Oznámenie 13190 - WYS

Obsah

13190 - WYS
Vestník č. 124/2015 - 25.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
IČO: 31753604
Mlynská dolina 1, 81704 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Štátny geologický ústav Dionýza Štúra, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Marta Gandžalová Jančeková
Telefón: +421 259375319
Fax: +421 254771940
Email: marta.gandzalova-jancekova@geology.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.geology.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8174
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
SU - Štátna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie leteniek a služieb spojených s leteckou prepravou osôb do zahraničia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
3
Hlavné miesto poskytovania služieb: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1
817 04 Bratislava
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je pružné zabezpečovanie leteniek a služieb spojených s leteckou prepravou osôb do zahraničia pre vlastné potreby verejného obstarávateľa a pre potreby geologických úloh a projektov financovaných Európskou úniou, ktoré verejný obstarávateľ realizuje resp. bude realizovať počas doby platnosti rámcovej dohody (48 mesiacov).
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60440000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Bude uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 89 700,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením:
1.1.1 výpisu z registra trestov, nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, a že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.2 potvrdenia príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.3 potvrdenia Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.4 potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5 dokladu o oprávnení poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.
1.1.6 čestným vyhlásením, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.1.7 čestným vyhlásením, že uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.1.8 čestným vyhlásením, že uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia

1.2 Doklady musia byť predložené ako originály, alebo overené fotokópie.

1.3 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

1.4 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, ak tento údaj (že nie je v reštrukturalizácii) potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov neobsahuje.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 04. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii,
1. predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo
2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 04. 2015 opomenie v ponuke predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 29. 04. 2015, t. j. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nie je v reštrukturalizácii podľa § 26 ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie tohto dokladu. Tento doklad možno doplniť jedným z dvoch vyššie uvedených spôsobov.

1.5 V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

1.6 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní a preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.7 Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.

1.8 V prípade, že doklady predkladá záujemca so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, môže predložiť doklady ekvivalentné resp. postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovými stanoviskami č. 10/2013 a 5/2015 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.

1A PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ TÝKAJÚCE SA PREUKAZOVANIA MAJETKOVEJ ÚČASTI
(1A.1) Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári.

(1A.2) Kvalifikovanou účasťou sa na účely tohto zákona rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
(1A.3) Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace.

Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26a zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 4/2015 k preukazovaniu majetkovej účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 27 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
2.1.1 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej lenbanka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o solventnosti a schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponuky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nebol za posledné tri roky v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/í ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich.
2.1.2 K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzač, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.

Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 2.1.1 a 2.1.2 z dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť si riadne plniť finančné záväzky. Predmetnú požiadavku verejný obstarávateľ považuje za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy a do doby splatnosti faktúr musí byť uchádzač schopný finančné záväzky plniť.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA :
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti tykajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač prepočíta kurzom ECB (Európskou centrálnou bankou) ku dňu 31. 12. za príslušný rok.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 28 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
3.1.1 Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponuky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služby s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Zoznam zmlúv o poskytnutých službách má obsahovať:
- obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa,
- meno, priezvisko, tituly aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uchádzačove informácie,
- popis predmetu zákazky/ popis poskytovania zmluvného plnenia,
- celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH a skutočne uhradenú cenu za poskytovanie zmluvného plnenia s odôvodnením prípadného rozdielu cien,
- lehotu dodania (obdobie, počas ktorého bola služba poskytovaná), zmluvný termín a skutočný termín začiatku a konca poskytovania zmluvného plnenia s odôvodnením rozdielu termínu,
- potvrdenie o kvalite plnenia zákazky odberateľom

Potvrdenie o uspokojivom poskytnutí služby (potvrdený dôkaz o plnení) musí byť podpísané osobou
oprávnenou konať v mene odberateľa.

Uchádzač predloží zoznam zmlúv o poskytnutých službách podpísaný oprávnenou osobou, štatutárom.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo údaje uvedené uchádzačom overiť a v prípade zistenia nepravdivých alebo skreslených informácií bude postupovať v súlade s § 33 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, že uchádzač využije/použije ustanovenie § 28 ods. 1 písm. a) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní, zároveň uvedie dôvod, pre ktorý dôkaz o plnení nepotvrdil odberateľ.
V prípade, ak sa uchádzač preukáže s referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ, alebo ako člen skupiny dodávateľov v referenčnom liste uvedie akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v EUR bez DPH.

Odôvodnenie požiadavky: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaného predmetu zákazky (poskytnutých služieb) v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky najmä preukázanie skutočnosti, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky a či má praktické skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či mal uchádzač zmluvné plnenia v dostatočnom objeme a je oprávnený a schopný ho plniť/dodať. Požadovaný zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitatívne plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloženým zoznamom zmlúv o poskytnutých službách preukáže, že v období predchádzajúcich 3 rokov ku dňu predloženia ponuky úspešne realizoval zákazky rovnakého, alebo podobného charakteru, v akom sa požaduje plnenie predmetu zákazky. Požadovaná minimálna sumárna hodnota zákaziek na poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v období predchádzajúcich 3 rokov ku dňu predloženia ponuky musí byť vo výške min. 65.000,00 EUR bez DPH.

Pod službami rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa rozumejú letecké dopravné služby predaj leteniek.

3.2 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 28 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
3.2.1 Ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných alebo výskumných zariadení.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač predloží originál resp. úradne overenú kópiu potvrdenia o členstve uchádzača v medzinárodnom združení leteckých prepravcov (napr. IATA - International Air Transport Association) a to certifikátom o akreditácii. Uchádzač musí preukázať možnosť celosvetového on-line vyhľadávania low-cost leteckých spojov a celosvetového on-line systému vyhľadávania a rezervovania leteniek.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a jej potreba vyplynula z dôvodu zabezpečenia odborného a kvalitného plnenia predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s dodávaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Podmienka sleduje cieľ vybrať spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne a včas si plniť svoje zmluvné záväzky.

3.3 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 28 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
3.3.1 Údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač predloží vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré bude mať k dispozícii na poskytnutie služby. Vo vyhlásení uvedie názvy a popis medzinárodných rezervačných systémov, ku ktorým má prístup. Uchádzač predloží potvrdenie od minimálne dvoch prevádzkovateľov medzinárodných rezervačných systémov (napr.: Amadeus, Galileo, resp. ekvivalentné), že uchádzač má inštalované ich rezervačné systémy umožňujúce rezervovanie a vystavovanie leteniek.

Zoznam technického vybavenia musí obsahovať:
on-line systém rezervácie leteniek, ktorým uchádzač disponuje a jeho popis. On-line systém rezervácie leteniek musí zabezpečovať minimálne tieto funkcie:
a) on-line zasielanie výsledkov vyhľadávania leteniek,
b) on-line rezerváciu leteniek,
c) on-line zasielanie potvrdenia rezervácie leteniek.
počet terminálov medzinárodného rezervačného systému (napr. Amadeus, Galileo, resp. ich ekvivalent), ktoré má uchádzač k dispozícii,
call centrum, ktoré je v dispozícií minimálne počas pracovných dní v čase od 9:00 h do 16:00 h.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 3.3 z dôvodu získania relevantných a overiteľných informácií o technickom vybavení uchádzača ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, najmä preukázanie skutočnosti, či uchádzač má dostatočnú materiálnu a technickú vybavenosť a či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

3.5 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 28 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
3.5.1 Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Ak uchádzač nemá v úmysle zabezpečiť poskytovanie služby subdodávateľom, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke.
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača za predpokladu, že pri zadávaní zákazky využije kapacity subdodávateľov, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona, t. j. uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Splnením podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač uvedie/preukáže percentuálny podiel plnenia zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPOSOBILOSTI:
V zmysle § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na tieto účely úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti tykajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač prepočíta kurzom ECB ku dňu 31. 12. za príslušný rok.
V zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ bude posudzovať aj všetky referencie za obdobie uvedené v podmienke účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
03/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.07.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.07.2015 11:00
Miesto : Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1
817 04 Bratislava
zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označenej ako Ostatné je neverejné a pri otváraní časti ponúk označenej ako Ostatné komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zákazka môže byť financovaná z finančných prostriedkov Európskej únie, Operačných programov programového obdobia 2007 až 2013, Operačných programov programového obdobia 2014 až 2020 resp. iných finančných mechanizmov (napr. LIFE, Nórsky finančný mechanizmus, švajčiarsky mechanizmus) pre projekty
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
V prípade potreby objasniť informácie uvedené vo výzve na predkladanie ponúk, podmienky účasti vo verejnom obstarávaní alebo informácie uvedené v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie (ďalej len Vysvetlenie), môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie podľa § 38 zákona o verejnom obstarávaní a podľa bodu 7 časti A.1 súťažných podkladov, priamo u kontaktnej osoby na adrese uvedenej v ODDIELI I.1 tejto výzvy.
Za včas doručenú požiadavku záujemcu o Vysvetlenie sa považuje požiadavka o Vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe na adresu uvedenú v ODDIELI I.1 tejto výzvy najneskôr do 09.07.2015 do 15:00.
Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie, verejný obstarávateľ preukázateľne bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Následne verejný obstarávateľ zverejní predmetné vysvetlenie v profile verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi súčasne všetkým záujemcom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk určenej vo výzve na predkladanie ponúk a následne verejný obstarávateľ zverejní predmetné doplnenie v profile verejného obstarávateľa.
Súťažné podklady a vysvetlenia, doplnenia verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa.
Tieto informácie nesmú byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk.

Otváranie časti ponúk označenej ako Ostatné sa uskutoční dňa 20.07.2015 o 11:00 hod.
Najneskôr v deň otvárania časti ponuky, označenej ako "Ostatné" a časti ponuky, označenej ako "Kritériá" verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa informáciu s uvedením dátumu otvárania príslušnej časti ponuky; bez splnenia tejto povinnosti nie je možné vykonať otváranie ponúk.
Otváranie časti ponúk označenej ako Ostatné je neverejné a pri otváraní časti ponúk označenej ako Ostatné komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk, označených ako Kritéria vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním ponúk, označených ako Kritéria, musí byť aspoň päť pracovných dní.
Miesto otvárania ponúk:
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1
817 04 Bratislava
zasadačka
Na otváraní časti ponúk, označených ako Kritériá sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená. Na otváraní časti ponúk, označených ako Kritériá môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk, označených ako Kritériá preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie.
Na otváraní časti ponúk, označených ako Kritériá sa zverejnia obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou, určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v časti ponúk, označených ako Kritériá sa nezverejňujú. Každá otvorená časti ponúk, označených ako Kritériá sa označí rovnakým poradovým číslom ako časť ponuky, označená ako Ostatné, predložená tým istým uchádzačom.
Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená bude najneskôr do 5 dní odo dňa otvárania časti ponúk, označených ako Kritériá zaslaná zápisnica z otvárania časti ponúk, označených ako Kritériá s uvedením zoznamu uchádzačov, vrátane ich obchodných mien, adries alebo sídiel a ich návrhov na plnenie jednotlivých kritérií určených na hodnotenie ponúk.

Výsledkom verejného obstarávania bude v zmysle zákona o verejnom obstarávaní uzavretie Rámcovej dohody na dodanie celého predmetu zákazky uvedeného v bode 3 súťažných podkladov podľa ust. § 11 a § 64 zákona o verejnom obstarávaní, ako aj v zmysle § 269 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu s tromi úspešnými uchádzačmi, ktorí splnia požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch a ktorí ponúknu najnižšie plnenie kritéria na hodnotenie ponúk uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. V prípade identických návrhov na plnenie kritéria na hodnotenie ponúk predložených v ponuke zo strany viac ako troch uchádzačov, verejný obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu s viacerými úspešnými uchádzačmi, ktorých návrhy na plnenie kritéria budú identické. S nižším počtom úspešných uchádzačov môže verejný obstarávateľ uzavrieť rámcovú dohodu len za predpokladu, že ostatné predložené ponuky sú neprijateľné.
Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom podpisu obidvoma zmluvnými stranami a účinnosť deň nasledujúci po dni jej zverejnenia zmlúv v Centrálnom registri zmlúv, vedenom Úradom vlády SR. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú: 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, v prípade vyčerpania finančného limitu pre predmet zákazky uvedeného v ODDIELI II.2.2 (predpokladaná hodnota zákazky) bude rámcová dohoda pre predmet zákazky ukončená skôr.

Predmet zákazky sa bude financovať z verejných prostriedkov verejného obstarávateľa/zo štátneho rozpočtu. Záujemca alebo uchádzač berie na vedomie, že zákazka môže byť financovaná z finančných prostriedkov Európskej únie, Operačných programov programového obdobia 2007 až 2013, Operačných programov programového obdobia 2014 až 2020 resp. iných finančných mechanizmov (napr. LIFE, Nórsky finančný mechanizmus, švajčiarsky mechanizmus) pre projekty a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a preto sa záujemca alebo uchádzač zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytovaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, resp. Dohody o grante a to oprávnenými osobami a poskytnúť osobám oprávneným na výkon kontroly/auditu/overovania všetku požadovanú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä:
a)Agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR pre štrukturálne fondy EU, resp. Slovenská agentúra životného prostredia, resp. Ministerstvo kultúry SR a nimi poverené osoby,
b)Útvar následnej finančnej kontroly a ním poverené osoby,
c)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán (Ministerstvo financií SR) a nimi poverené osoby,
d)Orgán auditu (Ministerstvo financií SR), jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU,
g)a ďalší poskytovatelia pomoci.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité