Oznámenie 13060 - MST

Obsah

13060 - MST
Vestník č. 122/2015 - 23.06.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4 , 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odbor verejného obstarávania
Kontaktná osoba: Ing. Ján Mlynarčík
Telefón: +421 248234957
Email: jan.mlynarcik@unb.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Medicinálne, technické a špeciálne plyny
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia sa rozumie miesto dodania tovaru alebo poskytnutia služby. Miestom dodania sú pracoviská organizačných subjektov kupujúceho na adrese:
- Nemocnica Ružinov, Ružinovská 6, 826 06 Bratislava
- Nemocnica akad. L. Dérera, Limbová 5, 833 05 Bratislava 37
- Nemocnica sv. Cyrila a Metoda, Antolská 11, 851 07 Bratislava 5
- Nemocnica Staré Mesto, Mickiewiczova 13, 813 69 Bratislava
- Špeciálna geriatrická nemocnica Podunajské Biskupice, Krajinská cesta 91, 825 56 Bratislava.
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 350 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka medicinálnych, technických a špeciálnych plynov v sortimente a objemoch špecifikovaných v časti B. Opis predmetu zákazky, súťažných podkladov, vrátane ich dodávky do miesta plnenia a vrátane nájmu tlakových fliaš a zásobníkov a ostatných služieb spojených s dodávkou.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24111500-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 24110000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Vo finančnom vyjadrení zákazky v objeme cca 450 tis. EUR bez DPH / 12 mesiacov, t.j. cca 1 350 tis. EUR bez DPH za 36 mesiacov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 350 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa požaduje.
Zábezpeka je stanovená vo výške 10.000,00 € (slovom: Desaťtisíc EUR).
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, na základe zmluvy s finančným plnením.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky,musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodaniepredmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkýchčlenov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupinypre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Ak budeúspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia akocelku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov,aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetuzákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a majetkovej účasti podľa § 26a ods. 2 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 4 a 5, § 26a ods. 3 a § 128 ods. 1 a 3 zákona. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže:
1. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že,
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
2. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
3. potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
5. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
6. čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo nie je osobou,
a) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
b.1. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b.2. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
c) ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
7. čestné vyhlásenie, že:
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
8. Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
9. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcej sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona o VO dokladmi podľa § 26a ods. 3 zákona, a to:
Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.
10. Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
11. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie a majetkovú účasť, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
12. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní podľa § 26 a podľa § 26a zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 a § 26a zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákon a výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie k osobnému postaveniu č. 10/2013.
13. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) a § 26a ods. 3 zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
14. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie požiadavky
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúce sa osobného postavenia a majetkovej účasti v súlade s platnou legislatívou.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže:
1. Doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky/všetkých bánk, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má uchádzač vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky (napr. v nasledovnom znení: Uchádzač .... je schopný plniť svoje finančné záväzky, nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie a pod.).
Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke nemá žiadne záväzky.
Odôvodnenie:
Na preukázanie schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať.
2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi tejto osoby. Túto skutočnosť preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) a § 26a ods. 3 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie dokladom požadovaným verejným obstarávateľom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný.
4. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
5. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje odbornú a technickú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky v súlade s § 28 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže:
1. Podľa § 28 zákona ods. 1 písm. a) zákona zoznamom zmlúv na dodanie tovarov a súvisiacich služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou ako je predmet zákazky (medicinálne, technické a špeciálne plyny) uzavretých alebo platných v predchádzajúcich troch rokoch s uvedením celkových cien za zmluvu, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, dokladom je tiež referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Za posledné tri roky sa považujú tri roky predchádzajúce dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Dôkazný prostriedok:
Potvrdenia odberateľov/odberateľa o plnení, resp. v zákonom stanovenom prípade vyhlásenie uchádzača s uvedením zoznamu zmlúv o plnení a dodávke, uzavretých alebo platných v predchádzajúcich troch rokoch, s uvedením celkového finančného objemu realizovaných dodávok, lehôt dodania a kvality plnenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Súčet zmluvných cien podľa potvrdenia o dodávke a plnení v predchádzajúcich troch rokoch, musí byť najmenej 500 tis. EUR bez DPH (600 tis. EUR s DPH) alebo ekvivalent v inej mene (v danom prípade uvedie prepočet pôvodnej meny na EUR, pri použití prepočítavacieho kurzu podľa údajov Národnej banky Slovenska, platného v čase realizovania dodávky).
Odôvodnenie:
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Za účelom, že zoznam dodávok má garantovať skúsenosti s odborným a kvalitným plnením zmlúv ako je predmet zákazky ako aj preukázanie spôsobilosti a schopnosti uchádzača, že plnenie zmluvy bude zabezpečovať v požadovanom rozsahu a kvalite.
2. Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Za uvedeným účelom uchádzač musí preukázať:
Splnenie požiadaviek systému manažérstva kvality, ktorý zodpovedá požiadavkám normy STN EN ISO 9001. Preukáže predložením platného certifikátu systému zabezpečenia kvality alebo certifikátu rovnocenného systému vydaného nezávislou inštitúciou - uchádzač musí predložiť certifikát na rozhodujúcu činnosť súvisiacu s predmetom zákazky.
Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné osvedčenia vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Takýmto dôkazom môže byť správa z auditu manažérstva kvality, vydaná nezávislou audítorskou organizáciou, akreditovanou podľa európskych právnych predpisov. Doklad uchádzač doloží originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.:
Verejný obstarávateľ sa definovaním tejto požiadavky usiluje o zabezpečenie originálnej kvality pri dodávkach predmetu zákazky.
3. Podľa §28 ods. 1 písm. g) zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za dodanie tovaru a poskytnutie služby, ktoré sú predmetom zákazky. Za uvedeným účelom predloží:
a) Rozhodnutie alebo Povolenie Ministerstva zdravotníctva SR o zaobchádzaní s liekmi na veľkodistribúciu medicinálnych plynov pre celé územie SR.
b) Doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 150 bar a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar.
c) Doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku oxidu dusného
d) Doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii pre plyn oxid dusnatý 800 ppm alebo 400ppm.
e) Čestné vyhlásenie o schopnosti dodávať kalibračné plyny podľa požadovaného zloženia, pri realizácii bude spolu s kalibračným plynom dodávateľ povinný dodať i analytický certifikát.
f) Analytický certifikát pre oxid uhličitý medicinálny.
g) Doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii, alebo doklad o začatí registrácie na ŠUKL - doklad o podaní dokumentácie na registráciu/evidenciu zdravotníckych pomôcok pre použitie v medicíne pre plyn:
- Oxid uhličitý medicinálny
- Argón medicinálny
- Dusík medicinálny
- Vzduch stlačený medicinálny
h) Potvrdenie uchádzača, že je schopný v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar v daný pracovný deň, resp. - disponuje, schváleným distribučným miestom v rámci veľkodistribučného povolenia, za účelom zabezpečenia dodávky v prípade akútnej potreby alebo mimoriadneho stavu.
i) Potvrdenie uchádzača či disponuje servisným strediskom, má zriadenú pohotovostnú službu a v prípade poruchy na zásobníku pre kvapalný medicinálny kyslík, zabezpečí okamžitú opravu zásobníka, a v prípade potreby do 24 hodín od nahlásenia poruchy zabezpečí náhradné zásobovanie predmetným plynom.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ na základe predložených osvedčení posúdi či uchádzač má odbornú spôsobilosť k vykonávaniu požadovaných činností v súlade s platnou legislatívou.
4. Podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Za uvedeným účelom musí preukázať splnenie požiadaviek systému environmentálneho manažérstva STN EN ISO 14001. Preukáže sa predložením platného certifikátu, ktorým potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho manažérstva alebo certifikátu rovnocenného systému vydaného nezávislou inštitúciou, pre rozhodujúcu činnosť týkajúcu sa predmetu zákazky, resp. osvedčenie o registrácii v schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit EMAS.
Verejný obstarávateľ uzná za ekvivalentné dôkazy rovnocenné certifikáty vydané nezávislými certifikačnými orgánmi v SR alebo v iných členských štátoch EU a prijme aj iné dôkazy potvrdené nezávislou certifikačnou organizáciou, ktoré budú rovnocenné opatreniam environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Takýmto dôkazom môže byť správa z environmentálneho auditu, vydaná nezávislou audítorskou organizáciou, akreditovanou podľa európskych právnych predpisov. Doklad uchádzač doloží originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ na základe certifikátu posúdi, že poskytované služby sú v súlade s enviromentálnymi požiadavkami v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ.
5. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) a § 26a ods. 3 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
6. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
7. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Súčet zmluvných cien podľa potvrdenia o dodávke a plnení v predchádzajúcich troch rokoch, musí byť najmenej 500 tis. EUR bez DPH (600 tis. EUR s DPH) alebo ekvivalent v inej mene (v danom prípade uvedie prepočet pôvodnej meny na EUR, pri použití prepočítavacieho kurzu podľa údajov Národnej banky Slovenska, platného v čase realizovania dodávky).
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1.Celková cena za tovar/plyny v EUR bez DPH za 36 mesačné predpokladané množstvo - 60
2. 2. Celková cena za službu/nájom za fľaše a zásobníky v EUR bez DPH za predpokladané 36 mesačné množstvo - 20
3. 3. Celková výška poplatkov súvisiacich s dodávkou v EUR bez DPH za predpokladané 36 mesačné množstvo - 20
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Všeobecné informácie
1. Elektronická aukcia je na účely tohto verejného obstarávania opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien upravených smerom nadol.
2. Účelom eAukcie je zostavenie poradia ponúk automatizovaným vyhodnotením po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk.
3. Vyhlasovateľ eAukcie (ďalej len vyhlasovateľ) je Univerzitná nemocnica Bratislava bližšie špecifikovaný v týchto súťažných podkladoch.
4. Predmet eAukcie je rovnaký ako predmet zákazky, uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch.
5. Administrátor vyhlasovateľa je osoba, ktorá v rámci eAukcie vyzýva uchádzačov na predkladanie nových cien upravených smerom nadol.
6. Elektronická aukčná sieň (ďalej len eAukčná sieň) je prostredie umiestnené na určenej adrese vo verejnej dátovej sieti Internet, v ktorom uchádzači predkladajú nové ceny upravené smerom nadol.
7. Prípravné kolo je časť postupu, v ktorom sa po sprístupnení eAukčnej siene uchádzači oboznámia s Aukčným prostredím pred zahájením Aukčného kola (elektronickej aukcie).
8. Aukčné kolo (elektronická aukcia) je časť postupu, v ktorom prebieha on-line vzájomné porovnávanie cien ponúkaných uchádzačmi prihlásených do eAukcie a ich vyhodnocovanie v limitovanom čase.
Priebeh
1. Názov eAukcie: Medicinálne plyny.
Ponuky uchádzačov budú posudzované na základe hodnotenia podľa najnižšej celkovej ponukovej ceny.
Prvky, ktorých hodnoty sú predmetom ponuky uchádzača v eAukcii, sú jednotkové ceny za ponúkaný tovar a služby za mernú jednotku každej položky tovaru predmetu zákazky. Mernou jednotkou pri každej položke je 1 ks, l liter, fľaša/deň, zásobník/mesiac a pod. - podľa špecifikácie predmetu zákazky uvedeného v časti B Opis predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov.
2. Cena bude vyjadrená v EUR bez DPH.
3. V rámci úplného úvodného vyhodnotenia ponúk podľa kritéria stanoveného na vyhodnotenie ponúk vyhlasovateľ určí poradie uchádzačov porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za dodanie predmetu zákazky uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Po určení poradia na základe predložených ponúk v listinnej podobe vyhlasovateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorí splnili podmienky účasti a ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky na predloženie nových cien v eAukcii. Vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii (ďalej len Výzva) vyhlasovateľ uvedie podrobné informácie týkajúce sa eAukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Výzva bude zaslaná elektronicky zodpovednej osobe určenej uchádzačom v ponuke ako kontaktná zodpovedná osoba uchádzača pre toto verejné obstarávanie a eAukciu
(z uvedeného dôvodu je potrebné uviesť správne kontaktné údaje zodpovednej osoby) a bude uchádzačom odoslaná e-mailom najneskôr dva pracovné dni pred konaním Aukčného kola.
4. eAukcia sa bude vykonávať prostredníctvom sw PROebiz.
5. V Prípravnom kole sa uchádzači oboznámia s priebehom eAukcie a Popisom aukčného prostredia. Výzva obsahuje aj údaje týkajúce sa minimálneho kroku zníženia ceny predmetu zákazky, pravidlá predlžovania Aukčného kola a lehotu platnosti prístupových kľúčov a pod.
6. Uchádzačom, ktorí budú vyzvaní na účasť v eAukcii, bude v Prípravnom kole a v čase uvedenom vo Výzve sprístupnená eAukčná sieň, kde si môžu skontrolovať správnosť zadaných vstupných cien, ktoré do eAukčnej siene zadá administrátor eAukcie, a to v súlade s pôvodnými, listinne predloženými ponukami. Každý uchádzač bude vidieť iba svoju ponuku a až do začiatku Aukčného kola ju nemôže meniť. Všetky informácie o prihlásení sa a priebehu budú uvedené vo Výzve.
7. Aukčné kolo sa začne a skončí v termínoch uvedených vo Výzve. Na začiatku Aukčného kola sa všetkým uchádzačom zobrazia:
ich jednotkové ceny,
najnižšie jednotkové ceny,
najnižšia celková ponuková cena,
ich celková ponuková cena,
ich priebežné umiestnenie (poradie).
Predmetom úpravy v eAukcii budú prvky, ktorých hodnoty sú predmetom ponuky uchádzača v eAukcii, pričom sa bude automaticky prerátavať celková ponuková cena za všetky položky spolu. Uchádzači budú upravovať ceny smerom nadol.
Vyhlasovateľ upozorňuje, že systém neumožní dorovnať najnižšiu celkovú cenu (t.j. nie je možné dorovnať ponuku uchádzača na priebežnom 1. mieste).
V priebehu Aukčného kola budú zverejňované všetkým uchádzačom zaradeným do eAukcie v eAukčnej sieni informácie, ktoré umožnia uchádzačom zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie.
V prípade rovnosti kritéria na vyhodnotenie ponúk (teda celkovej ponukovej ceny) a hodnôt pomocných vyhodnocovacích kritérií systém zohľadní časové hľadisko a o priebežnom umiestnení (poradí) uchádzačov rozhoduje skorší čas dosiahnutia celkovej ponukovej ceny.
8. Minimálny krok zníženia ceny uchádzača je 0,5 % z aktuálnej ceny položky daného uchádzača.
9. Maximálny krok zníženia ceny uchádzača nie je určený. Uchádzač však bude upozornený pri zmene ceny o viac ako 50 %. Upozornenie pri maximálnom znížení ceny sa viaže k aktuálnej cene položky daného uchádzača.
10. Aukčné kolo bude ukončené, ak nedôjde k jeho predlžovaniu, uplynutím časového limitu 20 min.
eAukcia bude ukončená, ak na základe Výzvy nedostane vyhlasovateľ v lehote 20 min. žiadne nové ceny, ktoré spĺňajú požiadavky týkajúce sa minimálnych rozdielov uvedených v predchádzajúcich odsekoch.
Koniec eAukcie sa môže predĺžiť v prípade predkladania nových cien (teda pri akejkoľvek úspešnej zmene ceny) v posledných dvoch minútach trvania elektronickej aukcie vždy o ďalšie dve minúty (tzn. k času, kedy došlo k predĺženiu, sa k času zostávajúcemu do konca kola pridajú celé 2 min.). Počet predĺžení nie je limitovaný. Po ukončení eAukcie už nebude možné upravovať ceny.
11. Výsledkom eAukcie bude zostavenie objektívneho poradia ponúk podľa najnižšej celkovej ponukovej ceny spolu za predmet obstarávania automatizovaným vyhodnotením.
12. Technické požiadavky na prístup do eAukcie: počítač uchádzača musí byť pripojený na Internet. Na bezproblémovú účasť v eAukcii je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov:
- Microsoft Internet Explorer verzia 9.0 a vyššia,
- Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia alebo
- Google Chrome.
Správna funkčnosť iných internetových prehliadačov je možná, avšak nie je garantovaná. Ďalej je nutné mať v použitom internetovom prehliadači povolené cookies a javaskripty.
13. Podrobnejšie informácie o procese eAukcie budú uvedené vo Výzve.
14. Pre prípad eliminácie akejkoľvek nepredvídateľnej situácie (napr. výpadok elektrickej energie, konektivity na Internet alebo inej objektívnej príčiny zabraňujúcej v ďalšom pokračovaní uchádzača v eAukcii) vyhlasovateľ uchádzačom odporúča mať pripravený náhradný zdroj elektrickej energie, prípadne mobilný internet (napr. notebook s mobilným internetom). Vyhlasovateľ nenesie zodpovednosť za uchádzačmi použité technické prostriedky. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo opakovania eAukcie v prípade nepredvídateľných technických problémov na strane vyhlasovateľa.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
R3-8/47-05/2015
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 102-185167
z: 29.05.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.08.2015 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.08.2015 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.08.2015 10:00
Miesto: Univerzitná nemocnica Bratislava, Riaditeľstvo, Pažítková 4, Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o účasť verejnému obstarávateľovi. V žiadosti uvedú úplný názov a adresu záujemcu, vrátane všetkých kontaktných údajov. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemca doručí na adresu sídla verejného obstarávateľa poštou alebo elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje súťažné podklady poskytovať výhradne v elektronickej podobe.
Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov, bude poskytnutá všetkým verejnému obstarávateľovi známym záujemcom ktorí podali žiadosť o účasť.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4 , 82101 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 0248234957
Email: jan.mlynarcik@unb.sk
Internetová adresa (URL): http://www.unb.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Podľa § 135 a nasledujúcich zákona o verejnomobstarávaní.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité