Oznámenie 13213 - MST

Obsah

13213 - MST
Vestník č. 125/2015 - 26.06.2015

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Formulár: Príloha č. 5 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Východoslovenská distribučná, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36599361
Mlynská 31 , 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Východoslovenská distribučná, a.s.
Kontaktná osoba: Ivana Keslerová
Telefón: +421 556102204
Email: keslerova_ivana@vsds.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL) : http://www.vsds.sk
Na poskytnutie podrobnejších informácií použite prílohu A
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné podklady a doplňujúce podklady (vrátane podkladov na dynamický nákupný systém) možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) HLAVNÁ ČINNOSŤ ALEBO ČINNOSTI OBSTARÁVATEĽA
Elektrická energia
I.3) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke obstarávateľom
Stožiare z predpätého betónu
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary
Hlavné miesto dodania tovarov: Východoslovenská distribučná, a.s. (VSD), Hlavný sklad Košice, Teplárenská 15, 040 12 Košice, resp. miesto určenia - stavby v regiónoch patriacich do pôsobnosti VSD
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Predpokladaní účastníci rámcovej dohody
Hodnota: 3
Trvanie rámcovej dohody
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Predpokladaná hodnota bez DPH
Hodnota 9 800 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Stožiare z predpätého betónu slúžiace ako nosné, rohové kotevné a koncové podperné body pre vonkajšie elektrické vedenia nízkeho a vysokého napätia a ako nosná konštrukcia stĺpových transformačných staníc do 45 kV.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44212222-1
Doplnkový slovník: AB05-4
II.1.7) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Informácie o častiach
Počet častí
2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo na 4 roky 32 000 ks jednotlivých typov. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 9 800 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3 Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTY NA USKUTOČNENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
Názov pridelený zákazke obstarávateľom: Stožiare z predpätého betónu s dodávkou na sklad a miesto určenia
1) STRUČNÝ OPIS
Stožiare z predpätého betónu s dodávkou na sklad (konsignačný sklad) a na miesto určenia - stavby v regiónoch patriacich do pôsobnosti VSD.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44212222-1
Doplnkový slovník: AB05-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladané množstvo na 4 roky 22 400 ks jednotlivých typov. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
Predpokladané náklady bez DPH
Hodnota 6 860 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Trvanie
Hodnota: 48
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Uchádzač zriadi konsignačný sklad v priestoroch obstarávateľa na adrese: Hlavný sklad Košice, Teplárenská 15, 040 12 Košice. Požiadavky obstarávateľa na prepravu do skladu: železničná, klanicovými vagónmi, vo výnimočných prípadoch je možná preprava kamiónovou dopravou.
Časť: 2
Názov pridelený zákazke obstarávateľom: Stožiare z predpätého betónu s dodávkou na miesto určenia
1) STRUČNÝ OPIS
Stožiare z predpätého betónu s dodávkou na miesto určenia - stavby v regiónoch patriacich do pôsobnosti VSD.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44212222-1
Doplnkový slovník: AB05-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladané množstvo na 4 roky 9 600 ks jednotlivých typov. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
Predpokladané náklady bez DPH
Hodnota 2 940 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Trvanie
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje pre každú časť predmetu zákazky vo výške:
časť 1: 150 000,- eur (slovom: stopäťdesiattisíc eur)
časť 2: 80 000,- eur (slovom: osemdesiattisíc eur)
Zábezpeku možno poskytnúť:
a) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača; alebo
b) zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet obstarávateľa.
Spôsob a lehota zloženia zábezpeky je uvedená v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Vlastné finančné prostriedky obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej ponuka bude prijatá
Záujemcom môže byť aj skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne.Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnú moc jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny vtomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijnych alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií alebo spôsobom podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní, resp. čestným vyhlásením § 32 ods.11 zákona.
V prípade skupiny dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26a ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Podmienky účasti na preukazovanie majetkovej účasti podľa § 26a vyplývajú z § 32 ods. 1 písm. b) a § 32 ods. 3 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. c) súvaha a výkaz ziskov a strát ak uchádzač vedie podvojné účtovníctvo alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch ak uchádzač vedie jednoduché účtovníctvo, za posledný kalendárny rok (rok 2014) ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo auditorom.
Odôvodnenie primeranosti v zmysle §32 ods.6: Uchádzač predložením uvedených dokladov poskytuje verný a pravdivý obraz o finančnej situácii spoločnosti, poskytuje informácie na vypracovanie finančnej analýzy spoločnosti, z ktorej je možné odhadnúť stabilitu uchádzača.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok: § 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru podobných alebo porovnateľných ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, ktoré sa počítajú ku dňu predkladania ponúk v celkovej minimálnej výške:
- pre 1. časť predmetu zákazky 1 700 000,- eur bez DPH
- pre 2. časť predmetu záakzky 700 000,- eur bez DPH
Odôvodnenie primeranosti v zmysle §32 ods.6: Uchádzač predložením zoznamu dodávok preukazuje obstarávateľovi schopnosť a praktické skúsenosti s dodávaním rovnakých alebo podobných dodávok ako je predmet zákazky.

§ 29 Zabezpečenie kvality - predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou. Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Certifikát kvality preukazuje, že uchádzač má kvalitatívne, organizačné a logistické predpoklady na realizáciu zadávanej zákazky.

§ 30 Enviromentálne manažérstvo - predloženie certifikátu noriem envirometálneho riadenia vydaného nezávislou inštitúciou. Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Certifikát preukazuje, že uchádzač spĺňa normy environmentálneho riadenia.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkach
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii
Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné informácie sú uvedené v
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
4061/2015
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie týkajúce sa tejto zákazky
Pravidelné informatívne oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 116-210502
z
18.06.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.08.2015 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 06.08.2015 14:00
IV.3.5) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.3.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2015
IV.3.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.08.2015 09:00
Miesto: Adresa obstarávateľa. Otváranie je neverejné a týka sa časti Ostatné.
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pre záujemcov a uchádzačov bude kontaktná osoba k dispozícií v pracovných dňoch v čase od 9:00 hod. do 14:00 hod. na adrese: Mlynská 31, 042 91 Košice.
Komunikáciu e-mailom (žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov, súťažné podklady ako aj ostatnú e-mailovú
komunikáciu) považuje obstarávateľ za rovnako platnú a rovnocennú ako komunikáciu v tlačenej forme.

Rámcová dohoda bude uzavretá s tromi uchádzačmi s najnižšou cenovou ponukou pre každú časť predmetu zákazky zvlášť. Požiadavka troch uchádzačov má základ v zastupiteľnosti jednotlivých dodávateľov. Ak uchádzač na prvom mieste nebude schopný dodať objednaný tovar v požadovanom termíne a množstve, vyhradzuje si obstarávateľ právo objednať tovar od druhého uchádzača, s ktorým má podpísanú dohodu. V prípade, ak ani druhý uchádzač nebude schopný dodať objednaný tovar v požadovanom termíne, nastúpi tretí uchádzač.

Obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávanie zákazky podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, prípadne ak presiahnu finančnú čiastku určenú obstarávateľom na predmet zákazky.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a o tejto skutočnosti informuje všetkých uchádzačov.
Prípadné uzatváranie dodatkov k zmluvám nesmie byť v rozpore s § 10a zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, v ktorom možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Dunajská 68, P.O.BOX 58
82004
Bratislava 24

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.5 Dátum odoslania tohto oznámenia
22.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité