Oznámenie 13123 - WYP

Obsah

13123 - WYP
Vestník č. 122/2015 - 23.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Slovenská akadémia vied (SAV)
IČO: 00037869
Štefánikova 49 , 81438 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štefániková 49, 814 38 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Glória Gajdošová
Mobil: +421 903647094
Telefón: +421 557922101
Email: gajdos@saske.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.urad.sav.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Košice - renovácia auly (EVO)
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: objekt SAV na Watsonovej ulici č. 47, Košice
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác a súvisiacich služieb spojených s renováciou interiérových priestorov auly v jestvujúcom objekte Slovenskej akadémie vied na Watsonovej ul. č. 47 v Košiciach v rozsahu a za podmienok zadefinovaných v súťažných podkladoch (demontážne práce, elektroinštalačné práce, inštalácia kúrenia, vzduchotechniky, zníženie stropov a obkladanie stien, pokládka koberca, dokončovacie práce (vysprávky, omietky, maľby), návrhy na riešenie, revízne správy, komplexné vyskúšanie zariadení, dokumentácia skutočného vyhotovenia diela)
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212340-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45111300-1, 45311200-2, 45331000-6, 45421146-9, 45431200-9, 45432110-8, 45400000-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
v rozsahu a podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 162 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 50
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, a/alebo ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže niektoré z vyššie požadovaných dokladov nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov vo svojej krajine, ak krajina jeho sídla tieto nevydáva; uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musí požadované doklady (doklady vyhotovené v origináli alebo v ich úradne osvedčenej kópii) predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka (to sa netýka dokladov vystavených v českom jazyku). Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

2.§ 26a zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať majetkovú účasť podľa § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní
predložením:
- výpisu z obchodného registra alebo výpisu z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamu akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladu vydaného centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov.
V zmysle § 26a ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa verejného obstarávania nemôže zúčastniť:
a)právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b)právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať alebo
c)právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10% na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Doklady na preukazovanie majetkovej účasti je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie nie staršie ako tri mesiace.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienku účasti týkajúcu sa preukazovania majetkovej účasti uchádzačov určil verejný obstarávateľ v súlade s
ustanovením § 26a a § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
uchádzač, ktorý je právnickou osobou uvedenou v § 26a písm. 1 a) ž c) zákona o verejnom obstarávaní. Z uvedeného dôvodu je potrebné, aby subjekt uchádzača predložením požadovaných dokladov zverejnil vlastnícku štruktúru.
Uchádzač môže požadované doklady nahradiť aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom
obstarávaní, pričom z predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj
spôsobom spĺňa podmienky účasti a je schopný túto skutočnosť do desiatich pracovných dní od prevzatia výzvy doručiť verejnému obstarávateľovi a preukázať konkrétnymi dokladmi potvrdzujúcimi pravdivosť tvrdenia v čestnom vyhlásení.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena
skupiny osobitne.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : neuplatňuje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (za predchádzajúcich 5 rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk) (ďalej "rozhodné obdobie") doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujucim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Uchádzač predloženými dokladmi preukáže v rozhodnom období realizáciu min. jednej samostatnej zákazky, t. j.
stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to v min. hodnote 160 tis. EUR bez DPH.
Dôkaz o plnení/referencia musí obsahovať minimálne tieto údaje:
a) názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO dodávateľa,
b) názov verejného obstarávateľa, obstarávateľa, odberateľa
c) stručná identifikácia plnenia podľa zmluvy (stručný opis predmetu plnenia),
d) miesto, cena a lehota uskutočnenia prác (od do) plnenia podľa zmluvy v EUR bez DPH,
e) hodnotenie kvality zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok
f) kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom overenia
predkladaných informácií),
g) podpis oprávnenej osoby verejného obstarávateľa, obstarávateľa, odberateľa s uvedením mena a jeho funkcie.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm.b) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:Zoznam uskutočnených stavebných prác má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s uskutočňovaním rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Uvedené požiadavky verejný obstarávateľ stanovil ako minimálnu úroveň v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a to v primeranej výške k predpokladanej hodnote zákazky bez DPH.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti
spoločne.
Uchádzač môže požadované doklady nahradiť aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom
obstarávaní, pričom z predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj
spôsobom spĺňa podmienky účasti a je schopný túto skutočnosť do desiatich pracovných dní od prevzatia výzvy doručiť verejnému obstarávateľovi a preukázať konkrétnymi dokladmi potvrdzujúcimi pravdivosť tvrdenia v čestnom vyhlásení.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: cena za predmet zákazky celkom v Eur s DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby v pracovných dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PLZ -45.3. 2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.07.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.07.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.07.2015 10:00
Miesto : sídlo verejného obstarávateľa: SAV Štefánikova 49, Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba - podnikateľ), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a platným splnomocnením na zastupovanie v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program - Výskum a vývoj
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
(1) Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Pre účasť v tejto súťaži je potrebné záujemcom prostredníctvom tohto portálu sa zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO pre súťaž alebo v príručke používateľa EVO zverejnenej na portáli EVO. Prístup pre registráciu do EVO a následne prístup do zákazky v EVO (www.evo.gov.sk) je cez označenie zákazky Verejný obstarávateľ: Slovenská akadémia vied; číslo zákazky: 45.03; Názov zákazky: Košice - renovácia auly (EVO).
(2) Akékoľvek vysvetľovanie v tejto súťaži sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom portálu EVO.Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systémov, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie;
(3) Lehota na registráciu do systému EVO k tejto zákazke je uvedená v bode IV.2.2) tohto oznámenia. Riziko
nezaregistrovania alebo neskorej registrácie znáša uchádzač.
(4) Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO je nutné, aby záujemca/uchádzač mal príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO (registrácia do systému EVO k tejto zákazke je bezplatná).
(5) Záujemca môže v aktuálnom prípade po zaregistrovaní do systému EVO písomne požiadať verejného obstarávateľa prostredníctvom systému EVO o vysvetlenie ako podmienok účasti v tejto súťaži, tak aj súťažných podkladov, ktoré si iba zaregistrovaný záujemca môže stiahnuť v elektronickej forme z portálu EVO. Žiadosť o vysvetlenie musí byť odoslaná prostredníctvom EVO v lehote podľa usmernenia v súťažných podkladoch. Komunikáciu pre tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ zverejní vysvetlenie podmienok účasti alebo súťažných podkladov na základe žiadosti žiadateľovi a všetkým záujemcom, ktorí budú zaregistrovaní v systéme EVO, najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
(6) Pozor: verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že verejné obstarávanie sa zabezpečuje elektronicky
prostredníctvom systému EVO a z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ nebude reagovať na písomné žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (záujemca sa musí zaregistrovať do systému EVO podľa bodu (1), z ktorého si po registrácii môže stiahnuť súťažné podklady. Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v písomnej forme.
(7) Uchádzači svoje ponuky budú predkladať iba v papierovej forme nie prostredníctvom systému EVO (bližšie v
súťažných podkladoch).
(8) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, pretože na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia a pod.
(9) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. V prípade záujmu prostredníctvom systému EVO (vysvetľovanie) môžu záujemcovia požiadať verejného obstarávateľa o obhliadku a verejný obstarávateľ im oznámi prostredníctvom systému EVO najneskôr 2 pracovné dni pred konaním obhliadky termín, čas a miesto stretnutia obhliadky.
(10) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky).
(11) Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO.
(12) Verejný obstarávateľ si v zmysle § 45 ods. 9 ZVO posledná veta vyhradzuje právo, že lehota na uzavretie zmluvy môže byť dlhšia ako 30 dní, a to v prípade, že úspešný uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti pred uzavretím zmluvy a bude vylúčený z verejného obstarávania alebo neposkytne riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy alebo odmietne uzavrieť zmluvu. V takom prípade verejný obstarávateľ začne rokovať o uzavretí zmluvy s druhým úspešným uchádzačom v poradí, resp. až s tretím uchádzačom v poradí, ak neuzavrie zmluvu s druhým úspešným uchádzačom v poradí.
(13) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť a neuzavrieť zmluvu, ak z priebehu procesu verejného obstarávania príp. aj po jeho úspešnom ukončení bude vyplývať, že dielo nebude môcť byť reálne ukončené najneskôr do 30.11.2015. Dielo sa spolufinancuje za prostriedky EÚ a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a po tu uvedenom dátume už verejný obstarávateľ nebude týmito prostriedkami disponovať, preto sa u verejného obstarávateľa zmenia podmienky obstarávania podstatným spôsobom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité