Oznámenie 13583 - WYP

Obsah

13583 - WYP
Vestník č. 129/2015 - 02.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
STAMAP, s.r.o. Prešov
IČO: 36500607
Budovateľská 59 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Budovateľská 59,08001 Prešov
Kontaktná osoba: Marián Kurhajec
Telefón: +421 903636457
Email: kurhajec.marian@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): s.r.o.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia výrobných objektov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Ruské Pekľany
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o rekonštrukciu jestvujúceho objektu podľa spracovanej projektovej dokumentácie a výkazu výkaz - výmer. Súčasťou rekonštrukcie sú búracie práce, oprava omietok , podláh, ELI. Práce budú realizované za účelom vytvorenia logistického a výrobného centra. SO-01 Vlastný objekt, SO-03 Spevnené plochy a komunikácie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45111291-4, 45112700-2, 45213250-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
podľa výkazu výmer a PD
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 115 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia záujemcov podľa § 26 ods. 1 a § 26a(preukazovanie majetkovej účasti) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2015. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť platným zápisom v zozname podnikateľov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie, ktorým bude preukazovať všetky podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 podľa zákona účinného v čase odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie do Publikačného vestníka. Uchádzač môže predložiť platné potvrdenie alebo úradne osvedčenú kópiu platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č.10/2013 z 23.7.2013. Upozorňujeme uchádzačov na to, aby si overili či platné potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov na ÚVO preukazujú splnenie všetkých podmienok účasti osobného postavenia podľa znenia zákona o verejnom obstarávaní účinného od 1.7.2013. V prípade, ak toto potvrdenie bolo vydané podľa znenia zákona účinného pred 30.6.2013, požaduje verejný obstarávateľ predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača v zmysle §26 ods.1 písm. h), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27ods.1 písm. a) ZVO:
2.1. Doklady podľa § 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, bežný účet uchádzača nebol ani nie je predmetom exekúcie. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť aktuálne, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk a musí ním uchádzač preukazovať svoju aktuálnu a skutočnú finančnú situáciu.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti:
V zmysle § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnených potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Dôkaz o plnení jednotlivých zákaziek uvedených v zozname potvrdí odberateľ , ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
Za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúcich dňom
ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Predložený zoznam poskytnutých dodávok musí obsahovať minimálne: - obchodné meno alebo názov odberateľa, - sídlo odberateľa, - celkovú cenu bez DPH lehoty dodania. Dôkaz o plnení jednotlivých dodávok (referencia) musí obsahovať nasledovné údaje: - identifikáciu odberateľa (obchodné meno a sídlo) tak, aby bolo zrejmé, či sa jedná o verejného obstarávateľa alebo inú osobu - identifikáciu poskytovateľa dodávky - predmet zákazky - cena stavebných prác, termín uskutočnenia stavených prác, kontaktná osoba odberateľa (titul, meno, priezvisko a tel. číslo), dátum, podpis a pečiatka oprávnenej osoby odberateľa. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 1 referenciu v minimálnej hodnote 40 000 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ bude akceptovať zákazky rovnakého alebo podobného predmetu ako je predmet zákazky. Referenčné listy budú predložené ako originál alebo osvedčené fotokópie.

V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala.

Doklady predkladané pre splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti žiadame predložiť v origináli alebo v úradne osvedčenej fotokópii a musia preukazovať platnosť.

§ 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, technickej a odbornej spôsobilosti, zabezpečenia kvality možno preukázať čestným vyhlásením uchádzačov, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

V prípade, že podmienky účasti preukáže úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní , verejný obstarávateľ ich vyzve e-mailom na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti najneskôr do 10 pracovných dní od dňa doručenia výzvy. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa bude považovať za nesplnenie podmienok účasti.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO :
Predmetná podmienka vyplýva z § 28 ZVO a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje zabezpečiť potrebné zručnosti uchádzača pre danú zákazku, preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní zákaziek podobného charakteru ako je predmet zákazky a zistenie technických možností uchádzača pre plnohodnotné uskutočnenie stavebných prác
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.07.2015 11:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 20,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: V hotovosti v kancelárii STAMAP s.r.o., alebo na účet č.ú. 4004958898/7500 v ČSOB pobočka Prešov
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.07.2015 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 27.07.2015 15:30
Miesto : Kancelária spoločnosti STAMAP s.r.o., Budovateľská 59, 080 01 Prešov
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení uchádzača podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Nórske fondy
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.07.2015

Profil Obstarávateľa


Dôležité