Oznámenie 13682 - WYP

Obsah

13682 - WYP
Vestník č. 130/2015 - 03.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Malý Lapáš
IČO: 00611174
Malý Lapáš 87, 95104 Malý Lapáš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad
Kontaktná osoba: Peter Vavro
Telefón: +421 377879895
Email: starosta@malylapas.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.malypalas.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Jaroslav Spaček
IČO: 41644387
Piaristická 2 , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Piaristická 2
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslav Spaček
Telefón: +421 915772970
Email: spacek@externeobstaravanie.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Jaroslav Spaček
IČO: 41644387
Piaristická 2 , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Piaristická 2, Nitra
Kontaktná osoba: Ing, Jaroslav Spaček
Telefón: +421 915772970
Email: spacek@externeobstaravanie.sk
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rozšírenie kapacít materskej škôlky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Malý Lapáš, parc.č. 101/1 k.ú . Malý Lapáš
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obstaráva sa prístavba modulovej budovy škôlky v nadväznosti na existujúci objekt. Modulová prístavba bude jednopodlažná montovaná skladačka, napojená na existujúce inžinierske siete.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214100-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Prístavba je tvorená 7 modulmi.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 75 599,5300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 1
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona č 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

Verejný obstarávateľ zabezpečí preukázanie splnenia podmienok účasti vyžiadaním si údajov zapísaných v Zozname podnikateľov vedenom ÚVO, ak uchádzač, ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní oznámi, že je v zozname zapísaný. V prípade, ak doklad o zapísaní neobsahuje informácie preukazujúce splnenie podmienok podľa § 26 ods. 1 písm. h), i) alebo j) zákona a o tom, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii, uchádzač je povinný preukázať ich splnenie, pričom splnenie podmienky že nie je v reštrukturalizácii môže preukázať predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace.

Uchádzač nezapísaný v Zozname podnikateľov vedenom ÚVO preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením,
resp. spôsobom podľa § 26 ods. 4 alebo 5 v zmysle § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť
a) právnická osoba, ktorá má sídlo v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje preukázať, ktoré fyzické osoby v nej majú kvalifikovanú účasť,
b) právnická osoba, v ktorej fyzické osoby majú kvalifikovanú účasť a majú bydlisko v štáte, ktorého právny poriadok neumožňuje takúto kvalifikovanú účasť preukázať, alebo
c) právnická osoba, v ktorej majú kvalifikovanú účasť verejní funkcionári v zmysle čl. 3 ods. 1 ústavného zákona č. 357/2004 Z. z. o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov.
Kvalifikovanou účasťou sa na účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie priamy alebo nepriamy podiel predstavujúci aspoň 10 % na základnom imaní právnickej osoby alebo na hlasovacích právach v právnickej osobe, alebo možnosť uplatňovania vplyvu na riadení právnickej osoby, ktorý je porovnateľný s vplyvom zodpovedajúcim tomuto podielu; nepriamym podielom sa na účely tohto zákona rozumie podiel držaný sprostredkovane prostredníctvom právnických osôb, v ktorých má držiteľ nepriameho podielu kvalifikovanú účasť.
Uchádzač je povinný predložiť doklady na preukázanie majetkovej účasti v zmysle § 26a ods. 3 zákona. Majetková účasť sa preukazuje výpisom z obchodného registra alebo výpisom z inej zákonom ustanovenej evidencie, zoznamom akcionárov vedených akciovou spoločnosťou, dokladom vydaným centrálnym depozitárom cenných papierov alebo obdobnými dokladmi vydanými inými orgánmi alebo orgánmi iných štátov, nie staršími ako tri mesiace. Verejný obstarávateľ doporučuje, aby uchádzači pre preukazovaní majetkovej účasti podľa § 26a zohľadnili Výkladové stanovisko č. 4/2015 Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 15.5.2015, podľa ktorého bude pri posudzovaní splnenia tejto podmienky postupovať aj verejný obstarávateľ. S cieľom urýchliť proces posudzovania splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ doporučuje, aby uchádzač, ktorým je právnická osoba, čestným vyhlásením ozrejmil situáciu kvalifikovanej účasti verejných funkcionárov.

Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti predkladá každý člen skupiny. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Ak nie je uvedené inak, doklady sa predkladajú ako originál alebo úradne osvedčená kópia.

Odôvodnenie stanovených podmienok:
Podmienky účasti sú určené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží:
I.Vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej banka) v ktorej má vedený podnikateľský účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho účet nie je a nebol predmetom blokácie alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
II.Čestné vyhlásenie, že v období predchádzajúcich troch rokov nemal a nemá vedené podnikateľské účty ani záväzky v inej banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie.
III.Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, formou čestného vyhlásenia o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Na overenie predloží kópiu príslušných účtovných výkazov, na ktorých bude správcom dane resp. podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača vyznačený súlad s výkazmi podanými na daňový úrad. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj predloženie kópie účtovných výkazov zverejnených v Registri účtovných závierok, ak uchádzač zároveň preukáže ich zverejnenie napr. uvedením priameho
odkazu na príslušný webový priestor. Ak uchádzač nemá povinnosť predkladať účtovné výkazy daňovému úradu, predloží vyhlásenie o tejto skutočnosti ktoré riadne odôvodní a predloží iné účtovné/interné doklady, z ktorých bude zrejmý spôsob výpočtu obratu. V prípade, ak súhrnnú úroveň obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, uvedenú v časti Minimálna požadovaná úroveň štandardov uchádzač dosiahne čo aj len v jednom z hospodárskych rokov, postačuje predloženie príslušných výkazov z ktorých bude zrejmá ním deklarovaná skutočnosť aj len za tento hospodársky rok a v prípade, ak minimálnu požadovanú úroveň dosiahne spolu v dvoch hospodárskych rokoch, postačuje predloženie príslušných výkazov len za tieto dva roky.
Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, podmienky účasti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač môže využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V tom prípade je povinný predložiť písomnú zmluvu s touto osobou, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s jej zdrojmi a že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Táto osoba musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli jej zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačom postupovať v zmysle Výkladového stanoviska č. 3/2014 Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 24.7.2014, ktorým sa bude riadiť aj verejný obstarávateľ.
Ak nie je uvedené inak, doklady sa predkladajú ako originál alebo úradne osvedčená kópia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podmienka III. je splnená, ak uchádzač preukáže obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v súhrnnej hodnote najmenej 300 000,00 EUR.
Odôvodnenie stanovených podmienok:
Stanovením uvedených podmienok verejný obstarávateľ sleduje zámer ubezpečiť sa o platobnej disciplíne uchádzačov, o ich ekonomickej stabilite, sile a schopnosti zabezpečiť potrebné zdroje na zabezpečenie financovania realizácie zákazky, čo má v súvislosti s plánovaným spôsobom financovania a finančným zabezpečením zo strany verejného obstarávateľa priamy vzťah k jej úspešnej realizácii. Minimálna požadovaná úroveň platná pre obrat v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka je stanovená v hodnote výrazne nižšej ako umožňuje zákon o verejnom obstarávaní, pričom podľa názoru verejného obstarávateľa je dostačujúca na preukázanie primeranej finančnej spôsobilosti uchádzača
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží:
I.V zmysle § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
II.V zmysle § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, podmienky účasti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač môže využiť technické a odborné kapacity inej osoby, v tom prípade je povinný predložiť písomnú zmluvu s touto osobou, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s jej technickými a odbornými kapacitami a že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Táto osoba musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli jej kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačom postupovať v zmysle Výkladového stanoviska č. 3/2014 Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 24.7.2014, ktorým sa bude riadiť aj verejný obstarávateľ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podmienka I je splnená, ak uchádzač preukáže uspokojivé vykonanie stavebných prác svojou náročnosťou a rozsahom rovnakých alebo obdobných ako je predmet obstarávania v minimálnom počte 3. Akceptované budú zákazky, ktorých predmetom bola realizácia formou modulovej prístavby vrátane inžinierskych sietí so zmluvnou cenou každej z nich minimálne 75 000 EUR bez DPH. Prepočet z inej meny alebo SKK na EUR uchádzač uvedie v zozname referencií. Pri prepočte cudzej meny na EUR uchádzač použije prepočítací koeficient zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň fakturácie zákazky. Je povinný presne uviesť spôsob prepočtu - deň fakturácie, prepočítavací kurz, hodnotu v pôvodnej mene, hodnotu v EUR, pričom ak je to vzhľadom na spôsob fakturácie potrebné, uvedie údaje pre všetky dni fakturácie pre danú zákazku. Prepočet SKK na EUR bude uskutočnený konverzným kurzom. Za predchádzajúcich päť rokov sa považuje obdobie piatich rokov predchádzajúcich dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania.
Podmienka II je splnená, ak uchádzač preukáže disponibilitu minimálne 1 stavbyvedúcim s osvedčením odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby.
Uchádzač na overenie tejto skutočnosti predloží platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na požadovanú odbornú spôsobilosť podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, resp. kópiu preukazu odborne spôsobilej osoby vydaného príslušnou organizáciou, v prípade ak doklad neobsahuje označenie špecializácie a rozsahu aj s doplňujúcim/vysvetľujúcim dokladom, resp. obdobné ekvivalentné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. Doklad musí byť predložený ako kópia opatrená originálnym odtlačkom pečiatky stavbyvedúceho a originálnym podpisom stavbyvedúceho.
Požaduje sa preukázať skúsenosti stavbyvedúceho s riadením prác zameraných na rovnaký alebo podobný predmet ako sa obstaráva. Na overenie tejto skutočnosti uchádzač predloží profesijný životopis podpísaný stavbyvedúcim z ktorého bude zrejmé, že v období predchádzajúcich piatich rokov riadil minimálne 2 stavebné práce so zameraním ako sa vyžaduje, s minimálnou hodnotou každej zákazky 75 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Prepočet cudzej meny na EUR uchádzač uskutoční rovnakým spôsobom ako je uvedené pre podmienku I. Životopis by mal obsahovať prehľad zamestnania a zoznam relevantných realizovaných stavebných prác, na ktorých vykonával činnosť stavbyvedúceho s uvedením zmluvnej ceny stavebných prác, ich názvu, obdobia realizácie, miesta realizácie, názvu a adresy zamestnávateľa/ov s ich aktuálnymi kontaktnými údajmi na overenie.
Ak nie je uvedené inak, požadované doklady je potrebné predložiť ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie stanovených podmienok:
Podmienky účasti sú stanovené v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, sú nediskriminačné, splniteľné a primerané vo vzťahu k predmetu obstarávania. Verejný obstarávateľ má možnosť ubezpečiť sa o predchádzajúcich skúsenostiach uchádzača s realizovaním podobných zákaziek s krátkou dobou zhotovenia, o jeho primeranej úrovni technickej alebo odbornej spôsobilosti realizovať obstarávanú zákazku v zmysle platných predpisov a o dostatočnej kvalifikácii osôb zodpovedných za jej riadenie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota realizácie
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.07.2015 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 16,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Podmienky a spôsob úhrady: Úhrada za poskytnutie súťažnch podkladov musí byť vykonaná bezhotovostným
prevodom alebo vkladom na účet č. 2622777243/1100 vedený v Tatra banka, a.s. Ako variabilný symbol použije
záujemca svoje IČO a do správy pre prijímateľa uvedie svoj názov. Súčasťou žiadosti o súťažné podklady musí byť aj potvrdenie o úhrade.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.07.2015 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.07.2015 10:00
Miesto : Ponuky sa predkladajú verejnému obstarávateľovi, miesto otvárania ponúk je na adrese jeho sídla, kancelária starostu obce.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je pre uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk prístupné a zúčastniť sa ho môže uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk, osobne alebo v zastúpení splnomocnenou osobou alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača v zmysle oprávnenia na podnikanie. Uchádzač alebo jeho štatutárny zástupca predloží kópiu dokladu totožnosti a oprávnenia na podnikanie, splnomocnená osoba aj originál plnomocenstva vyhotoveného uchádzačom/osobou oprávnenou konať za uchádzača v zmysle oprávnenia na podnikanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Vysvetlenie údajov uvedených v tejto Výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bude poskytnuté do piatich pracovných dní od doručenia písomnej žiadosti o vysvetlenie, záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ na komunikáciu týkajúcu sa súťažných podkladov a procesu verejného obstarávania určil poverenú osobu, uvedenú v Prílohe A.I) a A.II) Oddielu I tejto výzvy. Všetky otázky je potrebné zasielať výlučne emailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk.
2. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať po ich vyžiadaní, Žiadosť o poskytnutie podkladov sa zasiela výlučne e-mailom na adresu spacek@externeobstaravanie.sk. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje verejného obstarávania (názov súťaže alebo značku uverejnenia vo vestníku), ktorého sa žiadosť týka, doklad o úhrade poplatku podľa pokynov v bode IV.2 tejto výzvy a identifikáciu záujemcu - názov, poštová adresa, IČO, DIČ, tieto údaje sa vyžadujú aj za účelom vyhotovenia a zaslania daňového dokladu o zaplatení poplatku. Ak žiadosť nebude spĺňať uvedené požiadavky, nebude sa na ňu prihliadať! Súťažné podklady sa budú zasielať poštou v elektronickej podobe na CD nosiči. Verejný obstarávateľ doporučuje požiadať o poskytnutie súťažných podkladov vzhľadom na potrebu identifikácie záujemcov a z toho vyplývajúcej komunikácie a poskytovanie vysvetlení. V prípade, ak si záujemca súťažné podklady nevyžiada, vystavuje sa riziku spracovania a predloženia ponuky na základe informácií, ktoré nemusia zohľadňovať aktuálny stav a prípadné doplnenie podkladov alebo ich vysvetlenie na základe požiadaviek a otázok záujemcov alebo z vlastného podnetu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na vyžiadanie súťažných podkladov ktorá je totožná s lehotou na predkladanie ponúk, dôrazne však doporučuje požiadať o ne v primeranej lehote, umožňujúcej efektívne využitie zákonnej možnosti podať otázky a žiadosti o vysvetlenie podkladov a oboznámiť sa s prípadnými zmenami / doplnením / vysvetlením súťažných podkladov.
3. Na zabezpečenie kvality, včasnosti a úplnosti prác a dodržania zmluvných podmienok zo strany zhotoviteľa sa bude vyžadovať realizačná záruka. Jej výška a podmienky zloženia a uvoľnenia príp. použitia sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Od zhotoviteľa sa bude vyžadovať predloženie platného a účinného poistenia v rozsahu upresnenom v súťažných podkladoch.
5. Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu diela naplánovať tak, aby bolo zabezpečené bezproblémové otvorenie škôlky v školskom roku 2015/2016 v riadnom termíne.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.07.2015

Redakčné opravy

14845 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 141/2015
V oznámení 13682-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Malý Lapáš, Malý Lapáš 87, 951 04 Malý Lapáš zverejnenom vo VVO č. 130/2015 zo dňa 03.07.2015 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH Namiesto: 75 599,5300 EUR Viď: 76 961,0700 EUR

Profil Obstarávateľa


Dôležité