Oznámenie 13420 - WYP

Obsah

13420 - WYP
Vestník č. 127/2015 - 30.06.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Rimavská Sobota
IČO: 00319031
Svätoplukova 9, 97901 Rimavská Sobota

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Rimavská Sobota, Svätoplukova 9, 979 01 Rimavská Sobota
Kontaktná osoba: Ing. Eva MURÁRIKOVÁ
Mobil: +421 903284359
Telefón: +421 465604613
Fax: +421 474504679
Email: eva.murarikova@rimavskasobota.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.rimavskasobota.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Prestavba DJ na MŠ - rozšírenie kapacít MŠ Rožňavská
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Rimavská Sobota MŠ Rožňavská parcela KN 1094/260, 1094/315, 1094/317
Adresa: Rožňavská 29/854, Rimavská Sobota
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
- stavebné práce pozostávajú z búracích prác /vyvesenie dverných krídel a vybúranie zárubní dverí, vyvesenie okenných krídel a vybúranie rámov okien,demontáž vonkajších a vnútorných parapetov okien, vybúranie asfaltového krytu okapového chodníka / , zemných prác / výkop zeminy do hĺbky základovej škáry stužujúceho nosníka, podkopanie základov, zaarmovanie, zabetónovanie a zasypanie rýhy/, základy ostávajú nezmenené, ale zrealizuje sa postupné podbetónovanie západnej steny DJ, ktorá je sadnutá. Domurujú sa piliere povybúraných medziokenných vložkách a okno na východnej strane DJ. Medzi herňou a spálňou sa demontuje stará a drevená priečka a osadí sa nová sadrokartónová stena. Úpravy povrchov stien pozostávajú z omietnutia domurovaných otvorov, pilierov a úpravy vnútorných opadaných omietok. Všetky omietky /vnútorné i vonkajšie/ budú vápenno-cementové. Úpravy povrchov podláh pozostávajú z demontáže PVC podláh a soklíkov, vyspravenia podláh /tmelenie, úprava prasklín a nerovností, nivelit/, nalepenie PVC podláh a soklíkov. Súčasťou prác je osadenie zariaďovacích predmetov zdravotechniky a rekonštrukcia výplní otvorov okien a dverí . Následne sa vykonajú dokončovacie práce maľby stien a stropov.
Stavebné práce sú požadované v rozsahu stanovenom vo výkaze výmer.
Výkresová dokumentácia je pre celú časť DJ, ale realizovať sa bude podľa výkazu výmer len časť 1.NP /nebudú sa domurovávať steny na chodbe/.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214100-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 40 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať
podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií s overením nie starším ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky - 20.7.2015. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou,dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace ku dňu 20.7.2015.
Odôvodnenie podľa §32 ods. 6: preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z obsahu § 26 a § 26a ZVO, podľa ktorého sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky požiadavky na osobné postavenie podľa § 26 a §26a ZVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1, písm. a) ZVObvyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je schopný plniť svoje záväzky a jeho účet nie je a nebol predmetom exekúcie - v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia tohto dokumentu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, t.j. k 20.7.2015.
Uchádzač okrem vyjadrenia banky predloží aj čestné vyhlásenie, že nemá otvorený účet a záväzky v iných bankách
okrem tej, od ktorej preložil požadované potvrdenie.
Uchádzač môže na preukázanie finančnej a ekonomickej spôsobilosti postupovať v súlade s § 27 ods.2, 3 zákona č.25/2006 Z.z. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods.2 zákona ZVO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby , ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a §26a vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak v krajine sídla uchádzača sa niektoré z požadovaných dokladov nevydávajú, alebo nie je povinnosť ich viesť, možno predložiť ekvivalentný doklad, z ktorého bude zrejmé splnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardu.
V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa zároveň predloženie prekladu do štátneho/slovenského jazyka v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 27 ZVO spoločne.
Odôvodnenie podmienok podľa §32 ods. 6 ZVO:
verejný obstarávateľ stanovil danú podmienku za účelom preukázania finančnej a ekonomickej stability uchádzačov z dôvodu spôsobilosti pre poskytnutie stavebných prác, nakoľko verejný obstarávateľ nebude poskytovať žiadne zálohy ani preddavky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : I
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. b) -
zoznam minimálne 5 stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za roky 2010-2014 - zoznam podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača.
Za rovnaké alebo podobné stavby sa považuje výstavba, prestavba a rekonštrukcia budov v školách, administratívnych,priemyselných a obytných budovách. K zoznamu stavieb musia byť doložené potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, uchádzač predloží vyhlásenie o ich uskutočnení.
§ 28 ods. 1 písm. g) - doklad o vzdelaní a odbornej praxi riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác - minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác, musí mať odbornú spôsobilosť na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona c. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom c. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo doklad ekvivalentný podľa práva EÚ predkladá sa úradne overená kópia osvedčenia odborne spôsobilej osoby
Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti postupovať v súlade s § 28 ods.2, 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 28 spoločne. Uchádzač môže v zmysle § 28 ods. 2 ZVO na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byt použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie podľa §32 ods. 6: podmienky sú stanovené pre preukázanie technických a odborných skúseností
uchádzačov s realizáciou porovnateľných zákaziek s predmetom zákazky, preukázanie odbornej kvalifikácie osôb
zodpovedných za realizáciu zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
6766/2015
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.07.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 20.07.2015 11:00
Miesto : Názov: Mesto Rimavská Sobota
Sídlo : Mestský úrad
Obec (mesto): Rimavská Sobota PSČ: 979 01
Ulica: Svätoplukova Číslo: 9
Poschodie: I. poschodie - odbor rozvoja mesta, č.miestnosti 46
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť zástupcovia
uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom
štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady možno obdržať na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, v ktorej budú záujemcom uvedené údaje o jeho mene/názve, adrese sídla/umiestnenia, adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predložení žiadosti na adrese podľa bodu 11.1 v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 15.30 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči (formáty .pdf, .xls/.xlsx a .doc/.docx;). Záujemca, ktorý si prevezme súťažné podklady z webovej stránky obce resp. z Profilu verejného obstarávateľa, je povinný zaregistrovať sa u kontaktnej osoby prostredníctvom e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej vo Výzve na
predkladanie ponúk, oddiel I Verejný obstarávateľ, kontaktné miesto, zaslaním informácie o prevzatí súťažných
podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov záujemcu, adresu sídla a e-mailový kontakt
Ponuku môžu predkladať fyzické, právnické osoby alebo skupina fyzických alebo právnických osôb, vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade, že je uchádzačom skupina, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného (splnomocneného) konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s týmto verejným obstarávaním. V prípade ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina uchádzačov bude povinná vytvoriť právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, podľa vlastnej voľby. Z dokumentácie preukazujúcej vzniknutú právnu formu musí byť jednoznačne zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov ručia za záväzky voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Doklady o vzniku právnej formy predloží úspešná skupina uchádzačov verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy uzatváranej na základe tohto verejného obstarávania. Nepredloženie dokladov o vzniku právnej formy v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami, bude verejný obstarávateľ považovať za porušenie povinnosti poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť pri uzavretí zmluvy podľa ust. § 45 ods.9 ZVO.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.06.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité