Oznámenie 13683 - WYP

Obsah

13683 - WYP
Vestník č. 130/2015 - 03.07.2015

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Štiavnické Bane
IČO: 00321028
Štiavnické Bane , 96981 Štiavnické Bane

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Štiavnické Bane, 96901 Štiavnické Bane
Kontaktná osoba: Ing. Adela Prefertusová
Mobil: +421 904255355
Telefón: +421 456929116
Fax: +421 456929262
Email: adela.prefertusova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.stiavnickebane.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/5395
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Umelesko-remeselné práce - Rekonštrukcia bašty a zriadenie expozície Maximiliána Hella - Štiavnické Bane
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Štiavnické Bane, okres Banská Štiavnica
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky bude uskutočňovaný na základe Stavebného povolenia, vydaného Obcou Svätý Anton pod číslom 33/2014 zo dňa 9.4.2014 a v zmysle PD pre realizáciu stavby Rekonštrukcia bašty a zariadenie expozície Maximiliána Hella, z 10/2014, vypracovaného Ing. Petrom Ivaničom, I. Krasku 15, Banská Štiavnica, číslo oprávnenia 2203*A*4-1.
Stavba sa nachádza na území okresu Banská Štiavnica, katastrálne územie Štiavnické Bane, na pozemkoch p. č. EKN 4964, 4982, 4930, 5006/2. Jedná sa o obnovu národnej kultúrnej pamiatky opevnenie mestské bašta na parcela CKN č. 1440, katastrálne územie Štiavnické Bane, ktorá sa nachádza na území Pamiatkovej rezervácie Štiavnické Bane.
Projekt rieši rekonštrukciu bašty a realizáciu novej prístavby, ktorá je situovaná na mieste pôvodnej zrušenej prístavby na úrovni prízemia.
Predmetom verejného obstarávania sú umelecko remeselné práce, ktoré zahŕňajú:
1. opravu omietok a náterov v interiéri a exteriéri na kruhovej bašte:
-opatrné odstránenie poškodených a zdevastovaných náterov omietok,
-opatrné odstránenie a očistenie poškodených a zvetraných omietok,
-oprava hrubých a hladkých omietok s použitím pôvodných vápenných technológií,
Zrekonštruované omietky stien budú zaoblené s výrazom historizujúcej omietky.
Soklová časť kruhovej bašty bude zrealizovaná vápennou omietkou so škrabanou štruktúrou. Záverečná povrchová úprava vnútorných i vonkajších omietok bude vykonaná vápenným náterom.
Výber farebnosti fasády, použité technológie a materiály budú konzultované s metodickým pracovníkom Krajského pamiatkového úradu Banská Bystrica.
2. výrobu a montáž okenných a dverných výplní kruhovej bašty a novo vzniknutej prístavby.
Do prístavby budú vyrobené a namontované nové drevené masívne dvojité okná so 4-tabuľkovým delením historické repliky.
Vstup do prístavby a do kruhovej bašty bude riešený historickými replikami drených, masívnych dverí; vonkajšie strany dverí budú mať ochranné plechové plátovanie.
Do strieľní kruhovej bašty budú vyrobené a namontované nové drevené jednoduché 1-tabuľkové okná; rozmery jednotlivých strieľní sú variabilné.
Profilácia okien a dverí, farebnosť záverečnej povrchovej úpravy dreva a kovu, použité materiály budú konzultované s metodickým pracovníkom Krajského pamiatkového úradu Banská Bystrica.
3. výrobu a montáž atypických kovaných konštrukcií:
-historická replika kovaného zábradlia schodiska kruhovej bašty a vonkajšej terasy,
-do medziokenného priestoru okien prístavby budú vyrobené a namontované kované historické repliky prevliekaných mreží,
-do interiéru objektu budú vyrobené a namontované dva typy vitrín, ktoré budú pevne spojené s podlahou.
Všetky atypické konštrukcie budú kované, bez použitia polotovarov so zachovaním vzhľadu ručného kutia.
Farebnosť záverečnej povrchovej úpravy kovu a použité technológie budú konzultované s metodickým pracovníkom Krajského pamiatkového úradu Banská Bystrica.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45262000-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Stavba je členená nasledovne:
SO 01 bašta s prístavbou
Časť SO 01.1 Umelecko-remeselné práce
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 47 400,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 5
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní .
K reštrukturalizácii, ako novej podmienke účasti vydal Úrad pre verejné obstarávanie Výkladové stanovisko č. 5/2015.
1.2. Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26a zákona o verejnom obstarávaní. Majetkovú účasť preukáže v zmysle § 26a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. K preukazovanie majetkovej účasti, ako novej podmienke účasti vydal Úrad pre verejné obstarávanie Výkladové stanovisko č. 4/2015.
1.3 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.4 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.5 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
1.6 Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
a) doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní,
b) predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.
1.7 V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
1.8 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.8 Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 26a, § 32 ods. 3 písm. a) zákona. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti nasledovnými dokladmi (originál alebo úradne osvedčené kópie):
1.1. podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
1.1.1. zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; Splnenie podmienky podľa § 28 ods. 1 písm. b), ak obstarávateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zverejnenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30.júna 2013.
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
1.2. podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác
1.3. Na preukázanie technickej, alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak záujemca alebo uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, záujemca alebo uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.5. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
1.6.Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v SKK budú prepočítané konverzným kurzom (30,126 SKK/EUR) a sumy uvedené v iných menách budú prepočítané priemerným ročným kurzom ECB za príslušný rok, v ktorom boli stavebné práce ukončené (odovzdané), resp. ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, ak stavebné práce boli ukončené v roku 2013.1
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za posledných päť rokov /k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk/, ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 45000,00 EUR bez DPH. Z predloženého zoznamu musí byť minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v minimálnej výške 20000 EUR bez DPH.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky sa považujú umelecko - remeselné práce na stavbách /objektoch/, ktoré sú kultúrnou pamiatkou podľa zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu zapísanou v ústrednom zozname Ministerstva kultúry SR v registri nehnuteľných kultúrnych pamiatok.
Zoznam stavebných prác má obsahovať:
a)identifikácia odberateľa a kontakt na odberateľa,
b)názov a stručný opis predmetu zákazky,
c)zmluvnú cenu bez DPH v EUR,
d)lehotu uskutočnenia prác,
e)potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom.
Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode.
2. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať odborné vzdelanie zodpovedného zamestananca nasledovne:
Zodpovedná osoba za umelecko - remeselné práce - 1 osoba, predloží čestné vyhlásenie reštaurátora o jeho zápise do zoznamu členov Komory reštaurátorov so sídlom v Bratislave a osvedčenie reštaurátora so špecializáciou M1 - Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry.
Reštaurátor so sídlom/bydliskom mimo SR môže predložiť osvedčenie reštaurátora s požadovanou špecializáciou vydané v krajine jeho bydliska/sídla. Doklad preukazujúci zápis "zahraničného" reštaurátora do Komory reštaurátorov so sídlom v Bratislave pred podpisom zmluvy predloží úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi v lehote do 80 dní odo dňa doručenia oznámenia o výsledku verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6: Požadovaný zoznam uskutočnených prác, má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s uskutočnením umelecko - remeselných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladanú hodnotu zákazky ako aj rozsah a charakter predmetu zákazky.
Požadované oprávnenie zodpovednej osoby má garantovať odborné prevedenie umelecko - remeslných prác na objekte kultúrnej pamiatky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.07.2015 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.07.2015 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.07.2015 14:30
Miesto : Neverejné otváranie ponúk v súlade s ust. § 100 ods, 6 písm. g) zákona o verejno obstarávaní pri použití elektronickej aukcie sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa, v kancelárii starostu obce na i. poschodí.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky je spolufinancovaný z Finančného mechanizmu Európskeho hospodárskeho priestoru 2009-2014, štátneho rozpočtu a rozpočtu obce
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a ponukou predloženou úspešným uchádzačom.
2Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom podľa § 44 zákona o verejnom obstarávaní, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty podľa § 136 ods. 3 alebo ak neboli podané námietky podľa § 138 zákona o verejnom obstarávaní.
3Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy s úspešným uchádzačom tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa zákona, ak bol na jej uzatvorenie písomne vyzvaný. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť zmluvu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný.
4V prípade, ak bola doručená žiadosť o nápravu alebo námietka, verejný obstarávateľ pri uzatváraní zmluvy postupuje podľa § 45 ods. 3 až 6 zákona o verejnom obstarávaní.
5Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude spolufinancovaný z Finančného mechanizmu EHP , štátneho rozpočtu a rozpočtu obce, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po overení a schválení procesu verejného obstarávania Správcom programu Úradom vlády SR.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, ak v stanovenej lehote bude predložená iba jedna cenová ponuka a uchádzač splní podmienky účasti stanovené vo vyhlásení verejného obstarávania, môže komisia menovaná starostom obce na vyhodnotenie cenových ponúk takýto návrh vyhodnotiť ako víťazný a úspešný. Elektronická aukcia sa v takomto prípade nemusí uskutočniť.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
02.07.2015

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité