Oznámenie 13261 - WYS

Obsah

13261 - WYS
Vestník č. 125/2015 - 26.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
LESY mesta Levoča, spol. s r.o.
IČO: 31693377
Novoveská cesta 33, 05401 Levoča

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Lesy mesta Levoča, spol. s r.o., Novoveská cesta 33, 054 01 Levoča
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Olekšáková
Mobil: +421 904640160
Telefón: +421 534699741
Fax: +421 534699742
Email: lesy@lml.sk; dagmar.oleksakova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lml.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zhotovenie žiadosti o nenávratný finančný príspevok z podopatrenia č. 8.4 PRV SR 2014 - 2020.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: Lesy mesta Levoča, spol. s r.o., Novoveská cesta 33, 054 01 Levoča
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vyhotovenie žiadosti o nenávratný finančný príspevok z podopatrenia 8.4. Podpora na obnovu lesov poškodených lesnými požiarmi a prírodnými katastrofami a katastrofickými udalosťami Programu rozvoja vidieka SR 2014 2020 v súlade s podmienkami výzvy č. 3/PRV/2015, ktorú vyhlásila Pôdohospodárska platobná agentúra dňa 22.05.2015 a ktorá bude uzavretá 18.09.2015 (ďalej len Žiadosť). Predmetom zákazky je ďalej poskytnutie súčinnosti s následnými úkonmi, ktoré súvisia so Žiadosťou po dobu najviac 5 rokov po schválení žiadosti a to zhotovenie žiadostí o platbu, zhotovenie monitorovacích správ, zmeny v Žiadosti a riešenie prípadných sťažností. Podmienky realizácie zákazky sú ďalej špecifikované v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79421000-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 750,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. a podmienky účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona č. 25/2006 Z. z.
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona č. 25/2006 Z. z. o v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov ako aj podmienky účasti týkajúce sa preukazovania majetkovej účasti podľa § 26a zákona č. 25/2006 Z. z. dokladmi podľa 26a ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v Oddieli III. tejto výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 a § 26a zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a a § 32 ods.1 písm. a) a b) zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač predloží v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač doloží:
-vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú predmetom exekúcie,
-čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorom uvedie, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má uchádzač vedený účet/vedené účty.
-požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek nie je možné nahradiť výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách. Uchádzač môže uplatniť znenie § 32 ods. 11.

2.Uchádzač predloží v zmysle § 27 ods.1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní týkajúceho sa finančného a ekonomického postavenia prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Uchádzač preukáže uvedenú podmienku výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch. Výkazy ziskov a strát a výkazy o príjmoch a výdavkoch za uvedené obdobia musia byť overené príslušným správcom dane; za overenie sa považuje označenie kolkom alebo iným spôsobom, ktorým správca dane overuje tento doklad; za overenie sa nepovažuje označenie dokladu len pečiatkou o doručení správcovi dane a pod.; osoba povinná bude akceptovať aj formu overenia predmetného dokladu nasledovným spôsobom: doklad už bol v minulosti overený správcom dane a takto overený doklad bude predložený vo fotokópii, ktorá bude úradne overená. V prípade, ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona na internetovej stránke http://www.registeruz.sk stačí, ak uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže na zverejnenie relevantných údajov. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Súčasne musí uviesť, ktorý údaj v doklade preukazuje požadovanú výšku obratu. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci preklad v slovenskom jazyku. Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Ak uchádzač so sídlom mimo SR z iných objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedená aj výška obratu za príslušný hospodársky rok.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje celkový obrat minimálne 110 000 eur bez DPH kumulatívne za požadované obdobie, t.j.za posledné tri hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienky účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) a d) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje finančné záväzky, preukázať ekonomickú stabilitu, schopnosť plniť/dodať bezproblémovo predmet zákazky a sú primerané zložitosti a rozsahu predmetu zákazky.
UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť ekonomické a finančné postavenie inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickými a finančnými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Technickú alebo odbornú spôsobilosť je možné preukázať aj podľa §28 ods.2 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov k § 28 ods. 1 písm. a):
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (za poskytnutie služby sa považuje riadne dodanie vypracovanej žiadosti o nenávratný finančný príspevok (ŽoNFP) v zmysle zmluvy s odberateľom; za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk) doplnený potvrdením o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien lehôt dodania a odberateľov v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2. zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže uskutočnenie minimálne 3 zákaziek, ktorých predmetom bolo vypracovanie úspešných ŽoNFP z opatrenia č. 2.1 Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení Programu rozvoja vidieka SR 2007- 2013, a z toho minimálne 1 (jednej) zákazky s výškou schválených oprávnených výdavkov projektu aspoň 240 000 Eur. Za úspešné sa považujú ŽoNFP, ktoré boli schválené Pôdohospodárskou platobnou agentúrou (PPA) a na základe ktorých došlo k podpisu zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku s PPA. Uchádzač v zozname uvedie:
- identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa (kontaktná osoba, telefonické spojenie, e-mailové spojenie),
- názov a stručný opis predmetu zmluvy,
- zmluvnú cena zákazky,
- lehotu poskytnutia služby,
- číslo zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú odberateľ uzavrel na základe ním vypracovanej ŽoNFP.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných dodávok má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú vybavenosť, či je spoľahlivý a spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Uchádzač môže uplatniť znenie § 32 ods. 11.

UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť technickú a odbornú spôsobilosti inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickými a finančnými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie a technickej a odbornej spôsobilosti spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickej a odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2015/LML
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.07.2015 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2015 08:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.07.2015 08:30
Miesto : Sídlo verejného obstarávateľa Lesy mesta Levoča, spol. s r.o., Novoveská cesta 33, 054 01 Levoča
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený najviac jednou osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraním ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať (napr. kópiu výpisu z obchodného alebo živnostenského registra). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Oznámenie, odovzdávanie podkladov a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií, a je rovnako dostupný každému záujemcovi. Dorozumievanie možno uskutočňovať poštovou zásielkou, faxom, elektronickými prostriedkami alebo doručením osobne. Verejný obstarávateľ navrhuje dorozumievanie elektronickou formou, t.j. faxom, e-mailom.
2. Vysvetlenie súťažných podkladov, predložené zo strany ktoréhokoľvek záujemcu sa preukázateľne oznámi do piatich pracovných dní od doručenia požiadavky všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady. Verejný obstarávateľ doručí do 5 pracovných dní odpoveď elektronickou formou. Verejný obstarávateľ zverejní predmetné vysvetlenie súťažných podkladov v profile verejného obstarávateľa v tej istej časti ako boli zverejnené súťažné podklady. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tejto výzve.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité