Oznámenie 13062 - MSS

Obsah

13062 - MSS
Vestník č. 122/2015 - 23.06.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Nemocnica Alexandra Wintera n.o. Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36084221
Winterova 66, 92163 Piešťany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Mgr. Rastislav Mráz
Mobil: +421 905186719
Telefón: +421 905186719
Email: mraz@visions.cc
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8642
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.naw.sk
Elektronický prístup k informáciám (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8642
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: právnická osoba, ktorá spĺňa požiadavky podľa odseku 2
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie služby – pranie zdravotníckej bielizne
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: objekt hlavnej budovy Nemocnice Alexandra Wintera n. o., Winterova 66, Piešťany
objekt polikliniky Nemocnice Alexandra Wintera n. o., Rekreačná ul. č. 2, Piešťany
Kód NUTS
SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 4
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 222 815,5200 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie služby - pranie zdravotníckej bielizne a služieb s tým spojených nasledovne:
a.pranie zdravotníckej bielizne profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami,
b.dezinfekcia zdravotníckej bielizne termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania
c.dosahovanie optimálneho pH vypranej zdravotníckej bielizne nealergizujúceho pokožku
d.žehlenie vyčistenej zdravotníckej bielizne
e.odvoz a dovoz zdravotníckej bielizne
f.triedenie, viazanie a balenie zdravotníckej bielizne podľa jednotlivých oddelení nemocnice
v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov zameraného na mikrobiologickú kontrolu bielizne a následne s vyhláškou Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 553/2007 Z. z. a na základe Rozhodnutia príslušného orgánu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne a o spôsobilosti na pranie a manipuláciu s nemocničnou bielizňou.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
-pranie zdravotníckej bielizne profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami,
-dezinfekcia zdravotníckej bielizne termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania
-dosahovanie optimálneho pH vypranej zdravotníckej bielizne nealergizujúceho pokožku
-žehlenie vyčistenej zdravotníckej bielizne
-odvoz a dovoz zdravotníckej bielizne
-triedenie, viazanie a balenie zdravotníckej bielizne podľa jednotlivých oddelení nemocnice
Celkový predpokladaný počet v ks/4 roky - 1 131 500 ks
Celková predpokladaná hmotnosť v kg/4 roky - 309 466 kg
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 222 815,5200 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Zákon č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov zameraného na mikrobiologickú kontrolu bielizne a následne Vyhláška Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 553/2007 Z. z.; Rozhodnutie príslušného orgánu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne a o spôsobilosti na pranie a manipuláciu s nemocničnou bielizňou.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 a preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní) predložením dokladov podľa §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. § 26 ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo spôsobom §128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s §19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a predložením dokladov podľa 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady musia byť uchádzačom predložené ako originály, alebo úradne overené fotokópie.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje
primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne:
Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26, z preukazovania majetkovej účasti z § 26a v súlade s § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa ekonomickej a finančnej spôsobilosti podľa §27 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní)
predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
a) v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy o dielo bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a 26a zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s § 31 ods. 3, resp. ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady musia byť uchádzačom predložené ako originály, alebo úradne overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Ad a)
v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 ukončené hospodárske roky k lehote na predkladanie ponúk, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom celkový obrat kumulatívne v uvedenom období nesmie byť nižší ako 160 000 EUR.
K prehľadu o celkovom obrate predloží uchádzač:
-výkazy ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch podľa platných právnych predpisov, overeným príslušným správcom dane resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla záujemcu alebo uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
K prepočtu cudzej meny na Euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne:
Podmienka účasti je vo vzťahu k predmetu zákazku rozsahom primeraná a stanovená v súlade s predmetným ustanovením a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým obchodným partnerom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa §28 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní) predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
a)v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným
potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
b)v zmysle §28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní, uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s § 31 ods. 3, resp. ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady musia byť uchádzačom predložené ako originály, alebo úradne overené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Ad a)
v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením zoznamu poskytnutých služieb doplnený potvrdeniami o poskytnutí služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (za obdobný charakter predmetu zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať potvrdenia o poskytnutí služieb: zabezpečenie chemického prania a čistenia a súvisiacich služieb žehlenie, odvoz a dovoz) za obdobie predchádzajúcich 36 mesiacov ku dňu predkladania ponúk s uvedením objednávateľa, poskytovateľa, názvu a predmetu poskytnutej služby, termínu realizácie, ceny a vyjadrenia objednávateľa o kvalite poskytnutých služieb, ktorých hodnota (odmena za poskytnutie predmetnej služby) kumulatívne bola minimálne 200 000 EUR bez DPH, pričom
súčasťou minimálne 1 potvrdenia z predložených potvrdení bude preukázaná skúsenosť s poskytnutím služby v oblasti prania zdravotníckej bielizne v súlade s platnými predpismi rovnako ako je tento predmet zákazky alebo ekvivalentnými predpismi platných v krajine, v ktorej má uchádzač sídlo.
K prepočtu cudzej meny na Euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne:
Podmienka účasti je nevyhnutná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ predmetnou podmienkou účasti sleduje nájsť schopného poskytovateľa, ktorý preukáže primerané praktické skúsenosti s poskytovaním služby ako je predmet zákazky prostredníctvom nevyhnutného disponibilného technického vybavenia, konkrétne praktické skúsenosti so zabezpečením služby týkajúcej sa prania zdravotníckej bielizne a služieb s tým súvisiacich v zmysle predmetu zákazky, ktorá zároveň podlieha hygienickému režimu prania a povoleniu na prevádzkovanie práčovne, ktoré sú schvaľované a pravidelne kontrolované príslušnými kompetentnými inštitúciami, prípadne preukáže praktické skúsenosti s poskytovaním služieb aj v oblasti obdobnej ako je predmet zákazky, konkrétne so zabezpečením chemického prania a čistenia bielizne a služieb s tým súvisiacich v zmysle predmetu zákazky.
Ad b)
v zmysle §28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač uvedie podiel subdodávok vyjadrený v % a jednotlivých subdodávateľov (ak sú známi) v rozsahu: meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Uchádzač predloží aj Čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, že v čase predloženia ponuky nie sú uchádzačovi subdodávatelia známi, predloží Čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že subdodávatelia nie sú známi.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne:
Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní je stanovená najmä z dôvodu splnenia povinnosti podľa § 32 ods. 3 písm. b).
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené požiadavky, na predloženie nových cien. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ uvedie podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie podľa § 43 ods. 7 zákona. Ďalšie informácie a podmienky uskutočnenia elektronickej aukcie sú uvedené v časti A.4 Elektronická aukcia Súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.08.2015 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.08.2015 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Miesto: Otváranie časti ponúk Ostatné sa uskutoční v priestoroch verejného obstarávateľa: Winterova 66, 921 63 Piešťany a je neverejné a pri otváraní ponúk verejný obstarávateľ postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk ,,Kritéria,, je neverejné a uskutoční sa v priestoroch verejného obstarávateľa: Winterova 66, 921 63 Piešťany, v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona a pri otváraní ponúk verejný obstarávateľ postupuje spôsobom podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s §46 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie).
Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8642) vo formáte pdf., ako aj prostredníctvom webového sídla zriadeného verejným obstarávateľom www.naw.sk (Aktuality-Profil verejného obstarávateľa-Verejné obstarávanie) vo formátoch pdf.,doc. a xls.. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie ako aj z webového sídla verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania v časti I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu.
Verejný obstarávateľ zasiela v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. vysvetlenia, doplnenia, oznámenia, informácie o vybavení žiadosti o nápravu a prípadne ďalšie dokumenty, týkajúce sa predmetnej zákazky všetkým známym záujemcom a uchádzačom. Verejný obstarávateľ zverejní všetky uvedené informácie aj na svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8642), konkrétne v časti dokumentácia k zákazke pod názvom dokumentu ,,vysvetlenie súťažných podkladov,, alebo ,,vysvetlenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania,, prípadne ďalšie v závislosti od informácie, ktorej sa bude dokument týkať.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.06.2015

Redakčné opravy

13819 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 131/2015
V oznámení 13062-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Nemocnica Alexandra Wintera n.o. Piešťany, Winterova 66, 921 63 Piešťany zverejnenom vo VVO č. 122/2015 zo dňa 23.06.2015 boli nesprávne zverejnené údaje V pôvodnom oznámení: IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk; V súťažných podkladoch: bod 20.1 Doplnený text: Otváranie časti ponúk ,,Ostatné" Dňa: 5.8.2015 Čas: 14:00 hod. III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky Doplnený text: alebo podľa ekvivalentných predpisov platných v krajine sídla uchádzača

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité