostatočným technickým vybavením) pri dodržaní nevyhnutných požiadaviek na poskytnutie služieb údržby aservisu fotokopírovacích zariadení, najmä exponovanom období národných acertifikačných testovaní.
3.4 § 28 ods. 1 písm. g) zákona c. 25/2006 Z. z.: údajmi ovzdelaní aodbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby:
Uchádzač predloží zoznam min. 3 servisnych technikov, ktori budu realizovat servis fotokopirovacich zariadeni a prislusenstva s uvedenim ich dlzky praxe, profesijneho zivotopisu, hlavneho technickeho vybavenia, ktore maju k dispozicii a fotokopie certifikatov (opravneni) na servis fotokopirovacich zariadeni, na ktore maju opravnenie od vyrobcu/alebo vyrobcom autorizovaneho dovozcu/distributora pre SR (v pripade, ze takéto certifikáty vlastnia).
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Cieľom požiadavky je preukázanie zabezpečenia kvality poskytovanych služieb zo strany uchádzača. Verejný obstarávateľ disponuje vo svojom majetku fotokopírovacími strojmi značky RICOH, preto sa vyžaduje oprávnenie uchádzača na inštaláciu, výkon údržby a výkon pozáručného servisu uvedenej značky.
3.5 § 28 ods. 1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z. z.: uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Túto podmienku účasti uchádzač alebo záujemca preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude dosahovať sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač alebo záujemca predloží čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu/uchádzača o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov bude nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Informácie o subdodávateľoch majú zabezpečiť predovšetkým prehľad verejného obstarávateľa o subjektoch, ktoré sa budú akýmkoľvek spôsob podieľať na realizácii zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je uistiť sa, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom. Podmienka účasti na technickú alebo odbornú spôsobilosť vyplýva z § 28 a § 32 ods. 3 písm. b) bod 2. zákona.
3.6 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.7 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk.
3.8 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk za všetkých členov skupiny spoločne.
3.9 Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
3.10 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
04/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.07.2015 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2015 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.07.2015 13:00
Miesto : Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava.
Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční na adrese verejného obstarávateľa. Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá je zdôvodu následného konania elektronickej aukcie neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú dostupné na portáli EVO, resp. profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO (ďalej len profil VO). Súťažné podklady budú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
2. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke EVO pre Záujemcu/Uchádzača Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.1, 16.9.2013) a Príručke EVO pre Záujemcu/Uchádzača Spoločné moduly (verzia 0.5 19.5.2014) (ďalej len príručky Z/U), ktoré sú zverejnené na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Príručky.
3. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predloženych v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad v štátnom jazyku.
4. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systém EVO) na www.evo.gov.sk. Pre potreby predkladania ponuky je nevyhnutná registrácia v systéme EVO (linka: https://evo.gov.sk/evo/tender/10522_5001_20150618.nsf) prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli EVO. Záujemca obdrží po schválení registrácie verejným obstarávateľom informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky.
5. V prípade preukázateľných technických problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť ponuku a príslušné doklady cez portál EVO, bude zadávanie zákazky prebiehať listinne (písomne), v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, pričom lehoty zostávajú zachované. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu záujemcovia/uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch (porucha.rtf), ktorý je zverejnený na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk..
6. Verejný obstarávateľ požaduje, aby súčasťou ponuky uchádzača bol CD/DVD nosič označený názvom Servis fotokopírovacích zariadení s obsahom kompletnej ponuky uchádzača, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov v profile VO.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny po uskutočnení elektronickej aukcie prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 zákona).
8. Záujemca/uchádzač môže v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO, t. j. najneskôr do 03.07.2015 do 12:00 hod. Žiadosti o vysvetlenie zaslané po tejto lehote, budú vrátené, resp. nezodpovedané, nakoľko systém EVO neumožňuje odoslať žiadosť o vysvetlenie po uplynutí definovanej lehoty.
9. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch v súlade s ust. § 100 ods. 1 písm. e) ZVO bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom/uchádzačom prostredníctvom systému EVO. O zverejnení vysvetlenia budú všetci záujemcovia/uchádzači upozornení notifikačným e-mailom systému EVO.
10. Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
11. Lehota viazanosti ponúk: Uchádzač je svojou ponukou viazany od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejnym obstarávateľom do 31.12.2015. Bližšie informácie sú uvedené vsúťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité